| Poster |
Message |
w-cc |
LT1 temperatuur
Selline probleem, et mootori temperatuur on väga madal. Sõites umbes 90 F ja seistes tõuseb kuni 110 F. Küsiks LT1 omanikelt, et palju see normaalselt peaks olema? Katsudes on klapikambri kaaned soojad. Armatuuris põleb hoiatustuli "COOL". Ise kipun arvama, et mingi andur kalab, sest isegi ilma termostaadita ei tohiks ju mootor nii külm olla (celsiuse järgi siis kuskil 40 C ringis). Auto alles hangitud ja tehnika pool veel suht tume maa. |
| 15.09.2004 at 16:44 |
|
Astro SS |
LT1 temperatuur
Mis autoga tegemist?
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
| 15.09.2004 at 16:47 |
|
w-cc |
LT1 temperatuur
'92 Vette |
| 15.09.2004 at 17:03 |
|
w-cc |
LT1 temperatuur
Niih, võib teema ära kustutada/lukku panna. Osa armatuurist Ameerika maa ühikutes ja osa IS süsteemis. Sellest siis segadus. |
| 15.09.2004 at 17:37 |
Last edited 15.09.2004 at 17:37 by w-cc
|
pisike99 |
LT1 temperatuur
Võib samas edu soovida uuele vetteomanikule. ypa! 
____________________________
Süüdi vähemalt sajas episoodis, mis puudutavad Ameerika rauda Eestis...
ilmar.pukk@hotmail.com tel. +372 56 155 999 |
| 15.09.2004 at 17:55 |
|
Astro SS |
LT1 temperatuur
quote: pisike99: Võib samas edu soovida uuele vetteomanikule. ypa! 
On sinu käsi mängus?
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
| 15.09.2004 at 18:18 |
|
pisike99 |
LT1 temperatuur
Ikka, kuidas muidu...
____________________________
Süüdi vähemalt sajas episoodis, mis puudutavad Ameerika rauda Eestis...
ilmar.pukk@hotmail.com tel. +372 56 155 999 |
| 15.09.2004 at 18:37 |
|
Astro SS |
LT1 temperatuur
Härra/proua W-CC , õnne auto ostu puhul 
Riputa paar pilti ja pane paar sõna autost ka.
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
| 15.09.2004 at 18:41 |
|
pisike99 |
LT1 temperatuur
Midagi on siin - http://www.usauto.ee/pudi/Corvette%201992%20Valge/index.htm
____________________________
Süüdi vähemalt sajas episoodis, mis puudutavad Ameerika rauda Eestis...
ilmar.pukk@hotmail.com tel. +372 56 155 999 |
| 15.09.2004 at 18:49 |
|
anti
|
LT1 temperatuur
Palju sõidurõõmu, auto paistab ka väga heas korras olevat! Vette mehi muudkui lisandub! |
| 16.09.2004 at 06:59 |
|
Olds
|
LT1 temperatuur
kunagi oli meeletu Camaro ja Firebirdi kokkuost, nüüd siis Vettede sisseost...
palju õnne igal juhul!
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
| 16.09.2004 at 07:18 |
|
w-cc |
LT1 temperatuur
Astro SS: härraga ikka tegu, vähemalt praegu ja arvatavasti ka tulevikus :)
Olds & anti: tegelikult oligi plaanis üks korralik 4. põlve f-body tuua, aga kukkus välja nii, et sain hoopis Vette omanikuks. Ja mis auto seisukorda puudutab, siis nokitsemist on tegelikult päris tükiks ajaks. Praegu on plaanis asi algosadeks lammutada ja järgmiseks suveks vast üritan jälle liikuma saada. Samas on tegu mul esimese autoga, mille puhul tunnen karjuvat vajadust remondi manuaali järele, sest mõndade komponentide otstarve on pehmelt öeldes udune :). Seega, kui keegi tahab 92-93 Vettet puudutavast tehnilisest kirjandusest lahti saada, siis oleksin käsi. Pikemas perspektiivis üritan omale sebida GM OEM remondimanuaalid, neid peetakse ses vallas vist kõige põhjalikemaks. |
| 17.09.2004 at 11:14 |
|
Vanaisa
Moderator |
LT1 temperatuur
Jõudu siis lammutamisel/ehitamisel.
Ja Factory Manualid on tõesti kõige asisemad - on küll kallimad, aga see raha tuleb kiirelt tagasi, kui nt. päeva asemel mingi jubina tunniga ära vahetad/parandad.
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
| 17.09.2004 at 11:27 |
|
_martin_
|
LT1 temperatuur
Parimaks C4 Vette manualiks peetakse Helm-i oma, hind 105$.
Ise ostsin alustuseks TOP-Parts-ist 350EEK-i eest Chiltoni raamatu, mille sisu on enam-vähem sama, mis Autozone saidis.
____________________________
'97 Mark VIII |
| 17.09.2004 at 12:35 |
|
peep
Moderator |
LT1 temperatuur
Kas see masin on siis tõepoolest nii läbi, et peab algosadeks tegema ? Või on plaan kõik ümber ehitada ?
Tee enne konkreetne plaan, mida Sa temast teha tahad ja siis joonista sinna eelarve taha ja alles sis hakka juppe välja valima. |
| 17.09.2004 at 14:08 |
|
udu
|
LT1 temperatuur
mul peaks olema tutikas C4 vette chiltoni manual üle kuskil
suure raha eest võin selle ära anda 
____________________________
Chevrolet Corvette '80
Cadillac CTS '06 |
| 17.09.2004 at 14:26 |
|
pisike99 |
LT1 temperatuur
Ei soovita jah tervet autot peeneks lammutada - liiga palju on halba eeskuju - mitmed vaevlevad projektide käes, mis lõpptulemusena polegi suurt paremad kui enne.
Mina ütleks, et su autol pole häda mitte midagi, üle võid ju värvida, kui valge ei meeldi. Ise mõtleks sinna hoopis mingi laheda disaini välja (või ahviks kuskilt maha) ja käiks sisu kergelt üle, enamus on ju siiski väga heas korras. Muidu oled hunniku juppide kõrval selle asemel, et sõidurõõmu tunda.
____________________________
Süüdi vähemalt sajas episoodis, mis puudutavad Ameerika rauda Eestis...
ilmar.pukk@hotmail.com tel. +372 56 155 999 |
| 17.09.2004 at 17:19 |
|
anti
|
LT1 temperatuur
Kui ikka asi tahab kohendamist ja mehel vahendid olemas, siis mina küll pooldan legoks võtmist. Saab aastateks hea. Ei kummarda meie hobiautoomanike ees, kellel auto rohkem nime kui hobi pärast, autod nagu vrakid aga suuremat mootorit tahavad. |
| 17.09.2004 at 17:33 |
|
w-cc |
LT1 temperatuur
Algatuseks tahaks öelda, et minu eelmisest postist võis jääda mulje nagu oleks tegu järgmise kõvatajaga, kes üritab üle oma varju hüpata - nii see siiski pole. Lammutamise all pidasin silmas seda, et praeguste tatiste ilmadega ja eriti veel saabuvat talve silmas pidades on väga mõnus pimedatel õhtutel ja öödel garaazis nikerdada. Mootorit ja käiguosa pole plaanis esialgu puutuda. Nagu pisike99 juba mainis, siis sisuga peaks midagi ette võtma ja roolisüsteemi hingeeluga tutvuks kah lähemalt.
Sellest tulenevalt nüüd paar küsimust vetteomanikele.
Kas c4 vettet nagina- ja kriginavabaks on võimalik teha või kuulub see ühe õige vette juurde (nagu ma paljudest arvustustest ja reviewdest välja olen lugenud)? Kuidas vettel roolitunnetusega lood on? Vastused neile küsimustele on muidugi vägagi subjektiivsed, aga ikkagi. |
| 17.09.2004 at 18:04 |
Last edited 17.09.2004 at 18:05 by w-cc
|
pisike99 |
LT1 temperatuur
Üsna vaikseks saab siiski teha, kui vahegi vaeva näha. Rooliga on sul kõik ok - ära unusta, et all on 275 laiad ketsid ja meie teed pole praktiliselt kusagil siledad. Kui ei usu - mine sõida näitks Rootsis. Siis saad aru, et auto on korras ja viga on teedes.
____________________________
Süüdi vähemalt sajas episoodis, mis puudutavad Ameerika rauda Eestis...
ilmar.pukk@hotmail.com tel. +372 56 155 999 |
| 17.09.2004 at 19:14 |
|
anti
|
LT1 temperatuur
On õnne olnud Heiti Vette'ga sõita suht siledal Tallinn-Tartu mnt'l ja tõesti ongi vaja pidevalt 275-ste rehvidega vihaselt roolida. Õlavööle tugev treening. |
| 17.09.2004 at 19:23 |
|
peep
Moderator |
LT1 temperatuur
Roolitunnetus on Vettel jupp maad parem kui F-Body'l aga eks ta tiba ülevõmendatud ja tundetu ole ikka. Muidugi oleneb millega võrrelda.
Ma ei tea, kas see masin on Sul orig. väljalaskega aga kui on, siis üks hea investeering on cat-back, kuna tehasest on neil millegipärast sound väga ära kohitsetud aga see on üks parimaid omadusi, mida V8 omamine kaasa toob. |
| 17.09.2004 at 20:14 |
|
vvt
|
LT1 temperatuur
Ma võib-olla piuksun nüüd vales kohas ja panen toime pühaduseteotuse, aga kui võtmed peos seisavad võiks eksperimenteerida ZF roolivõimendi pumbaga. Nendel on nimelt selline featuur, et pöörete tõustes väheneb võimendus üsna järsult. Ja see ongi kogu kiirtee roolitunnetuse alus. Ujuma läheb suurel kiirusel rool siis kui on peal selline tavaline rahvaauto-tüüpi üheastmelise reduktsiooniklapiga pump, millele rohkem pööret andes (kiiruse kasvades) vunk muudkui tõuseb ja sellepärast kaobki rool käest ära. Vähemalt nendel vanematel roolisüsteemidel mingeid juhtmeid kuhugi ei lähe ja muid seletusi maanteel käes raskemaks minevale roolile ma leida ei suuda.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
| 17.09.2004 at 21:26 |
Last edited 17.09.2004 at 21:27 by vvt
|
w-cc |
LT1 temperatuur
Tänud juhitavuse kohta käivate kommentaaride eest, jälle sutsu targem.
Üldiselt tahan praegu armatuuri-konsooli ja muud kabiini plastosad nahaga katta, elimineerib ehk natuke naginaid ja peaks vast ilusam kah jääma. Plaanin halli nahka. Kui tulevikus auto punase metallikuga üle lasen, siis peaks uue värviga kah sobima. Mis väljalaske häälde puutub, siis siiani on suurima mootoriga auto mul olnud 3L R6 ja Vette tühikäigu mörin on vähemalt esialgu juba suunurki kõrvuni vedav elamus :). Mis väljalase seal all on, ei oska öelda. Musta värvi ja üsna uus tundub olema. Summuti otsad on sellised lapikud, see vist ikka originaal peaks olema.
Natuke tehnilist kah. Kui TH700 automaatkasti tagaosast õli tilgub, siis kas on põhjust muretsemiseks või piisab esialgu lihtsalt taseme jälgimisest ja vajadusel juurde valamisest. Ei saa isegi aru, kas tuleb korpuse tihendi või mingi simmeka vahelt. |
| 18.09.2004 at 15:05 |
|
vvt
|
LT1 temperatuur
Iseenesest selle simmeri vahetamine ei ole keeruline, ainuke asi, kuidas Su autol sinna ligi saab ja kas seal mingi pinu kinnipõlenud-roostes summutitorusid ees pole.
Sabatihendi lekke taga on tavaliselt tulemas suurem häda. Kohtab seda kõrgendatud koormusega töötavatel autodel .- näiteks haagise vedajad, aga sportautod as well. Nimelt suure koormusega kohaltvõtul on väljundvõll ära kulutabd sabapikenduse sees oleva pronkspuksi (suur jõud veab võlli kiirendamisel viltu puksi sees). Kui see on juhtunud, siis pole simmeri vahetamisest enam abi. Et kui kord autot lahti lappad, pane see puks ka just in case uus. Ja ära kuula igasugu remondivanade targutamist, et pole vaja. See on piisavalt nõme töö ja selle tegemisest viilivad enamikus vennad kõrvale. Eeldab pressimisrakist (saab treipingis ise teha) ning pärast parajat nokitsemist selle sissehõõritsemisel - peale pressimist võll sealt kindlasti kohe läbi ei lähe.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
| 19.09.2004 at 07:59 |
|