| Poster |
Message |
Zombiev6
|
Chevi 5,0 V8
Küsin seda kas on mõttet Chevi 5,0 mootorit ehitama hakkata.
On võimalik sõbra käest saada komplektne lahti võetud mootor.
Puudu on; Karburaator, veepump ja süüte süsteem.
Oleks vaja mingit teadja meest kes tuleks ja vaataks asjad ,ütleks oma arvamuse ja muidugi abistaks kokku panemisega, kuna praegu õiged tööristad puuduvad.
Tahaks teada palju need puudu olevad vidinad , kolvi rõngad ja saaled maksavad.
Asub Tartus. |
| 23.09.2004 at 19:14 |
|
astro94
|
Chevi 5,0 V8
Miks ta lahti võeti?
____________________________
Astro 94a 5,7 V8 müüdud
huvid läinud metsa poole ;)
igapäevaseks kärutamiseks euro Chevy ja jaapani Fjord |
| 23.09.2004 at 20:44 |
|
Olds
|
Chevi 5,0 V8
sama küsimus- miks lahti võeti? Mis hinnaga sa ta kätte saad? Mis aasta mootor?
Chevrolet mootor on üks odavamaid kui mitte odavaim, mida ehitada nii originaal kui ka performance osade suhtes.
(võrdluseks Oldsmobile ja Mopar näiteks)
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
| 24.09.2004 at 06:51 |
|
LaSa
 Moderator |
Chevi 5,0 V8
5.0 ei ole kindlasti k6ige odavam ehitada.. v6i kui t2pne olla, sellele lihtsalt eriti palju perf. juppe saada pole.
5.7 on parem toorik 'tuunimiseks'. |
| 24.09.2004 at 07:24 |
|
79capri
|
Chevi 5,0 V8
quote: Zombiev6: Tahaks teada palju need puudu olevad vidinad , kolvi rõngad ja saaled maksavad.
Asub Tartus.
Terve remkomplekt(saaled, rõngad, kolvid, õlipump, nukkvõll/tõukurid, +KÕIK tihendid) maksab ~12000-15000eek.
Kui saad mootori kätte kuni 1500.- siis IMHO on mõttet, aga kui Su sõber tahab rohkem , siis osta juba 5.7l.
Või osta valmis, remonditud mootor(ntx http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=11550) |
| 24.09.2004 at 07:38 |
|
hents99
|
Chevi 5,0 V8
Mootori lahtiv6tmise m6ttest ei tea mina midagi. Mina olen see s6ber Muidugi oleks m6tekam osta komplektne mootor. Tegelikult on olemas ka saaled ja kolvir6ngad (vb m6ni puudu).
Edit: Kolvid olemas +4 varuks, nukkv6ll olemas +1 lisaks ja 6lipump ka olemas.
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas. |
| 24.09.2004 at 13:35 |
Last edited 24.09.2004 at 13:37 by hents99
|
sass |
Chevi 5,0 V8
5.0 mootori ja5.7mootori vahe on ainult kubatuuris. |
| 25.09.2004 at 20:26 |
|
Astro SS |
Chevi 5,0 V8
5,0 ja 5,7 mootorite juppidel on 2 erinevust.
1. plokk on erinev 5,7 mootoril (silindri suurem dia : 4,0'')
2. 5,7 kolvid on suurema diam
ülejäänud jupid peaks olema samad
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
| 25.09.2004 at 20:35 |
|
sass |
Chevi 5,0 V8
Ja muidugi klapid 5.0 on väiksemad. Muidugi onerandeid. |
| 25.09.2004 at 20:43 |
|
newton
Moderator |
Chevi 5,0 V8
Mina olen lugenud, et vänt on ka erinev (kuigi kolvikäik on sama). Ja väiksema silindriläbimõõdu tõttu on hingamine kehvem ja vähegi suuremate klappidega aftermarket kaaned ei lähe peale. Samas tänavale on mootorit küll. |
| 25.09.2004 at 20:45 |
|
Astro SS |
Chevi 5,0 V8
5,0 mootori kaani kasutati 5,7 truck mootoritel.
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
| 25.09.2004 at 20:48 |
|
Zombiev6
|
Chevi 5,0 V8
Nii, et siis on ikka mõtekas ehitada.
Küsin ka seda kas V8 istub Camaro 2,8V6 automaat käigukasti otsa.
|
| 25.09.2004 at 22:33 |
Last edited 25.09.2004 at 22:37 by Zombiev6
|
newton
Moderator |
Chevi 5,0 V8
Ei istu, kasti on ka uut vaja.
|
| 25.09.2004 at 22:58 |
|
max |
Chevi 5,0 V8
Kui Sa otsida viitsid, siis neid V6->V8 teemasid on siin päris mitmeid, rääkimata USA foorumitest. Võta üks õhtu vabaks, otsi netist ja loe. Saad kindlasti vastused paljudele olemasolevatele ja veel puuduvatele küsimustele.
Rusikareegel on see, et kui 250hp Sind umbes rahuldab, siis osta üks korralik 305 odavalt ja tee hästi korda. Kui plaanid tõsisemad, siis vaata suuremate mootorite poole. |
| 26.09.2004 at 13:00 |
Last edited 26.09.2004 at 13:01 by max
|
T-Bird
|
Chevi 5,0 V8
305 CID mootorist teha 250 HP ei saa teha lihtsalt "hea remondiga"!!!!!Vaata tehaseandmeid!Ja tulge maa peale tagasi oma hobujõududega! |
| 27.09.2004 at 14:44 |
|
foke
|
Chevi 5,0 V8
quote: T-Bird: 305 CID mootorist teha 250 HP ei saa teha lihtsalt "hea remondiga"!!!!!Vaata tehaseandmeid!Ja tulge maa peale tagasi oma hobujõududega!
minu 305 tehasemootor läbis 1,6 tonnise stockkere sees libedatel tänavapasteldel, lukuta difri ja malmkollektoritega veerandmiili 15,1@148 - ei julge üks-ühele hobujõududeks teisendada, aga 200+ hp tagarattalt teeb see kindlasti, mis oluliselt alla 250 mootorijõu ei tee. Aga ilmselgelt sõltub palju ka konkreetsest isendist.
|
| 27.09.2004 at 19:18 |
|
max |
Chevi 5,0 V8
quote: T-Bird: 305 CID mootorist teha 250 HP ei saa teha lihtsalt "hea remondiga"!!!!!Vaata tehaseandmeid!Ja tulge maa peale tagasi oma hobujõududega!
Kui mootor hingama panna korralikult (torukollektor, natuke tööd kaantega ja luuavarre asemele parem nukk), siis ei näe mina mingit probleemi.
näiteks:
http://www.ws6transam.org/ported.html |
| 27.09.2004 at 21:33 |
Last edited 27.09.2004 at 21:36 by max
|
T-Bird
|
Chevi 5,0 V8
Muidugi saab hobujõude nukkvõllide,torukollektorite jne paigaldamisega juurde, kuid see ei ole enam mittemingi tavaline remont ! Ja see ei ole enam ka mitte odav ! Kindlasti saab teha palju üle 250-ne , aga see ei ole ammugi mitte odav !Pidasin silmas tavalist vana stock mootorit millele teha tavaline remont tavaliste osadega-siis ei tule sealt mitte kunagi 250 HP ! Aga võibolla ma ei tea mootoritest mittemidagi !? |
| 28.09.2004 at 14:38 |
|
max |
Chevi 5,0 V8
quote: T-Bird:Aga võibolla ma ei tea mootoritest mittemidagi !?
no selles julgen kahelda. Räägi parem, mis Sul seal garaazhis huvitavat valmimas on? 
|
| 28.09.2004 at 15:06 |
|
T-Bird
|
Chevi 5,0 V8
Tavaline stock (nagu te nimetate ) mootor - 5,0 Ford . |
| 28.09.2004 at 15:18 |
|
foke
|
Chevi 5,0 V8
quote: T-Bird: Pidasin silmas tavalist vana stock mootorit millele teha tavaline remont tavaliste osadega-siis ei tule sealt mitte kunagi 250 HP ! Aga võibolla ma ei tea mootoritest mittemidagi !?
ma rääkisingi 100% stockmootorist.
kunagi ära ütle kunagi
|
| 29.09.2004 at 10:45 |
|