| Poster |
Message |
tambet
|
süütejama
Peale nädalast seismist ei taha camaro enam normaalselt käia, mootor kipub soojenedes vahele jätma.
Päris hullusti hakkab puterdama väiksema kiirusega sôites
gaasi vajutades.
Küünlajuhtmed on uued (Accel), neis ei tohiks asi olla.
Jagaja on välise süütepooliga.
Auto ise 3.gen, 5.0 TPI
On kellelgi ideid?
Vigane jagaja kaas?Süütepool?
|
| 28.09.2004 at 17:05 |
Last edited 01.10.2004 at 10:56 by tambet
|
ammi
|
süütejama
Kuidas sooja mootoriga käib?Küünlad??Minuteada peaks süütepool olema kõige lollikindlam.Pakun välja jagajakaan maha ja peaks näha olema,kas on kulumise märke.(Niisked ilmad!?)
Oma autol vahetasin küünlad,jagajakaane,rootori ja lõpuks ka süütemooduli ära.Nüüd käib normaalselt. |
| 28.09.2004 at 17:56 |
|
tambet
|
süütejama
quote: ammi: Kuidas sooja mootoriga käib?Küünlad??Minuteada peaks süütepool olema kõige lollikindlam.Pakun välja jagajakaan maha ja peaks näha olema,kas on kulumise märke.(Niisked ilmad!?)
Oma autol vahetasin küünlad,jagajakaane,rootori ja lõpuks ka süütemooduli ära.Nüüd käib normaalselt.
Soojaga hakkabki suurem jama.Küünlad on ka uued. |
| 28.09.2004 at 18:13 |
|
max |
süütejama
Veakoode ei anna? |
| 28.09.2004 at 18:29 |
|
tambet
|
süütejama
Proovisin igaks juhuks juhtmeid ja jagaja kaant puhastada,
kuna niisked ilmad ju.
Ikka sama jama.
Migit nähtavat sädet pole, ainult gaasi andes
kumaks nagu midagi jagaja kaane alt.
Jagaja siis läbi?
|
| 29.09.2004 at 10:26 |
Last edited 01.10.2004 at 10:59 by tambet
|
tambet
|
süütejama
vôtan nädalalôpus asja lahti, ehk saab selgemaks.
Aga kuna ilmselt mingi kala seal on, olekski hea vôimalus süütesüsteem millegi asisema vastu vahetada.
Oskab keegi soovitada, mis oleks hea?
ACCEL, MSD? |
| 01.10.2004 at 11:00 |
|
Astro SS |
süütejama
MSD = 
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
| 01.10.2004 at 11:01 |
|
Olds
|
süütejama
5.0 TPI
Jamasin alguses enda igapäevakulguriga, mis samuti pritsega...õnneks sain toimima kuid üldine arvamus minul on- fuck hightech
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
| 01.10.2004 at 11:57 |
|
max |
süütejama
MSD on väidetavalt kõige parem. Kasutatakse kah ohtralt.
Uut jagajat sul vaevalt vaja on, ehk ainult mõned jupid, nt mõni nendest: rootor, kaas, süütemoodul, süütepool... |
| 01.10.2004 at 12:11 |
|
Astro SS |
süütejama
Sa vajad : MSD ultimate HEI kit'i (50 000 V )
see sisaldab: kaan,pool,moodul,rootor ja ilmselt midagi veel,paraku rohkem kohe hoobilt ei meenu.
Arvesta ka sellega kui jägaja on korralik ,siis on vaja ka korralikke juhtmeid.
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
| 01.10.2004 at 13:56 |
|
vvt
|
süütejama
Küünlad põhjustavad vahelejätmist (eeldusel, et vähe normaalsem firma on ja õiged küünlad) ühel juhul 1000-st.
Tüüpiline lõks on uute küünalde panemine - kuna need esimese 100 km jooksul (seni kui esimene sodikord peale koguneb) töötavad silmapaistvalt hästi võrreldes 3000 km sõitnutega. Ja tundubki alguses, et see oli põhjus.
Kas enne seisma jäämist töötas korralikult? Siis on süütepool ja juhtmed välistatud -ega nad seistes katki lähe. Jajaja maha, lahti kontrollida-kuivatada ja töötab jälle. Valgus kaane all
-kontaktidega süütel sädelus katkestikontaktide vahel
-iga süsteemil sädelus süsielektrooni/keskkontakti või rootori ja süütekontaktide vahel. Tõenäoliselt viimane.
Nende vägevate HEI ja hüpersuperperformance kittidega tasub enne ostmist natuke uurida. Tehase hally süsteemile saavad tehnilistes näitajates ja töökindluses vastu väga vähesed süsteemid. Foke võib seda kindlasti kinnitada. Selliseid vägevaid süütebokse, mis plekikruvidega poritiiva külge keeratud on, rikuvad väga kergesti kuumus ja vibratsioon -kõige parem koht sellele on pardatsokis.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
| 01.10.2004 at 14:02 |
Last edited 01.10.2004 at 14:07 by vvt
|
tambet
|
süütejama
quote: vvt: Küünlad põhjustavad vahelejätmist (eeldusel, et vähe normaalsem firma on ja õiged küünlad) ühel juhul 1000-st.
Tüüpiline lõks on uute küünalde panemine - kuna need esimese 100 km jooksul (seni kui esimene sodikord peale koguneb) töötavad silmapaistvalt hästi võrreldes 3000 km sõitnutega. Ja tundubki alguses, et see oli põhjus.
Kas enne seisma jäämist töötas korralikult? Siis on süütepool ja juhtmed välistatud -ega nad seistes katki lähe. Jajaja maha, lahti kontrollida-kuivatada ja töötab jälle. Valgus kaane all
-kontaktidega süütel sädelus katkestikontaktide vahel
-iga süsteemil sädelus süsielektrooni/keskkontakti või rootori ja süütekontaktide vahel. Tõenäoliselt viimane.
Nende vägevate HEI ja hüpersuperperformance kittidega tasub enne ostmist natuke uurida. Tehase hally süsteemile saavad tehnilistes näitajates ja töökindluses vastu väga vähesed süsteemid. Foke võib seda kindlasti kinnitada. Selliseid vägevaid süütebokse, mis plekikruvidega poritiiva külge keeratud on, rikuvad väga kergesti kuumus ja vibratsioon -kõige parem koht sellele on pardatsokis.
Enne seismist toimis jah normaalselt.Paari kuu eest oli ka
korraks midagi sarnast, aga siis panin vea vanade ja katkiste juhtmete süüks.Uued küünlad on juba kevadest saati peal ja
acceli juhtmed ka mingi paar kuud.
Ükskord keegi tuttav küll kommenteeris neid juhtmeid, et pidavat tegelikult jamad olema, no ei tea.
Eks vôtan jagaja lahti ja puhastan ära. |
| 01.10.2004 at 14:19 |
|
vvt
|
süütejama
Suure marketingikära all müüakse laias maailmas nii mõndagi. Kiirepöördelisel mootoril on peale tavainimesele arusaadavate "käegakatsutavate" numbrite nagu volt, mm jne märksa olulisemad suurused nagu sekundaarpinge tõusukiirus ja mähisetraadi lakkimise kvaliteet. Plokikaante müüjad reklaamivad agaralt cfm-e, aga vaikselt hiilivad kõrvale asjast "põlemise kiirus" (mõlemad on umbes samaolulised asjad).
Kui sädet ei ole, ei ole küünlajuhtme viga. Alusta jagajast.
Suurt silmaga nähtavat sädelust põhjustab kõrgepingevool. See aga ei pääse kaugemale rootorist. Niiet kahtlasi tükke ei ole palju.
Edit:
Kui süüteboksi osta, siis tasuks piiluda mõne sisse. Kui seal sees on montaaziplaat lakkimata või tuura-taara joodetud, siis võid arvestada, et see on mõeldud sõitmiseks Arizona kliimas neljal kiirendusel aastas, mitte igapäevasõiduks siinses niiskuses ja soolalumes. Elektroonika kvaliteeti pidid määrama kivide päritolu ja lakkimise korralikkus - seletas üks TTÜ õppejõud kunagi.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
| 01.10.2004 at 14:31 |
Last edited 01.10.2004 at 14:36 by vvt
|
tambet
|
süütejama
Sai kaas maha vôetud.All oli ikka päris paks
sodi kiht.Peale puhastamist toimib hästi, tundub
et üldse paremini kui varem 
|
| 04.10.2004 at 18:22 |
|
vvt
|
süütejama
Lisa veel, et see süsielektroodist, pukside purust vms koosnev sodi on elektrit juhtiv (kindlasti mitte dielektriline), siis ongi kala käden
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
| 04.10.2004 at 20:12 |
|