| Poster |
Message |
cutlass |
vargapolt kuramus kinni
Mure siis selline,et vargapolt ei tule lahti padrun juba omadega pees,ja polt ka,on veel võimalusi peale välja puurimise,otsisin võimalusi aga ei leidnud. |
| 25.10.2004 at 13:57 |
|
astro94
|
vargapolt kuramus kinni
mutter otsa keevitada
____________________________
Astro 94a 5,7 V8 müüdud
huvid läinud metsa poole ;)
igapäevaseks kärutamiseks euro Chevy ja jaapani Fjord |
| 25.10.2004 at 14:05 |
|
Lembit |
vargapolt kuramus kinni
Enne keevitamist võid poldile proovida sobiva suurusega 12-kant padruni otsa lüüa suure haamriga. |
| 25.10.2004 at 14:08 |
|
5.0 |
vargapolt kuramus kinni
sain kätte nii: poldi keskele auk ja valekäe keere sisse ning sinna omakorda polt ja selle kinnikeeremine keerab vargapoldi lahti. |
| 25.10.2004 at 14:36 |
|
tyyp |
vargapolt kuramus kinni
Täna just olin sama probleemi ees. Vana padruni pikendus sai käiatud sobivaks ja vasaraga sisse löödud, lisaks keevitusega kinni. Inimene oli oma võtme lihtsalt ära kaotanud.
____________________________
Chevy Astro 95`
|
| 25.10.2004 at 16:07 |
|
cutlass |
vargapolt kuramus kinni
no selge eks proovin neid variante,tänud igatahes |
| 25.10.2004 at 16:08 |
|
valts |
vargapolt kuramus kinni
Mul tapselt sama jama praegu uhe 92 exploreriga - vaja esi piduri klotsid vahetada ja veljel varga polt peal ja votit pole. poldid on nii sygaval velje sees et ei paase miski asjaga ligi ka ja ykski remondi koht oma votmeid ei laenuta |
| 25.10.2004 at 19:04 |
|
Jõuvanker
|
vargapolt kuramus kinni
Enda kogemus, kas just kõige sobilikum, kuid siiski:
Vargapoldiks oli siis MacCard vms ( poldile sisse freesitud sikk-sakiline süvend - ebakorrapärane viisnurk, poldi lahtikeeramis otsikul smasugune kujund, ainult peegelpilt st. kõrgendus ) Vargapoldi sees olev kujund oli ok, kuid lahtikeeramis otsikul olid nurgad vähe kõverad - poldile enam otsa ei läinud. Lõin haamriga lahtikeeramis otsiku vargapoldile otsa ning ajasin teise auto lahti keeratava poldiga auto kõrvale, rataste vaheks jäi miski 50-60cm. Villise tungraua asetasin horisontaalselt nii, et tungraua üks pool toetus kõrvale ajatud auto velje keskpunkti ja tungraua teise otsa panin padrunisaba, koos ristiga. Korralik surve tungrauaga poldile ja pika toruga vaikselt keerates lahti see oligi.
PS! Need krdi poldid koos otsikuga leidsid uue koha prügimäel, halvad poldid. See freesitud süved võiks olla poole sügavam. Pika sabaga keerates läheb nurk poldi telje ja padrunisba vahel valeks ja otsik murdub välja.
Loodan, et ei saanud segane tekst
____________________________
alati jääb väheks. Kunagi ei ole piisavalt - ülelaaderõhu müstiline mõju. |
| 25.10.2004 at 21:01 |
Last edited 25.10.2004 at 21:17 by Jõuvanker
|
raix_ |
vargapolt kuramus kinni
Äkki liiga põhjalikult poleks ka vaja seletada?
Kuna siin ju ilmselt käib igasugu inimesi, kelle motiviid ei pruugi olla just kõige positiivsemad :> |
| 25.10.2004 at 21:33 |
|
reimo |
vargapolt kuramus kinni
quote: raix_: Äkki liiga põhjalikult poleks ka vaja seletada?
Kuna siin ju ilmselt käib igasugu inimesi, kelle motiviid ei pruugi olla just kõige positiivsemad :>
Noh, ega see polt neid nagunii ei pea, kellel aega mängida tungraua või muu sarnasega.
Pange autole normaalsed terasveljed ja normaalsed poldid-mutrid, muret palju vähem
____________________________
Grand Cherokee ´93 - müüdud
Grand Cherokee ´12 |
| 25.10.2004 at 21:35 |
|
Absolut
|
vargapolt kuramus kinni
quote: Jõuvanker: Enda kogemus, kas just kõige sobilikum, kuid siiski:
Vargapoldiks oli siis MacCard vms ( poldile sisse freesitud sikk-sakiline süvend - ebakorrapärane viisnurk, poldi lahtikeeramis otsikul smasugune kujund, ainult peegelpilt st. kõrgendus ) Vargapoldi sees olev kujund oli ok, kuid lahtikeeramis otsikul olid nurgad vähe kõverad - poldile enam otsa ei läinud. Lõin haamriga lahtikeeramis otsiku vargapoldile otsa ning ajasin teise auto lahti keeratava poldiga auto kõrvale, rataste vaheks jäi miski 50-60cm. Villise tungraua asetasin horisontaalselt nii, et tungraua üks pool toetus kõrvale ajatud auto velje keskpunkti ja tungraua teise otsa panin padrunisaba, koos ristiga. Korralik surve tungrauaga poldile ja pika toruga vaikselt keerates lahti see oligi.
PS! Need krdi poldid koos otsikuga leidsid uue koha prügimäel, halvad poldid. See freesitud süved võiks olla poole sügavam. Pika sabaga keerates läheb nurk poldi telje ja padrunisba vahel valeks ja otsik murdub välja.
Loodan, et ei saanud segane tekst
See kui oskad võtme ära lõhkuda ei tee veel polte kehvaks, McGardi näol tegu ühe tugevaima tootjaga sealhulgas paljude autotootjate originaalide tootja. + neil pakis koodikaart mille järgi uus võti tellida.
Ise erinevaid varga polte/mutreid palju küljest lammutanud nii....väike pauk haamriga pähe ning siis odav hiina padrun ning ongi lahti.
____________________________
Corvette C5 `01 |
| 26.10.2004 at 09:03 |
Last edited 26.10.2004 at 10:52 by Absolut
|