| Poster |
Message |
varps |
Ford Aerostari veakoodid
Kas Ford Aerostaril 3,0 89.a. on võimalik ise kindlaks teha veakoodid (soojalt hakkab check engine põlema,kui uuesti käivitada siis süttib uuesti mingi aja pärast, kõvasti gaasi andes vahel kustub ja bensu kulub endisest rohkem)?Tänud! |
| 23.11.2004 at 18:21 |
|
mr. RocknRoll
|
Ford Aerostari veakoodid
On ikka võimalik. Ehk saad abi
____________________________
44269 |
| 23.11.2004 at 18:25 |
|
varps |
Ford Aerostari veakoodid
Tänud!
Tuli vilkus 16 korda, kuid inglise keelega on raskusi.
IDM signal not received
RPM too low to perform HEGO test
|
| 23.11.2004 at 20:01 |
|
tfr
|
Ford Aerostari veakoodid
Mootorielektroonika hingeelu paraku ei tunne, aga inglise keelt natuke oskan:
quote: IDM signal not received
IDM signaali ei saadud.
IDM on Ignition Diagnostic Monitor ehk signaal, et süütepool on käskinud küünlal tuld anda ("a signal that indicates that the primary side of the ignition coil has fired").
quote: RPM too low to perform HEGO test
Pöörded liiga madalad HEGO testi sooritamiseks.
HEGO peaks Fordi keeles hapnikuandur olema. |
| 23.11.2004 at 20:10 |
|
varps |
Ford Aerostari veakoodid
Kui mootor töötas, siis vilkus 3 korda, peaks olema nagu OK. Ilmselt tuleb uuesti proovida kui mootor soe ja check engine põleb, kuid suur tänu kiire info eest. |
| 23.11.2004 at 20:31 |
|
varps |
Ford Aerostari veakoodid
Kui mootor töötas soojalt sain koodiks
77 -Brief WOT not sensed during self-test / Operator error (mida ta nüüd mulleselgitas jääb arusaamatuks)
|
| 24.11.2004 at 15:42 |
|
varps |
Ford Aerostari veakoodid
Ei saa hästi aru, kuidas koodide lugemine õieti käib (raskusi tehnilise keelega), kas tuleb lihtsalt plinkimised ära lugeda või on see keerulisem. Algul plingib 3 korda järjest ja siis edasi erinevate vahedega. Abi oleks väga teretulnud.
Aitäh! |
| 24.11.2004 at 18:54 |
|