Poster |
Message |
Raceboy
|
Õli ja tosooli segu, kuidas parimini mootorist välja saada?
Jep, juhtus selline äpardus, kaanetihend arvas heaks üles öelda, 4. silindrisse jooksis tosooli, auto hakkas sarnanema auruveduriga (vile aint puudu) ja õli muutus beežiks plägaks Võtsin siis kaane maha, selle saab ilusti puhtaks, aga kuidas oleks kõige mõistlikum plokist see p**k välja saada? Panna mingit värsket õli sisse, lasta soojaks käia, välja lasta ja siis uus õli sisse?
____________________________
www.vems.ee |
04.04.2005 at 08:40 |
|
urmas |
Õli ja tosooli segu, kuidas parimini mootorist välja saada?
Naftat sisse ja tühikäigul käia lasta. Ja nii paar korda. |
04.04.2005 at 08:42 |
|
o_liver |
Õli ja tosooli segu, kuidas parimini mootorist välja saada?
Kasuta spetsiaalset pesuõli. |
04.04.2005 at 15:33 |
|
13piisab
|
Õli ja tosooli segu, kuidas parimini mootorist välja saada?
heh, kumba vaja välja saada - kas õli jahutussüsteemist või vesi õlisüsteemist? 
õli rõhk on mootoris hulka suurem kui jahutusvedeliku oma - niiet idee järgi poeb tema enne tosooli hulka kui vastupidi. Eks nad muidugi segune ka teisipidi - ning see on silmale paremini nähtav.
ise toimiksin nii: jahutussüsteemi ohtralt Fairit, mootorit kuumaks mitte lasta. Pärast kindlasti (dest)veega üle loputada, nõudepesuvahendites on nimelt palju soolasid. Kui õli jahutussüsteemis juba ladestub-hangub, ei meelita teda sealt enam mingi nipiga välja. Ei võta teda isegi nitrolahusti - praktikas järgi proovitud (paisupaagi peal).
karteri-poolt loputaks ma esmalt ikka diisliga (samaaegselt Fairy-pesuga) - kui mõte on säält vesi välja saada, siis enne lahustub see vesi diislis, kui mingis pesuõlis. Niiet diisel on parem.
lihtsalt minu kaks veeringut...
____________________________
vanem on parem |
05.04.2005 at 00:32 |
|
Raceboy
|
Õli ja tosooli segu, kuidas parimini mootorist välja saada?
Veider ongi see, et jahutussüsteemis pole tilkagi õli, tihend andis läbi silindri metallrõnga juurest (oli läbi paindunud) otse jahutussärki. Tosooli teekond: ->4. silindrisse (kolb puhas, nagu uus)-> vajus läbi kolvirõngaste karterisse.
____________________________
www.vems.ee |
05.04.2005 at 19:10 |
|
Caddy73 |
Õli ja tosooli segu, kuidas parimini mootorist välja saada?
omal selline kogemus et kaatri mootoril lekkis sisselaske kollektorisse ja sealt edasi läbi rõngaste, sai piim välja lastud uus õli sisse ja klapikambrikaanteta mootoril käia lastud kuni vesi välja auras . Kui õli juba õiget värvi muutus ja enam ühtegi veetilka mööda tulist õli särisemas ei näinud ,sai veel kord õli vahetatud. Lihtne vesi laseb kuumast õlist väga kiiresti jalga kui on kuhu aurata. Kuidas tosooliga on ei tea.
____________________________
convertible 500cid |
05.04.2005 at 22:16 |
|
Raceboy
|
Õli ja tosooli segu, kuidas parimini mootorist välja saada?
tnx asjaliku nõu eest.
____________________________
www.vems.ee |
06.04.2005 at 07:39 |
|
|