Poster |
Message |
peep
Moderator |
King of Europe
http://www.kingofeurope.net
Kui nad nüüd nalja ei tee, siis on see üks üritus. |
10.04.2004 at 21:44 |
|
fire83
|
King of Europe
Reeglid peaaegu nagu metsikust läänest 
quote:
Car must be registred.
Car must have plates.
Car must be insured.
Car must have road legal tyres.
____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird |
10.04.2004 at 22:50 |
|
FreaxxX |
King of Europe
Sai kaemas ka seda käidud. Tore üritus oli ja positiivseid elamusi sai ka kuhjaga kaasa võetud.
pilte (palju) leiab siit: http://mikael.apaatne.org |
29.06.2005 at 22:02 |
|
Raceboy
|
King of Europe
Tüüp GMC Syclone'ga on Göteborgist, nimeks Robert. Mul sõber viis eile mind tema juurde külla, oli just Belgiast jõudnud. Võttis AWD klassi võidu, tüübi jutu järgi asi ikka ei liikunud nii nagu vaja: auto hiljuti kokku laotud alles.

____________________________
www.vems.ee |
29.06.2005 at 22:27 |
|
newton
Moderator |
King of Europe
Syclone ja Typhoon on lahedad, kas tead autost lähemalt ka rääkida?
Esikolmik siis:
quote: Of course, congratulations to the winner, he will stay in the history as "The First King of Europe"
Mister Ian Hook and his Ford '34 (UK)
Overall second is Stefan Gustafsson and his Lemans (Sweden)
Third one is Luca Lodi and his crazy fiat punto (Italy)
Aegu oleks ka huvitav kuulda, netis ei paista. |
29.06.2005 at 22:34 |
|
Raceboy
|
King of Europe
Siis ei saanud eriti pikalt rääkida, oli surmväsinud, kuid homme ilmub MSN'i, eks uurin 
____________________________
www.vems.ee |
29.06.2005 at 22:58 |
|
PlyVal64 |
King of Europe
Kiireim aeg peaks olema tolle 1400 hj Audi poolt sõidetud 9.003. Nii väidab üks peakorraldajaid. Võitja sõitis veel aeglasemalt, teine koht kokkuvõttes, rootslaste LeMans oma 900+ hobusega 9.7. Eks lihtsamalt öeldes: euroopas on hoovinarrid, mitte kuningad. Andku nad mulle andeks, kuid sellise raha eest, mis Euroopas autodesse maetakse, sõidaksid eestlased sapakatega kaheksaid. Ja seda Jaroslavli rehvidel kruusakattega teel.
Kuningad sõidavad Alastaros, Mantorpis, Santa Podis, Hockenheimis ja muudes sellistes paikades. |
30.06.2005 at 01:52 |
|
FreaxxX |
King of Europe
GMC Syclone oli lahe. Nagu püksikummiga oleks lastud ta stardist minema. Vaikselt hakkas venima ja siis äkki lendas nagu nool.
Üritus venis kohati päris pikalt. Üks põhjus miks venis oli autode tagasi sõitmine starti. Ring mida mööda tagasi sõideti oli juttude järgi ca. 10 km. Raja kate polnud ka kõige parem. Võimsamad autod pidid ikkagi kohati jalga pedaali pealt ära võtma. Kahju oli Audist (1400 hj). Lasi ennast viimasel sõidul kotti. Venalaste supra suri ka juba varakult ära.
Rootslaste Pontiac mis tuli teiseks kaotas sõidu ajal oma tagaklaasi. Prantslaste mustang jooksis laiali rehvisoojendusel, aga saadi hiljem jälle töökorda.
Varsti saab ehk video ka kokku siis on paremini aru saada mis seal tegelt toimus. |
30.06.2005 at 10:27 |
|
Ets |
King of Europe
Sa veel jõuad Alastarosse kui kiirelt teed! Hiljem oskad võrrelda, mis on mis |
30.06.2005 at 12:02 |
|
FreaxxX |
King of Europe
olen käinud, aga tänan soovituse eest |
30.06.2005 at 12:19 |
|
Raceboy
|
King of Europe
uurisin Roberti käest tema Syclone'i kohta: kasutab tavalist 4.3l V6 mootorit, kolvid on TRV-d. Turboks Turbonetics, mis tema sõnul pole muud kui veidi modifitseeritud KKK kuuma ja keskosaga ning Garretti külma osaga hübriid.
____________________________
www.vems.ee |
03.07.2005 at 19:23 |
|