| 
  
       | Poster | Message |  
	    |  peep 
   Moderator |  50 Fastest Muscle Cars Kunagi postitasin siin lingi vanade autodega, nüüd sattusin sellise peale, kus tänapäeva autod ka sees on. Võib vabalt väita, et muskelautode teine tulemine on reaalsus:
 
 http://www.musclecarclub.com/musclecars/general/musclecars-50fast.html
 |  
	  | 17.12.2001 at 21:17 |  |  
	    |  ats 
   |  50 Fastest Muscle Cars See on see viga, et tehnika areneb ning samadest mootoritest võetakse vähema kütusekulu juures rohkem võimsust välja ning vahepeal turvalisuse tõttu raskeks muutunud autod sõidavad jälle kiiresti
  
 See kolmas vette peaks nüüd küll juba Z06 olema.
 |  
	  | 17.12.2001 at 21:57 |  |  
	    |  peep 
   Moderator |  50 Fastest Muscle Cars 
 quote:ats wrote:
 See kolmas vette peaks nüüd küll juba Z06 olema.
 
 Kindlasti on see tabel ebatäpne aga mingi pildi annab - lisaks teatavasti ei oska enamik ajakirjanike piisavalt sõita, et neljandikmiilil kogu auto potensiaal ära kasutada.
 
 2002 Z06 kohta ei oska öelda aga 2001 aasta natuke nõrgem mudel oli GMHTP jaanuarinumbris drag-race testis. Ilm ei olnud testimiseks just sobivaim, sooja oli 35 C. Auto oli stock ja intake jahutamiseks kasutati jääd. Oskaja juhi käes tuli parimaks ajaks 12,42/112,7 mph.
 
 Muuseas tegemist oli võrdlustestiga, kus vastaseks Viper GTS.
 
 Loo pealkiri oli " Proving once again that you should never bring a knife to a gun fight"
  ... Viper läks 11,98/117,7 
 Nad arvasid seal, et külmema ilmaga läheks 2001 Z06 madalaid 12'neid ja 2002 Z06 kuskil 11,9 sek. Viperiga on High Performance Mopar sõitnud 11,77.
 
 [Edited by peep on 17.12.2001 at 22:20 GMT]
 |  
	  | 17.12.2001 at 22:18 |  |  
	    |  ats 
   |  50 Fastest Muscle Cars Siis on nad isegi kehvade tingimustega tehaspeci üle sõitnud. Lõppkiiruse järgi on äha, et alguse arvelt.
 01 12.6@114mph
 02 12.4@116mph
 Minu mõte ei olnudki Viperiga kokku lasta, vaid ZR1 välja vahetada
  või tahapoole lükata. 
 Mis ringrajasse puutub, siis seal oleks jällegi Z06 vist seeriaautodest suht ületamatu? Vähemalt selles hinnaklassis.
 
 [Edited by ats on 17.12.2001 at 22:49 GMT]
 |  
	  | 17.12.2001 at 22:49 |  |  
	    |  jyrki 
 |  50 Fastest Muscle Cars One main difference bewtween todays cars and the vintage muscle cars is the price; today the runners cost a fortune,beck then they cost about the same as any other car; it was just a matter of choice. However, the yesterdays cars were true muscle cars and that's all they were. Most of themcame from the factory with drum brakes and all they could do is accelerate. Don't know about todays tests, but at least back then the cars used oin the tests were specially prepared. The engines were propably blueprinted, super tuned, may even had a few bolt ons, open exhaust with headers and slicks. It's very difficult to draw any conclusions about those magazine times, I would say that you could add up to a full second to the times in that list for a typical representative of a factory stock muscle car in that list.
 |  
	  | 18.12.2001 at 10:23 |  |  
	    |  ats 
   |  50 Fastest Muscle Cars As I have read magz, it seems to me, they are testing stock cars now - normal tires, no weight reduction.
 Sometimes they even rent a car
  Results are typically average of five runs.
 |  
	  | 18.12.2001 at 11:02 |  |  
	    |  jyrki 
 |  50 Fastest Muscle Cars Yes, today the situation is propably different. Also the build quality of the cars, tolerances in the engines etc. are way better. Back in the muscle cars days you could have a 'runner' or a 'dog' depending on how things had went in the assembly line. Today they all run about the same that they are supposed to.
 |  
	  | 18.12.2001 at 12:25 |  |  
	    |  partel 
     |  50 Fastest Muscle Cars Millegipärast on muskelautosid võrreldud sportautodega nagu Viper, Corvette ja AC Cobra
  
 Anyway, 11 sekundi ajad pole vähemalt minu jaoks mingi eriline näitaja või muidu droolamist väärt.
 |  
	  | 18.12.2001 at 12:49 |  |  
	    |  urmas 
 |  50 Fastest Muscle Cars Pärtel, see oleks Sulle kohane:
 
 Myydään:
 Vielä olis myynnissä kone ja koppa! 454 tupla turbo moottori. myydään ilman ruiskua, turbot ym. hilavitkuttimet paikoillaan, voi vaikka koe ponnistaa (käyttää). 1200 hv 8,6s./255 kmh 1/4mile 1550 kg Huom! Kaupanpäälle tulee tietysti kaikki mahdollinen apu esim. ruiskun asennuksissa ja säädöissä. H. 35 000 mk
 
 Chevelle -73 street/race Auto ilman tekniikkaa, paperit on, voi katsastaa kadulle. Muutokset otteessa esim. 454 cid ja 18,5"x33" renkaat. Katso veekasi nro. 7/2000. Hinta 10 000 mk   +358-50-3534919
 |  
	  | 18.12.2001 at 13:09 |  |  
	    |  partel 
     |  50 Fastest Muscle Cars Thanks, aga ma ei ole just turbofänn..
 |  
	  | 18.12.2001 at 13:28 |  |  
	    |  hyperion 
 |  50 Fastest Muscle Cars aga ntx kui sõidaks tiff nedell tema teeks vist päris head ajad ta kunagi oli ju võidusõitja ja nyyd on topgeari ajakirjanik
 |  
	  | 18.12.2001 at 13:31 |  |  
	    |  ats 
   |  50 Fastest Muscle Cars 
 quote:Mis teha, kui sportautod on piisavalt kiireks läinud, et muskliga jõudu katsuvadpartel wrote:Millegipärast on muskelautosid võrreldud sportautodega nagu Viper, Corvette ja AC Cobra
  
  
 quote:Aah,Anyway, 11 sekundi ajad pole vähemalt minu jaoks mingi eriline näitaja või muidu droolamist väärt.
 
 1. saab ju igast 12sekundi autost küllaltki lihtsalt alla 11 sekundi auto
 2. Püsivad need autod ka tee peal, keeravad ja pidurdavad, mitte ainult ei kiirenda, nagu Jyrki tabavalt mainis.
 3. Tegemist on ikkagi sõiduautodega, mitte 6000hp dragsteritega
 |  
	  | 18.12.2001 at 15:18 |  |  
	    |  peep 
   Moderator |  50 Fastest Muscle Cars 
 quote:partel wrote:
 Anyway, 11 sekundi ajad pole vähemalt minu jaoks mingi eriline näitaja või muidu droolamist väärt.
 
 
  sry, et siin sellistest tuhistest asjadest raagime...  Aga ehk vabandab meid see, et peale Sinu ja jyrki on koikidele teistele 11 sek auto veel labielamata kogemus. Aga kull me areneme...  
 [Edited by peep on 18.12.2001 at 17:13 GMT]
 |  
	  | 18.12.2001 at 17:09 |  |  
	    |  peep 
   Moderator |  50 Fastest Muscle Cars BTW. mis puudutab autode tehnilisi andmeid ja ajakirjateste siis uldjuhul tehakse neid viienda rattaga tavalisel asfaldil - ehk pidamine on kehvem ja loppkiirus natuke suurem, kuna see fikseeritakse hetkeliselt. Konkreetne GMHTP test tehti korralikult ettevalmistatud drag-stripil ja ajad oleks jahedama ilmaga ilmselt veel paremad tulnud.
 |  
	  | 18.12.2001 at 17:13 |  |  
	    |  LaSa 
    Moderator |  50 Fastest Muscle Cars 
 quote:Pärtel, aga proovi õllepudeleid kiirendada; vaata, kas saad õllest 11 sekundiga jagupartel wrote:
 Anyway, 11 sekundi ajad pole vähemalt minu jaoks mingi eriline näitaja või muidu droolamist väärt.
 
  ? |  
	  | 18.12.2001 at 19:02 |  |  
	    |  partel 
     |  50 Fastest Muscle Cars 
 quote:ats wrote:
 
 quote:Mis teha, kui sportautod on piisavalt kiireks läinud, et muskliga jõudu katsuvadpartel wrote:Millegipärast on muskelautosid võrreldud sportautodega nagu Viper, Corvette ja AC Cobra
  
  
 1. Ei ole nõus sellega, et sportautod on muskelautode hulka arvatud. Need on kaks täiesti vastupidist asja.
 
 2. Millegipärast võrreldakse ikka tehasekorras autosid. Iga korralikult moditud muskelauto sõidab 9'id, makstes ise vähem kui stock sportauto.
 
 
 quote:
 
 quote:Aah,Anyway, 11 sekundi ajad pole vähemalt minu jaoks mingi eriline näitaja või muidu droolamist väärt.
 
 1. saab ju igast 12sekundi autost küllaltki lihtsalt alla 11 sekundi auto
 2. Püsivad need autod ka tee peal, keeravad ja pidurdavad, mitte ainult ei kiirenda, nagu Jyrki tabavalt mainis.
 3. Tegemist on ikkagi sõiduautodega, mitte 6000hp dragsteritega
 
 1. May-be
 2. Keeramine ja pidurdamine tipptasemel on rohkem ringraja teema, kuigi vastavad osad on olemas neile, kel raha ülearu.
 3. Viper liiklusummikus pole just meeldiv?
 |  
	  | 18.12.2001 at 21:08 |  |  
	    |  partel 
     |  50 Fastest Muscle Cars 
 quote:peep wrote:
 
 quote:partel wrote:
 Anyway, 11 sekundi ajad pole vähemalt minu jaoks mingi eriline näitaja või muidu droolamist väärt.
 
 
  sry, et siin sellistest tuhistest asjadest raagime...  Aga ehk vabandab meid see, et peale Sinu ja jyrki on koikidele teistele 11 sek auto veel labielamata kogemus. Aga kull me areneme...  
 [Edited by peep on 18.12.2001 at 17:13 GMT]
 
 Oodake pettumust..
 
 |  
	  | 18.12.2001 at 21:09 |  |  
	    |  LaSa 
    Moderator |  50 Fastest Muscle Cars 
 quote:millal tuleb?partel wrote:
 Oodake pettumust..
 
 
 |  
	  | 18.12.2001 at 21:28 |  |  
	    |  ats 
   |  50 Fastest Muscle Cars 
 quote:Konkreetselt oligi ju tegemist sellise nimekirjaga, stock autod, veerandmiili järjekorras. Sugu ei määranud tähtsust. Muidugi võib olla ka muskelautode 9te nimekiri, aga suht üheülbaline ja ei ütle eriti midagi (vähemalt minusugusele mitte) - siis peaks olema tabel - auto stock, auto nüüd, palju raha kulus or smth.partel wrote:1. Ei ole nõus sellega, et sportautod on muskelautode hulka arvatud. Need on kaks täiesti vastupidist asja.
 2. Millegipärast võrreldakse ikka tehasekorras autosid. Iga korralikult moditud muskelauto sõidab 9'id, makstes ise vähem kui stock sportauto.
 
 
 
 quote:Keeramise ja pidurdamisega on nii,et kui juba on mega hea kiirendusega auto, siis tahaks ka natuke tänaval/maanteel vajutada ja siis oleks ka toetavat tehnikat peale mootori/turvapuuri vaja2. Keeramine ja pidurdamine tipptasemel on rohkem ringraja teema, kuigi vastavad osad on olemas neile, kel raha ülearu.
 3. Viper liiklusummikus pole just meeldiv?
 
  Viperiga ummikus.. pole olnud, kuid arvan põhiliseks blokiks seda, et tead endal kiiret autot olevat ja tahad vajutada kogu aeg - ummikus on halb olla ainult ringraja sidurit omava autoga ma arvan.
 
 |  
	  | 19.12.2001 at 08:39 |  |  
	    |  peep 
   Moderator |  50 Fastest Muscle Cars No nüüd on eriti sisukas vaidlus lahti läinud.
  Esiteks Viperiga tahaks ilmselt iga valgenahaline heteroseksuaalne mees sõita, kas ummikus või mitte, see ei oma tähtsust. Teiseks vaid kiirendusele orienteeritud muskelautod (a'la Pro-Street) on ajalooks saamas, kui mitte juba ajalugu. Tarvitseb vaid avada suvaline usas trükitud hobileht, et aru saada kuhu suunas ala areneb - kaasaegne usaraud peab kõike suutma, kiirendada, kurvi võtta ja pidurdada. Mitte ükski seal tabelis olev vanem muskelauto originaalkorras seda ei suuda kui AC Cobra ehk välja arvata(muskelauto?). Samas kõik tabelis olevad uued autod suudavad seda ülihästi - ehk uue ja vana vahel ei ole toodetena üldse mingit võrdlust, uued on mäekõrguselt üle. Mis muidugi ei vähenda vanemate autode ajaloolist ja "kunstilist" väärtust ja selle väärtuse püsivust läbi aja, samas kui uute autode hind ja hinnatus langeb suht. kiiresti. Modimisvõimalused on neil aga samad, nii uusi kui vanu saab ülikiireks ehitada. |  
	  | 19.12.2001 at 09:05 |  |  
	    |  urmas 
 |  50 Fastest Muscle Cars Ostke "kivik". Pole autot pole vaidlusi.
 |  
	  | 19.12.2001 at 10:56 |  |  
	    |  partel 
     |  50 Fastest Muscle Cars 
 quote:Ma pidasin silmas lihtsalt seda, et sportautod ei ole minu arvates muskelautod, seega ei ole neil asja ka 50 kiireima muskelauto nimekirja. Oleks siis "domestic car" vms.. Kiirus ei ole antud juhul oluline.ats wrote:
 
 quote:Konkreetselt oligi ju tegemist sellise nimekirjaga, stock autod, veerandmiili järjekorras. Sugu ei määranud tähtsust. Muidugi võib olla ka muskelautode 9te nimekiri, aga suht üheülbaline ja ei ütle eriti midagi (vähemalt minusugusele mitte) - siis peaks olema tabel - auto stock, auto nüüd, palju raha kulus or smth.partel wrote:1. Ei ole nõus sellega, et sportautod on muskelautode hulka arvatud. Need on kaks täiesti vastupidist asja.
 2. Millegipärast võrreldakse ikka tehasekorras autosid. Iga korralikult moditud muskelauto sõidab 9'id, makstes ise vähem kui stock sportauto.
 
 
 
 
 
 BTW sellistest nimekirjadest vast tulevadki need eksiarvamused, et 500 hj on mega võimsus ja 0-100 km/h 4 sekundiga on tipptase.
 
 
 quote:Megahea kiirendusega autoga paraku tänaval maanteel vajutada ei saa -> kummisuitsupilves autol kolm tiiru peal. Isegi 400 hj ja tänavarehvidega on sõit "parem jala varvaste kõverdamine".
 quote:Keeramise ja pidurdamisega on nii,et kui juba on mega hea kiirendusega auto, siis tahaks ka natuke tänaval/maanteel vajutada ja siis oleks ka toetavat tehnikat peale mootori/turvapuuri vaja2. Keeramine ja pidurdamine tipptasemel on rohkem ringraja teema, kuigi vastavad osad on olemas neile, kel raha ülearu.
 3. Viper liiklusummikus pole just meeldiv?
 
  Viperiga ummikus.. pole olnud, kuid arvan põhiliseks blokiks seda, et tead endal kiiret autot olevat ja tahad vajutada kogu aeg - ummikus on halb olla ainult ringraja sidurit omava autoga ma arvan.
 
 
 
 Viperist allpool..
 
 |  
	  | 19.12.2001 at 11:29 |  |  
	    |  partel 
     |  50 Fastest Muscle Cars 
 quote:Mulle meeldib Viperi külgvaade. Paraku on Viper minu arust, nagu ka tema "kolleegid", poosetajate saagiks langenud. Võib-olla ka liiga palju hype'i rahva seas. 99% omanikest nagunii piisavalt sõita ei oska. Mina ka ei oskaks.peep wrote:
 Esiteks Viperiga tahaks ilmselt iga valgenahaline heteroseksuaalne mees sõita, kas ummikus või mitte, see ei oma tähtsust.
 
 
 
 quote:Üsnagi nõus. "Üldised suunad" on vast soovitusliku iseloomuga
 Teiseks vaid kiirendusele orienteeritud muskelautod (a'la Pro-Street) on ajalooks saamas, kui mitte juba ajalugu. Tarvitseb vaid avada suvaline usas trükitud hobileht, et aru saada kuhu suunas ala areneb - kaasaegne usaraud peab kõike suutma, kiirendada, kurvi võtta ja pidurdada. Mitte ükski seal tabelis olev vanem muskelauto originaalkorras seda ei suuda kui AC Cobra ehk välja arvata(muskelauto?). Samas kõik tabelis olevad uued autod suudavad seda ülihästi - ehk uue ja vana vahel ei ole toodetena üldse mingit võrdlust, uued on mäekõrguselt üle. Mis muidugi ei vähenda vanemate autode ajaloolist ja "kunstilist" väärtust ja selle väärtuse püsivust läbi aja, samas kui uute autode hind ja hinnatus langeb suht. kiiresti. Modimisvõimalused on neil aga samad, nii uusi kui vanu saab ülikiireks ehitada.
 
  Mulle isiklikult meeldib kiirendus, mitte pidurdamine või kurvamine. Paraku kisub asi tänavalt liimitud kiirendusraja poole juba  Vanu klassikuid lõhkuma ka ei hakka. Igatahes 1g kiirendusel, pidurdusel või kurvis paneb õlgu kehitama... |  
	  | 19.12.2001 at 11:52 |  |  
	    |  LaSa 
    Moderator |  50 Fastest Muscle Cars 
 quote:ahah, et sõidad stripi lõpuni & edasi on poohui mis saab ? julge poisspartel wrote:
 Mulle isiklikult meeldib kiirendus, mitte pidurdamine või kurvamine.
 
   |  
	  | 19.12.2001 at 12:05 |  |  
	    |  peep 
   Moderator |  50 Fastest Muscle Cars Viper on väga kallis auto, ime siis pole, et entusiastide asemel sõidavad nendega vähementusiastlikud inimesed kellel lihtsalt elus hästi läheb.
   |  
	  | 19.12.2001 at 15:53 |  |  |