Poster |
Message |
aivar88 |
esitulede relee
Kas keegi on näind või kuulnud releest, mis lülituks peale impulsi saamist (näit 10-12sek) sisse?
Mõte selline tuledele panna säästaks nats akut ja diisel autodel ei hakkaks süüte küünlad ja tuled korraga tööle!
Ja paluks mitte siunama ja mõnitama hakata!! Aitähh!!! |
01.10.2005 at 23:12 |
|
Astro SS |
esitulede relee
Sa tahad vist kõige tavalisemat aegreleed, küsi Tevalost või uuri ise Elfa kataloogi.
Milleks sul seda tegelikult vaja on? Eelsüüteküünlad töötavad nii lühikest aega ,et vähegi normaalsem aku peab sellele vastu.
Kusjuures starter tarbib rohkem .
Enamasti need kohe põlema hakkavad tuled on kellegi aretis, mitte tehase.
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
01.10.2005 at 23:16 |
|
minimum
|
esitulede relee
http://www.tevalo.ee/cgi-bin/web_store.cgi?artnr=960-586&lng=est
peaks olema see, mida otsid

____________________________
- |
02.10.2005 at 13:59 |
|
aivar88 |
esitulede relee
Aitähh abi eest !!!!!!!!!!!!!!! |
05.10.2005 at 12:47 |
|
mrtn |
esitulede relee
põhiline jama nende süütega koos põlema hakkavate tuledega on see, et pirnid surevad kiiresti, kuna saavad järjest mitu impulssi ja see teatavasti suretab pirne. eriti tundlikud on igasugused c00l-sinakad, suurema valgusjõuga pirnid. |
05.10.2005 at 14:31 |
|
BENBEN
|
esitulede relee
Aitab kaval nipp, lülitad enne süüte keeramist parktulede asendisse.
____________________________
Ford Maverick`75(Filmiauto:) "Soovide puu", "Free Range") |
05.10.2005 at 15:00 |
|
extin |
esitulede relee
Kui keegi on seda tevalo vidinat kasutanud siis andku teada kuda kestab.Kahtlaselt peenikesed juhtmed kipuvad olema.Olen paigaldanud oma skeemi järgi ja kasutan gen-i.Kui laadima hakkab saab ka tuled põlema.Midagi puruks ei lõika,ainul lisan juurde.Releede üritus . |
09.10.2005 at 23:29 |
|
rrrr
|
esitulede relee
Opelile tehase poolt paigaldatud relee üks juhe on ühendatud õlirõhu pirniga. Alles siis, kui õlirõhu tuli armatuuris kustub hakkavad põlema päevatuled.
Siin ka el.skeem selle kohta. Relee on K59 (millegipärast Inglismaal K62). Keskelt ülesse minev joon (DEL/309) läheb õlirõhu pirni külge.
____________________________
1994 Lumina Minivan
2001 Camaro Convertible
1968 Opio 600
ja doonorid |
10.10.2005 at 00:21 |
|
mrtn |
esitulede relee
quote: BENBEN: Aitab kaval nipp, lülitad enne süüte keeramist parktulede asendisse.
jah, olen selle peale mõelnud, aga sitta neist automaatsetest päevatuledest siis üldse 
|
10.10.2005 at 00:43 |
|
Sören |
esitulede relee
quote: mrtn: põhiline jama nende süütega koos põlema hakkavate tuledega on see, et pirnid surevad kiiresti, kuna saavad järjest mitu impulssi ja see teatavasti suretab pirne. eriti tundlikud on igasugused c00l-sinakad, suurema valgusjõuga pirnid.
miks tuled peaksid mitu impulssi saama? on olemas ka süsteeme, mis lülitavad tuled sisse aegreleega x sekundit peale süüte sisse lülitamist - enamasti selleks ajaks mootor juba käib ja mingit vilkumist ei toimu.
õlirõhu andurilt töötav tulede automaatlülitus on muidugi eriti hea - kaob õlirõhk, kaovad ka tuled (meenub ühe jaguar e-type'i omaniku kommentaari, kes ütles, et see auto üllatab sind meelsasti öösel maateel sõites tulede kadumisega).
____________________________
gts1000 & gl500 & w140 |
11.10.2005 at 14:30 |
|
mrtn |
esitulede relee
quote: zed:miks tuled peaksid mitu impulssi saama? on olemas ka süsteeme, mis lülitavad tuled sisse aegreleega x sekundit peale süüte sisse lülitamist - enamasti selleks ajaks mootor juba käib ja mingit vilkumist ei toimu.
lumeinimene on ka olemas, aga ma rääkisin siiski koos süütega sisselülituvatest tuledest. |
11.10.2005 at 14:47 |
|
rollingjack
|
esitulede relee
Kui keegi oleks vaadanud ka Tevalo toote allo olevat viidet paigaldusjuhisele näeks, et ka see relee kasutab viiteks kas aku või õlirõhu märgutuld, või saab ka lihtsalt taimerina tulede süttimist aeglustada.
zed- see jagulari jutt ei tundu päevatulede teemaga kokku minevat- üldjuhul peab pimeduse saabudes päevatuled pooltuledeks ümber lülitama. Ja õlirõhu pealt on Tevalo releel ainult SÜTTIMISaeglustus. Juhusliku mootori seiskumise korral jäävad päevatuled põlema, olgugi, et õlirõhutuli põlema hakkab.
____________________________
Have fun and be safe! |
11.10.2005 at 16:19 |
|
Kodanik2 |
esitulede relee
selle tevalost pärit relee puuduseks on niiskuse talumatus (paigaldada salongi) ja lähitulede juhtahela nõrkus (läbi lisa relee) muidu on töökindel. õlisurve anduri pealt ei soovita impulssi võtta - kõrvetab andurid ära (lisa koormus). õigem oleks generaatori signaaliga. Lisaks on võimalik ka seisupiduri märgutuld kasutada impulsi andurina. |
11.10.2005 at 21:28 |
|
minimum
|
esitulede relee
quote: Kodanik2: selle tevalost pärit relee puuduseks on niiskuse talumatus (paigaldada salongi) ja lähitulede juhtahela nõrkus (läbi lisa relee) muidu on töökindel.
imho peaks 30A olema piisav, et 2x 50W + veel mõni pirnike põlema panna
kui ei piisa, saab võimsama relee otsa torgata
____________________________
- |
12.10.2005 at 09:25 |
|