Poster |
Message |
partel
|
O’Reilly NHRA Fall Nationals 2005
Nii, orkaanide tõttu edasilükatud etapp siis Ennises (Dallas) Texas Motorplex, mida John Force nimetab lemmikrajaks. Pole ka ime, asi on merepinna lähedal, lisa sinna veel täispikk betoonrada ning sügisesed temperatuurid ning on selge, et mootoril võib kõik "kruvid" põhja keerata, probleem aga selles, kuidas see kiirenduseks muuta.
Funny Caris näitas John Force oma tõelist palet ning võttis punktiarvestuses liidrikoha.
Pro Modis sõitis ex TAFC racer Jay Payne 6.000 sek, ehk võib ette kujutada, mis kommentaarid seal käisid, et ei saanud esimese legaalse Pro Modiga 5.XXX sek.
http://www.competitionplus.com/2005_09/nhra_dallas_promod.html
Peamine action oli aga Bruce Alleni (Reher Morrison, üks kõige parimaid mootoriehitajaid) ja Kenny Koretsky crash:
http://www.nhra.com/2005/events/race21/video/index.html
Mõtled küll, et 1300++ hj on suht könn, mis seal ikka juhtuda võib, aga, nagu näha, siis pauk oli korralik (Kenny startis hiljem küll), mootor lendas edasi mitusada meetrit...
Pro Stock autol on praktiliselt olematu downforce ja sellel täisbetoonrajal on "groove" väga kitsas (tavaliselt on stardis betoon, mis läheb üle asfaldiks, seal uisutatakse laias ulatuses kummi maha). Groove'ist välja lähed siis...
Aga, igatahes andke teada, kui keegi arvab, et Bruce ei osanud sõita...
Bruce'i kommentaarid:
http://www.nhra.com/apcm/templates/news_template.asp?articleid=8646&zoneid=8
Järjekordne näide, et turvanõuded ei ole võistlejate kiusamiseks välja mõeldud.
Pärtel @ mõtleb juba ammu tulekustutussüsteemi peale.
____________________________
_ |
13.10.2005 at 11:01 |
|
|