seda klippi näidati eile ka TV3-e "Seitsmestes Uudistes"... see auto olevat miskisele kaameramehele otsasõitnud, kes oli imekombel ellu jäänud... vähemalt mina sain loost sedasi aru
seda klippi näidati eile ka TV3-e "Seitsmestes Uudistes"... see auto olevat miskisele kaameramehele otsasõitnud, kes oli imekombel ellu jäänud... vähemalt mina sain loost sedasi aru
seda on ka videos näha, kuidas mees paari saltoga oma puki otsast maha lendab
DragiõnnetusKaameramees kõndis omal jalal minema aga piloot lõigati torude vahelt välja ja viidi kopteriga haiglasse. Õnneks mingeid hirmsaid vigastusi ei saanud.
Aga video mõte oli järjekordselt näitlikustada ka meil juhtuda võivat õnnetust. Antud juhul oli küll barjäär üleliigne aga samas võib ette kujutada finishis rohu sees istuvaid inimesi, kes omavoliliselt alale on pääsenud ja siis oleks...
DragiõnnetusVäga jubedad videod. Meil on õnneks vedanud, midagi nii traagilist pole veel juhtunud. Viimasel rockracel oleks Kuriksi Camaro ka samamoodi võind tribüüni sõita, õnneks oli tegemist sõidu suht algusega ja kiirus polnd veel nii suur.
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
DragiõnnetusJohn Force was in a bad accident at an NHRA race in Texas. He was racing Kenny Bernstein in the quarter finals when Kenny crossed the center line hitting one of the timers. It "looks" like the timer box hit the rear of Forces car. The left side of the car comes apart and John deploys the chutes. When he does, the car literally is cut in half with John in the back half. Scary.
The safety safari was on site within seconds, and John was air lifted to a hospital in Texas where ultimately he underwent surgery. Last I heard he had a broken wrist, and broken ankle, but nothing more serious than that. He of course was barking while still strapped in the car that he wanted his dam interview because he won and was in the chase.
DragiõnnetusNoh, see on kuu aega esikülgedel olnud.
Kõva debatt käib. Nimelt oli Murf McKinney tehtud toruraam karastatud, aga FC SFI spec ütleb, et 4130 N (Nominal ehk karastamata) või sellega võrdne. Aga need ei ole ju võrdsed, karastatu on teadagi palju hapram, mis tugeva vibra käes murdub. Nüüd ongi teema, et NHRA lasi läbi auto, mis ei vasta reeglitele. Keegi eriti ühest vastust anda ei julge.
Teine asi on rehvid, GY poolne reiting on küll 350 mph, aga avaldatakse arvamust, et tänapäevaste võimsuste, downforce'i ja liimiraja juures ei pruugi see ohutu olla. Coil (tiimipealik) ütles ühes varasemas intervjuus, et parimal juhul saab 4 sõitu teha, kehvemates oludes ainult ühe.