Poster |
Message |
Messer
|
SPLIT: triikrauapaueripeakorter.ee teemaarendus
Huvitav, kas ma olen ainuke, kes mitte muffigi aru ei saa sellest valemeid pritsivast teoreetikute mulast? Hambad hakkavad valutama, justkui oleks jälle kooli ja fyysika tundi sattunud. Pyha myristus..rahu mehed, rahu...
____________________________
http://www.usaraud.ee/?id=5_5_20_293
Dodge Dart Swinger`73
Rebel by nature |
31.01.2006 at 09:49 |
|
smr |
SPLIT: triikrauapaueripeakorter.ee teemaarendus
Mina just naudin seda ning üritan ennast arendada servast |
31.01.2006 at 10:16 |
2 edits. Last edited 31.01.2006 at 10:22 by smr
|
silver |
SPLIT: triikrauapaueripeakorter.ee teemaarendus
Lisaks omalt poolt küsimuse kas keegi arvutaks hj etteantud andmete järgi
Pöördemoment (N/m @ rpm) 700 @ 2000
ja pärast annan õige vastuse.
|
02.02.2006 at 15:47 |
|
madis |
SPLIT: triikrauapaueripeakorter.ee teemaarendus
197hp |
02.02.2006 at 15:54 |
|
silver |
SPLIT: triikrauapaueripeakorter.ee teemaarendus
quote: madis: 197hp
kahjuks on see vale vastus õige vastus on
Võimsus(hj / kW @ rpm) 300/220 @ 4000
Link auto on see
http://www.bmw.ee/?c=%2Fandmed.php%3Fseeria%3D7%26menu%3Dandmed%26tyyp%3Dsedaan%26id%3D118290
Kahjuks ei vasta tegelikkusele, kus on viga |
02.02.2006 at 16:47 |
|
Lembit |
SPLIT: triikrauapaueripeakorter.ee teemaarendus
quote: silver: quote: madis: 197hp
kahjuks on see vale vastus õige vastus on
Võimsus(hj / kW @ rpm) 300/220 @ 4000
Link auto on see
http://www.bmw.ee/?c=%2Fandmed.php%3Fseeria%3D7%26menu%3Dandmed%26tyyp%3Dsedaan%26id%3D118290
Kahjuks ei vasta tegelikkusele, kus on viga
Sa küsisid ju võimsust@2000 rpm, mitte @4000 rpm!
|
02.02.2006 at 17:03 |
|
vr_
|
SPLIT: triikrauapaueripeakorter.ee teemaarendus
klge pange see teema lukku. Mõtlev inimene saab aru kuidas asjad käivad ja mittemõtleval inimesel pole ka kõige kaunimatest pärlitest siin teemas mitte SITTAGI kasu
Häirib juba, et vaba teema all näidatakse "uued postitused"
lähed lugema, oodates miskit ilusat näha, ikka krt vana BS
EDIT: ei viitsi uut posti lisada, aga herr madis, kes 1 post minust allpool sõna võtad, kui nuppu naa vähe et aru ei saanud, et ma ütlesin mina pean end antud alal teadlikuks inimeseks ja tõepoolest sõimasin kõiki teisi(suuremat osa siin teemas sõna võtnuid) lammasteks, võiks oma sõnad tagasi võtta ja mind mitte arusaajate hulka mitte kuulutada.
____________________________
Imperialist 71 |
02.02.2006 at 23:46 |
6 edits. Last edited 03.02.2006 at 10:35 by vr_
|
madis |
SPLIT: triikrauapaueripeakorter.ee teemaarendus
vr_ võid endale muud tegevust otsida, paljud inimesed on siiski võimelised aru saama. Ei ole just kuigi mõistlik kaagutada mittehuvitava teema lõpus "lukku lukku". |
03.02.2006 at 00:37 |
|
silver |
SPLIT: triikrauapaueripeakorter.ee teemaarendus
quote: madis: Ei saagi arvutada. Lembit vihjab sellega et mootorimoment üksi on tähtsusetu näita, kui me ei arvesta pöördeid.
Silver: viga on sinus.
Majal on kolm akent. Kes on kojamehe vend ?
Tunnistan et küsimus oli 2000 ja vastus 4000 p/min aga püüa palun uuesti arvutada hj 4000p/min eeldusel et vääne jääb samaks teisendab 700nm - 516.3 Ib-ft ja siis on vastavalt valemile tq*rpm/5252=393 hj (tegel 300hj)
Siis järelikult saab selle valemiga arvutada hj ainult max väände momendil ja ülejäänud on valed andmed mis muudab selle valemi mõttetuks kui ei tea rohkem väände andmeid erinevatel pööretel, mis sisuliselt on düno graafik ja igasugune max hj leidmine autol on välistatud.
Pealegi kui saab arvutada hj ainult max väände järgi ja pööret ei tea mis pöördel see max vääne on ja saaks selle tulemusena arvutada max hj siis oleks sellel valemil mõtet.
Ülesanne nr 2
ma tean palju on autol max vääne aga ma ei tea mis pöördel see on (700 nm), arvuta auto max hj
selle ülesande tulemusena hakkab suur arvudega soperdamine kuna 300 on vaja kuskilt vastuseks saada kasutades tambovi muutuvat konstanti.
Võibolla on viga jälle minus ja ma ei ole millestki aru saanud. |
03.02.2006 at 10:35 |
|
madis |
SPLIT: triikrauapaueripeakorter.ee teemaarendus
silver: väände ja nurkiiruse korrutis on võimsus, see on fakt. Sina saad ilmselt asjadest valesti aru.
Soovitan alati kasutada SI valemeid, kuna erinevad koefitsendid (5252) ajavad segadusse.
MathCADis teete nii:
rpm:=1/60s
Nm:=N*m
n:=3000rpm (pöörded olgu VÄIKE n, muidu defineerite njuutoni üle !)
T:=200Nm
P:=T*2*Pi*n
Nii paistab füüsika paremini välja.
BlueStang, mõtle mida tahad aga sa saad asjast ju valesti aru. Sul pole vaja tuua pikka populaarteaduslikku juttu, kõik ütleb üks ainuke valem. Ma kardan ikka et sul on segamini aetud mootori ja tagaratta vääne. Tagaratta väändest saab tõesti kiirendust arvutada, mootori omast ei saa (ülekanded on vahel). Aga noh, sinu viimased postulaadid on selline BS et seda ei jaksa ümber lükata. |
03.02.2006 at 11:22 |
|
silver |
SPLIT: triikrauapaueripeakorter.ee teemaarendus
Madis palun lahenda oma valemite abil ülesanne nr 2 |
03.02.2006 at 11:49 |
|
madis |
SPLIT: triikrauapaueripeakorter.ee teemaarendus
Ülesanne number 2 ei ole lahendatav. |
03.02.2006 at 13:18 |
|
Madman
|
SPLIT: triikrauapaueripeakorter.ee teemaarendus
quote: BlueStang: Võimsus on tehniline näitaja - ta ise ei lükka midagi edasi.
Triikraual on ka võimsus, aga ta ei aja triikrauda kuumaks. Lambipirnil on ka võimsus, aga valgust ta ei anna.
Just nimelt 
____________________________
Pontiac Fiero SE 3.4 V6 '85
|
07.02.2006 at 01:20 |
|
Lembit |
SPLIT: triikrauapaueripeakorter.ee teemaarendus
quote: Madman: Aga võimsus ise ei kuumuta seda va rauda.
Mis seda rauda siis kuumutab? Elekter? Vool? Pinge?
  Kui sa puunuiaga vastu pead saad, siis ei lõhu su pealuud ka mitte kineetiline energia, vaid puunui. Jah? 
|
07.02.2006 at 15:09 |
1 edit. Last edited 07.02.2006 at 15:09 by Lembit
|
Madman
|
SPLIT: triikrauapaueripeakorter.ee teemaarendus
quote: Lembit: Mis seda rauda siis kuumutab? Elekter? Vool? Pinge?
Minu teada ikka takistus.
____________________________
Pontiac Fiero SE 3.4 V6 '85
|
07.02.2006 at 15:21 |
|
Lembit |
SPLIT: triikrauapaueripeakorter.ee teemaarendus
quote: Madman: quote: Lembit: Mis seda rauda siis kuumutab? Elekter? Vool? Pinge?
Minu teada ikka takistus.
tohhoo tonti. Mul juba pikemat aega takisti rahakotivahel. Kas on taskus soojenemist oodata?
|
07.02.2006 at 15:22 |
|
Madman
|
SPLIT: triikrauapaueripeakorter.ee teemaarendus
quote: Lembit: quote: Madman: quote: Lembit: Mis seda rauda siis kuumutab? Elekter? Vool? Pinge?
Minu teada ikka takistus.
tohhoo tonti. Mul juba pikemat aega takisti rahakotivahel. Kas on taskus soojenemist oodata?
No lase sealt pinge ka läbi küll ta soojaks läheb. Samas ürita nüüd võimsus ka sinna rahakoti vahele panna, kas õnnestub?
____________________________
Pontiac Fiero SE 3.4 V6 '85
|
07.02.2006 at 15:26 |
|
BlueStang
|
SPLIT: triikrauapaueripeakorter.ee teemaarendus
quote: Lembit: quote: Madman: Aga võimsus ise ei kuumuta seda va rauda.
Mis seda rauda siis kuumutab? Elekter? Vool? Pinge?
  Kui sa puunuiaga vastu pead saad, siis ei lõhu su pealuud ka mitte kineetiline energia, vaid puunui. Jah? 
    
krdi mehed - ma ei saa aru, miks ma oma aega siin raiskasin
tuleb välja, et piisavalt võimas triikraud kuumutab end ise, pean siis võtma ikka piisavalt võimsa mootori ja äkki hakkab auto ka liikuma ilma mootorit tööle panematagi (pole kütust, momenti ja jõudu vajagi)
____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars |
07.02.2006 at 15:28 |
2 edits. Last edited 07.02.2006 at 15:30 by BlueStang
|
Lembit |
SPLIT: triikrauapaueripeakorter.ee teemaarendus
quote: Madman: quote: Lembit: quote: Madman: quote: Lembit: Mis seda rauda siis kuumutab? Elekter? Vool? Pinge?
Minu teada ikka takistus.
tohhoo tonti. Mul juba pikemat aega takisti rahakotivahel. Kas on taskus soojenemist oodata?
No lase sealt pinge ka läbi küll ta soojaks läheb.
Et siis pinge kuumutab rauda? Aga vool ei puutu asjasse? Kohe päris kindel?
|
07.02.2006 at 15:31 |
|
Lembit |
SPLIT: triikrauapaueripeakorter.ee teemaarendus
quote: BlueStang:
    
krdi mehed - ma ei saa aru, miks ma oma aega siin raiskasin
tuleb välja, et piisavalt võimas triikraud kuumutab end ise
Kas sina ka ei ole võimeline väljakirjutama, mis triikrauda soojendab?
Mina ei ole küll kusagil kirjutanud, et triikraud iseeneselikult soojeneb. |
07.02.2006 at 15:36 |
|
Madman
|
SPLIT: triikrauapaueripeakorter.ee teemaarendus
quote: Lembit: Aga vool ei puutu asjasse? Kohe päris kindel?
Noh sorry jah vool kui nüüd õige mõiste kirja panna. Igatahes mitte võimsus.
____________________________
Pontiac Fiero SE 3.4 V6 '85
|
07.02.2006 at 15:44 |
|
BlueStang
|
SPLIT: triikrauapaueripeakorter.ee teemaarendus
To Lembit:
no PUI võiks ju ikka meeles olla
ja kui I on meil konstantne, siis ei jäägi muud üle kui et U ju
Aga Newtoniga 100% nõus (mõlemaga kusjuures)
____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars |
07.02.2006 at 15:46 |
1 edit. Last edited 07.02.2006 at 15:47 by BlueStang
|
Lembit |
SPLIT: triikrauapaueripeakorter.ee teemaarendus
quote: BlueStang: quote: rustang: quote: BlueStang: kui I on meil konstantne
??
võrgupinget pidasin silmas
aga see juba teine teema
Khmm... Selajal, kui mina viimati koolipingis istusin, oli pinge tähis ikka U. Mingid uued tuuled? |
07.02.2006 at 16:03 |
|
Lembit |
SPLIT: triikrauapaueripeakorter.ee teemaarendus
quote: BlueStang: nujah tuleb tunnistada, et tähised vist meelest läinud - sisu see ei muuda, ehk kuumaksajamiseks jääb üle ikkagi voolutugevus
Kas on ehk võimalik, et muudki on meelest läinud? pinge korda vool oli siis mis? Pingelang ikka sinuarust tekib triikraual?
|
07.02.2006 at 16:13 |
|
BlueStang
|
SPLIT: triikrauapaueripeakorter.ee teemaarendus
quote: Lembit: quote: BlueStang: nujah tuleb tunnistada, et tähised vist meelest läinud - sisu see ei muuda, ehk kuumaksajamiseks jääb üle ikkagi voolutugevus
Kas on ehk võimalik, et muudki on meelest läinud? pinge korda vool oli siis mis? Pingelang ikka sinuarust tekib triikraual?
selle otsa võiks siit mootori teemast peale Newtoni kokkuvõtet ära splittida
to Lembit: No eks see pinge korda vool ongi ju ikka see võimsus, mis sinu meelest eraldub ja triikraua kuumaks kütab. Mina julgen jääda eriarvamusele.
Pingelangu kohta ei taha ma midagi arvata.
____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars |
07.02.2006 at 16:17 |
|