register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : CAI müüdid ja tegelikkus.  
Poster Message
Fog
 
CAI müüdid ja tegelikkus.
Katsed dataloggeriga:

CAI setup

tulemus (üles alla on kraadid F)

aja teljeks on sämplid aldl data streamist(1,3 sek tagant)
1-125 - start ja kruusatee
125-250 - kurviline asfalt
250-275 - kiirendamine tallinn-tartu peale
275-500 - maanteel 115
500-lõpp - tallinn trt mnt-järvevana-pärnu mnt-nõmme-hiiu_suurtüki-stop

Fog@ mõtleb kuidas filtrile kast ümber teha ja õhk ikka "päris" väljast saada.

____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks?
25.09.2006 at 21:15
vvt
  
CAI müüdid ja tegelikkus.
Seal paistab IMO selgelt tõsiasi, et mida kauem sõidad, seda kuumemaks läheb kapotialune (seinad, poritiivad, muud jupid) ja seda rohkem õhu temperatuuri tõuseb, mida mootor sisse ahmib?

Pildil paistab muidugi filtri ja TB vahel gofreeritud alumiiniumtoru (ideaalne soojusjuht), mida ventilatsioonis kasutatakse?

Täitsa odav võte on sisselase maha, lahustiga rasvast puhtaks, krunt, mingi aerosoolmastiksi kiht ja hõbedane veljevärv kõige peale. Ilmaasjata pole uutel autodel SL kollektor plastmassist.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
26.09.2006 at 13:42 2 edits. Last edited 26.09.2006 at 13:43 by vvt
Fog
 
CAI müüdid ja tegelikkus.
Pole minimumi käest uurinud, aga tundub et tegemist on selle kitiga. gofeeritud alutoru ta just pole, aga "polished aluminium" küll.



____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks?
26.09.2006 at 13:57
vvt
  
CAI müüdid ja tegelikkus.
see on sõidust tulles ilmselt piisavalt tuline, et käed ära põletada?

peale välisõhu tuleks see alutoru isoleerida või asendada plasttoruga.....kasvõi stock mootori kummikõriga...

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
26.09.2006 at 14:01 1 edit. Last edited 26.09.2006 at 14:02 by vvt
minimum
CAI müüdid ja tegelikkus.
ei ole alumiinium. terastoru ja 'ceramic coating'. soojaks läheb aga kätt kannatab peal hoida.
sai kunagi ammu (esimesel-teisel omamise aastal) jah suures naiivsuses soetatud. olen ise ka mõtteid mõlgutanud, et vähe pikem toru, ja lükata rattakoopa ette, kus see külje peal olev võregi on. valmisproduktidest pidi crx'i cai sobima just toru pikkuse/kuju pärast.

____________________________
-
26.09.2006 at 14:16
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : CAI müüdid ja tegelikkus.  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.