Poster |
Message |
ROKIPEER
|
Uus Chevy VAN
Küsimus kas mõni firma ka neid üldse maale toob?
Või annab neid tellida? Pisuke huvi tekkis kuna firmasse uut kaubikut vaja
ja vaataks pullipärast ka suure lombi tagust toodangut.
Internetist eriti nagu ei leidnud maaletoojaid.
Ascaris ainult `libachevyd`
huvi pakuks:
Duramax Diesel 6.6L V8
2007 EXPRESS MODELS

|
09.11.2006 at 11:57 |
|
Royale |
Uus Chevy VAN
Küsi siis Viking Motorsist. Seal vähemalt suuri pargimaastureid pakutakse (tahoe, blazer jt). |
09.11.2006 at 12:13 |
|
tfr
|
Uus Chevy VAN
Teine koht, kust küsida, on Premium Motors. Aga vaadates, et seal Chevy lehel on hinnaks "starts at $22,720", siis kardetavalt tuleb ta hind lõpuks kuskile 550-600k kanti minimaalselt. Kas see teda veel rentaabliks jätab, eks Sa tead ise. |
09.11.2006 at 12:19 |
1 edit. Last edited 09.11.2006 at 12:19 by tfr
|
ROKIPEER
|
Uus Chevy VAN
Praegune konnasööjate toodang on ennast juba nii ammendanud et
paha hakkab, läbisõit 225 kilo ja remondile on kulunud kurat teab kui palju.
Kõrgsurve pump, roolivõimu pump, käimakott ja nüüd lõpetas töölepingu turbo.
Ja need jupid kokku annavad ise juba paraja summa.
Võiks ikka midagi töökindlamat olla. |
09.11.2006 at 12:35 |
|
racerx |
Uus Chevy VAN
On ammu teada, et on olemas ainult üks kaubik. Marki ei sobi siin nimetada vist.
Kuigi omades ise "konnadega" kogemust ei saa ma küll aru mida selle kaubikuga sul tehakse ?
Äkki laseks juhtidele väikse koolituse teha ?
225 läbisõidu puhul.... nii palju asju !?
Konnade ainuke probleem millega ise kokku puutunud on käigukast tavaliselt. Muude asjade puhul tuleks ikka kasutamise viise korrigeerida muidu lased selle Chevy bussi samatmoodi tükkideks.
|
09.11.2006 at 12:41 |
|
brougham |
Uus Chevy VAN
Ameerika Autoteenindus vast saaks ka hakkama |
09.11.2006 at 12:59 |
|
heiki003 |
Uus Chevy VAN
quote: ROKIPEER: Praegune konnasööjate toodang on ennast juba nii ammendanud et
paha hakkab, läbisõit 225 kilo ja remondile on kulunud kurat teab kui palju.
Kõrgsurve pump, roolivõimu pump, käimakott ja nüüd lõpetas töölepingu turbo.
Ja need jupid kokku annavad ise juba paraja summa.
Võiks ikka midagi töökindlamat olla.
ROKIPEER-uga täitsa nõus. Meie enda "konnasööjate " toodang kaotas kaks korda mootori aiske vahelt ära +veel sada muud häda. 100000 km pealt läks mootor vahetusse kuna kolvigrupp oli üleliigselt kulunud. Õnneks tehti veel garantii remondina. Auto ajalugu on teeninduses nagu "kirju koer".
|
09.11.2006 at 20:04 |
|
epsum |
Uus Chevy VAN
Ma ei saa aru - ühes transpordifirmas, kus ma servast seotud olin, osteti 8 renault masterit - sõitsid linnaliini, ja jõudsid ilma oluliste remontideta 250tkm tähiseni, siis uus turbo ja kolvirõngad ja teine 200tkm otsa, siis mootor korralikku kapremonti ja läksid müüki... Ainsamad hädad olid sillavidinad..
Aga teemasse, räägi näiteks pisikesega, nende ametlike esinduste häda ju selles, et nad kohe keeravad sulle võimalikult suure kirve peakohale... |
09.11.2006 at 20:44 |
|
tohoh
|
Uus Chevy VAN
Samas kes on usinaimad uhajad meie teedel? Kaubikujuhid.
____________________________
Ford Mustang ´96
Põrnikas `69
Dodge Avenger ´08
GAZ 24 ´84 |
09.11.2006 at 22:13 |
|
sten666 |
Uus Chevy VAN
Ja ongi nii...
Päris õudne hakkab kui ise sõidad niigi 120-ga ja siis kaubik vuhiseb mööda nagu postist.
Krt ega suhteliselt pisike diiselmootor mis peab niigi suurt massi edasi vedama ei kannata sellist tapmist pikalt.
Kaubikutega see jama ka, et reeglina tegu firma autodega seljuhul on ju masinast vägagi ükskõik kuna pole ju oma.
|
09.11.2006 at 22:47 |
|
Incerror
|
Uus Chevy VAN
quote: racerx: On ammu teada, et on olemas ainult üks kaubik. Marki ei sobi siin nimetada vist.
Ma ikka tahaks seda sinu arvamust teada, ei ole see nii elementaarne midagi!!! |
10.11.2006 at 06:55 |
|
Maik
|
Uus Chevy VAN
kas sa ei karda,et tagarehvide ja küttearve võib tulla suurem,kui eelmise kapremondid?
btw, iga päevaga hakkan järjest rohkem diislit põlgama - olgu ökonoomne või mitte, juppe lendab ikka iga nurga tagant + talvised jamad.
Teenindus kohe täis rahvast selle -5c-ga. See 20-30-40 tuhat ja rohkem mis sa diisli remondi peale oled pannud oleks bensiini maa ja ilm jõudnud kokku osta ?
Minuarust võiiks isegi seda täitsa hooldematerjaliks turbot lugeda pidevalt käigus olevatel masinatel :P
Suurem mootor kulub vähem ja tead sa seda ju isegi. Ahja, automaat kast säästab ka mootorit rohkem.
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
10.11.2006 at 08:36 |
|
ROKIPEER
|
Uus Chevy VAN
quote: Inferno: kas sa ei karda,et tagarehvide ja küttearve võib tulla suurem,kui eelmise kapremondid?
btw, iga päevaga hakkan järjest rohkem diislit põlgama - olgu ökonoomne või mitte, juppe lendab ikka iga nurga tagant + talvised jamad.
Teenindus kohe täis rahvast selle -5c-ga. See 20-30-40 tuhat ja rohkem mis sa diisli remondi peale oled pannud oleks bensiini maa ja ilm jõudnud kokku osta ?
Minuarust võiiks isegi seda täitsa hooldematerjaliks turbot lugeda pidevalt käigus olevatel masinatel :P
Suurem mootor kulub vähem ja tead sa seda ju isegi. Ahja, automaat kast säästab ka mootorit rohkem.
Ise pooldan ka rohkem bensiini aga siin tuleb mängu see nüanss - käibemaks.
|
10.11.2006 at 08:50 |
|
neolux |
Uus Chevy VAN
quote: ROKIPEER:
Ise pooldan ka rohkem bensiini aga siin tuleb mängu see nüanss - käibemaks.
Äkki valgustad teisi ka mis vahe on bensiini ja diiselkütuse käibemaksul? Mõlemad on seaduse järgi maksustatud ühesuguse 18% määraga ja raamatupidamisarvestuses ei ole absoluutselt mingit vahet kas tootereale on kirjutatud bensiin või diisel.
|
10.11.2006 at 09:52 |
1 edit. Last edited 10.11.2006 at 09:53 by neolux
|
tohoh
|
Uus Chevy VAN
Täpselt nii, aeg on vahepeal edasi liikunud, vahepeal 2/3 käibemaksu värk ka kadunud. Maksustamise seisukohalt ettevõtjale tarbijana ei ole mingit vahet.
____________________________
Ford Mustang ´96
Põrnikas `69
Dodge Avenger ´08
GAZ 24 ´84 |
10.11.2006 at 10:07 |
|
lumekakk |
Uus Chevy VAN
Ju vist ka minibussina sellist aparaati hakatakse tootma? ..siis reisijate veol tasuks isegi ära! |
10.11.2006 at 10:13 |
|
ROKIPEER
|
Uus Chevy VAN
Vikingust selline vastus:
Kahjuks ei pakuta euroopa turu jaoks Chevrolet kaubikut. |
10.11.2006 at 10:24 |
|
ROKIPEER
|
Uus Chevy VAN
Mina olen kursis sellise infoga et diisli puhul saab kogu käibe tagasi aga bensiini puhul 2/3 |
10.11.2006 at 10:28 |
|
neolux |
Uus Chevy VAN
Tegelikult ei ole käibemaksu seisukohalt vahet kunagi olnudki. Käibemaksuseadus on erinevatel aegadel erinevate määradega piiranud sõiduautode ja nende tarbeks ostetud kütuse käibemaksu tagasiarvestust, kütuseliigi alusel ei ole tagasiarvestust ükski seadus piiranud.
2/3 piirang kehtis ka ainult sõiduautodele ja nende tarbeks ostetud kütusele olenamata kütuseliigist nii bensiinile, diislile, rapsiõlile, piiritusele, puuklotsidele kui ükskõik millele muule mida selle sõiduauto liikuma panemiseks põletati.
Väärarusaam tekkist tavaliselt sellest, et enamsti kasutasid firmade sõiduautod bensiini ja kaubikud diislit ja nii tavaliselt võiski diislilt kõik tagasi küsida ja bensiinilt osa.
Aga teemast kah
Euroliidu tulekuga tekkis ka Eestis võimalus osta uusi autosid mujalt kui esindusest, selle peale hakkasid esindused nina kirtsutama ja ei tahtnud tegeleda mujalt ostetud autode hoolduse ja garantiiga. Kuidas asi praegu on ei tea aga enne kui otse uus auto siia vedada tasuks uurida kas ja kuidas on kohapeal võimalik garantiihooldus. |
10.11.2006 at 10:37 |
1 edit. Last edited 10.11.2006 at 10:44 by neolux
|
PlyVal64 |
Uus Chevy VAN
Ma pakun, et vaadates Rootsi müügisaiti, ei tasu (rahaliselt) kaubikut kaubiku pärast sealt küll osta. Nii kahju, kui see ka pole. See kiberniit ei tasu mitte ühest otsast ennast ära.
445K sek+VAT on Eestis ja legaalselt registris 900K eeku. Kaubik on vast 100K krooni odavam. Osta pigem kaks väga korralikku eurokaubikut ja asi ants.
Kuigi jah, juba ammustel, kümne aasta tagustel aegadel kirusid näiteks kiirabijuhid neid uusi eurokuute, mis reanimobiilina sõita ei jaksa. Tooriku numbrid võivad ju "megagigahüper" suured või väikesed olla, reaalses elus pidid a need kõik teisipidi minema: mootorist kaob jõud ja kulu läheb lakke, kui vähegi kiirabi moodi auto on. V8 TD Vanidega aga risti vastupidi. Heavy-veermik peab vastu ja asjaga kannatab meie teedel, talvel ning külgtuulega ka sõita. |
10.11.2006 at 11:21 |
1 edit. Last edited 10.11.2006 at 11:21 by PlyVal64
|
Madman
|
Uus Chevy VAN
Mina küll "konni" ei kiruks. Sõidan ise sellisega ja praegu 215 000 just täis saanud. Mootori, käigukasti, turboga pole ühtki muret olnud. Ainsad kuluvad asjad on veermikudetailid (sharniirid, rooliotsad, õõtshoovapuksid) ja kongi uste rullikud, lukud. 90% sõidetud maast olen ise roolis, iga 15 000 tagant õli ja filtrite vahetus tehtud. Üle 110 km/h ei ole vajutanud. Vahepeal pihustipuhastajat ja küttelisandit ka paaki valanud, mis muide mõjub väga positiivselt, kaotab suitsu, minek on parem ja kütusekulu langeb ca 1 L võrra.
Aga muidu jänkid müüvad ka juba eurokaubikuid...
http://www.dodge.com/sprinter/
____________________________
Pontiac Fiero SE 3.4 V6 '85
|
10.11.2006 at 12:46 |
|
Koit
|
Uus Chevy VAN
nähh..kas transit on TÕESTI ainuke, mille pealt malli võtta?? (pean praegu venelaste GAZi "uuendust ka silmas) Igavaks hakkab see kaubikupilt muutuma.
____________________________
Chevrolet Caprice Classic, ex Police
Chrysler Voyager
Plymouth Voyager
Pontiac Grand Amr
Cadillac DeVille 32V
Cadillac DeVille 4,9 V8
Thunderbird SC
Cadillac Deville 4,9 V8 '95 |
10.11.2006 at 13:54 |
|
TCOFF |
Uus Chevy VAN
See on Mercedese sprinter Dodge märkidega. |
12.11.2006 at 12:25 |
|
Koit
|
Uus Chevy VAN
mõte jääb samaks
____________________________
Chevrolet Caprice Classic, ex Police
Chrysler Voyager
Plymouth Voyager
Pontiac Grand Amr
Cadillac DeVille 32V
Cadillac DeVille 4,9 V8
Thunderbird SC
Cadillac Deville 4,9 V8 '95 |
12.11.2006 at 17:20 |
|
vr_
|
Uus Chevy VAN
quote: TCOFF: See on Mercedese sprinter Dodge märkidega.
Eee seda ju postitaja ütleski et müüakse eurokaubikuid
____________________________
Imperialist 71 |
12.11.2006 at 17:47 |
|