Poster |
Message |
Occassion |
K: Väljalaske Ehitamine S10 4x4 Blazer'ile
Tunneks veidi huvi kas keegi on teinud sellisele isendile uue väljalaske süsteemi? Nimelt tahaks omale sellist kus ei oleks mitte ainult üks toru vaid kaks ja mitte lihtsalt kaks otsa tagant väljas vaid ikka nii, et üks toru tuleks ühelt poolt püttidelt ja teine teiseltpoolt. Probleem aga selles mis saab siis landadest . Seal ju asi nii et algul jooksevad kõik torud kokku ja siis vahetult enne katalüsaatorit on üks ja peale teine. Kuidas aga neid hiljem vahele panna ? kas saab üldse nii ? On äkki kellegil aimu? Plaan oleks siis sumpad üldse küljepealt välja ajada ja kohe esiratta juurest jooksma panna kuni tagarattani. Ehitaks samas ka torud ise roostevabast torust. Et ikka hääl paremini esile tuleks siis palju vahele ei tahaks toppida. Kataka jätaks üldse ära kui võimalik. Kuid ei tea mis see endaga kaasa tooks. Jutt segane aga võibolla keegi saab aidata. |
20.08.2006 at 21:23 |
|
tann28 |
K: Väljalaske Ehitamine S10 4x4 Blazer'ile
Ise uurinud ka seda teemat pikemalt. Kuna 6-tel tuleb ka aint 1 toru. Üldiselt summa kipub ikka 10k+ minema selle ehitamisel, kui ise käsi õliseks ei tee. Variante on mitmeid ja erinevaid. Valed pütid ja vale ülesehitus võib tähendada kaotamist nii häälega kui ka võimsusega. Ilmselt soovitatav kasutada sama masina margi võimsama isendi duali - nagu mustangi v6 vennad kasutavad gt mudeli omasid jne. |
21.08.2006 at 07:38 |
|
jaak |
K: Väljalaske Ehitamine S10 4x4 Blazer'ile
See lambda, mis on peale katti tuleb kati eemaldamisel samuti eemaldada. Ajust siis kas see lambda kinni keerata, või õige takistusega takisti juhtmetele vahele panna, emuleerimaks töökorras lambda staatilist OK näitu. Tagumisest pole muud tolku, kui mõõdab järelpõlemist katalüsaatoris ja indikeerib ehk mingil määral katalüsaatori korrasolekut. |
21.08.2006 at 22:25 |
|
antennimees |
K: Väljalaske Ehitamine S10 4x4 Blazer'ile
quote: jaak: See lambda, mis on peale katti tuleb kati eemaldamisel samuti eemaldada. Ajust siis kas see lambda kinni keerata, või õige takistusega takisti juhtmetele vahele panna, emuleerimaks töökorras lambda staatilist OK näitu. Tagumisest pole muud tolku, kui mõõdab järelpõlemist katalüsaatoris ja indikeerib ehk mingil määral katalüsaatori korrasolekut.
Peale katti oleva lambda asemele saab panna ainult lambda simulaatori nagu enda autole sai pandud, muidu check engine tuluke kogu aeg põleb.
____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT |
21.08.2006 at 22:34 |
|
hents99 |
K: Väljalaske Ehitamine S10 4x4 Blazer'ile
Mis asi see lambda simulaator on? Oleks isegi huvitatud, sest mul läheb lambda anduri paigaldamisega raskeks. Kuidas ta töötab ja kas saab kõikidele ajudele paigaldada?
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas. |
21.08.2006 at 22:39 |
|
antennimees |
K: Väljalaske Ehitamine S10 4x4 Blazer'ile
http://www.mkiv.com/techarticles/oxygen_sensor_simulator/
____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT |
21.08.2006 at 23:33 |
|
Occassion |
K: Väljalaske Ehitamine S10 4x4 Blazer'ile
quote: antennimees: http://www.mkiv.com/techarticles/oxygen_sensor_simulator/
Tõstaks vana teemat ja hakkas huvitama mind see asi. Kuna sumpa ehitus on nüüd sealmaal http://www.usaraud.ee/?id=15_47_48_332&ll=1 kus vaja siis üks landa minema visata vahelt. Sellel skeemil on miski 555, Kus seda paika pannakse kui see programmeeritav on
|
09.11.2006 at 02:36 |
1 edit. Last edited 09.11.2006 at 02:39 by Occassion
|
Vanaisa Moderator |
K: Väljalaske Ehitamine S10 4x4 Blazer'ile
mingine mikroskeem on see 555 timer
What is the 555 timer?
The 555 timer is one of the most remarkable integrated circuits ever developed. It comes in a single or dual package and even low power cmos versions exist - ICM7555. Common part numbers are LM555, NE555, LM556, NE556. The 555 timer consists of two voltage comparators, a bi-stable flip flop, a discharge transistor, and a resistor divider network.
I am particularly indebted to Philips Components and Semiconductors Australia for their most generous assistance in giving me access to material presented on this page.
Philips describe their 555 monlithic timing circuit as a "highly stable controller capable of producing accurate time delays, or oscillation. In the time delay mode of operation, the time is precisely controlled by one external resistor and capacitor. For a stable operation as an oscillator, the free running frequency and the duty cycle are both accurately controlled with two external resistors and one capacitor. The circuit may be triggered and reset on falling waveforms, and the output structure can source or sink up to 200mA."
NE 555
555 AN
Edit: link korda
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
09.11.2006 at 11:44 |
2 edits. Last edited 09.11.2006 at 11:46 by Vanaisa (Moderator)
|
Fog |
K: Väljalaske Ehitamine S10 4x4 Blazer'ile
quote: Occassion: Kus seda paika pannakse kui see programmeeritav on
See on juba paigas kondede ja takkide väärtustega mis tal küljes on.
Põhimõtteliselt on nii, et aju loeb mitu korda ajas lambda üles alla kõigub, kui see liiga vähe siis ütleb sulle et vaheta lambda, laisaks jäänud teine.
see skeem tekitab pideva üles alla liikumise ja interpoleeritud keskmine on täpselt see 0,5v või palju vaja on. aju vaatab et segu õige ja lambda korras.
____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks? |
09.11.2006 at 11:56 |
|
antennimees |
K: Väljalaske Ehitamine S10 4x4 Blazer'ile
Ja see antud skeem sobib ainult peale katti lambdade simuleerimiseks kuna tema muudab voolu iga 3 sekundi tagant, enne katti muutub väärtus iga 0,3 sekundi tagant. Samal põhjusel ei sobi ka enne katti lambdad peale katti panekuks ja vastupidi.
____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT |
09.11.2006 at 12:16 |
|
Occassion |
K: Väljalaske Ehitamine S10 4x4 Blazer'ile
quote: antennimees: Ja see antud skeem sobib ainult peale katti lambdade simuleerimiseks kuna tema muudab voolu iga 3 sekundi tagant, enne katti muutub väärtus iga 0,3 sekundi tagant. Samal põhjusel ei sobi ka enne katti lambdad peale katti panekuks ja vastupidi.
Tekkis veel üks loll küsimus ?
Milleks üldse need lambdad on, kui saab need asendada? Kas neil nagu miskit reaalset kasu ka on Mul enda autol kat seest tühi seega ei lähe see enam kunagi alla. Tagumise lambda viskab siis vahelt välja ja paneb selle elektroonika siis korras näitu simuleerima. Esimese peab vist alles jätma või ei ole sellel ka mõtet ja annab ka miski simulaatori teha :P |
09.11.2006 at 22:10 |
|
madis |
K: Väljalaske Ehitamine S10 4x4 Blazer'ile
555 asemel on parem kasutada mingit atmega odavat rajakat-sellel on sisemine kell ja töötab stabiilsemalt. 555 tahab täpseks tööks saada täpseid kondekaid.
|
12.11.2006 at 11:08 |
|
antennimees |
K: Väljalaske Ehitamine S10 4x4 Blazer'ile
quote: madis: 555 asemel on parem kasutada mingit atmega odavat rajakat-sellel on sisemine kell ja töötab stabiilsemalt. 555 tahab täpseks tööks saada täpseid kondekaid.
Pole selle vidina juures erilist täpsust vaja, tevalost ostetud jubinad (skeemi järgi ja hind oli vist miskine 50 eeku kõik kokku) ja mul juba poolteist aastat töötab tõrgetetta. Kuigi kui aus olla, siis korra viskas tulukese põlema, et lambda küte ei tööta. Ainult aru ma ei saanud, kuda ta seda arvas, kuna GM ei kontrolli otseselt lambda kütte ahelat.
____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT |
12.11.2006 at 11:27 |
|
antennimees |
K: Väljalaske Ehitamine S10 4x4 Blazer'ile
quote: Occassion: quote: antennimees: Ja see antud skeem sobib ainult peale katti lambdade simuleerimiseks kuna tema muudab voolu iga 3 sekundi tagant, enne katti muutub väärtus iga 0,3 sekundi tagant. Samal põhjusel ei sobi ka enne katti lambdad peale katti panekuks ja vastupidi.
Tekkis veel üks loll küsimus ?
Milleks üldse need lambdad on, kui saab need asendada? Kas neil nagu miskit reaalset kasu ka on Mul enda autol kat seest tühi seega ei lähe see enam kunagi alla. Tagumise lambda viskab siis vahelt välja ja paneb selle elektroonika siis korras näitu simuleerima. Esimese peab vist alles jätma või ei ole sellel ka mõtet ja annab ka miski simulaatori teha :P
Esimesi lambdasi ei saa asendada simulaatoriga, kuna nende järgi saab mootori aju töötamiseks vajalikud andmed, tagumised mõõdavad ainul seda kas kat on efektiivne.
____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT |
12.11.2006 at 11:29 |
|
Occassion |
K: Väljalaske Ehitamine S10 4x4 Blazer'ile
quote: antennimees: quote: Occassion: quote: antennimees: Ja see antud skeem sobib ainult peale katti lambdade simuleerimiseks kuna tema muudab voolu iga 3 sekundi tagant, enne katti muutub väärtus iga 0,3 sekundi tagant. Samal põhjusel ei sobi ka enne katti lambdad peale katti panekuks ja vastupidi.
Tekkis veel üks loll küsimus ?
Milleks üldse need lambdad on, kui saab need asendada? Kas neil nagu miskit reaalset kasu ka on Mul enda autol kat seest tühi seega ei lähe see enam kunagi alla. Tagumise lambda viskab siis vahelt välja ja paneb selle elektroonika siis korras näitu simuleerima. Esimese peab vist alles jätma või ei ole sellel ka mõtet ja annab ka miski simulaatori teha :P
Esimesi lambdasi ei saa asendada simulaatoriga, kuna nende järgi saab mootori aju töötamiseks vajalikud andmed, tagumised mõõdavad ainul seda kas kat on efektiivne.
Aga mis saab siis kui teen väljalaske süsteemi H-pipe kujul ja esimene lambda jääb niiöelda ühe poole peale algusesse? kas tohib üldse nii ja mida see endaga kaasa toob või pean ikkagi mõlemad kokku tooma x-pipe süsteemil ja sinna lambda panema? või siis piisab ka H-pipe süsteemil kohast kus mõlemad torud kokku jooksevad? |
13.11.2006 at 01:45 |
|
ROKIPEER |
K: Väljalaske Ehitamine S10 4x4 Blazer'ile
quote:
Aga mis saab siis kui teen väljalaske süsteemi H-pipe kujul ja esimene lambda jääb niiöelda ühe poole peale algusesse? kas tohib üldse nii ja mida see endaga kaasa toob või pean ikkagi mõlemad kokku tooma x-pipe süsteemil ja sinna lambda panema? või siis piisab ka H-pipe süsteemil kohast kus mõlemad torud kokku jooksevad?
Mul oli originaalis üks lambda ja see kohe malm kolle küljes, siis panin aga torukolled ja H-pipega kaks toru ning panin
anduri ühele poole enne H-pipet, siis oli veits jama, ütles veakoodi et lambda loeb lahjalt.
Jätsin vana anduri lihtsalt sisse, ostsin uue lisaks ja tõin mootorile lähemale.
Seda nüüd ei tea kas oli viga anduris või asukohas, aga ikka soovitati võimalikult lähedale panna mootorile.
Uue anduri panin torukolle sellesse kohta kus nelja silindri torud kokku jooksevad, ja toimib küll, SES tuld pole põlema löönud. |
13.11.2006 at 06:59 |
|
Occassion |
K: Väljalaske Ehitamine S10 4x4 Blazer'ile
quote: ROKIPEER: quote:
Aga mis saab siis kui teen väljalaske süsteemi H-pipe kujul ja esimene lambda jääb niiöelda ühe poole peale algusesse? kas tohib üldse nii ja mida see endaga kaasa toob või pean ikkagi mõlemad kokku tooma x-pipe süsteemil ja sinna lambda panema? või siis piisab ka H-pipe süsteemil kohast kus mõlemad torud kokku jooksevad?
Mul oli originaalis üks lambda ja see kohe malm kolle küljes, siis panin aga torukolled ja H-pipega kaks toru ning panin
anduri ühele poole enne H-pipet, siis oli veits jama, ütles veakoodi et lambda loeb lahjalt.
Jätsin vana anduri lihtsalt sisse, ostsin uue lisaks ja tõin mootorile lähemale.
Seda nüüd ei tea kas oli viga anduris või asukohas, aga ikka soovitati võimalikult lähedale panna mootorile.
Uue anduri panin torukolle sellesse kohta kus nelja silindri torud kokku jooksevad, ja toimib küll, SES tuld pole põlema löönud.
Mul v6 ja seega peaksin panema siis sinna kus 3 toru kokku saavad ja kas siis ka täitsa uue? - muide kus sa selle lambda pesa said mis toru sisse läks ? |
13.11.2006 at 11:08 |
|
ROKIPEER |
K: Väljalaske Ehitamine S10 4x4 Blazer'ile
quote: Occassion: quote: ROKIPEER: quote:
Aga mis saab siis kui teen väljalaske süsteemi H-pipe kujul ja esimene lambda jääb niiöelda ühe poole peale algusesse? kas tohib üldse nii ja mida see endaga kaasa toob või pean ikkagi mõlemad kokku tooma x-pipe süsteemil ja sinna lambda panema? või siis piisab ka H-pipe süsteemil kohast kus mõlemad torud kokku jooksevad?
Mul oli originaalis üks lambda ja see kohe malm kolle küljes, siis panin aga torukolled ja H-pipega kaks toru ning panin
anduri ühele poole enne H-pipet, siis oli veits jama, ütles veakoodi et lambda loeb lahjalt.
Jätsin vana anduri lihtsalt sisse, ostsin uue lisaks ja tõin mootorile lähemale.
Seda nüüd ei tea kas oli viga anduris või asukohas, aga ikka soovitati võimalikult lähedale panna mootorile.
Uue anduri panin torukolle sellesse kohta kus nelja silindri torud kokku jooksevad, ja toimib küll, SES tuld pole põlema löönud.
Mul v6 ja seega peaksin panema siis sinna kus 3 toru kokku saavad ja kas siis ka täitsa uue? - muide kus sa selle lambda pesa said mis toru sisse läks ?
Lasin treialil teha.
edit: ja endal ma lihtsalt kahtlesin vana korrasolekus ja uus väga kirves ei olnud, panin uue ja ei pidanud vana kah välja krudima, jäi punniks vanasse auku
|
13.11.2006 at 11:41 |
1 edit. Last edited 13.11.2006 at 11:42 by ROKIPEER
|