register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
tqhq.ee foorum : Autod : Uus tagaveoline V8 Pontiacilt  
Poster Message
peep
 
Moderator
Uus tagaveoline V8 Pontiacilt
Bob Lutz olevat Pariisi näitusel ühele Austraalia ajakirjanikule öelnud, et otsus hakata uut Holden Commodoret müüma USA's Pontiaci nime all on tehtud ja esmaesitlus toimub veebruaris Chicago näitusel. Algne link siin.

Seega turule on tulemas 400 hj. tagaveoline sedaan, millele saab ka manuaalkasti. Nimi pole veel otsustatud, kas Grand Prix või G8 ?







07.10.2006 at 23:37
askeldaja
 
Uus tagaveoline V8 Pontiacilt
Loodame et auto tuleb mõistliku hinnaga ka siiakanti saadavale. :)

08.10.2006 at 11:44
madis
Uus tagaveoline V8 Pontiacilt
Sihtgrupp: lastega pereisad :)
08.10.2006 at 15:36
newton
 
Moderator
Uus tagaveoline V8 Pontiacilt
Konkreetsemalt saab kuulda (näha?) kuu aja pärast Chicago näitusel, aga Detroitis olevat Lutz äsja juba märksa laiemale ringile kinnitanud, et Commodore tuleb tõelpoolest umbes aasta pärast USAs müügile Pontiac G8-na; paistab, et juttu on ainult V8 mudelitest ja hind üritatakse jätta $25K juurde (see number tundub kuidagi kahtlaselt väike).

http://www.news.com.au/heraldsun/story/0,21985,21030469-662,00.html
http://www.drive.com.au/Editorial/ArticleDetail.aspx?ArticleID=22497&vf=2
09.01.2007 at 20:59 1 edit. Last edited 09.01.2007 at 20:59 by newton (Moderator)
Kaido
Uus tagaveoline V8 Pontiacilt
Kaitsku jumal Lutzi ja Holdenit - ma tabasin end elus esimest korda tuttuue usaka ostmise mõttelt...
10.01.2007 at 00:42
newton
 
Moderator
Uus tagaveoline V8 Pontiacilt
Netis on üleval video, kus autolt juba pisut loori kergitatakse:

http://abcnews.go.com/Video/playerIndex?id=2832510
(võib juhtuda, et sinna ette ja järele lastakse reklaami)

Mõned kaadrid:


(palun ignoreerida pildiallkirja :p)

Ja see on siis Holden Commodore SS V, millel G8 baseerub:


Muudatused paistavad üsna väiksed olema ja ma ei ütleks, et see on paha. Kogu autot saab näha 9. veebruaril Chicago autonäitusel.
30.01.2007 at 20:24 1 edit. Last edited 30.01.2007 at 20:36 by newton (Moderator)
askeldaja
 
Uus tagaveoline V8 Pontiacilt
Kui ma ei eksi, siis Holden on suutnud jälle midagi head kokku "klopsida." Kõnealune auto külgvaates.

LINK

30.01.2007 at 22:35 1 edit. Last edited 31.01.2007 at 14:29 by askeldaja
Taavi
Uus tagaveoline V8 Pontiacilt
Kahju, et GM näiteks Opeli brändi all Euroopas selliseid masinaid ei turusta. Salong paistab piltide ja kommentaaride järgi väga kvaliteetne olevat. Sellise modernse musklidisainiga tagaveoline 6.0 V8 400hj aparaat oleks põnev konkurent saksa performance sedaanidele(S6,RS4,550i,M5?, E ja C AMG), eriti kui hind oleks ca 40-50% madalam. Opel GT on esimene põnev GM'i projekt Euroopas, kui hind jääks näiteks S2000'st oluliselt madalam, siis võiks see auto väga edukaks osutuda ja järgmine samm olekski juba sedaan...
31.01.2007 at 15:02
newton
 
Moderator
Uus tagaveoline V8 Pontiacilt
Pontiac G8 ametlikud fotod ja info on väljas:













Mootorivariante hakkab olema kaks, 3.6L V6 (261 hj) ja GT-versiooni 6.0L V8 (362 hj), mis kasutab silindrite deaktiveerimise tehnoloogiat. GT-d saab ka manuaalkastiga. Müüki jõuavad masinad kahjuks alles aasta pärast.

Piltidel olev showauto on välimuselt ja sisult toodangumudelist natuke edevam (suurem velg, madaldus) ja Pontiaci logo uuendamine on ka alles idee tasandil.

http://www.autoweek.com/apps/pbcs.dll/article?AID=/20070207/FREE/70205012/1063
http://www.caranddriver.com/autoshows/12462/2008-pontiac-g8.html
07.02.2007 at 20:16
Taavi
Uus tagaveoline V8 Pontiacilt
Loodetavasti jõuab sellise sisu ja välimusega enne seeriatootmisse kui GM pankroti välja kuulutab :) Nende piltide ja andmete järgi on masin väga huvitav! GT mudeli 6.0 V8 on "detuned" LS2? Kas vahe ainult elektroonikas või on rauda ka muudetud?
07.02.2007 at 22:46
newton
 
Moderator
Uus tagaveoline V8 Pontiacilt
Raud on vähemalt selle silindrite deaktiveerimissüsteemi võrra erinev LS2-st, pole kahjuks veel uurinud, kuidas see modimist mõjutab.
07.02.2007 at 22:55 1 edit. Last edited 07.02.2007 at 22:55 by newton (Moderator)
Taavi
Uus tagaveoline V8 Pontiacilt
Austraallaste test: http://autoweb.drive.com.au/cms/A_108018/title_Holden-Commodore-SS-V/article.html

In as-tested 6-speed auto form it comes in at AUD$53,990 - an amount which is simply astonishingly good value for money. Include sat nav on the standard colour LCD (and nav is a relatively cheap option), glue on a Euro badge, and in nearly every aspect the Commodore could be a $100,000 car.

For us the most remarkable aspect of the car is its poise on the road. The steering – controlled by a wheel with a rim too thick for all but large hands – is superbly weighted, has excellent on-centre feel and a directness that is a good compromise between sports twitchiness and lethargic limousine. The suspension is extremely well sorted, with linear body roll (and not much of it) and a beautifully engineered match with the stability control system.

..., the engine is tuned to rev... - suure V8 puhul väga suur pluss, et sarnaste euromasinatega konkureerida.

08.02.2007 at 13:39
askeldaja
 
Uus tagaveoline V8 Pontiacilt
Ilmselt sama teema?



quote:

General Motors kontserni briti osakond, Vauxhall, plaanib selle aasta juulis tuua müügile sportliku sedaani, mis ehitatud Austraalis toodetava Holden HSV Clubsport R8 baasil. Alusmudelist erineb Vauxhall VXR8 vaid kereembleemi ning veidi teistsuguse kere poolest, kuid kapoti all on sama kuueliitrine V8 mootor võimsusega 420 hj.

Võimas manuaalkastiga sedaan kiirendab nullist 60 miiliini tunnis 4,9 sekundiga. Lisavarustusena pakutava automaatkäigukastiga VXR8 kiirendab 60 miilini tunnis 5,4 sekundiga.

Lisaks kuueliitrisele V8'le on Vauxhalli sportlikul sedaanil ka madalam ja jäigem vedrustus ja võimas pidurimehhanism, esimesel teljel on 365 mm kettad. Esindajate sõnul jääb VXR8 60-miiliselt tunnikiiruselt kiiremini seisma kui BMW M5 või Lamborghini Murcielago.


01.03.2007 at 19:20 2 edits. Last edited 01.03.2007 at 19:23 by askeldaja
tqhq.ee foorum : Autod : Uus tagaveoline V8 Pontiacilt  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2025. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.