register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Hot Rod ZIL 157  
Poster Message
kalev35
  
Hot Rod ZIL 157
'Mad cabin'
said auto valmis ka no küll ikka tiblad panevad!
neil seal muudki hullud asjad käsil


____________________________
96 Lincoln Town Car
We've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses.
26.06.2004 at 15:55 Last edited 26.06.2004 at 16:08 by kalev35
orikas3
Hot Rod ZIL 157
Idee iseenesest täitsa andekas.
26.06.2004 at 16:05
tryku
Hot Rod ZIL 157
Idee on hea, kuid asi võiks veidi teistsugusema välimusega tulla nagu leegid jms see nagu ärasaetud kastikas hetkel.
26.06.2004 at 16:49
vvt
  
Hot Rod ZIL 157
Oleks seal küüned ja nii edasi, aga suure töö disain on imho natuke maitsetu. Lihtsalt zili kabiin sõiduauto suurusele raamile tõsta :-/ Originaalkabiinist tahapoole tuleb kere edasi teha, nt el camino style vms - või kabiin ise pikemaks. See on praegu ehtne slaavi maitse:(

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
27.06.2004 at 18:05
ylovoitka
Hot Rod ZIL 157
quote:
vvt: Originaalkabiinist tahapoole tuleb kere edasi teha, nt el camino style vms - või kabiin ise pikemaks. See on praegu ehtne slaavi maitse:(
Täpselt- kalaveoks mõeldud kast vaja sinna juurde ehitada, muidu tundub kuidagi poolik-uroodik olevat. Eest on täitsa nitzevoo..
27.06.2004 at 19:06
sten666
Hot Rod ZIL 157
ega venelastelt midagi maitsekat loota on tõesti liiga palju küsitud.
kabiinis võiks taga ka istmed olla või siis mingi pagasiruumi moodi asi järel.
27.06.2004 at 19:07
Astro-97
  
Hot Rod ZIL 157
quote:
sten666: ega venelastelt midagi maitsekat loota on tõesti liiga palju küsitud.
kabiinis võiks taga ka istmed olla või siis mingi pagasiruumi moodi asi järel.
jah, ja veel sinnaaretatud veoka
mootor...max speed -120, valus kui veel vaadata selle
mootori tabeliandmeid
ise nad vabandavad oma jutus et "pole lihsalt võimalusi"
27.06.2004 at 21:13
V8voge
 
Hot Rod ZIL 157
Mida te kur*t targutate, ise ei suuda võibolla sedagi teha...

Mina ütleks selle peale -normaalne,las teevad nii nagu jõuavad....& tahavad....

____________________________
+2904 cid GM,M0PAR,FOMOCO,AMC
27.06.2004 at 21:51
Astro-97
  
Hot Rod ZIL 157
quote:
V8voge: Mida te kur*t targutate, ise ei suuda võibolla sedagi teha...

Mina ütleks selle peale -normaalne,las teevad nii nagu jõuavad....& tahavad....
keegi ei targuta..
igaühel siin meist on oma arvamus asjast, kellel
parem kellel halvem
27.06.2004 at 22:31
diesel
Hot Rod ZIL 157
well, mõni targutab,
mõnel on lihtsalt oma arvamus,
aga mõned teevad.
mott.
27.06.2004 at 22:46
vvt
  
Hot Rod ZIL 157
Mul tekkis küsimus, mis loom on mootor ZMZ-41???

5,53 V8 on nagu Tshaika mootor, seda ka pildil. Väliselt on see ja 53 mootor (4,3) ühesugused. Vahe on bores ja strokes. Aga Tsaika moto ei ole 6,7 surveastmega (see tähendab 76 bensiini) vaid ikka üle 8. Ja 140 hj asemel on ka kas 195 (Gaz-13) või 220 (Gaz-14).

Misasi see on???

Edit: sellise veoauto raami peal oleks Ural-375 mootor (7,0)
vähe tegijam olnud :burnout

Edit 2: need puuduvad võimalused on suhteliselt lihtne vähemalt vene tingimustes luua sellega, et asendada sellel zmz agregaadil plokikaaned 95 omadega - Gorki meestel oli kombeks muuta surveastmeid kaante, mitte kolbidega. 140 hüppab võimsus 200 taha ning asjal on teine hingamine. Sobiva ülekandega ei tohiks 200 kmh mingi probleem olla...

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
27.06.2004 at 23:28 Last edited 27.06.2004 at 23:36 by vvt
Aspelund
Hot Rod ZIL 157
Kiire googeldamine annab sellise vastuse:

ZMZ-41 and ZMZ-4905 engines are designed for installation in military armoured vehicles with off-road capacity.

Pikemalt: http://www.zmz.ru/eng/prod_73.html

Tšaika mootor võib aga Venemaal maksta rohkem kui Eestis (sama kehtib Gaz-21 varuosade kohta). Pealekauba neid ei toodeta rohkem. Lisaks pole Tšaika mootor lihtne kaante vahetus, vaid ebastandartseid osi on seal rohkem. Tšaika varuosade kataloog on selleks huvitav lugemine.

Zil-375 on oma 180 hj ahvatlev küll, aga koos siduri ja abiseadmetega kaalub üle 700 kilo. ZMZ-41: 271 kg. Pole vist väike vahe?

Asp
imtleb kodanike tööd
28.06.2004 at 13:09
vvt
  
Hot Rod ZIL 157
Nuff said:)

Natuke vene science-fictioni ka

2,3 143 hj :eek


See on natuke tummisem asi 8-) 3,2 207 hj




____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
28.06.2004 at 13:44
vana kult
 
Hot Rod ZIL 157
Natuke OT:
http://www.miramarevents.com/dreammachines/media-images-2007/BlastoleneBrosSneakyPete300dpi.jpg
08.02.2007 at 09:33
veedler
Hot Rod ZIL 157
Esimeste piltide peal näeb see mudel päris ülbe välja. Kabiinist tahapoole oleks tõesti võinud kere edasi ehitada. Praegu näeb välja nagu ratastega kabiin. Ei tea miks nad selle plaani juurde ei jäänud.
08.02.2007 at 10:36 1 edit. Last edited 08.02.2007 at 10:37 by veedler
Timo
  
Hot Rod ZIL 157
vau, see on ikka siga hea idee ju. seda annab võibolla isegi teostada. ikka väga stiilne liikur, ainult et jah, see tagaots on nati poolikuks jäänud, aga nagu keegi juba eespool ütles, el camino stiilis tagaots sobiks asjale ideaalselt.

____________________________
Chevrolet Astro AWD 96 varuosadeks
Chevrolet Astro AWD 95
Fordson model N 1935
08.02.2007 at 13:36
Fire
Hot Rod ZIL 157
Rootsis ju selliseid ammu tehtud, peaks mingi ametlik tüübikinnituski olema, ehk mingi A-traktor

Selline siis näiteks: A-traktor duett -67

Mingine Rootsi keelne seletus ka asja kohta.

____________________________
I don´t care how much horsepower the newest Corvette wonders put forth, they still don´t shake the earth.

Corvette ´81
Bronco ´86
Town Car ´97
08.02.2007 at 14:16
Andrus BHRA
 
Hot Rod ZIL 157
Pole midagi paha öelda! Pool aastat tööd, käepäraste vahenditega, vedelevatest osadest! Teadlikult kasutatud ainult ja ainult nõukogude autotööstuses valmistatud detaile. Minuarust on tulemus ikkagi päris hea. Noh jah, lõppkiirus 120 - so what? Sealsetel teedel kiiremini sõita ei saagi! Aga see-eest kohalt kolmanda käiguga kuni sajani! Olen täitsa kindel, et kui nad väga tahaksid, siis oskaksid ka peaülekande ära vahetada. Tagaosa ju jäetud teadlikult selline, et saaks tsiklit vedada. Esimese pikema sõiduga sõideti 4 päevaga 3,5 tuhat kilomeetrit ilma suuremate tehniliste äpardusteta - minuarust on see juba iseenesest väga tubli tulemus! Pange paremaks!
08.02.2007 at 15:27
Valmet
 
Hot Rod ZIL 157
quote:
Fire: Rootsis ju selliseid ammu tehtud, peaks mingi ametlik tüübikinnituski olema, ehk mingi A-traktor

Selline siis näiteks: A-traktor duett -67

Mingine Rootsi keelne seletus ka asja kohta.
See on sõiduauto, ehk siis ei midagi erilist.
Aga see venkude pill on lahe- maksimaalne masinaruum koos minimaalse salongiga. Just selline peab hobiauto olema.

____________________________
Wagoneer`79 (Valmet powered)
Wagoneer`76
08.02.2007 at 20:48 1 edit. Last edited 08.02.2007 at 20:49 by Valmet
Põts
Hot Rod ZIL 157
See Rootsis olev A-traktor on neile kes alla 18 ja sellel on ainult 2käikku edasi ja tagurpidi käikja seda ei pea registreerima
09.02.2007 at 19:42
wax
 
Hot Rod ZIL 157
Mis Zilil viga? :)

30.03.2007 at 15:12
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Hot Rod ZIL 157  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2025. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.