register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
tqhq.ee foorum : Vaba teema : kas on väärt või ei?  
Poster Message
donalds
kas on väärt või ei?
et soov oléx osta siis sääne pill kas keegi teab sellest http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/435/auto_php-id=256435-www_auto24_ee.html autost midagi???


ette tänades
21.12.2007 at 20:20
Silwer
kas on väärt või ei?
Sellest autost midagi ei tea aga realistlikumaid kütusekulu andmeid leiab näiteks siit: http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos=&id=18345&cache=no

____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3
21.12.2007 at 20:33
donalds
kas on väärt või ei?
et nagu see kytusekulu oleks savi,, aga tehniline olukord kotiks... olen kunagi kolm aastat tagasi 1995 aasta grand cherokeega orki lendand tagusin aastaga pea 60000 sisse:(
21.12.2007 at 20:37
donalds
kas on väärt või ei?
et nagu esisild, amordid pöörete lugeja syyte pool piduriketted, bensupump, simmerid, mootoripadjad jne
21.12.2007 at 20:44
lundve
  
kas on väärt või ei?
mis teada tahad, võin rääkida:) Mul Grande mitmeid olnud
Ja väärt auto on igaljuhul

____________________________
EX Ford Thunderbird ´ 91
EX Jeep Grand Cherokee`96
EX Jeep Grand Cherokee 2,7 CRD´03
Jeep Grand Gherokee 4,7 Limited ´00
Jeep Grand Cherokee 3,0 CRD Overland´07
21.12.2007 at 22:26 1 edit. Last edited 21.12.2007 at 22:27 by lundve
donalds
kas on väärt või ei?
teada??? mis on nõrgad kohad??? käigukast? difrid? ise sõidan mingi vana a6 panniga kestab teepeale pole jätnud, aga kurb 95 grand limited jättis mind teel ja kusjuures kui olin yle 200 km kaugemal kodukohast!!! tegelt huvitaks konkreetse auto seisukord. või see kus saaks lasta korraliku kontrolli teha.
22.12.2007 at 00:12
donalds
kas on väärt või ei?
niipalju kui tean siis umbe sama aasta seega kuskil 2000 kanti 3.1 dislad on ikka ... ei hakka ropendama nii mõnigi sõps omab, remondib ja kirub...
22.12.2007 at 00:14
kkerem
kas on väärt või ei?
Auto on aus, kui on hooldatud. Bensukat pole omanud, kuid muu enam-vähem sama. Sama on nende kõigi kohta, see 3.1 pole ka "paha", kui on hoitud. Bensukas ilmselt hoolduse poolest mugava natuke kui diisel. Lase kuskil teeninduses üle vaadata konkreetne isend.
Ise-enesest hea auto, aga kui midagi on katki või hooldamata on jama. Nii neti teel muud ei oskagi soovitada, kui et vaata konkreetne isend üle.

____________________________


-------------------
Ford Maveric/Escape (gone), Subaru Forester (gone), Jeep GC '03 (gone), xj Limited '91 (gone), xj Pioneer '89 (gone)
22.12.2007 at 00:58
lundve
  
kas on väärt või ei?
quote:
donalds: teada??? mis on nõrgad kohad??? käigukast? difrid? ise sõidan mingi vana a6 panniga kestab teepeale pole jätnud, aga kurb 95 grand limited jättis mind teel ja kusjuures kui olin yle 200 km kaugemal kodukohast!!! tegelt huvitaks konkreetse auto seisukord. või see kus saaks lasta korraliku kontrolli teha.

Minuarust mingi undav hääl(differ?) on neil kõigil. Käigukastidel(bensukal) kipuvad mingid solenoidid järgi andma,remo maksab Silberautos 7k. Jahutusradikad on tihti umbes. Ummikus seists kipub siis üle kuumenema. Bensupumbaga pole jama olnud. Neliveosüsteem soovitan soojalt Quadra-Drive. Ilma selleta on see auto suht sitapoolse läbivusega. Amortidega pole ka problasi olnud, olen vahetanud sarniire ja stabikavarda konte. al 99 aastast on ka need töökindlama konstruktsiooniga. Istmesoojendused niivanal autol reeglina ei tööta. Uute paigaldus Silberis 1800EEK iste. Roolikarp on ka üks nõrk koht.
Mis põhjusega Grand Sind teepeale jättis?


____________________________
EX Ford Thunderbird ´ 91
EX Jeep Grand Cherokee`96
EX Jeep Grand Cherokee 2,7 CRD´03
Jeep Grand Gherokee 4,7 Limited ´00
Jeep Grand Cherokee 3,0 CRD Overland´07
22.12.2007 at 01:10
DevilDeVille
  
kas on väärt või ei?
parim lahendus on 4.0 inline 6 ja vahekast 2H-4H-4L tüüpi. see täiesti pommikindel tehnika. samas v8 parem kuulata

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
22.12.2007 at 02:30
Timo
  
kas on väärt või ei?
endal 4,0 93 grand, on hea auto küll, aga see 4,0 mootor täielik läbikukkumine, eelista V8-t. kütusekulu sama, aga 4,0 nii kuradima uimane, et vihastab välja. tuttaval 2001a grand limited, 3,1 disla, töötab normaalselt (VEEL), proovisin siis sõita ka, asfalti peal kõik ilus tore, aga kui kakkas kruusa tee, ehmatas poolsurnuks, enda omaga harjund et mingi 100ga saab ikka lasta, sellega 80nega selline tunne, et kohe viskab teepealt minema, jubedalt hakkab tagaotsa ette loopima. õudne kogemus, ehmatas ikka ära ja ostuplaanid matsin ka maha.

____________________________
Chevrolet Astro AWD 96 varuosadeks
Chevrolet Astro AWD 95
Fordson model N 1935
22.12.2007 at 14:54
mambr
kas on väärt või ei?
P....s amortide ja korrast ära puksinudsega jookseb igal autol pepu ära! See ei ole küll Grandi eripära!!! Ja 4,0 moto on vägagi hea ja liigutab piisavalt, et mitte jalgu jääda ning ON ökonoomsem kui 5,2l!

____________________________
Chevy ja Pontiac Trans Sport minivanide(1990-2005) uued ja kasutatud varuosad ning remont ja hooldus: Tartu Lääne 24A: 56 632 532
22.12.2007 at 21:18
donalds
kas on väärt või ei?
quote:
lundve:
quote:
donalds: teada??? mis on nõrgad kohad??? käigukast? difrid? ise sõidan mingi vana a6 panniga kestab teepeale pole jätnud, aga kurb 95 grand limited jättis mind teel ja kusjuures kui olin yle 200 km kaugemal kodukohast!!! tegelt huvitaks konkreetse auto seisukord. või see kus saaks lasta korraliku kontrolli teha.

Minuarust mingi undav hääl(differ?) on neil kõigil. Käigukastidel(bensukal) kipuvad mingid solenoidid järgi andma,remo maksab Silberautos 7k. Jahutusradikad on tihti umbes. Ummikus seists kipub siis üle kuumenema. Bensupumbaga pole jama olnud. Neliveosüsteem soovitan soojalt Quadra-Drive. Ilma selleta on see auto suht sitapoolse läbivusega. Amortidega pole ka problasi olnud, olen vahetanud sarniire ja stabikavarda konte. al 99 aastast on ka need töökindlama konstruktsiooniga. Istmesoojendused niivanal autol reeglina ei tööta. Uute paigaldus Silberis 1800EEK iste. Roolikarp on ka üks nõrk koht.
Mis põhjusega Grand Sind teepeale jättis?




Teele??? kord kärsas syytepoool ära just kui tallinnast sõites olin taagepera lossi hoovi jõudnud. teine kord narvast 15 km tallinna ehk kodupoole sõites kooles pööretelugeja ära norm??? puksiirid mõlemal korral maksid yle 3,5 kilo.
29.12.2007 at 00:31
sten666
kas on väärt või ei?
Maasturina on selle auto väärtus NULL. Seal kus selline pill juba kinni jäi ei vajanud 1987 4wd Subaru Leone (sõiduauto !!! ja viimane roostes pann) isegi mitte 4-veo sisselülitamist.
Selle auto väärtus seisneb pigem teatud alajäseme pikendamises.
29.12.2007 at 04:33
eikeegi
kas on väärt või ei?
quote:
sten666: Maasturina on selle auto väärtus NULL. Seal kus selline pill juba kinni jäi ei vajanud 1987 4wd Subaru Leone (sõiduauto !!! ja viimane roostes pann) isegi mitte 4-veo sisselülitamist.
Selle auto väärtus seisneb pigem teatud alajäseme pikendamises.
Seda juttu ma väga tõsiselt ei võtaks. Loomulikult, kui all on mingid mustrita pastlad ja endal pole oidu vaadata, kuhu ja kuidas ronid, siis võib iga asjaga lihtsalt kinni jääda aga tavakasutaja jaoks, kes päris kaelani mülgastesse ei roni, piisab Grandi maastikuomadustest täiesti. Päris sügavatesse aukudesse ei lähe ühegi asjaga ilma eelnevate ümberehituste. Mul selle vahepealse variandiga kogemusi pole aga vana telliskiviga sai mudarehvidega ka ilma aeglustita sõidetud küll sellistes kohtades, kuhu selle Leonega ega üldse sõiduautoga kohe kindlasti ei pääseks. Ma arvan, et suurem enamus selle auto omanikest ei jõuagi sellistesse kohtadesse ja piirdub üldjuhul piknikul, seenil või kalal käimisega. Need pole mingiks probleemiks. Vaevalt, et uuem nõnda palju äbarikum on.

____________________________
V8
29.12.2007 at 11:24
sten666
kas on väärt või ei?
No Grandi kliirens tegelikult ikkagi 2cm kõrgem kui sellel subaru kärakal. Grand ise samas jälle kõvasti raskem, sellest need probleemid ehk.
Vana kandilise Grand Cherokeega kogemusi pole (too peaks ka sellest uuest vist kergem olema?), aga Cherokee on küll päris raju ronija.
Seda usun küll, et uuem Grand on äbarikum kui vanem
29.12.2007 at 16:21
madis
kas on väärt või ei?
Mina soovitan küll Grandi, olen mitmeid aastakäike näinud/proovinud ja märksõnad on mugav, kiire (juhul kui varustatud täismootoriga), suht ökonoomne, vaikne, ruumi on, läbitavus on hea (no krt mudas möllamiseks on teised autod), nelivedu hoiab hästi teel, jupid on odavad..

Sten666, katsu oma alajäsememuredest foorumiväliselt üle saada, GC on inimesele kellele meeldib mugavalt ja kiiresti sõita mitte mingis subarus kügeleda.
29.12.2007 at 17:10
mambr
kas on väärt või ei?
to sten666: esiteks tee endale füüsika algtõed selgeks!!! Auto raskusest ei sõltu see kui palju ta maasse vajub, kui all on ettenähtud rehvid. Subarul vast oli 175? Grandil oli 225 kuni 98a ja siis laiemad veel! Sinu loogika järgi vajuks ju linttraktor seal kus hobune kõnnib maa alla, aga tegelikult on vastupidi (sest roomikul pinda meeletult rohkem iga kilo kohta kui hobesel kapja).

Ja tehke endale juba selgeks, et "kandilist" Grandi ei ole! On 2 autot, millel pole väga palju ühist peale selle, et nad on Jeepid (no mingid tükid on samad ka). Üks on Cherokee (kandiline ja sellisena oli tootmises alates 80ndatest kuni 2001a) ja teine on Grand Cherokee, mis on tootmises alates 1993 mudeliaastast (esimestel siiski passis isegi 92, aga mudeliaastat see ei muuda). See, kui keegi on näinud 1990a "kandilise" passis kirja Grand Cherokee (mul on selline arki tekitatud värdjas), siis sellele ARKi veale vaatamata ei muutu auto Grandiks... Grand C on Cherokeest u 300kg raskem (sõltuvalt mootorist ja lisadest) ja pisut mannetum maastikul (vaieldav), aga kindlasti mitte mannetum kui vana Leonikärakas!

Üldiselt soovitan Cherokeed, kui on soov saada pisut väiksemate ülalpidamiskuludega maastikuvõimeline auto ja ei ole väga oluline kaasaegsem disain. 40 000.- eest on Cherosid valida, aga Grand C hinnad algavad ikka 60 000.- kandis, kui rääkida korralikest masinatest.

Parimat,
Margus

____________________________
Chevy ja Pontiac Trans Sport minivanide(1990-2005) uued ja kasutatud varuosad ning remont ja hooldus: Tartu Lääne 24A: 56 632 532
30.12.2007 at 19:15
tfr
 
kas on väärt või ei?
quote:
mambr:Ja tehke endale juba selgeks, et "kandilist" Grandi ei ole!

No mina lugesin välja, et "kandilise Grandi" all mõeldi lihtsalt Grandi esimest põlvkonda.
30.12.2007 at 19:19
Sören
kas on väärt või ei?
quote:
mambr: Auto raskusest ei sõltu see kui palju ta maasse vajub, kui all on ettenähtud rehvid. Subarul vast oli 175? Grandil oli 225 kuni 98a ja siis laiemad veel! Sinu loogika järgi vajuks ju linttraktor seal kus hobune kõnnib maa alla, aga tegelikult on vastupidi (sest roomikul pinda meeletult rohkem iga kilo kohta kui hobesel kapja).
....

hmh, see 225 rehv seal grandi all on arvatavasti minimaalne, mida sellise massiga autole maanteesõiduks sobib panna. mul on umbes sama massiga sedaan, mis tuli tehasest 225 laiuse rehviga, ja ma ei arva, et see rehv oleks sinna maastikusõiduomaduste parandamiseks pandud. minul ei ole küll väga usku ~2 tonnise auto maastikusõiduomadustesse.


____________________________
gts1000 & gl500 & w140
31.12.2007 at 12:28
Timo
  
kas on väärt või ei?
jeepide maastikusuutlikuse määrab ära ikka esimese asjana all olevad rehvid, seejärel auto kõrgus ja siis juba lukud, vintsid. enda grandil olid all enne sellised rehvid: 225\75 R 15

ja nüüd ostsin sellised: 31x10,5 R15


maastikusuutlikkus paranes ca 50 prossu. auto tõusis tänu rehvidele umbes 7-8 cm. see rehv, mis on mõeldud ainult maanteele, sellega ei saagi maastikul miskit teha. ja grand ronib küll, kuni sinnamaani, kui kõik neli ratast maas. samuti on auto mugav ja vaikne, ühesõnaga mõnus kulgur. ja sellise raha eest vastupidavamat, mugavamat ja üldse paremat autot ei leia.


____________________________
Chevrolet Astro AWD 96 varuosadeks
Chevrolet Astro AWD 95
Fordson model N 1935
31.12.2007 at 15:30
DevilDeVille
  
kas on väärt või ei?
quote:
suburban: ja grand ronib küll, kuni sinnamaani, kui kõik neli ratast maas.


nu Quadra-Drive (NV247 + Varilock x 2) ja Quadra-Drive II (NV245 + elektrooniline LSD x 2)vedivad ka siis, kui üks ratas pidamist leiab

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
31.12.2007 at 15:55
tqhq.ee foorum : Vaba teema : kas on väärt või ei?  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2025. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.