Usas on rullnoklus ikka HOOPIS teisest puust :Dno maitea.. vaadake ise.. ma ei oskagi nagu seda komenteerida.. kas idiootsus või just see mis moodi asjad olema peaks.. ??
Usas on rullnoklus ikka HOOPIS teisest puust :DNo kust otsast see idiootsus on?Inimene on KURJA VAEVA näinud ja kiire ja võimsa(oletatavasti,sõitu ju videos ei näidatud) auto valmis ehitanud.
Kas maalriteibituuning,plastmassispoilade ja sumpasse aukude puurimine micromootoriga autodesse on etem
Kui asi oleks sõidus ja võimsuses, siis oleks hangitud vastavalt suurema tootlikusega kompressor, mitte ehitatud mingit impotendi unenägu
Miks teema kiirelt lukku pannaVaba teema ju...
Lootsin siin vaikselt,et äkki mõni kiire auto ehitaja(mõni ikka liigub siin foorumis),kes oskab ja teab nendest asjadest paremini,ütleb mõne pädeva sõna antud auto kohta.
Usas on rullnoklus ikka HOOPIS teisest puust :DShow mõttes on see efektne lahendus, antud auto pilte on terve net täis, siin foorumiski juba läbi käinud teema. Mingit muud otstarvet need kompressorid ei oma.
Usas on rullnoklus ikka HOOPIS teisest puust :DSaavutada seda, et terve maailm su autot vahiks ja mõni ka desktopi pildiks paneks, on vaja ikka päris palju vaeva näha. Eeldatavalt oli tal tähelepanuvajadus ka üks põhiargumentidest autoehitusel. Ja tähelepanu on ta küllaga saanud. Ma arvan, et tema enda jaoks on projekt täitnud oma ülesannet.
Eks ta üks emmi pikendus ole, nagu meil kõigil. Kellel rohkem, kellel vähem.
Usas on rullnoklus ikka HOOPIS teisest puust :DEga tänavaautole tähelepanu tõmbamiseks peale visuaalse efekti eriti midagi saagi teha.
Mis kiirusesse ja võimsusesse puutub, siis see, et on kaks kompressorit, nitro ja vahejahuti ei tähenda veel, et asi võimas ja kiire on. Tänavamootori kompressoris ei saa kasutada kuluvaid teflonribasid, mistõttu boost jääb tiba üle kilo kanti. Teine asi mõistagi detonatsioon, tavabenaga peab surveaste olema 8 kandis ehk väänet pole ning seetõttu vaata kuidas kasvõi 1000 hj kätte saada.
quote:Torquenstine: no maitea.. vaadake ise.. ma ei oskagi nagu seda komenteerida.. kas idiootsus või just see mis moodi asjad olema peaks.. ??
Ise küll seda idiootsuseks ei pea,pigem müts maha-kuna midagi erinevat teistest.
Läbi aegade on inimesed ära kasutanud oma oskusi ja rahasid et midagi uut/erinevat teistele
vaatamiseks ja eputamiseks teha.
Usas on rullnoklus ikka HOOPIS teisest puust :DMidagi samasse auku:
quote:1977 Chevrolet Corvette Pro Street Rod
This car was just completed in august of this year!
Runs on pump gas!
Dyno tuned 740hp!
Everything is new on motor except for the block!
Aluminum heads!
Custom ground Lunati cam!
6 71 wieland blower!
dual 750 DEMON carbs!
MSD ignition system!
ceramic coated headers!
new tci turbo 400 transmission!
3800 stall converter, capable of 1000 hp!
big block radiator!
csi electric water pump!
electric fans!
external oil cooler with electric fan!
Custom cut Boyd Cottington wheels, took over 2 months to get,20x16 rear,18x6, front!
Mickey Thompson tires!
Usas on rullnoklus ikka HOOPIS teisest puust :DNuh jah.. see on samuti üks neist "iga poisslapse, ka täiskasvanud poisi" märg unenägu
Ei nuh loomulikult ei ole see idiootsus põhimõttena.. aga tänaval kärutamiseks.. oleks jabur.. Tegelikult olgem ausad, üle 50 hobujõu on enivei palju Mis sa oma 500 hobusega ikka teed, kiirendad foorist foorini 0'st 50ni ja tagasi ? Ja sis vaatad kujuteldavalt oma suurema "püksipagasiga" silma otse naaber autos istuva juhi otsa nagu maailma naba.
Minumeelest siiski võidu kaugust k*semine linnapildis on mõtetu. Kiirendamine ja sinkavonka ralli jäägu sinna kus ta ettenähtud on, korralikule rajale. Loomulikult ma ei arva et see konkreetne kutt selle kompre torniga igapäevaselt sõidab.. aga noh, se auto teeb siiski jube ilusat häält, kõrvadele harmoonia..
quote:Torquenstine: Nuh jah.. see on samuti üks neist "iga poisslapse, ka täiskasvanud poisi" märg unenägu
Ei nuh loomulikult ei ole see idiootsus põhimõttena.. aga tänaval kärutamiseks.. oleks jabur.. Tegelikult olgem ausad, üle 50 hobujõu on enivei palju Mis sa oma 500 hobusega ikka teed, kiirendad foorist foorini 0'st 50ni ja tagasi ? Ja sis vaatad kujuteldavalt oma suurema "püksipagasiga" silma otse naaber autos istuva juhi otsa nagu maailma naba.
Minumeelest siiski võidu kaugust k*semine linnapildis on mõtetu. Kiirendamine ja sinkavonka ralli jäägu sinna kus ta ettenähtud on, korralikule rajale. Loomulikult ma ei arva et see konkreetne kutt selle kompre torniga igapäevaselt sõidab.. aga noh, se auto teeb siiski jube ilusat häält, kõrvadele harmoonia..
ja siis siin on päris normaalne inglane näiteks:
50 Hobust on VB piisav kuid oma igapäeva opel B Karavanil 100 Kw On vääga mannetu... Eriti lõunaeesti teedel. Milleks meil siis ühte kaubalifti arendati... Ikka selleks, et auto mujal kui allamäge veereks...
Usas on rullnoklus ikka HOOPIS teisest puust :DLinnas on võibolla see 50hp piisav jah aga siis peab maanteel sõitmiseks jälle eraldi auto olema ju, kuna möödasõite on 50hp junniga ohtlik teha.
Usas on rullnoklus ikka HOOPIS teisest puust :DTäitsa nõus. Maanteepeal olen isegi higipull laubal endise 66kw'se vectraga rekka möödasõitu teinud enam kui mitu korda.. ega ta lõbus ole jah. Õnneks ma nii kitsarinnaline linnavurle et ega maale ei kipugi ja maanteele seetõttu ei satu eriti
Eks ta ole nagu ta on, lõpuks sõidab ikka igaüks sellega mis meeldib ja mis oma töö ära teeb, ning loodus ühtlasi langetab oma valiku lollide rasketallaliste puhul :P