register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
tqhq.ee foorum : Üritused : ADRL 2008  
Poster Message
partel
  
ADRL 2008
ADRL (American Drag Racing League) on outlaw klasside korraldaja. Distantsiks on outlaw võistlustele kohane 1/8 m (201.17 m).

http://www.adrl.us/

Peamiselt on sinna kogunenud Pro Modi kaader, s.h. legaalsete Pro Mod'ide tegijad, kel on siiber igasugustest piirangutest ja poliitikast.

Eripära on see, et blower ja nitro on eraldi klassidesse löödud, mis välistab võrdsustamise fiasko. Lisaks on veel väga populaarne 10.5 rehvi klass ja ka tsiklid.

Ehk klassid:

*Pro Extreme
*Pro Nitrous
*Extreme 10.5
*Pro Extreme Motorcycle

Reeglid:

Outlaw'l siiski reegleid ikka ka on, läbiv see, et töömahtu ei piirata ja miinimumkaalu ei ole. Viimane tähendab enam-vähem seda, et peale toruraami, firewalli ja põranda on kõik süsinikkiust. Kulutada $1000, et 1 kg alla saada ei ole probleem.

Pro Extreme klassis tohib näiteks kasutada ülelaadimisega (mõistagi ka turbod) koos N2O'd, kütuseks võib olla nitrometaan (max 50%).

Tegijamatel on lisaks blowermootoritele näiteks 600 cid 91mm twin-turbod, N2O mootorite töömaht võib olla 900 cid kandis (15L!!!).

http://www.adrl.us/index.php/main/insidepage/rules/

Esimene etapp (kokku 9): 7-8 märts, Houston. Eks näis, mis hullumaja seal toimuma hakkab! :burnout



____________________________
_
22.01.2008 at 13:24
Gsinut
ADRL 2008
Olen nende sõite pidevalt vaadanud erinevatest videosaitidest... seal on alati kõikidele probleemidele üks lahendus - more power! Segased inimesed.
28.01.2008 at 22:17
partel
  
ADRL 2008
2007 viimane võistlus, Texas Motorplex (täisbetoonrada, üks kiiremaid üldse)



N2O autode leekidest võib arvata süüteretarde :)


____________________________
_
29.01.2008 at 14:38
Gsinut
ADRL 2008


Väike ülevaade sellest, kuid USA üks kahtlemata parimaid Sport Compact Pro RWD meeskondi käis ADRL-il.
12.02.2008 at 00:54
partel
  
ADRL 2008
Natuke uusi autosid:

http://www.adrl.us/index.php/main/insidepage/agent660/

Eriti tasub tähele panna Mike Castellana uut '68 Firet (Feb 14). Sel on Reher-Morrison'i 800 cid (13.1L) + 4-stage nitro, valmistajaks SpeedTech, mille taga on arvatavasti #1 nitroguru Shannon Jenkins. Aga üks asi on arvatavasti puudu, nimelt "raha kokkuhoid".


____________________________
_
21.02.2008 at 13:51
partel
  
ADRL 2008
Oijah, asi on ikka täiesti käest ära:

http://www.adrl.us/index.php/main/insidepage/agent660/

(Feb 29) Thomas Patterson'i '70 Superbird, David Reese'i 600 cid (9.8L) twin crankdriven ProCharger, mis võistleb Pro Nitrous klassis.

(Feb 27) Ja mõistagi vanameister Shannon Shenkins'i kaubamärk: '68 Camaro. Ta on arvatavasti #1 N2O guru, ja ma kahtlustan, et sel autol ei ole ühegi koha pealt sentigi kokku hoitud...

Tundub, et trend on, et mul on raha, oleks ainult keegi, kes mulle annaks konkurentsieelise, ma maksaks talle mistahes raha.


____________________________
_
03.03.2008 at 14:01
hunt
 
ADRL 2008
Pärtel, Sa siin nimetad vapralt automarke. Kas seal mingi seadus ka on, mis seda ''marki'' reguleerib ?
Minu arust on nad samapalju sarnased, kui omaaegne Norma kuulus plastmasskallur MAZ kallajaga ...

____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
03.03.2008 at 23:46
Jesper
 
ADRL 2008
Tsitaat FIA Pro Modi reeglitest, tõenäoliselt USA omad on sisult sarnased, ehkki ADRL-i lehel pole antud asja eriti lahti kirjutatud:

All cars must have full body. Original OEM body or replica shell mandatory. Chopping, channelling, sectioning, or other alterations to contour, length or width permitted as long as the body can be identified with original appearance. To accommodate allowable body relocation/wheelbase modifications, front end may be lengthened in cowl area. All windows must be retained with 50 % of original opening showing. Body must be permanently attached to the frame or chassis. One-piece or Funny Car-type bodies prohibited. Maximum front overhang 45 inches (1143 mm) from centerline of front spindle, or OEM, whichever is greater. Lightweight aftermarket replica body components permitted as long as same appearance is retained for body being used. /--/
New car plans must be submitted to ASN Technical Director for design approval prior to body construction, along with three photos of completed body prior to painting. If a particular body style creates a condition that is detrimental to the variety of the elminator, adjustments may be made at any
time, at the discretion of the FIA competition department. If front end overhang for the selected body is less than the maximum 45 inches (1143 mm), an FIA accepted extension may be used to accommodate vehicle to maximum length.

Ehk siis ette on nähtud et peab meenutama aluseks võetud seeriamudelit. Seda, kas konkreetne aparaat meenutab piisavalt või mitte, otsustab sarja juhatus.

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
04.03.2008 at 02:36 1 edit. Last edited 04.03.2008 at 02:38 by Jesper
partel
  
ADRL 2008
Tuleb möönda, et carbon fiber kerel + toruraamil on originaal tehaseautoga üsna vähe ühist.

Umbes sama vähe kui originaal tehaseautol ja kiirusel... :)


____________________________
_
04.03.2008 at 10:59
partel
  
ADRL 2008
Nonii, avalöögini pole palju.

See aasta siis spetsiaalselt ADRL 1/8 miilile ehitatud autod, mitte lihtsalt natuke kergendatud 1/4 miili omad. S.t. arvestatud min kaalu puudumisega, iga nael on arvel. See siis lihtsalt vaid üks asi... :)

Kui keegi väidab, et rekorditest ei jää suurt midagi järgi, siis mõned eeldused on olemas:

*30+ aastase kogemusega maailma tipp-spetsialistid
*Piiramatu eelarve
*No Rules
*Parim ei ole küllalt hea
*Fuck the money

Seda arvestades peaks ju tulemust ka tulema...



____________________________
_
06.03.2008 at 05:59
partel
  
ADRL 2008
Houstoni rekordid:

PX - Jason Scruggs, 205.77 mph


Billy Harper 3.92 - kiireim N2O 1/8 aeg. (117rt 60ft: .984; 330ft: 2.609; and 660ft: 3.929/187.13). Tal oli kaks Viperit, mida sõidutas nii PX's kui PN's.

Rada ise: ühe päeva külastajate rekord - 42,000.

ADRL sait ise crashis ülekoormuse tõttu :)

____________________________
_
15.03.2008 at 21:15 1 edit. Last edited 15.03.2008 at 21:30 by partel
Gsinut
ADRL 2008
11.01.2009 at 18:28
BlueStang
 
ADRL 2008
http://s142.photobucket.com/albums/r117/marshallhancock/New%20ADRL%20Car/?action=view¤t=102_8441.jpg
:) mingi ilus sinine auto ka:P
13.02.2009 at 19:06
tqhq.ee foorum : Üritused : ADRL 2008  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2025. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.