| 
  
       | Poster | Message |  
	    |  Taavi 
 |  Continental 2d Reedel nägin linnas huvitavat Eesti numbritega autot.
 Ei ole kindel, aga minu arust oli see umbes 1970-1973 Lincoln Continental 2d, mitte aga Mark III. Värv oli väga efektne, metalliksinine kameeleon. Paistis olevat väga korralikult ehitatud. Keegi ei tea täpsemalt midagi selle auto kohta?
 
 Väja nägi see umbes selline:
 
   |  
	  | 06.05.2002 at 09:59 | Last edited 18.12.2003 at 20:45 by Taavi |  
	    |  rai 
 |  Continental 2d omanik üks Tallinna tüüp kes kunagi ta Eestisse müügiks tõi, aga kuna tollelajal ostjat korraga ei leidnud ja hiljem kuuldes, et neid masinaid suhteliselt vähe liikvel on ja et lähim samasugune pidi Taanimaal resideeruma, siis nüüd on tüübi seisukoht, et ei müü kunagi.
 |  
	  | 06.05.2002 at 10:19 |  |  
	    |  dPb 
   |  Continental 2d riia auto muuseumis ka üks -72a. aga too 4-uksega mootor oli 7,2 Bresnevi või kellegi oma olevat olnud
 
 ____________________________
 Chevrolet Nova77,78,Bmw528,Volvo144,M-412,Opel Kadett C 73
 |  
	  | 08.05.2002 at 19:11 |  |  
	    |  partel 
     |  Continental 2d Muuseumis oli/on ka Brezhnevi kuju, koll sõitis Rollsi kortsu.
 |  
	  | 09.05.2002 at 06:19 |  |  
	    |  BENBEN 
   |  Continental 2d mul oli samasugune 90ndate alguses terve suvi kärutada, see oli 4d ja koledat pruuni värvi, üks tuttav somm tegeles sihukeste USA-st tarimisega, poputas neid siin ja siis soome tagasi, sellel vl oli72, mitsu kirjadega 4,6 mootor aiste vahel, elektriistmed nahast ja puha. peab tunnistama, et väga hea mootor, võtsin massina, sõidan üks paar kolm km. ükski seier ellu ei ärka, tegin peatuse, et ikka tšekin, igal pool kuhu vedelikku valada sai, tühjus.valasin siis talle 4l õli ja paar ämmert vett ja siis sõitsin u.paar kuud, polnud häda midagi, edasi ei tea mis tast sai, on ta soomes või mujal.aijaa teinekord oleks tahtnud tibidele pasunat lasta aga ei mõikand, ükskord mingis väikses hoovis,kui ma seal edasi tagasi nikerdasin, tuli kogemata tore hääl, küll ma otsisin kuda seda häält teadlikult välja kutsuda, selgus, et rooliratta siseserval oli selline peenike riba mida tuli sõrmeotstega muljuda
 |  
	  | 24.05.2002 at 10:54 |  |  
	    |  BENBEN 
   |  Continental 2d üks huvitav asi jäi lisamata, nimelt selle auto juures rattavahetus käib järgmiselt:fikseerid auto ära siis võtad pagasnikust ühe ilgelt suure juraka ja siis sätid selle STANGE  külge ja siis tõstad auto üles!algul ei saanud aru kuhu seda suurt konksu sättida, siis avastasin, et stangega kahtlaselt sarnane profiil, proovisin ka, toimis aga hirmus oli, auto oli vaja tõsta vääga kõrgele.
 |  
	  | 24.05.2002 at 11:04 |  |  
	    |  Georg79Fire 
 |  Continental 2d 
 quote:BENBEN: üks huvitav asi jäi lisamata, nimelt selle auto juures rattavahetus käib järgmiselt:fikseerid auto ära siis võtad pagasnikust ühe ilgelt suure juraka ja siis sätid selle STANGE  külge ja siis tõstad auto üles!algul ei saanud aru kuhu seda suurt konksu sättida, siis avastasin, et stangega kahtlaselt sarnane profiil, proovisin ka, toimis aga hirmus oli, auto oli vaja tõsta vääga kõrgele.
 
 2.gen Camarodel ja Firebirdidel käib samamoodi!
   |  
	  | 25.05.2002 at 14:11 |  |  
	    |  bels 
 |  Continental 2d 
 quote:Georg79Fire:
 quote:ja ka 80-te Olds Omega tõstmine käib ka stangest hästi suure tungiga...BENBEN: üks huvitav asi jäi lisamata, nimelt selle auto juures rattavahetus käib järgmiselt:fikseerid auto ära siis võtad pagasnikust ühe ilgelt suure juraka ja siis sätid selle STANGE  külge ja siis tõstad auto üles!algul ei saanud aru kuhu seda suurt konksu sättida, siis avastasin, et stangega kahtlaselt sarnane profiil, proovisin ka, toimis aga hirmus oli, auto oli vaja tõsta vääga kõrgele.
 
 
 
 
 ____________________________
 Ford Explorer
 |  
	  | 25.05.2002 at 14:48 |  |  |