Poster |
Message |
peep Moderator |
kepsusaalede sissesõit
Keegi oskab arvata, kas peale uute kepsusaalede installi on kasulik mingi aeg rahulikumalt sõita ? |
24.05.2002 at 12:17 |
|
smr |
kepsusaalede sissesõit
alati on kasulik rahulikult sõita, säästad autot, kütust, loodust ja teiste inimeste närvi.
Ainult ringrajal tasub kihutada |
24.05.2002 at 12:29 |
|
peep Moderator |
kepsusaalede sissesõit
see on teooria, mind huvitab momendil praktika. |
24.05.2002 at 12:31 |
|
rustang Moderator |
kepsusaalede sissesõit
Ikka.
Teaduslik põhjendus peaks olema, et uued saaled ei liibu vastu vändakaela kogu oma pinnaga ja suurtel koormustel võib seega tekkida lokaalset saale ülekuumenemist. Kui on mõõdukal koormusel sisse sõidetud, siis saale ja kaela sobivus on perfektne ja suuremate koormuste talumine garanteeritud. |
24.05.2002 at 12:31 |
|
peep Moderator |
kepsusaalede sissesõit
Ma ise ka olen mõelnud, et peaks rahulikumalt võtma - uute saaledega vaevalised 100 miili sõidetud. Seega Rapla jääb ära.
Lisaks pidi seal pidurdusmaa ka suht. äkiline olema ja mul eilsest autol uued pidurid - millede sissesõidujuhend eriti karmilt käsib järgida kehtestatud protseduuri. See seisneb alguses mingi aeg rahulikust sõitmisest ja siis kindlas järjekorras ja ajavahemikega teostatavatest pidurdusseeriatest, et kettad ennast termiliselt õieti sisse töötaksid (?) Igatahes juba praegu kergel pidurdamisel on tunda, et powerit jätkub, ning välimus 13" ketastega on ka õite magus. |
24.05.2002 at 12:40 |
Last edited 24.05.2002 at 12:40 by peep (Moderator)
|
BlueStang |
kepsusaalede sissesõit
No kunagi vene ajal uut autot ostes soovitati 4000 km rahulikumalt lasta. Sul siis veel vähemalt 1000 miili ees enne kui erinevate reziimidega sissesõitu tegema saad.
____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars |
24.05.2002 at 13:44 |
Last edited 24.05.2002 at 13:46 by BlueStang
|
unistaja |
kepsusaalede sissesõit
Miks ainult saaled vahetasid (või midagi veel)? |
24.05.2002 at 15:41 |
|
madis |
kepsusaalede sissesõit
Olen nõus tegema sissesõitu 10000 km, bensu ostan ise Sügiseks saab valmis.
Tegelikult, pane siis upgradede kohta inff oma auto kirjeldusse kah ! |
24.05.2002 at 15:53 |
|
peep Moderator |
kepsusaalede sissesõit
Õlipumba vahetasin ka. Eelmisel aastal sai käiguvahetusega eksitud (neljanda asemel 2) ja üks saale käis selle tagajärjel vastu vänta. Õnneks vändal veel midagi viga polnud aga õlisurve oli nutune, eriti tühikäigul. Nüüd on ok. |
24.05.2002 at 15:54 |
Last edited 24.05.2002 at 15:55 by peep (Moderator)
|
Erkki |
kepsusaalede sissesõit
Mootori sissesõidu eesmärgiks on viia kõikvõimalike laagrite lõtkud õigesse vahemikku. Kõik lõtkud on antud alati mingis vahemikus, näiteks kepsusaale parim tööpiirkond on vahemikus 0.0030-0.0035" Motorist koostab sõlme reeglina 0.0028-0.0030" piluga, jäädes lootma juhile, et see mootori mõistlikult sisse sõidab. Reeglina kestab esimene sissesõit u.500 km ja selle aja jooksul kulutab mootor ennast parasjagu õigetesse mõõtudesse. Selle esimese 500 km jooksul ei ole mõistlik mootorit väga koormata. Mootori jaoks ei ole kõrged pöörded koormus. Koormus on nt 4. käik sees, tehes 1000 RPM-i pealt WOT kiirendust.
Teine variant mida kasutatakse just racingmootorite ehitamisel on teha BLUEPRINTED ENGINE. See tähendab, et mootori koostamisel seatakse kõik pilud ja lõtkud kohe õigesse ja valmistaja poolt soovitatud kõige "magusamasse" piirkonda. Selline mootor vajab sissetöötamiseks ainult pool tundi ja pärast esmast õlivahetust on valmis joonele panekuks.
____________________________
Chevrolet Camaro '71
Pontiac Firebird '71
Chevrolet Chevelle '69, 350 cid
El Camino '68
F150, 2011
Life begins at 1000 Hp... |
24.05.2002 at 17:07 |
|
peep Moderator |
kepsusaalede sissesõit
quote: Erkki: Mootori jaoks ei ole kõrged pöörded koormus.
Kui on täiskiirendus, siis peaks ikka olema, kuna jõud mis autot edasi viib rakendub tahes-tahtmata läbi väntmehhanismi. Ses osas on Sul õigus, et madala pöördega sõit on kahjulikum, kuna siis ju õlitus ka kehvemini töötab. |
24.05.2002 at 17:15 |
|
Andres69Stang |
kepsusaalede sissesõit
quote: Erkki: Selline mootor vajab sissetöötamiseks ainult pool tundi ja pärast esmast õlivahetust on valmis joonele panekuks.
Kas saan õieti aru, et ühte koplekti õli ja filtrit läheb ainult pool tundi vaja (ei tohigi kauem kasutada)? |
27.05.2002 at 10:36 |
|
Erkki |
kepsusaalede sissesõit
Ei tohi jah, sest värskelt remonditud mootor toodab nii palju saasta, mis kitib filtri umbe ja tulemuseks on puuduliku õlitusega mootor. Eriti hästi lööb filtri umbe nuka sissetöötamiseks kasutatav spetsmääre. Nii et esimese õliga mitte üle poole tunni!
____________________________
Chevrolet Camaro '71
Pontiac Firebird '71
Chevrolet Chevelle '69, 350 cid
El Camino '68
F150, 2011
Life begins at 1000 Hp... |
27.05.2002 at 15:09 |
|