Poster |
Message |
carla
|
Annetusfond: Raadi Kiirendusrada Eesti parimaks!
Lp. võistlejad, pealtvaatajad ja muidu autospordihuvilised.
Tartu Autoklubil on kindel plaan teha Tartu Raadi lennuväljast Eesti parim betoonkattega kiirendusrada. Eemärk on võtta Tartus Raadil asuvast vanast sõjaväelennuväljast maksimumi ning võistlustingimuste parandamise läbi suurendada nii kohalike, kui ka välisvõistlejate huvi Tartus toimuvate kiirendusvõistluste vastu.
Meie eesmärk:
- katta Raadi lennuvälja kiirendusrada kummikihiga
- kanda Raadi lennuvälja kiirendusrajale liimikiht
- parandada raja pind 1 km ulatuses (aukude, konarluste täitmine, lihvimine)
- korrastada pealtvaatajate ala (puhastamine, muru niitmine, konarluste täitmine)
- värskendada värvi raja piirjoontel, stardialas
- paigaldada raja keskele statsionaarsed kaablid
- puhastada regulaarselt rada ning raja ümbrust
PS! Tartu Vallaga on kõik kooskõlastused olemas ning raja kasutamist
on lubatud vähemalt 3 aastaks. Võtame sellest ajast kõik, mis võimalik.
Palume rahalist toetust meie Fondi, kõigilt, kes arvavad, et Raadi rada võiks olla parim kiirendusrada Eestis. Loodame kummi -ja liimikihi rajale saada juba teiseks Tartu Autoklubi Drag Seriesi etapiks, mis toimub augustis. Lisaks investeerib Tartu Autoklubi raja arengusse korraliku summa ka oma eelarvest. Koos saame raja korda!
Kõikide toetajate nimed või ettevõtete nimed mainitakse
Tartu Autoklubi kodulehel. Toetussumma suurused vastavalt rahakoti võimalusele.
Raadi Kiirendusrada Eesti parimaks!
Lisainfo kodulehelt: http://www.autoklubi.ee/raadi
Pangarekvisiidid:
MTÜ Tartu Autoklubi
Arveldusarve: 221032543932 Swedbank
Selgitus: Raadi fond, Ettevõtte või toetaja nimi
Summa: vastavalt võimalusele
Täname! |
20.04.2010 at 15:58 |
1 edit. Last edited 20.04.2010 at 15:59 by carla
|
veedler |
Annetusfond: Raadi Kiirendusrada Eesti parimaks!
Asjalood siis nii kaugel, et sellel kolmapäeval, kell 10 läheb rajale rehvi maha hõõrumiseks. Kui vähegi ilm lubab, lohistame terve päev. Vaatame siis, kui väheks jääb teeme teise päeva veel. Kel huvi, võib vaatama/appi/nõu andma tulla.
|
02.08.2010 at 12:13 |
|
Olds
|
Annetusfond: Raadi Kiirendusrada Eesti parimaks!
quote: veedler:
Asjalood siis nii kaugel, et sellel kolmapäeval, kell 10 läheb rajale rehvi maha hõõrumiseks. Kui vähegi ilm lubab, lohistame terve päev. Vaatame siis, kui väheks jääb teeme teise päeva veel. Kel huvi, võib vaatama/appi/nõu andma tulla.
Mäletan, et me vedasime/hõõrusime poolteist päeva seda rehvi sinna maha
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
02.08.2010 at 16:38 |
|
veedler |
Annetusfond: Raadi Kiirendusrada Eesti parimaks!
Täna sai siis päevake tööd tehtud. Panen siia väikese ülevaate siis.
Üllataval kombel ei taha Raadi rada kuidagi rehvi külhe võtta. Lohistiga traktor liikus oma maksimumkiirusel ja rehvisuttsu tõusis ka omajagu, aga nühkimist oli omajagu. Esialgu hõõrusime mõlemat rada võrdselt kuni lõpujooneni. Paar viimast tundi keskendusime esimesele sajale meetrile.
Lisaks sai betooniga parandatud pidurdusmaal auke kuni 250 meetrit peale lõpujoont.
Pilt enne

Ja pärast

Raja pind 60ft juures

Vasak rada

Parem rada

See hõõrumine ei jää sellel aastal kindlasti viimaseks ja liimi mõtted on ka peas. Tasa ja targu, aga esimene samm on tehtud. :P |
04.08.2010 at 16:27 |
|
Wolle
|
Annetusfond: Raadi Kiirendusrada Eesti parimaks!
Mis rehvi te üldse kasutasite? Dragi või Ringraja?
____________________________
Maalt ja mälestusega hobusest
Ford. At least they circled the problem. |
04.08.2010 at 16:28 |
|
veedler |
Annetusfond: Raadi Kiirendusrada Eesti parimaks!
Esialgu veoauto rehvid ja tavalised lamellid. Lõpus kui alguse osa hõõrusime siis läksid dragi slikid nii palju kui neid seal oli. |
04.08.2010 at 16:31 |
|
Wolle
|
Annetusfond: Raadi Kiirendusrada Eesti parimaks!
Mitte nüüd paha pärast aga te saate ikka ise aru, et tänavarehviga tapsite te selle vähesegi slicki ära mis sinna maha oli kantud juba?
Sina kui pikaajaline külastaja ja kommentaator peaks ju ometigi mäletama lauseid "Ära põleta tänavarehvi, libedaks läheb!"?
Ainuke õige lahendus kahjuks või õnneks on ikkagi spetsiaalrehv.
Ringrajaslick vajab rohkem kiirust, et korralikult maha saada kui dragi slick kuid tänavarehv oli kõige hullem asi üldse mis teha ning seda ei päästa isegi liim.
P.S. See on minu poolt loetud interneedusest ning minu isiklik arvamus. Juhul kui keegi on ekspert antud teemal ning kummutuab mu arvamuse siis vabandan Tartu Autoklubi ees südamest.
____________________________
Maalt ja mälestusega hobusest
Ford. At least they circled the problem. |
04.08.2010 at 16:37 |
1 edit. Last edited 04.08.2010 at 16:37 by Wolle
|
veedler |
Annetusfond: Raadi Kiirendusrada Eesti parimaks!
Tänavarehvi ei põletata selle pärast pikalt, et kui see põlema lasta, hakkab see sulanud olekus kiht rehvi peal libedalt käituma. Nagu vesiliug vms. Samal põhjusel sõitis Tallinnas ka mõned aastad tagasi üks Chrysler rajalt välja. Kui ära hangub on kõik jälle korras. Kui ise tänavarehvi üle põletad, lähedki libeda rehviga rajale. Veoauto rehve kasutati raja ette valmistamisel eelmisel aastal ka Alastaros. |
04.08.2010 at 16:46 |
|
vlzman
|
Annetusfond: Raadi Kiirendusrada Eesti parimaks!
Millal muidu esimest liimiga möksimise üritust plaanite?
____________________________
Buick Century GS Stage 1
Buick Grand National Stage 2
Go Fast with Class! |
04.08.2010 at 18:04 |
|
Pedaal |
Annetusfond: Raadi Kiirendusrada Eesti parimaks!
siis kui haapsalus rada sai nühitud sai just eelnevalt käidud bussiga/kaubikuga pärnus ringraja äärest vormeli rehve toomas
soovitan teiligi saada kokkulepe raja haldajatega, et saaks sealt rehve tuua ehk vahetada tavaliste vastu sest seal kasutatakse vanu rehve piireteks.
eelnev uurimistöö just andis selle teadmise et tavaline tänavarehv ei pidanud teps mitte sinna sobima.
|
05.08.2010 at 09:23 |
|
Olds
|
Annetusfond: Raadi Kiirendusrada Eesti parimaks!
Soovitan rääkida Valter Teppaniga. Temalt saime kunagi vanu ringraja slikke hõõrumise tarvis. Kui kontakti vajad, helista ja annan. Muidugi nii vähesest rehvist erilist tolku kahjuks ei ole. Kunagi suutsime sama maha hõõruda ja erilist vahet küll märgata polnud. Sama tegevust rinka rehvidega tuleks teha paar-kolm päeva järjest ma kujutan ette, et asi ilmet hakkaks võtma
Aga iga algus on raske ja see algus on nüüdseks tehtud. Jõudu edaspidiseks
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
05.08.2010 at 13:25 |
|
Wolle
|
Annetusfond: Raadi Kiirendusrada Eesti parimaks!
Mõss vist ka kunagi kilkas, et tal on vanu slicke üle kuskil kuurinurgas. Võib proovida ka sealt.
____________________________
Maalt ja mälestusega hobusest
Ford. At least they circled the problem. |
05.08.2010 at 13:29 |
|
PlyVal64 |
Annetusfond: Raadi Kiirendusrada Eesti parimaks!
Egas rinka- ja tänavarehvil suurt muud vahet pole, kui puhta kautšuki sisaldus. Tänavarehv on rohkem plastmassist kulumiskindluse jaoks, pehme sportrehv aga kautšukirikas pidamise tarbeks. Ise arvaks, et parim võiks olla üldse vulkaniseerimata toorkumm maha nühkida, see kleepub ikka eriti hästi! Sai nooruspõlves kooperatiivide ajastul seda Kohtla-Nõmemlt veetud, millest siis kilulinnas kingatallad tehti. Toorkummi rulli lahti rullida oli paras tegu, kleebib nagu kummiliim. Ehk äkki võiks uurida hoopis jalatsite taldade tootmise jääke kui seda veel Eestis tehakse Polaria näiteks. Kumm on kumm ja rehvides on suurem vahe nende koordiehitusel kui materjalil.
Edit: Lõuna-Osariikides on ju suurim toorkummiga mökerdaja Vallai. Äkki nendega ka rääkida, rehvi taastajad vast oskavad pikemalt kummide erinevusest rääkida ja äkki leiavad ka mingeid tootmsijääke |
05.08.2010 at 13:37 |
2 edits. Last edited 05.08.2010 at 13:42 by PlyVal64
|
Gsinut |
Annetusfond: Raadi Kiirendusrada Eesti parimaks!
Üle nelja-viie aasta esimene asjalik jutt Priidult |
05.08.2010 at 14:26 |
|