Poster |
Message |
fire83 |
2012 323kW Boss Mustang
"Aasta siis oli kuuskümmend viis" räägib lauluvärss. Umbes sellel samal ajastul kui Ford hakkas ennast tundma luuserina Camaro edu kõrval, tõid nad turule Boss Mustangi. Paistab, et ajalugu kordub ja võistlus poniautode kunni tiitli üle jätkub. Ford lubab, et tegu saab olema millegi sellisega, mida niisama kataloogijuppidest kodus kokku ei lao.
Uudis
____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird |
01.09.2010 at 15:04 |
1 edit. Last edited 01.09.2010 at 23:53 by fire83
|
fire83 |
2012 323kW Boss Mustang
MuscleCar Drive kirjutis ja suht põhjalik Fordi pressiteade
200+ vaatamist ja kuidagi kahtlane vaikus valitseb selle auto koha pealt? Keegi teeb otsa lahti äkki?
____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird |
01.09.2010 at 23:54 |
|
Stealth |
2012 323kW Boss Mustang
Mis siin ikka arvata. Esimesel pildil oleva kahetoonilise värvilahenduse on võimeline iga värvitöökoda tekitama.
____________________________
http://autoblogi.blogspot.com
|
02.09.2010 at 00:28 |
|
Marko L |
2012 323kW Boss Mustang
Derrick Kuzak, group vice president, Global Product Development:
For us that meant a production Mustang that could top one of the world’s best –
the 2010 BMW M3 – in lap times at Laguna Seca. We met our expectations.”
See juba on midagi.
____________________________
Ford Mustang Club Estonia
66" Ford F600
96" Camaro Z28 |
02.09.2010 at 08:26 |
|
Check Engine |
2012 323kW Boss Mustang
Esimesel pildil olev Laguna Seca versioon on natuke liiga Boyracer oma punaste velgedega. Tootmisküps versioon on palju konkreetsem. Kui keegi Motortrend.com vaadanud on viimasel ajal siis seal oli hiljuti test 5.0 vs Bmw M3. Veerand miili, pidurdus 60-0 ja slaalom olid Mustangil paremad kui BMW'l. Ringrajal proffesionaalse võidusõitjaga roolis kaotas Mustang vaid 0,09 sekundit rigil. Kokkuvõtes jäi Mustang ikkagi teiseks. Kaotada nii napilt maailma parimale on väga hea tulemus.
Bossi täiustatud vedrustuse ja võimsuse lisaga ma arvan näeb m3 ainult Mustangi tagumikku.
Test ja jutt muidu siin keda huvitab võib vaadata, video ka http://www.motortrend.com/roadtests/coupes/1010_2011_2011_ford_mustang_gt_vs_2011_bmw_m3_comparison/index.html |
02.09.2010 at 09:32 |
|
PlyVal64 |
2012 323kW Boss Mustang
quote: Check Engine: Kokkuvõtes jäi Mustang ikkagi teiseks. Kaotada nii napilt maailma parimale on väga hea tulemus.
Põhimõtteliselt võidab kõiges aga ikka on M3 parim See on ju mäkdoonaldsite eurofetiš, reaalsusega pole seal mingit pistmist. Samas sisemuse materjalikäsitluse poolelt on ikkagi eurooplased mikidest valgusaasta kaugusel, kuid selle ulmelise hinnavahe eest 27K usd tehakse USAs pisikeses värkstoas selline sisu, mida täpselt ise tahad. JA kui nüüd asi panna hinnanumbrisse, on M3 saast kuubis. Edit: või lisame Stangile racing-värkstoas 27K eest "omadusi" ja M3 on unustatud kaugustesse. |
02.09.2010 at 10:37 |
1 edit. Last edited 02.09.2010 at 10:39 by PlyVal64
|
Riho |
2012 323kW Boss Mustang
Uue Mustangi sisu on vägagi korralik. Võrreldes '07 GT'ga mis mul oli, on tegemist olulise kvalitatiivse hüppega.
Valgusaastaid vahesid siin nüüd eurooplastega kindlasti ei ole. M3'ga pole sõitnud. Z4M'iga küll. |
02.09.2010 at 12:38 |
|
PlyVal64 |
2012 323kW Boss Mustang
quote: Riho: Uue Mustangi sisu on vägagi korralik. Võrreldes '07 GT'ga mis mul oli, on tegemist olulise kvalitatiivse hüppega.
Valgusaastaid vahesid siin nüüd eurooplastega kindlasti ei ole. M3'ga pole sõitnud. Z4M'iga küll.
Seda enam, eelmise sisu oli ju tegelikult ikka paras õudus, kui kristallselt aus olla.
BMW puhul meenub kaugete aegade tagune põhjendus juhtkonna poolt, miks esimene X5 nii kallis oli. Nimelt tehase juhtkonna väitel pingutasid nad sisuga üle ehk see sai liiga vaikne, täpne, kvaliteetne ja hea, mis tegi auto hinnas olulise kallinemise. Ja pagan, oli ka parasjagu ulme, kui välja tuli.
Teine asi oli ju vanasti see, et BMW oli ka dünaamikalt ja juhitavuselt etalon, enam mitte. Kui isegi TG tõsiusklikud saksa"peded" olid sunnitud tunnistama eelmise põlve odavauto Mondeo beemmveeliku superjuhitavust, siis on muu autotööstus järele jõudnud. Lihtsalt BMW jõudis esimesena füüsikaseaduste kehtivuspiirile.
Seda vähem ma saan aru BMW hinnapoliitikast sõltumata sellest, et bemm on sigahea auto, sest neil pole enam ette näidata ka mitet ühte tulemust autospordist. Neid peksab nagu ise tahab lisaks hispaanlaste Seatile ka koreakate Daewoo, maskeerununa Chevy märgi taha. F1 põlesid täiega, ringrajal sõidavad alamliigades (kui odavad USA-rauad võitlevad mitu klassi kangemate Ferraride, Lambode jms ning edukalt), ainult Dakaris suudavad konkureerida ... rahvaautoga Ka tsiklid ei ole midagi erilist spordis, jällegi vaid Dakaris Sainct lammutas, kuni bemm Ta ka tappis. Pole mitte ühte ogjektiivset põhjust seda autot etaloniks või parimaks lugeda aga rahanumber hinnalipikul on selline, nagu oleks tegu absoluutse valitsejaga krossirajast LeMansini. Isegi eilne TG osa oli ehe näide: M6, siis tuleb vastu "iidvana" 911, mis oli odavam ja siiski kordi ahvatlevam ning suisa põrmustab M'i märjal ringrajal.
Jääme nüüd ootama eurooplaste ausat testi uuele Stangile, seda oleks päris põnev lugeda või siis vaadata |
02.09.2010 at 13:34 |
|
mrtn |
2012 323kW Boss Mustang
quote: PlyVal64:Neid peksab nagu ise tahab lisaks hispaanlaste Seatile ka koreakate Daewoo, maskeerununa Chevy märgi taha.
kordki tuleb sinuga nõustuda. käisin seoses ühe sponsorlusüritusega DTC (Danish Touring Car Championship) osavõistlusel, kus meie süsteemi spondeeritav BMW sõitja rääkis, et Chevyd on palju võimsamad ja kiiremad (ok, rinkamõistes "palju" tähendab mõnda kümnendikku sekundist, aga asi seegi). |
02.09.2010 at 13:44 |
|
Check Engine |
2012 323kW Boss Mustang
2011Mudel sai vist interiööri poole pealt natuke täiustatud ka, sest need samad Motortendi vanad ütlesid 5.0 esimeses proovisöidus, et fit and finish on juba nagu Audi. |
02.09.2010 at 16:08 |
|
Taavi |
2012 323kW Boss Mustang
Originaal Bossi tegid vingeks täispuhutud rattakoopad, mis andis tava Mustangist oluliselt kõvema kohaloleku. See puna-musta komboga auto on küll maitsetu ja õhkub pigem odavust kui sportlikust.
Miks peab maailma kõiki neljarattalisi sõidukeid titevankritest kuni kalluriteni võrdlema M3-ga? M3 ostja kunagi ei vaataks ka antud Mustangi poole, sõitku see mistahes ringiaegu.
Enamuse bemmikummardajate silmis pole M3 ka enam ultimaatne kolmene (kuigi peetakse väga heaks autoks), kõvakoore fanaatikud sõidavad "chipitud" 335i-ga
M3 juhitavuse etaloniks tõusmine on pikaajalise järjepideva fokusseeritud tootearenduse ja tubli turundustöö tulemus. Mustang sõitis ka 20 aasta tagasi DTM'i, kuid tänavaautodesse toona see emotsioon ja tehnika ei kandunud. Kehva turunduse ja keskpärase tootega on seegi seos aastate jooksul inimeste mälust kadunud. |
02.09.2010 at 17:58 |
|
Kummipuru |
2012 323kW Boss Mustang
quote: Taavi: Originaal Bossi tegid vingeks täispuhutud rattakoopad, mis andis tava Mustangist oluliselt kõvema kohaloleku. See puna-musta komboga auto on küll maitsetu ja õhkub pigem odavust kui sportlikust.
Miks peab maailma kõiki neljarattalisi sõidukeid titevankritest kuni kalluriteni võrdlema M3-ga? M3 ostja kunagi ei vaataks ka antud Mustangi poole, sõitku see mistahes ringiaegu.
Enamuse bemmikummardajate silmis pole M3 ka enam ultimaatne kolmene (kuigi peetakse väga heaks autoks), kõvakoore fanaatikud sõidavad "chipitud" 335i-ga
M3 juhitavuse etaloniks tõusmine on pikaajalise järjepideva fokusseeritud tootearenduse ja tubli turundustöö tulemus. Mustang sõitis ka 20 aasta tagasi DTM'i, kuid tänavaautodesse toona see emotsioon ja tehnika ei kandunud. Kehva turunduse ja keskpärase tootega on seegi seos aastate jooksul inimeste mälust kadunud.
kellele ema, kellele tütar...
mulle näiteks see musta-punase kombo väga meeldib. olles suur mattvärvi austaja, võiks see kõik veel ka "läikimatu" olla.
Mind häirib pigem see Kawasaki värvides variant! Egas välimus veel autost autot tee...
____________________________
puidust väikeehitised ja saunad
võitlussport, enesekaitse, eratreeningud |
03.09.2010 at 11:35 |
|
krooks |
2012 323kW Boss Mustang
____________________________
Team OUTLAW
Ilus Aed
Fishing on Åland |
03.09.2010 at 11:42 |
|
mrtn |
2012 323kW Boss Mustang
quote: krooks:...
Ära jama, Kummipuru häirib see Eesti Posti värvides masin.
Aga tegelikult, kuulasin ühte hiljutist (kui mitte kõige viimast) Autoblogi podcasti. Sealsete meeste ühine arvamus oli, et erinevalt uuest Camarost ja Moparist on Mustang puhastverd kaasaegne sportauto poniauto kestas, eelpoolmainutud pidid olema jätkuvalt samasugused elevandid nagu poniautod ikka. |
03.09.2010 at 13:01 |
1 edit. Last edited 03.09.2010 at 13:01 by mrtn
|
PlyVal64 |
2012 323kW Boss Mustang
quote: mrtn: Sealsete meeste ühine arvamus oli, et erinevalt uuest Camarost ja Moparist on Mustang puhastverd kaasaegne sportauto poniauto kestas
Kui testitulemused ei ole laest kirjutatud ja seda nad ju ometi ei ole, siis pole põhjust selles puhaste numbrite põhjal kahelda. Ma ei oska arvata, palju teeb koostööd euroFord usaFordiga, kuid see Mondeo näide ei olnud lambist toodud. Kuna kaubamärk ja sinine ovaal ninal on ju ühesugused, siis Fordi jõuline sammumine hea juhitavuse poole algas Focusega 20.sajandi lõpus ja seda ju imporditi USAsse hulgaliselt. Ei ole viimased aastad väga jälginud ka tipp-inseneride liikumisi aga see pole ju ka väheoluline, KES uue Stangi taga on ja mis oli selle inseneride grupi eelmine töö. Kuna Bangle on USAs õppinud ja Foose'i sõber, siis äkki võttis mõned baierist kaasa vms, väidetavalt ameerikasse ta ju läks. Sina oled vähe rohkem äkki asjaga kursis? |
03.09.2010 at 13:37 |
1 edit. Last edited 03.09.2010 at 13:38 by PlyVal64
|
BlueStang |
2012 323kW Boss Mustang
kusjuures see eespool olevas videos näidatud tavaline 2011 GT toppis seda 2011 M3-e tavalise veoauto tagasillaga
|
03.09.2010 at 18:20 |
1 edit. Last edited 03.09.2010 at 18:31 by BlueStang
|
mrtn |
2012 323kW Boss Mustang
sellel on ka põhjus: Cobra R-i sõltumatu vedrustus on selle momendi jaoks liiga nõrk ja nad pidid kaheksassekeeramise vältimiseks talasilla juurde jääma. |
03.09.2010 at 18:31 |
|
Check Engine |
2012 323kW Boss Mustang
Chipitud 335 on kurvides kindlasti sama põnev kui chipimata. Turbo mootor on kindlast võimsam ja sirgel ka kiirem kui m3. Kui hakatakse teste tegema ja võrdlema autosid oma vahel a'la best drivers car või parim kaheukseline sport kupee siis paratamutult tuleb mängu kohe m3 ja teatud inimgruppide aravtes on see ülim asi mis üldse olla saab. Ilmselt on autoajakirjanikud ja entusiastid ka selle olukorra tekitanud. M3 ostjat jah ei huvita et mingi 25k $ odavam Mustang astub pähe aga kindlasti huvitab see Mustangi ostjat. |
03.09.2010 at 18:41 |
|
hunt |
2012 323kW Boss Mustang
Küll 2011 mudel , aga ''bai it nau''
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/NEW-2011-FORD-MUSTANG-GT-5-0-PREMIUM-/220663352304?pt=US_Cars_Trucks&hash=item33608f8bf0
Autut justkui selle raha küll ja rohkem veel
____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
|
03.09.2010 at 18:43 |
|
PlyVal64 |
2012 323kW Boss Mustang
quote: Check Engine:M3 ostjat jah ei huvita et mingi 25k $ odavam Mustang astub pähe aga kindlasti huvitab see Mustangi ostjat.
Irw, ja millest see räägib? Ok, ühelt poolt raua-mehe mõningasest alaväärsuskompleksist, nõus. Kuid raua-fänn naudib ja fännab arengut, mille näitajaid saab sekundites ja g'des mõõta, jättes disaini, kõlava nime jms visuaalse/suhtelise täiesti kõrvale.
Aga teiselt poolt, andku bemmimehed mulle andeks (kuigi mul on sellest sügavalt poohui) nende veel kordi tugevamast alaväärsusest ja kõigele lisaks ka rumalusest autofännina. Margitruudus on tore asi aga kui see on muutunud täiesti absurdseks ja tehniliselt põhjendamatuks, on see tobe. Fännata ja maksta arutult üle paigaltammumise eest?
Kui selline auto ostetakse aga vaid näimiseks ja öösel mistahes maailmas kohaliku "Ollika" ees libude lantimiseks, isegi siis ei ole bemmil eeliseid leekivpunase raudse sportauto ees. Kui just päris ajudeta "oo, bemm"-auku ei otsita. |
03.09.2010 at 18:55 |
|
Check Engine |
2012 323kW Boss Mustang
Ma ei usu et Ameerikas kõik need eelmise kuu 7489 ostjat tulihingesed USA raua fännid on.
Ma pole mingi m3 fänn, mul on hea meel lihtsalt et hoop tuli sealt kust BMW võibolla oodata ei osanudki.
Eks ole näha kuidas Boss vastu astub. |
03.09.2010 at 21:48 |
1 edit. Last edited 03.09.2010 at 21:54 by Check Engine
|
Gsinut |
2012 323kW Boss Mustang
Kui uut M3-e ise esimest korda Hispaanias proovida sain, siis ma ei kahelnud mitte hetke ka millele sel korral mõeldud oli - USA turule. Esiteks on pill V8-ga ja teiseks M-ile täiesti ebahariliku kõrge kõike nägeva istumisasendiga (mis vähendab sportautole omast persetunnet). Ma arvan, et sel korral mõeldi tugevalt müügile just USA-s ja sellepärast kannatas auto sportlik iseloom. Ma sain ka rääkida seal mootoriinseneridega ja need ütlesid, et tegid mitmeid ettepanekuid, kuidas autot veel sportlikumaks muuta jne. (näiteks oli mootori planeerimise algusest sinna mõeldud kuivkarter), kuid juhtkond lükkas need kõik tagasi. Kui muidu on M divisjoni insenerid öösel ikka Nordschleifet unes näiud ja päeval vastavalt autot ehitanud, siis sel korral nägid nad unes midagi muud. Mulle isiklikult oli 335 sümpaatsem. Juba muidugi räägitakse ka, et BMW viskab praegu tehtud nurka ja järgmine kolmene on õige ehk R6 mootoriga, aga eks aeg näitab.
Mustangist rääkides, siis eelmine oli ikka paras vanker ja see armatuur ....võehhh Loodetavasti on uuel see kõik parem. Selle juhitavuse tulemus pole kindlasti mõte M3-le kannale astuda, vaid just Camaro, mis oma juhitavusega astus tavamusklist sammu edasi. See täissild seal tagaosas pole kindlasti selle tulemus, et jõud keerab selle kaheksasse, on olemas erinevad diffrid ja poolassid, kuid küsimus on konkurentsivõimes ehk maksumuses ja seal on ju hea riiulilt vanu häid vankriosi võtta ja neid alla toppida. Seda enam on imekspandav kuidas see masin nii hästi teel istub. Selleks et see masin oleks nii hea ringrajal, selleks on arvatavasti tehtud muutusi, mille tulemusena USA "rauaks" on seda pilli juba raske kutsuda
Priit räägib siin Mondeost, jah, selle pilli juhitavus on paremaks muutnud ja ikka kõvasti, masin ise ka on oma näolt oluliselt kõvemaks läinud, kuid tulemus on ka hinnasildil näha. Paraku on viimase kajastus ka müüginumbrites. Üritatakse tungida premium klassi, kuid siiani tulutult, sest endine Mersu ostja ei suudaks kuidagi leppida sinise märgiga auto ninas. Kui Saksamaal S-Max-i reklaamiti, siis üritati sellega tõmmata odava C klassi ostjaid ja relaamiti kui S-Maxi, mitte Fordi, ainuke koht kus kogu kampaanias sinist mäki näha võis oli auto enda ninas ja sabas.
|
04.09.2010 at 09:58 |
|
Check Engine |
2012 323kW Boss Mustang
Jay Leno ja projektiga lähemalt seotud mees räägivad autost
http://www.jaylenosgarage.com/video/2012-ford-mustang-boss-302-laguna-seca-edition/1245851
Kui algul räägiti, et täissild on sellepärast veel mustangil, et hind madalam oleks. Autoblogis oli kunagi ühes artiklis mainitud et see vahe on tegelt vist ainult 400$.
|
04.09.2010 at 10:03 |
|
Gsinut |
2012 323kW Boss Mustang
Maksumus jah, aga väljatöötamine ja lõputu testimine viivad selle hinna kõvasti ülespoole ja olgem ausad - omavaheline konkurents, teeb ka 400 dollarit liiga kalliks. |
04.09.2010 at 10:16 |
|
raimo_r |
2012 323kW Boss Mustang
quote: PlyVal64: quote: Check Engine:M3 ostjat jah ei huvita et mingi 25k $ odavam Mustang astub pähe aga kindlasti huvitab see Mustangi ostjat.
Irw, ja millest see räägib? Ok, ühelt poolt raua-mehe mõningasest alaväärsuskompleksist, nõus. Kuid raua-fänn naudib ja fännab arengut, mille näitajaid saab sekundites ja g'des mõõta, jättes disaini, kõlava nime jms visuaalse/suhtelise täiesti kõrvale.
Aga teiselt poolt, andku bemmimehed mulle andeks (kuigi mul on sellest sügavalt poohui) nende veel kordi tugevamast alaväärsusest ja kõigele lisaks ka rumalusest autofännina. Margitruudus on tore asi aga kui see on muutunud täiesti absurdseks ja tehniliselt põhjendamatuks, on see tobe. Fännata ja maksta arutult üle paigaltammumise eest?
Kui selline auto ostetakse aga vaid näimiseks ja öösel mistahes maailmas kohaliku "Ollika" ees libude lantimiseks, isegi siis ei ole bemmil eeliseid leekivpunase raudse sportauto ees. Kui just päris ajudeta "oo, bemm"-auku ei otsita.
M3 ostjat tõesti mingi Mustang ei huvita. Porsche ostajat ei huvita mingi M3. Mersumees ei osta Audit. Audimees ei osta neiste ühtegi, sest neil pole quattrot.
Sellist lambi lahmimist autofoormis ei ootaks.
Kus see areng viimased 46 aastat oli?
E30 M3 oli ja on legend. 1500 erinevat võitu räägivad enda eest.
III gen Mustang sai samal ajal EFI.
E36 M3 valiti oma aja parima juhitavusega autoks. http://i30.photobucket.com/albums/c338/sharkm3/CD9-97p72-73.jpg
IV gen Mustang omas samal ajal hädised 168kW. Põlvkonna lõpuks jõuti limiteeritud erimudelitega ja ülelaadimisega samale tasemele.
E46 M3 GTR oli nii kiire, et ALMS-is keelati see igaks juhuks kähku ära.
Cobra mudelite saavutustest rahvusvahelises ringraja mootorispordis ajalooannaalid eriti ei räägi.
E92 M3 on juba GT auto. ALMS GT igas arvestuses esikolmikus, sportautost Corvette igati eespool.
V gen Mustang jõudis peale 5 aastat peale turuletulekut ja mitmed erinevaid modifikatsioone samale tasemele autoga, mis tuli aasta hiljem turule ja oli kohe tegija.
Mitte et sellest juhitavusest nüüd nii väga tolku oleks, sest ühtegi mootorispordialast plaani või saavutust kus ainult otse ei sõideta, ju ei paista kuskilt ega paista tulemas.
46 aastase ajalooga mudel jõuab 24 aastase ajalooga mudelile lõpuks järgi. Impressive ja "tõsine areng".
Andeks anda pole vaja aga peale muskelautode ajastu ja viimase paari aasta järel on rauatööstuses olnud ainult paar helgelt pärli (turbo Buickid jms). Ülejäänud on lihtsalt 35 aastat õudusunenägu. Fännata mingeid rauakaste, mille pole disaini, tenhikat? Absurd.
Viimase lause põhjal eeldaks, et inimese ajuehitus on teismelise tasemel.
Sama hästi võiks öelda, et kuna kiirendusrada Eestis ei ole ja ringraja tarbeks seda endiselt keegi ei osta, siis Mustang on tillipikenduse ja striitreissimise auto.
____________________________
igapäevasõiduk 4.8 V8 367hj, pühapäevasõiduk 3.2 R6 343hj |
04.09.2010 at 10:31 |
1 edit. Last edited 04.09.2010 at 10:33 by raimo_r
|
|