Poster |
Message |
orusalkin |
Kere pärast liivapritsi
Tere,
Pärast liivapritsi tekkis autosse "üllatuslikult" palju auke. Mõned suuremad mõned väiksemad. Oskate soovitada mõnda head keevitajat, kes tuleks oma aparaadiga kas või kohale ja lapiks auto kere ära. Ja ehk teab keegi mõnda head pastat/silikooni millega väiksemaid auke lappida.
Augud ise on siin:
https://picasaweb.google.com/lh/sredir?uname=orusalu&target=ALBUM&id=5570564729577429745&authkey=Gv1sRgCIH2vM6ftOLlXw&feat=email
Parimatega
Jaanus@firehouse.ee |
06.02.2011 at 16:20 |
|
Stealth |
Kere pärast liivapritsi
quote: orusalkin: Tere,
Pärast liivapritsi tekkis autosse "üllatuslikult" palju auke. Mõned suuremad mõned väiksemad. Oskate soovitada mõnda head keevitajat, kes tuleks oma aparaadiga kas või kohale ja lapiks auto kere ära. Ja ehk teab keegi mõnda head pastat/silikooni millega väiksemaid auke lappida.
Augud ise on siin:
https://picasaweb.google.com/lh/sredir?uname=orusalu&target=ALBUM&id=5570564729577429745&authkey=Gv1sRgCIH2vM6ftOLlXw&feat=email
Parimatega
Jaanus@firehouse.ee
Augud pole nähtavad, s.t. aadress ei tööta sul sellisel kujul.
____________________________
http://autoblogi.blogspot.com
|
06.02.2011 at 20:16 |
|
Vanaisa Moderator |
Kere pärast liivapritsi
töötab aadress küll - kopid brauserisse ja vaatad
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
06.02.2011 at 20:44 |
|
Stealth |
Kere pärast liivapritsi
Hm.... Millegipärast mul ütleb, et link ei tööta.
____________________________
http://autoblogi.blogspot.com
|
06.02.2011 at 21:11 |
|
kaedoo |
Kere pärast liivapritsi
Enamustesse kohtadesse tuleks uued viisakad lapid panna(mitte sellised nagu mõni ava on lapitud) ja pisemaid auke täideti tinaga.On sellised asjad kuskilt meelde jäänud. |
06.02.2011 at 21:33 |
|
orusalkin |
Kere pärast liivapritsi
Ehk see link töötab paremini:
https://picasaweb.google.com/lh/sredir?uname=orusalu&target=ALBUM&id=5570564729577429745&authkey=Gv1sRgCIH2vM6ftOLlXw&feat=email
Lugu ongi selles, et seal on natuke sitta tehtud. Ok siis on hoopis tinutajaid mehi ka vaja. |
06.02.2011 at 22:29 |
|
kps |
Kere pärast liivapritsi
Kui nüüd naljaga pooleks öelda, siis keevitajaid mul pakkuda pole, aga neid vendasid, kes sel ajal kui Sina masinat tehes higi valad kõrval tina panevad leidub ilmselt küll ja veel .
Kui tõsisemalt võtta, siis küsiks ise lisaks, kui suuri auke keegi üldse julgeks tinaga lappida? Endal suht väikestegagi nii ja naa kogemused olemas, st. ei kesta.
____________________________
Worst signature ever! |
06.02.2011 at 23:57 |
|
kotkloom |
Kere pärast liivapritsi
Mul on väga hea keevitaja välja pakkuda, kes tegutseb Tallinnas aadressil Lõuna-45 (AS Lõunarist), töökoja tel. 6700 323 küsida Tõnist.
____________________________
Jeep Cherokee 4x4 `77 4,2L
Jeep Cherokee 4x4 `90 4,0L
Dodge RAM 1500 4x4 Quad Cab`99 5,9L V-8 Magnum (4 inch lift) |
07.02.2011 at 00:08 |
1 edit. Last edited 07.02.2011 at 00:10 by kotkloom
|
ValdurVagane |
Kere pärast liivapritsi
Enne auto kuhugi viimist tasuks vaadata veel mis teevad pealmised plekid.
Endal tuleb kuhjaga üllatusi värvi ja pahtli alt.
____________________________
El Camino, Jeep Cherokee |
08.02.2011 at 23:44 |
|
Farmer |
Kere pärast liivapritsi
Pärnus keevitab üks asjalik mees .....Rix 5054711 Edasi saaks auto saata Kablisse värvimisse ( treila ei maksa mitagi ja töö on kordades odavam kui Tallinnas ) samuti Riho ....56481795 .
Ise lasin teha ja jäin rahule .
Need augud vajavad kõik korralikke lappe ja seejärel tinaga üle tegemist . ( Rix teeb ja teab ) Värvimise korraldab Riho kellel maalriks üks nääpsuke naisterahvas kes võtab asja hingega ....
|
09.02.2011 at 19:09 |
|
Riho |
Kere pärast liivapritsi
quote: Farmer: Pärnus keevitab üks asjalik mees .....Rix 5054711 Edasi saaks auto saata Kablisse värvimisse ( treila ei maksa mitagi ja töö on kordades odavam kui Tallinnas ) samuti Riho ....56481795 .
pole kindel, et samast kohast juttu, kuid üks Kablis värvitud sõiduk ussitas aasta pärast sama kenasti kui ennem. Ja ei olnud ka arve liiga väike... |
10.02.2011 at 11:18 |
|
tehh |
Kere pärast liivapritsi
Mina pole siiani aru saanud, miks on vaja tinaga katta. Juhul kui jääb tina alla kasvõi väike õhumull, siis on kindel, et mingi aeg see tina sealt tahab lahti tulla. Juba värvikambris võib seda juhtuda. Keevitada tuleb korralikult, ilma vahesi jätmata, mitte punktida 1cm vahedega. Sellisel juhul ei ole vaja määrida sinna ka tina. Hiljem tuleb teha korralik korrosioonitõrje ja pole muret. Ja et ei oleks OT, siis keevitajat ei oska soovitada. |
10.02.2011 at 21:19 |
|
kaedoo |
Kere pärast liivapritsi
quote: tehh: Mina pole siiani aru saanud, miks on vaja tinaga katta. Juhul kui jääb tina alla kasvõi väike õhumull, siis on kindel, et mingi aeg see tina sealt tahab lahti tulla. Juba värvikambris võib seda juhtuda. Keevitada tuleb korralikult, ilma vahesi jätmata, mitte punktida 1cm vahedega. Sellisel juhul ei ole vaja määrida sinna ka tina. Hiljem tuleb teha korralik korrosioonitõrje ja pole muret. Ja et ei oleks OT, siis keevitajat ei oska soovitada.
Kui korralikult puhastada ja gaasipõletiga tina panna,ei tohiks õhuaukusid jääda.Kui igat väikest auku keevitada siis oleks mõtekam terved detailid osta.Ning tehes näituse jaoks autot,siis sinna pigi ja Tectyl`i ikka ei raatsi pihustada. |
10.02.2011 at 21:44 |
|
Vanaisa Moderator |
Kere pärast liivapritsi
tinatamine ikka selleks hää, et ei peaks pahtlit peale määrima.
Keevitada tuleb anyway korralikult - seal piltidel ju puhas porr.
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
10.02.2011 at 22:43 |
1 edit. Last edited 10.02.2011 at 22:44 by Vanaisa (Moderator)
|
margus61 |
Kere pärast liivapritsi
Vana sobiv teema, uurin praktikute kogemusi.
Kui suur on roostetamise oht pärast liivapritsi, kui praeguste ilmadega toon kere pritsist koju kuiva ja köetud garaaži temperatuuriga +14* ja epokrundi alla läheks max nädal hiljem? Toomise ajaks (ca 20 min. ja 10 km.) keeraksin koormakatte ümber, et auto taga käru peal täis ei pritsiks.
Küsimus sellest, et kui pole otsest vajadust, tahaks vältida pleki ja epokrundi vahel veel ühte kihti (roostesurm, happekrunt), mis vähendaks nakkumist. Ja kindlasti vajab pärast pritsi väiksemaid keevitusi, mida happekrunt segaks.
Oma kogemus selline, et ka kuude kaupa seisnud pritsitud asjad pole rebaseks tõmmanud.
Aitäh ette asjalike vastuste eest. |
20.01.2019 at 11:37 |
|
hrt6nis |
Kere pärast liivapritsi
Mina küll ennem keevitasin ja siis pritsisin aga paar sõna oskan ehk kaasa rääkida. Mul paar detaili seisid mitu kuud ilma krundita. Kohad mida olin näppinud palja käega tõmbasid rebaseks. Samuti lähevad vett saanud kohad väga kiiresti rooste. Enne värvimist siiski käisin mina DA lihvijaga 80 liivapaberiga üle ja kasutasin happekrunti + täitevkrunti.
Kusjuures happekrundi üheks omaduseks on tekitada just hea nake aluspinnaga. Samuti sisaldab ta siis mingil määral hapet mis peaks alla jäänud roostet "hävitama". Happekrundile epokrunti ei kanta. Värvi tootjatel on mitmed niiöelda värviskeemid, mis ütlevad alates krundist kuni katte värvini mis tooteid ja mis moodi peale kanda. Neid tasub jälgida.
PPG näiteks on kirjutanud kokku juhendi mis moodi haljast metalli ette valmistada. https://us.ppgrefinish.com/Training/Tech-Tips/Guides-Manuals/Custom-Restoration-Guide
Nende nägemus on epokrundiga kattes siiski mitte rohkem kui 30 minutit oodata. Vastasel juhul kasutada "metal prep" vahendeid. EU-s peaks olema need vahendid aga keelatud. Kas see aja faktor reaalselt nii kriitiline on, seda ma öelda ei oska.
Kui jääb seisma siis kindlasti soovitaks hoiduda igasugusest palja käega või õlise kindaga metalli puutumisest kuna seda paska on pärast üpris ebameeldiv seda maha saada.
Lisaks võiksin anda soovituse, et kui põhjaalust, seest või kapotialust krundid siis võimalikult kiiresti peaks lõpliku värvi peale saama. Kui jätta pind näiteks täitevkrundi kihiga seisma siis ajapikku tekib sinna igasugust mustust peale, mida tänu igasugustele konarlikele pindadele on väga ajamahukas korralikult puhtaks saada. Lõpuks võib-olla krundid selle pinna uuesti kuna puhastades oled metallini lihvinud. See on ka põhjus miks mina soovitaks peale keevitust uuesti pritsida. Välisplekid on siledad ja neid pindasid lihvida DA lihvijaga ja traadiga on lihtne. Kui mina peaks uuesti omal kere keevitama siis peale keevitust pritsiks üle ja värviks sisu ja põhjaaluse esimesel võimalus hapekrunt+täitevkrunt+lõplik lakialuseline värv. Sellisel juhul ei pea vahepeal midagi lihvima ja pinnad ei jõua igasuguse prahiga kokku saada. Seest poolt vaevalt et keegi midagi pahteldad ka tahab, et korduv kruntimine ja puhastamine vajalik oleks.
Märg märjale värvimisel tuleks kindlasti jälgida värvi tootjate juhendeid. Need on minu arvates värvimise puhul A ja O. Näiteks Spies Heckeril on veoautode seeria, mis ongi mõeldud niimoodi märg-märjale peale kandmiseks sellel eesmärgil et tehased saaks võimalikult palju aega kokku hoida. Kodus ise tehes minu arust täitsa mõistlik.
Lisaks on googeldades võimalik leida "Automaalri õpik ametikoolidele" kust saab päris palju tarkust ammutada. |
20.01.2019 at 19:00 |
|
GfffG |
Kere pärast liivapritsi
Kaitsmata metalli roostetamine on pidev protsess, millel on kindlates tingimustes kindel kiirus. Ehk nädala ajaga on kindlasi mingi osa metallist korrodeerunud. Kiirust saad vähendada ruumi temperatuuri alandamisega ja õhu suhtelise niiskuse vähendamisega. Metalli kuivatamine enne seisma jätmist oleks ka abiks (kui tood metalli õuest tuppa, siis praeguste ilmadega tekib pinnale kondensaat). Samuti metalli karedus omab tähtsust. |
23.01.2019 at 08:22 |
1 edit. Last edited 23.01.2019 at 08:24 by GfffG
|
kaedoo |
Kere pärast liivapritsi
Kui lasin oma Caprice pritsida ja kruntida siis soovitati mul kohe alusvärviga katta. Põhjus: aasta seisab enne värvimist kuigi oli +20 ruumis. |
25.01.2019 at 21:40 |
|
GfffG |
Kere pärast liivapritsi
- |
26.01.2019 at 20:25 |
3 edits. Last edited 26.01.2019 at 21:36 by GfffG
|