| Poster | Message | 
  
	    |  kalle 
   |  Abi autoostul Chevy/Gmc Plaanis soetada Chevy/Gmc kastikas aastast siis -04kuni-06 ja peab olema diisel.On kellelgi kokkupuuteid selle aja masinatega ja duramax mootoritega.Oleks tore kui keegi oskaks midagi soovitada,mida silmas peaks pidama või kontrollima enne ostu.Endal kokkupuude-95aasta Gmc sierraga,mille kohta ei oska nagu midagi halba öelda aga uuematega kogemus puudub.Tänud kui keegi viitsib vastata.
 
 ____________________________
 4x4
 | 
	
	  | 03.08.2011 at 19:55 |  | 
    
  
	    |  tõnisson 
   |  Abi autoostul Chevy/Gmc Minu kogemus duramaxiga on see, et ta on muidu tiptop.. Jõudu igapäevaselt  jagub ja kõik justkui oleks väga hea.. Aga vägisi tekib tunne, et töökaaslene on saanud seda rohkem remontida kui sõita sellega, silverado 2500hd-st siis jutt.  Hetkel otsib näiteks uut vänta ja see peaks juba ühtteist ütlema..
 Kui küsida tohib, siis kas sa saad kuskilt diislit poolmuidu või millest kindel soov diisli järgi? Minu kogemuste järgi on 6.6 duramaxiga üldkokkuvttes sõita kordedes kallim kui bensukaga. Ehk siis minu arvates muidu tiptop mootor aga remontida ei tahaks seda kohe üldse.. Näiteks pihustite hinnad tekitasid päris korraliku hämmingu.. Võta see mis meeldib!
 
 ____________________________
 446+727+Dana60
 225 slant six+904+8 3/4
 446+727+NP203+9 1/4+dana44
 | 
	
	  | 03.08.2011 at 22:31 |  | 
    
  
	    |  kalle 
   |  Abi autoostul Chevy/Gmc Diisli soov ongi just sellepärast,et see on firma poolt aga mis läbisõidu pealt ta seda vänta vahetama peab?Vaatasin ka,bocketist,et nii mõnelgi on kirjas,et pihustid on vahetatud.Huvitav mis nendega siis juhtub?
 
 ____________________________
 4x4
 | 
	
	  | 04.08.2011 at 05:22 |  | 
    
  
	    |  tõnisson 
   |  Abi autoostul Chevy/Gmc Läbisõidu kohta küsisin aga ta ei mäletanud peast. Auto 2001 aastast.
 Antud autol pihustid siis jäid lihtsalt nö jooksma. Täna igatahes oli mootor pukis ja vänt on veel enamvähem tegelikult aga saaled on ringi vedanud ja päris pahasti..
 Ploki poole pealt on päris tõsised jäljed sees, r-koneistus ütles, et 600-800 euri pluss siis vänt, saaled jne. See pihusti asi on neil vist "tüüpviga" ja ise ta arvas, et ju sellepärast ka see praegune saale kepp.
 Aga üleüldiselt mootor tundub tegelikult hea..Selle jõu ja massi juures toimetab kenasti igatahes.
 
 ____________________________
 446+727+Dana60
 225 slant six+904+8 3/4
 446+727+NP203+9 1/4+dana44
 | 
	
	  | 10.08.2011 at 19:54 |  | 
    
  
	    |  Astro SS 
 |  Abi autoostul Chevy/Gmc 
 quote:Pihustid on esimese generatsiooni Duramaxi tüüpviga  ...kalle: Diisli soov ongi just sellepärast,et see on firma poolt aga mis läbisõidu pealt ta seda vänta vahetama peab?Vaatasin ka,bocketist,et nii mõnelgi on kirjas,et pihustid on vahetatud.Huvitav mis nendega siis juhtub?
 
 
 ____________________________
 Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
 | 
	
	  | 10.08.2011 at 20:12 |  | 
    
  
	    |  vvt 
     |  Abi autoostul Chevy/Gmc Kas nende saalevigade põhjus ei või olla äkki olukord, kus karteris on kolmandik diiselkütust (erinevalt karterisse sattunud bensiinist ei aura diisel läbi karterituulutuse nii kergelt minema ka) ja õli kaotab lihtsalt oma määrdeomadused.
 
 ____________________________
 Powered by BBB
 Life begins @ 7500 rpm
 
 | 
	
	  | 11.08.2011 at 09:38 |  | 
    
  
	    |  tõnisson 
   |  Abi autoostul Chevy/Gmc 
 quote:vvt: Kas nende saalevigade põhjus ei või olla äkki olukord, kus karteris on kolmandik diiselkütust (erinevalt karterisse sattunud bensiinist ei aura diisel läbi karterituulutuse nii kergelt minema ka) ja õli kaotab lihtsalt oma määrdeomadused.
 
 Jep, arvan küll nii..
 
 ____________________________
 446+727+Dana60
 225 slant six+904+8 3/4
 446+727+NP203+9 1/4+dana44
 | 
	
	  | 11.08.2011 at 11:03 |  |