| Poster |
Message |
ylovoitka |
Miks?
Laupäeva hommikul oli vaja sõbra pulma minna, istun mina siis autosse ja keeran süüdet... Starter veab mootorit ringi ja muud ei juhtu huvitavat midagi. Sumpast tuleb meeldivat bensahaisu, säde olemas. Paanitsesin ennast lolliks, kuni avastasin, et üks vaakumjuhe (to dump valve) on cruise control'i servo küljest lahti tulnud. Kui asja külge tagasi panin, läks laksust käima.
Ilmnes ka, et selle sama vooliku kinnitus põhjustab pöörete kõikumist, sest ta logiseb täiega seal servo küljes. Kui kõvasti vastu suruda lähevad pöörded normaalseks.
Kuidas on see voolik käivitussüsteemiga ja pöörete hoidmisega seotud?
|
| 28.07.2002 at 23:18 |
|
Taurus_93 |
Miks?
Sealt saab auto lisa õhku ja segu lahjaks jääb vist? |
| 29.07.2002 at 17:24 |
|
hirax
|
Miks?
Cruise control peaks olema kuidagi seotud pööretega? Tõusul mäkke ju "vajutab juurde". Ja välja lülitatult jäävad ühendused ikka alles. Võib-olla otsida seoseid sealt + muidugi lisaõhu asi mis tühikäigule üldse ei meeldi ja mis palju tõenäolisem põhjus.
Endal controli pole seega ainult teoretiseerin.
____________________________
Mercury Cougar 86
C10 1981 |
| 29.07.2002 at 21:24 |
|
ylovoitka |
Miks?
Minu teada on cruise control, vähemalt minu autol, absoluutselt eraldi töötav seade (andur välja arvatud). Ainuke asi, mis pöördeid saab mõjutada on actuator cable tross, mis läheb gaasihoova külge. See on ainult mehhaaniline ühendus ja vaevalt vaakumpump trossi niisama sikutama hakkab..
Siit veel tekib uus küsimus, kas cruise control servol on muid ülesandeid peale actuator cable trossi sikutamise? |
| 30.07.2002 at 08:11 |
|
|