| 
  
       | Poster | Message |  
	    |  arzt 
   |  Ostuabi GMC Safari Tervist!
 Silmapiiril siis ülalmainitud Safari või Astro.
 auto24-s on üleval: http://www.auto24.ee/used/1565556
 Kas keegi oskab konkreetse isendi kohta kommentaare jagada ja natuke ka üldist nendemudelite kohta. Ise infot otsides negatiivseid kommentaare ikka vähemuses. Põhimõte oleks, et rohkem ikka sõitu oleks, kui remonti
  Suht vähe neid müügis, kas viitab sellele, et hea auto, mida müüa ei taheta? |  
	  | 21.01.2014 at 20:39 |  |  
	    |  Nicholas 
 |  Ostuabi GMC Safari Kui ei eksi siis konkreetne auto oli/on Läti registris, toodud Jaapanist Inglismaale ja sealt Lätti. Kolleegil jäi ostuplaan katki kuna Lätis aastamaksud tasumata (võõrandamiskeeld) jms. segane lugu. Kuid helista ja küsi üle kuna hind tundub ju hea...
 
 ____________________________
 Mustang Bullitt ‘08
 Mustang GT ‘20
 Challenger ‘15
 |  
	  | 22.01.2014 at 12:27 |  |  
	    |  Astro-97 
     |  Ostuabi GMC Safari search: astro
 
 http://www.tqhq.ee/forum/search.php
 
 äkki siit midagi kuskilt noppida infoks... samad asjad ju
 
 ____________________________
 CB (Ch19 FM), PMR (446.155), vahest ka 8AM.
 |  
	  | 22.01.2014 at 21:50 | 1 edit. Last edited 22.01.2014 at 21:52 by Astro-97 |  
	    |  arzt 
   |  Ostuabi GMC Safari Eks ma siit seda infot otsinud olengi. Nii Astro, kui ka Safari kohta. Sobivat isendit aga raske leida...
 |  
	  | 22.01.2014 at 22:14 |  |  
	    |  sqirrel 
   |  Ostuabi GMC Safari 
 quote:Veel võid uurida usarauas autopäevikuid. Mina ja Astro-97 oleme seal agaralt oma bussidega tegemised kirja pannud.arzt: ... ja natuke ka üldist nendemudelite kohta.
 
 
 sqirrel@5-ndat aastat järjest "Astronaut" ja ikka pole veel tüdinenud...
 
 ____________________________
 Chevrolet Astro '95
 Pontiac Firebird Trans AM '89
 -----------------------
 |  
	  | 23.01.2014 at 10:41 |  |  
	    |  arzt 
   |  Ostuabi GMC Safari Tegelikult tahtsin Astrot juba 6aastat tagasi, kui autovahetus päevakorral oli. Aga kodurahu huvides jäi siis asi katki
  Nüüd aga juba vaja suuremat pilli kõrvale... |  
	  | 23.01.2014 at 11:37 |  |  
	    |  franz125 
 |  Ostuabi GMC Safari No suurusega ta just kiita ei saa.Seest ja väljast lühem kui Rüüsleri Grandvoya ja 180cm pikk püsti toas ei seisa.Eelmine massin oli Voya, hobikas nüüd Astro.Hea linnaauto kui kilometraaž väikseks jääb.
 |  
	  | 23.01.2014 at 19:27 | 1 edit. Last edited 23.01.2014 at 19:50 by franz125 |  
	    |  arzt 
   |  Ostuabi GMC Safari Chryslerid ei kuulu minu huviorbiiti ja täis van vist on natuke palju. Loomulikult see mulle meeldiks (V 8 on V 8 ja mugavus ka tase kõrgem) aga kahtlustan, et ka tublisti kulukam ülal pidada...
 |  
	  | 23.01.2014 at 19:55 |  |  
	    |  DevilDeVille 
     |  Ostuabi GMC Safari Pidamiskuludes pole küll olulist vahet, enesetundes seevastu tugevalt.
 
 ____________________________
 Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
 
 |  
	  | 23.01.2014 at 20:14 |  |  
	    |  arzt 
   |  Ostuabi GMC Safari Jah, ma usun, et enesetunnet ei anna võrrelda
  Ostuhind aga ka paraku teisem.... |  
	  | 23.01.2014 at 20:20 |  |  
	    |  Astro-97 
     |  Ostuabi GMC Safari 
 quote:sqirrel:
 quote:Veel võid uurida usarauas autopäevikuid. Mina ja Astro-97 oleme seal agaralt oma bussidega tegemised kirja pannud.arzt: ... ja natuke ka üldist nendemudelite kohta.
 
 
 sqirrel@5-ndat aastat järjest "Astronaut" ja ikka pole veel tüdinenud...
 
 
 ma just olin ka seda mõtet siia kribamas... jõudsid ette
  
 ____________________________
 CB (Ch19 FM), PMR (446.155), vahest ka 8AM.
 |  
	  | 24.01.2014 at 10:16 |  |  
	    |  Astro-97 
     |  Ostuabi GMC Safari 
 quote:franz125: No suurusega ta just kiita ei saa.Seest ja väljast lühem kui Rüüsleri Grandvoya ja 180cm pikk püsti toas ei seisa.Eelmine massin oli Voya, hobikas nüüd Astro.Hea linnaauto kui kilometraaž väikseks jääb.
 
 
 njah...  arvestades praegust olukorda näiteks linnas olevas parkimisruumis , siis hea enesetunde tagab kohe, kui astroga kuskile vahele mahud ja suure van,ni mees ikka veel kohta otsib
  ja kui on kõrgendusega asi ning ise pikk väga pole, mahub ka suts püsti seisma väikese nurga all... minuarust on ta ideaalne linnakulgur, ega pikal maal ka hätta jää...mugav keskmise suurusega väikebuss. väiksed kulud ja tavahooldused, oled talle sõber ja teenib sind aastaid. suuremas vennas on jah rohkem ruumi, kuid aeg on näidanud, et enamus oleme ise seal bussijuhid ja satume tagaridadesse harva
  kui on korralik isend, ega keegi ikka ei müü kah.
 
 voyager....   kaks korda sellisega sõitnud. korra roolis ja korra taga aelenud, sisutühi ja lage paat (ei vihka konkreetset mudelit, kuid lihtsalt ei meeldi :P)  ja siin lõpeb ka sellest isendist jutt :P
 
 ps:  ei tee reklaami Astrole, igaühel on õigus osta omale selline raud, mis talle mokkamööda on!
 
 
 ____________________________
 CB (Ch19 FM), PMR (446.155), vahest ka 8AM.
 |  
	  | 24.01.2014 at 10:30 |  |  
	    |  sqirrel 
   |  Ostuabi GMC Safari Mis suurusesse puutub, siis vähemasti mulle tundub, et conversion van'idel on taga pagasiruumis vähem ruumi kui neil bussidel millel tehase sisu. Endal pean tagumise diivani täiesti ette sõidutama, et lapsevanker sisse tõsta - siis mahub vabalt. Lisaks muu nodi saab siis diivani peale panna.
 
 ____________________________
 Chevrolet Astro '95
 Pontiac Firebird Trans AM '89
 -----------------------
 |  
	  | 24.01.2014 at 10:30 |  |  
	    |  arzt 
   |  Ostuabi GMC Safari Härrased sqirrel ja Astro-97, teie autopäevikud on mul läbi loetud
  Kaldun ka ise veidi Astro- Safari poole. Naine kardab tagaveolist nagu tuld   Konkreetne Safari ei kuulu ilmselt ei siia ega usaraua foorumisse...
 |  
	  | 24.01.2014 at 11:23 |  |  
	    |  Astro-97 
     |  Ostuabi GMC Safari 
 quote:arzt: Härrased sqirrel ja Astro-97, teie autopäevikud on mul läbi loetud
  Kaldun ka ise veidi Astro- Safari poole. Naine kardab tagaveolist nagu tuld   Konkreetne Safari ei kuulu ilmselt ei siia ega usaraua foorumisse...
 
 tagavedu on talvenauding!!!!!
  
 
 ____________________________
 CB (Ch19 FM), PMR (446.155), vahest ka 8AM.
 |  
	  | 24.01.2014 at 14:40 |  |  
	    |  Astro-97 
     |  Ostuabi GMC Safari 
 quote:sqirrel: Mis suurusesse puutub, siis vähemasti mulle tundub, et conversion van'idel on taga pagasiruumis vähem ruumi kui neil bussidel millel tehase sisu. Endal pean tagumise diivani täiesti ette sõidutama, et lapsevanker sisse tõsta - siis mahub vabalt. Lisaks muu nodi saab siis diivani peale panna.
 
 sa pole ainus...
  
 
 ____________________________
 CB (Ch19 FM), PMR (446.155), vahest ka 8AM.
 |  
	  | 24.01.2014 at 14:41 |  |  
	    |  franz125 
 |  Ostuabi GMC Safari See suuruse värk käib mul nagu jojo yles ja alla.Kui maale sõidan padajanni ja piraka koeraga siis on ta alati väike kui linna vahel sebida siis paras.
 |  
	  | 24.01.2014 at 15:24 |  |  
	    |  arzt 
   |  Ostuabi GMC Safari Tee naisele selgeks, et sõiduilu saab tagaveolisega
  Aga mis suurusesse puutub, siis mingil hetkel jääks ikarus ka väikseks. Praegune luukpäraga sõidukas pole ka just väike auto, aga näed, siiski on.
 |  
	  | 24.01.2014 at 16:17 |  |  
	    |  franz125 
 |  Ostuabi GMC Safari 
 quote:A sa selgita et üldjuhul tagaveduline kurvis puksima ei hakka ja saba libisemise korral piisab natukese gaasijala kergitamisest.Eduvedulisega saab võimelda nii siduri,kässari ja  gaasiga kui  käest minema hakkab.arzt: Tee naisele selgeks, et sõiduilu saab tagaveolisega
  Aga mis suurusesse puutub, siis mingil hetkel jääks ikarus ka väikseks. Praegune luukpäraga sõidukas pole ka just väike auto, aga näed, siiski on.
 
 |  
	  | 24.01.2014 at 18:00 |  |  
	    |  Tyymiiz 
   |  Ostuabi GMC Safari kuulutuses ju 4wd pill ? mis mind ka kahtlema pani, kas tean seda pilli vai ei ! kui tagavedune ja asub kopliliinide lõpus siis oli masin suhteliselt esindusliku välimusega, va pildilt nähtav juhi iste ja kõrvalistuja oma ka, esiklaas vajas ka vahetust ning puudus kärukonks . kui tegu sama masinaga siis kärukonks ja esiklaas vanemalt astrolt on sul vaja mu käest ära tuua, kui ei eksi siis usarauas oli omanik kasutaja ! eelneval aastal sai temalt üks vanem astro toodud sõbrale.
 Mis puutub täistõulisesse van-i siis ega ka seal ei saa püsti sees seista. varuosad suht samas hinnaklassis. astro-id ja ka van-e on siiski juu pm 3 keretüüpi pikk, poolpikk,ja kõrge, vanema astro kogemusel tuginedes julgen astrot soovitada küll,kuid kui juba korra päris van-i nautida saad siis on astro nagu luuaga pühitud (enda kogemusele toetudes)
 
 voyager jääb jällegi mugavuselt julmalt alla ka astrole. pikkusepoolelt julgeks ka vastu vaielda.
 
 
 ____________________________
 minust viinalõhna õhkab ja mul puudub cadilac mul on igivana chevy mis näeb välja nagu käkk 56667774
 |  
	  | 24.01.2014 at 23:01 | 1 edit. Last edited 24.01.2014 at 23:16 by Tyymiiz |  
	    |  arzt 
   |  Ostuabi GMC Safari Põhimõtteline otsus Astro/Safari kasuks on tehtud. Eks näis, kas sobivat isendit ka leidub
   |  
	  | 25.01.2014 at 12:45 |  |  
	    |  Astro-97 
     |  Ostuabi GMC Safari kui seda raha oleks.... saab japsist tellida korraliku asja. siin neid mitu tükki just sealt toodud ja mõni siia jäänud ja ka edasi riigist välja läinud...
 
 ____________________________
 CB (Ch19 FM), PMR (446.155), vahest ka 8AM.
 |  
	  | 25.01.2014 at 19:34 |  |  
	    |  franz125 
 |  Ostuabi GMC Safari No ,edu otsimisel. Aga töömehele-Astro pikkus 4.820 vs Grandvoya 5.090. Voyal juhtimine vähe täpsem aga kurvides kaldus rohkem.auke neelas paremini.Astro selline rohkem veoautomoodi, aukudes väheke trampivam,kurvis olek on stabiilsem eeldusel et suunda pole vaja muuta.Eks mõlemal head ja vead.Läks nyyd kiidu-laidu lauluks kätte ära.
 |  
	  | 25.01.2014 at 19:52 |  |  
	    |  tfr 
   |  Ostuabi GMC Safari Astro on täisraamil, seega peabki "veoauto moodi" olema.
 |  
	  | 25.01.2014 at 21:34 |  |  
	    |  krss 
     |  Ostuabi GMC Safari Sõidumugavusest rääkides tuleks ikka vaadata, milline vedrustus konkreetsel autol all on. Minul oli näiteks võimalus reguleerida see maal kolistades pehmeks ja pikkade kiirteeotsade jaoks jällegi jäigaks, neid äärmusi ei saa kuidagi ühte patta panna. Astro põhiprobleem on aga see, et väljast on täiesti auto moodi asi, aga seest on ikka kohutavalt väikene. Nii kaua, kui oli üks laps, oli võimalik lasta vankri mahutamiseks kas tagumine diivan täiesti ette või siis üks iste välja visata ja hoida vankrit seal. Koer ja asjad kah autosse ja oligi masin täis, nii et pole enam kohta kuhu astuda. Ükskord tekkis vajadus autosid vahetada keset päeva ja siis sai see pilgeni täis oleva Astro nodi Volvosse pandud, kõik mahtus ära ja isegi koera paigutamiseks jäi veel valikuvõimalus. Siis tekkis ka küsimus, et mis point sellisel MINIbussil peale ülihästi toimiva neliveo üldse on ja nii meie teed lahku läksidki. Praegu kolme lapsega (sh laste asjad) ei kujutaks üldse ette, kuidas pikemale reisile sellega minna saaks, samas linnavahel sõelumiseks sobib nagunii igasugune auto. GVoya AWD oli õel olemas juba enne Astro ostmist ja on praegugi, istmete taga on tiba rohkem ruumi, muidu üsna samas mõõdus masinad. Astrot soovitakski vaid sellisel juhul, kui sõiduomadused sobivad ja on võimalik elada ilma pagasnikuruumita. Ja ega seal ka tagadiivani kõige tagumises asendis eriti ruumi pole ei taga olijatele ega keskmistes kaptenitoolides istujatele, naistele-lastele küll, aga täiskasvanud meestest vähesed võivad seal end mugavalt tunda, olgugi istmete endi mugavus täiesti viimasepeal. Antud auto hakkas silma ka endale, kuid kohe hakkas häirima see ribadeks olev juhiiste. Mu enda Astro oli küll poole suurema läbisõiduga, aga iste nagu täiesti uuel autol, mõne päeva eest ostetud 330tkm sõitnud täismõõdus Expressil pole kah auke vms, mis kulumisele viitaks. Isegi kui läbisõit on õige, siis niivõrd katkine iste häiriks mind juba niisamagi ja esteetilist tulemust taotledes pole sellise vakstu lappimine just eriti lihtne.
 
 Kui selle ostmisega nüüd nii hirmsasti ei sügele, siis soovitan osta Astro sellise hinnaga, millega on seda võimalik pärast ka maha müüa, sest need omadused, miks mõni auto jääb kätte üle kümne aasta, aga teisest üsna varsti siiber saab, tulevad välja alles mõne aja jooksul, mitte lihtsalt proovisõiduga. Nõudlus nende järgi on täiesti olemas, lihtsalt kiirmüük võib takerduma jääda. Ja kui selline auto ikkagi meeldib, tekib selle omamise aja jooksul juurde ka teadmine, millise lisavarustusega peaks olema see "kõigekõige" paremini sobiv Astro, seejärel oskadki juba otsida omale välja selle õige. Ma ei kritiseeri Astrot kui mudelit, vaid tahtsin lihtsalt juhtida tähelepanu, et see on tehtud suhteliselt kitsale sihtgrupile, kellele Express jääks liiga pikaks ja kohmakaks (nt pöörderaadius kitsas linnaparklas), kuid nõudmised mugavusele on täpselt sama kõrged. Enne ostmist soovitan pöörata tähelepanu ka salongi erinevustele blank versioonidest Starcraftini, erinevat tüüpi tagauksed, kõrgused jpm
 |  
	  | 26.01.2014 at 01:53 |  |  |