Poster |
Message |
ylovoitka |
Turvavööd
Minu autol tundub olevat selline probleem, et ükski turvavöö ei lukustu, kui teda täiest jõust sikutada. Pole seda süsteemi veel lahti kiskunud, aga ilmselt see nii olla ei tohiks. Euro/japsi vööd lukustuvad ka siis, kui natukenegi niheled.
Äkki töötavad need USA omad nats teise süslaga ja ei peagi tavalise sikutamise peale lukustuma? Võibolla Crash Sensori mõjutamine alles aktiveerib turvarihmad? Samas peaks need ka äkkpidurduse korral tööle hakkama..
Imelik on just see, et kõik käituvad täpselt ühtemoodi, ei LUKUSTU KUNAGI.
Oskab keegi informatsiooni jagada?
Ja turvarihma tuluke armatuuris kustub ka ilma turvavööd auku suskamata viis sekundit pärast käivitamist ära. Äkki eelmine omanik pani juhtmed kokku, et saaks ilma selle tuleta seadusevastaselt sõita. |
03.09.2002 at 12:38 |
|
gets |
Turvavööd
Mul lukustusid samuti harva, kuid mitte pidurdamisel vaid ainult järsul pööramisel. |
03.09.2002 at 12:40 |
|
bels |
Turvavööd
sama siin. ei ole veel kohanud usakat millel turvarihmast tirides mingit lukustust toimuks. endal on suht vanad pannid - '81 ja '86, et äketse lihtsalt rikkis. deltal olen lahti võtnud seda systeemi aga mingit lukustusvärki sealt ei leidnud. kunagi sai lamutatud ka rekordi turvavööd ja seal oli tunduvalt rohkem vidinaid sees.
____________________________
Ford Explorer |
03.09.2002 at 12:43 |
Last edited 03.09.2002 at 12:50 by bels
|
ylovoitka |
Turvavööd
Mis süslaga nad siis töötavad?
Edit: Ülevaatusel kontrollitakse ka ju tõmbamisega, kas rihmad töötavad.. |
03.09.2002 at 13:04 |
Last edited 03.09.2002 at 13:07 by ylovoitka
|
udu |
Turvavööd
pidurda järsku, siis lukustuvad, käega tirides ei peagi lukustuma, seal süsteemis on miski kaal sees.
____________________________
Chevrolet Corvette '80
Cadillac CTS '06 |
03.09.2002 at 13:07 |
|
ylovoitka |
Turvavööd
Minu harimata peake ütleb, et äkkpidurdus on sama, mis kiirendusega rihma tõmbamine. Tegin veel nii, et lasin vabalt tagasi joosta ja siis täiega tirisin (käe nikastasin ära) ja tavaliselt tõmbasin ka, ikka midagi. Ükskord äkkpidurdamise ajal ei lukustunud vöö s***agi. |
03.09.2002 at 13:11 |
|
udu |
Turvavööd
quote: ylovoitka: Minu harimata peake ütleb, et äkkpidurdus on sama, mis kiirendusega rihma tõmbamine. Tegin veel nii, et lasin vabalt tagasi joosta ja siis täiega tirisin (käe nikastasin ära) ja tavaliselt tõmbasin ka, ikka midagi. Ükskord äkkpidurdamise ajal ei lukustunud vöö s***agi.
kuidas on äkkipidurdus sama, kui kiirendusega rihma tirimine? mina sellest loogikast aru ei saa. vanadel oli seal sees mingi kaal, et kui auto kiiresti pidurdas, siis jooksis see inertsist edasi ja lukustas rihma ära.
____________________________
Chevrolet Corvette '80
Cadillac CTS '06 |
03.09.2002 at 13:14 |
|
kongo |
Turvavööd
tõmbamine ja äkkpidurdus ei ole sama.
vöökarbi sees peaks olema vidin mis pidurdusel oma massi
jõul edasi liigub ja rihma lukustab.
noh katsetada saad seda ju sõites kuhu vastu
peace |
03.09.2002 at 13:15 |
|
bels |
Turvavööd
ja ega vist ei õnnestugi nii äkki pidurda. siis peab vastu seina sõitma 60 miili rauas...
edit: heh, kongopongo jõudis ette
____________________________
Ford Explorer |
03.09.2002 at 13:16 |
Last edited 03.09.2002 at 13:18 by bels
|
ats |
Turvavööd
USA autodel on jah mingi algeline "G mõõtja" sees, mis külg-piki kiirenduse peale ära lukustab.
Euro Supra turvavöö lukustub tõmbamise peale, sama auto (japs) usa versioon mitte. Küll aga väikese pidurduse ja külgkiirenduse peale kindlasti. |
03.09.2002 at 13:17 |
|
Jansa |
Turvavööd
ple vaja kuhugi vastu sõita, kui su autol pidurid enam-vähem toimivad, siis kahe jalaga pedaalile hüpates peaks ka väike hoog (30 või nii) piisama. |
03.09.2002 at 13:40 |
|
Ragnar |
Turvavööd
ära sealt kohe mingisugust elektroonilist lahendust otsima hakka. Armatuurituluke kustub kõigil yhtemoodi paari sekundi möödudes - "pinina" aga määrab juhi turvavöö kinnitamine. See on ka ainuke elektrilist energiat läbiv asi asja juures - see on kui lüliti, ei midagi muud. |
03.09.2002 at 13:55 |
Last edited 03.09.2002 at 13:55 by Ragnar
|
ylovoitka |
Turvavööd
Tainapea olen, Udul õigus. Asi on lihtsam, kui arvasin.
Esialgse Udu ütluse peale sain teisiti asjast aru. Mulle jõudis asi nii kohale, et vöö lukustus sõltub Rihmale mõjuvast jõust, mis omakorda põhjustab vöö kiirendusega liikumise, millele järgneb lukustus.
Nüüd testisin nii, et 30lmekymne miiliga sõities vajutasin suht tugevasti pidurit ja sikutasin samal ajal vööd- klõps ja oligi lukkus, tegelt isegi klõpsu ei käinud, vaid oli lihtsalt kinni. Ilmselt siis see asi, mis seal kinni hoiab on muidu eemal asendis ja kiirendusega viskab vastu vööd ja haakub or somethin'.
Imelik jah, miks siis eurodele samasugust süsteemi ei tehta, nii häiriv on see, kui lähed laekast midagi võtma ja käsi abitult tilbendama jääb, kui turvavöö otsustas lukustuda.
Olen sõitnud sellise Passatiga, mille vööd ma pärast pealt ära ei saanud, sest tema jaoks oli kogu aeg hädaolukord.
Edasi asja arendades, Kui inimene märkab, suure kiirusega sõites, et võib ohtlik olukord tekkida, siis eurovööd ei saa kiiresti peale tõmmata, see lukustub pärast sellest haaramist. Usa vöö saab kähku peale visata ja... Krt, kotti jooksin mõttega. Kui ohtlik olukord on, siis ilmselt juba pidurdatakse ja ei saa vööd peale tirida, kuna see on lukus.
Ühesõnaga kasutage turvavöid kogu aeg!
|
03.09.2002 at 16:23 |
|
Jansa |
Turvavööd
Kui tekib olukord, kus turvavööd reaalselt vaja on, ei mõtle sa enam midagi. Heal juhul toimivad su refleksid.
Kui muidugi põõsas mendi märkamine selleks ohuolukorraks ei ole. Siis jah, raba rihma järele. |
03.09.2002 at 16:49 |
|
Jutulind |
Turvavööd
Tegelikult ei põhjusta lukustumist mitte vöö liikumine, vaid seal rullikarbis, kuskohalt vöö välja jookseb on mingi kuulike, mis inertsi mõjul oma pesast välja liigub ja sellega mingit kausikest nihutab, mis omakorda lukustushoova rullile ette lükkab. Vähemalt kunagi lammutatud turvavöös oli selline asi sees. Eurovöödel lisaks rulli pöörlemisel tekkiva tsentrifugaaljõuga mingid lukustusklambrid oma pesadest välja jooksevad, sellest ka vöö lukustumine järsul vöö enda sikutamisel.
____________________________
Team OUTLAW
'80 Jeep Wagoneer 258 cid R6 4 spd manual
'79 Jeep Wagoneer 360 cid V8 TH400
'06 Fiat Panda 4x4 |
03.09.2002 at 22:18 |
|
Saukas |
Turvavööd
Veel 1 võimalus on sõita treppis kruusatee peal suht kiire hooga ning asi lukustub. |
16.09.2002 at 01:15 |
|
Lenz |
Turvavööd
Jutulinnuga ühel nõul seal mingid kuulid sees olid need ehk ka auto asendist maapinna suhtes midagi mõjutavad või kuidas? Igastahes minu endisel proovisin ma neid nii: tõmbad nagu euro oma järsult siiis korraks jätad käe seisma ja siis kohe uuest järsult tõmbad vähemalt minu omal oli nii |
27.09.2002 at 15:42 |
|
PTC |
Turvavööd
Täitsa vana teema aga muutund aktuaalseks. Peale seda kui kaamerad vaatluspunktidesse ilmusid hakkasid kõik vaatajad nigu üks mees turvavöid sikutama. Ja nii mu 79 camarol kui 97 gmc sierral väidavad et vööd ei tööta - sest sikutamise peale ei lukustu. (sierral lukustuvad sikutamisega tagumised aga esimesed mitte). Teemasse süvenedes tundub et selle aja autodel ei peagi sikutamisega vööd lukku saama - vaja on sõita - pidurdada ja siis on vöö ka lukus (sierral proovitud ja nii toimis). |
03.10.2018 at 21:05 |
|
orubenno |
Turvavööd
See on ikka puhtalt ülevaataja(te) teadmatus.
Sikutavad kõik ülevaatajad, kuid pigem kontrollimaks,et turvavöö lukk peaks ja vöö lukust välja ei hüppaks.
|
04.10.2018 at 08:57 |
|
Pedaal |
Turvavööd
Mul oli just värske kogemus euro kaubikuga kus sikutati mõlemat pidi ehk ka rulliku lukustust. |
04.10.2018 at 09:27 |
|
v6sa |
Turvavööd
quote: orubenno: See on ikka puhtalt ülevaataja(te) teadmatus.
Sikutavad kõik ülevaatajad, kuid pigem kontrollimaks,et turvavöö lukk peaks ja vöö lukust välja ei hüppaks.
Mitte ülevaatajate teadmatus, vaid LRB Tehnoosakonna "ekspertide" oma. Ülevaatajaid said juhendi, kus on kirjas just väljasikutamisega kontrollimine. Ning kuna tehnoosakonna seksperdid ei ole kunagi huvi tundnud, kuidas vöö lukustumine käib, siis nende jaoks tähendab auto aeglustumise peale lukustuv, kuid väljajooksu peale mittelukustuv vöö (elik "kuul") mittetoimivat vööd. Mille peab ülevaataja koheselt registreerima ja säärase surmalõksu liiklusest kõrvaldama. Soovitavalt igaveseks ajaks.
Oma tööd südamega tegevad ülevaatajad lähevad hinda... Hoidkem neid siis! |
05.10.2018 at 08:17 |
|