| 
  
       | Poster | Message |  
	    |  jass123 
 |  maasturid Tere, selline lugu, et tekib vajadus maasturi järgi ja eelnevalt olnud nii saksa kui jaapani tehnikat, olles ise 2m pikk, siis jaapanlastes end mugavalt ei tundnud ja sakslaste puhul peaks auto siiski mind teenima, mitte vastupidi. Kuna ameeriklastest ei te eriti mitte midagi, siis millist masinat vaadata, eeldusel et on bensumootor ja arvatavasti läheb gaasiseade peale, diisleid ei poolda ja kere pole ka oluline.
 endale on silma jäänud Tahoe, nii 2000+ kui ka 2007 alates (siis kui kere muutus neil), ram 5.7 hemiga muidugi pakub pinget ja kuna eesti turul suht kesine valik, olen vaadanud isegi escalade al.2007. trailblazerid jms ei paku pinget, kuigi tuleb tunistada et 5.7 hemi grand cherokee al 2005 aastast jäi küll silma. Vaja oleks siis teada kuidas ülalpidamis kulud on ja kuidas kestab, see et kütust võtab, tean isegi.
 Maasturi peale langes valik, kuna igapäevaselt tuleb mitmekümneid km läbida tööasjus ja tihti mööda kruusateed ( talviti ei ole alati lükatud ja kevad sügis kipuvad teed pehmeks minevat, sealt ka see kõrgema kliirensi soov).
 |  
	  | 07.09.2017 at 23:03 |  |  
	    |  Penaiiter 
 |  maasturid Mul on väga palju maastureid olnud, lühidalt öeldes on Escalade neist kõige mugavam igapäevasõiduk, ülalpidamiskulud võrreldes Sakslastega väikesed, konditsioneeritorud mädanevad ära ja raamid kipuvad roostetama, alates 2007 mudelil siis, muud kohe ei meenu.
 WK Grand Cherokee on väike ja sinna sa ära ei mahu, armatuur on plastmassist ja nahk nagu vakstu, muidu OK sõiduk.
 Tahoe asemel osta Escalade, parem mootor, varustus ja välimus (maitse asi muidugi), Tahoe-l on küll erinvalt Escalade-st lülitatav nelikvedu, kui see kellegile oluline või kasulik on.
 Ram 5.7 mootoriga on mõnus, kuid ta on ka 5.7 meetrit pikk, linnas sõites võib kohati tüütu olla, varustus peaks ka hea olema, farmerivarustusega ei soovita osta.
 |  
	  | 08.09.2017 at 00:25 |  |  
	    |  jass123 
 |  maasturid okei, Escul muidu standardis õhkvedrustus või oli see valikuvõimaluses ja samuti olen kuulnud mingist õhusiibrist vms error "redused engine power", et pidavat probleemne olema?
 
 2016 aasta hemi rammiga olen sõitnud ja no sealt selgeks saigi, et oleks aeg inimestele mõeldud masin soetada, kuid jh, pikk ta tõesti on.
 |  
	  | 08.09.2017 at 01:29 |  |  
	    |  Indrek_S 
   |  maasturid 5.7m on suht standartne linnaauto mòòt ju. Kindlasti ei tasu ka unustada ka LandCruisel 200 seeria vô kui see liiga prosta ja vale kütusega siis Lexuse sôsar LX570. Môlemad peaksid head-tugevad asjad olema. Suurust kah omajagu.
 
 ____________________________
 not done until it's done
 |  
	  | 08.09.2017 at 07:45 |  |  
	    |  ervin 
 |  maasturid lexuse vastu räägib suur kütusekulu ja liiga väike kütusepaak.
 |  
	  | 08.09.2017 at 08:12 |  |  
	    |  jass123 
 |  maasturid Länkar 200 sellise mootoriga suht raske leid eestis, 4,5 diisel aga problemaatiline, suhteliselt nõmedate vigadega, mis rahakotile augu sisse lööb, samas ei tea, oleneb ka kuidas masinat koheldud on (tean niipalju kui tuttavad mehaanikud kokku puutunud on), endal oli lc 120 (seebikarp), 400 000 sai läbi uhatud ja probleeme selle aja kohta oli üllatavalt vähe (kardaani rist ja enamus osas keredetailid), kuigi kasutatud sai teda igalpool.
 
 |  
	  | 08.09.2017 at 09:48 |  |  
	    |  Penaiiter 
 |  maasturid Land Cruiser ei ole sõiduomadustelt Eskalaatoriga võrreldav, olgu ta 200 või 150 (see on eriline Villis), sõidumugavuselt on need autod üsna ajast maas ja salong on nagu vanal Mazdal aga muidu kestavad küll.
 Escalade'i õhukompressor vajab ka mingi aja tagant remonti või vahetust, aga see pole eriti kallis nagunii, oli vist kuskil 500€ ringis, konditorud ja vahetus vist 700€ kandis, Sakslastega võrreldes ikkagi odav.
 Õhkvedrustus oli minu teada standard neil, igatahes ilma õhkverdustuseta ma kindlasti ei ostaks, see on ikka mõnus tunne kui kolmetonnisel autol on 22" veljed-rehvid all aga sõidab nagu unistus.
 Üks naljakas fakt on muidugi see, et Escalade'ile ei pandud esimesi parkimisandureid, vähemalt EU mudelitele, samas on olemas tagumised andurid ja tagurduskaamera (Sport Luxury ja Platinum varustusega).
 |  
	  | 08.09.2017 at 09:50 |  |  
	    |  desiderii 
   |  maasturid Aga mina küsiks hoopis, mille tarbeks maasturit vaatad(peale selle et pikk oled)? Kui valikus vaid täismõõdus ameeriklased ja load piirduvad B-katiga, siis minu nägemus asjast on järgmine:
 Kui selleks, et mugav linnas iga ilmaga kulgeda oleks, siis lühike Escalade.
 Kui leiad, et on vaja mugavalt sõita aga vahel tuleb ka igasugust träni vedada, millega salongi ei taha määrida/lõhkuda, siis RAM (kuigi minu enda eelistus oleks Avalanche).
 Kui leiad et tahaks 7-8 inimest mugavalt autosse mahutada, siis pikk escalade või suburban või 2003+ lühike expedition/navigator.
 Ning kui tahad täismõõdus maastikukolliks midagi aretada, siis 97-98 Expedition/Navigator.
 
 Iga asja jaoks õige riist!
 
 ____________________________
 kirjanik
 97' Expedition, unistuste auto.
 ex 94' Seville STS
 ex 97' Mark VIII
 |  
	  | 09.09.2017 at 22:17 |  |  
	    |  ERAK 
     |  maasturid Escalade 2007- on väga mõnus masin jah, õhkvedrustus standardina igas nurgas (ja kestab hästi erinevalt Range Roverist nt.) Linnas parkida on väga hea sellega, sest masin keerab ulmehästi. Ise parkimisanduritest ja kaameratest puudust ei tundnud. Escalade hinnad on odavad, samas Eestist naljalt korralikku hea hinna eest ei leia. See 6,2 kerib väga mõnusalt edasi ka seda suurt kolakat
  Max lubatud haagis oli vist 3100kg. Tagumiste uste ääred kipuvad roostetama, aga minu oma polnud eales lund näinud (tuli Monaco'st)
 
 Kastikatega kipub nii olema, et tühjalt (ilma koormata) aukudes kihutamiseks nad eriti head ei ole (v.a. SVT Raptor
  ), uuematel Ram'idel on tag. õhkvedrustus option, aga nt. minu 2010' Ram oli tagant üsna jäik ning hakkas aukudes/kruusateedel kiiremini sõites "põrutama". Tagurduskaamera oli hea vidin haagise sappa võtmisel (konks on ekraanilt ilusti näha) ökom kui Escalade (uimasem ka). Max haagis lubatud oli 3500kg 
 2007' Escalade avg. benakulu oli 18,?L/100km LPG andis selle mootori puhul kõvasti säästu, arvestuslikult tuli kulu rahas per 100 km gramm alla 10€
 
 2010' Ram avg. benakulu oli 13,?L/100km
 
 Soovi korral võin aidata leida/tuua Rootsist meelepärase Escalade Ram'i, Raptori vmt.
 
 
 
 ____________________________
 kümblustünni rent
 kaubikurent
 sõidukid Rootsist
 rehvide müük
 |  
	  | 09.09.2017 at 23:23 |  |  
	    |  DevilDeVille 
     |  maasturid Gaas on otse perssest, pole veel gaasitatud asja näind, mis mingil hetkel v.tusisse ei jõuaks omadega.
 
 ____________________________
 Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
 
 |  
	  | 10.09.2017 at 13:13 |  |  
	    |  jass123 
 |  maasturid Nädalavahetus tekkis vahele, aga jh, eks igale asjale ole oma asi, endal otsest vedamist ei ole, kuid kastikat kasutades olen ise hakanud järjes rohkem asju ringi lohistama ( küll küttepuid vanaemal või siis ehitusträna koju).
 Eesti turgu olen jälginud ja ei ole tõesti midagi silma veel jäänud peale ühe escu http://www.auto24.ee/used/2577295 .
 Eks see LPG puhul ei oska muud öelda, et eks tedagi tuleb hooldada ettenähtud ajal ja no kas sõita gaasiga ja irve näol või pressida masuudiga ringi, mille kord dpf umbes, kord pihustid kusevad ja siis tagatipuks otsustab turbo ka koostöö lõpetada ( liiga palju kordi üle elanud sellist janti, enam ei viitsi). Põhimõtteliselt vaatan usakate poole kuna muu ilma masinad on ära proovitud ja ei püsi koos, ennem olgu kõrgem kütusekulu kui see, et pidevalt istub töökojas.
 Selle ram-i kohta, kas ta oli sul tehase vedrustusega või tõstetud ?
 |  
	  | 11.09.2017 at 21:30 |  |  
	    |  igiliikur 
 |  maasturid 
 quote:Minu arust oli see sinu lingil viidatud Cadillac Ext eelmine või üleeelmine aasta juba müügis. Võin eksida kas oli sama auto, age ega neid nii palju ka ei ole.jass123: Nädalavahetus tekkis vahele, aga jh, eks igale asjale ole oma asi, endal otsest vedamist ei ole, kuid kastikat kasutades olen ise hakanud järjes rohkem asju ringi lohistama ( küll küttepuid vanaemal või siis ehitusträna koju).
 Eesti turgu olen jälginud ja ei ole tõesti midagi silma veel jäänud peale ühe escu http://www.auto24.ee/used/2577295 .
 Eks see LPG puhul ei oska muud öelda, et eks tedagi tuleb hooldada ettenähtud ajal ja no kas sõita gaasiga ja irve näol või pressida masuudiga ringi, mille kord dpf umbes, kord pihustid kusevad ja siis tagatipuks otsustab turbo ka koostöö lõpetada ( liiga palju kordi üle elanud sellist janti, enam ei viitsi). Põhimõtteliselt vaatan usakate poole kuna muu ilma masinad on ära proovitud ja ei püsi koos, ennem olgu kõrgem kütusekulu kui see, et pidevalt istub töökojas.
 Selle ram-i kohta, kas ta oli sul tehase vedrustusega või tõstetud ?
 
 |  
	  | 12.09.2017 at 08:20 |  |  
	    |  jass123 
 |  maasturid 
 quote:Võimalik, suvel nägin ka müügis, siis oli krõbedama hinnaga, eks ole raske müüa ka, eelarvamus siiski üldsusel jäänud, et usa rauda on jube kulukas, ennastki ehmatab suurus natukene, samas jällegi olen kuulnud ainult head nendelt, kes hetkel suuremat maasturit omavad.igiliikur:
 quote:Minu arust oli see sinu lingil viidatud Cadillac Ext eelmine või üleeelmine aasta juba müügis. Võin eksida kas oli sama auto, age ega neid nii palju ka ei ole.jass123: Nädalavahetus tekkis vahele, aga jh, eks igale asjale ole oma asi, endal otsest vedamist ei ole, kuid kastikat kasutades olen ise hakanud järjes rohkem asju ringi lohistama ( küll küttepuid vanaemal või siis ehitusträna koju).
 Eesti turgu olen jälginud ja ei ole tõesti midagi silma veel jäänud peale ühe escu http://www.auto24.ee/used/2577295 .
 Eks see LPG puhul ei oska muud öelda, et eks tedagi tuleb hooldada ettenähtud ajal ja no kas sõita gaasiga ja irve näol või pressida masuudiga ringi, mille kord dpf umbes, kord pihustid kusevad ja siis tagatipuks otsustab turbo ka koostöö lõpetada ( liiga palju kordi üle elanud sellist janti, enam ei viitsi). Põhimõtteliselt vaatan usakate poole kuna muu ilma masinad on ära proovitud ja ei püsi koos, ennem olgu kõrgem kütusekulu kui see, et pidevalt istub töökojas.
 Selle ram-i kohta, kas ta oli sul tehase vedrustusega või tõstetud ?
 
 
 |  
	  | 12.09.2017 at 09:48 |  |  
	    |  Rein000 
   |  maasturid Otsi gaasi teemast tabel üles, seal väljatoodud, et mis taluvad ja mis ei talu gaasi! Põhjendused ka juures!
 |  
	  | 12.09.2017 at 23:10 |  |  
	    |  ERAK 
     |  maasturid 
 quote:jass123:
 Selle ram-i kohta, kas ta oli sul tehase vedrustusega või tõstetud ?
 
 
 Täiesti stock oli 20'' ratastega. Mingit ekstreemset lõhkumist ega kolistamist ei olnud, lihtsalt suure lux-sedaani mugavust kastikaga tühjalt sõites ei saa
  
 
  
 ____________________________
 kümblustünni rent
 kaubikurent
 sõidukid Rootsist
 rehvide müük
 |  
	  | 13.09.2017 at 16:16 |  |  
	    |  tfr 
   |  maasturid Kindlasti tuleb proovida enne. Ilmselt sõltub see ka veidi isiklikest eelistustest sõiduasendi suhtes - ma olen 189cm ja eelistan sõita nii, et iste on suht taga ja selg on sirge. Ja enamuse suurte USA autode puhul ei ole saanud istet piisavalt taha lükata. K2UC-d pole sattunud proovima, aga nii GMT800 kui GMT900 evisid minu jaoks seda probleemi. Ram oli nats parem, aga päris selliseks, kui oleks tahtnud, ikka ei saanud.
 |  
	  | 14.09.2017 at 12:32 |  |  
	    |  jass123 
 |  maasturid Sai siin vahepeal ringi vaadatud ja proovitud masinaid, mis seal ikka, leidisn lõpuks oma. Nimelt sai siis valitud seekord dodge ram laramie paketiga, nüüd tuleb loota et ta ikka truult teenib ja väga ei jonni.
 Põhjuseks oli tuttava isend, mis muidugi igatepidi tuledes ja viledes.
 Tagumikujärgi oli mugav, kruusapeal ei laperdand ega põrutanud ja mis peamine, sai leedus käidud ja istumis asend oli täpselt selline et ei olnud vaja ennast autost välja kukutada pärast.
 
 
 |  
	  | 26.09.2017 at 20:06 |  |  
	    |  ERAK 
     |  maasturid 
 quote:jass123: mis seal ikka, leidisn lõpuks oma.
 
 
 
  
 
 ____________________________
 kümblustünni rent
 kaubikurent
 sõidukid Rootsist
 rehvide müük
 |  
	  | 26.09.2017 at 20:33 |  |  
	    |  ramman 
 |  maasturid 
 quote:Nii ongi, kui tulevase autoga on palju sõitmist, siis oleks hea sarnase isendiga käia pikemal sõidul.jass123:
 Tagumikujärgi oli mugav, kruusapeal ei laperdand ega põrutanud ja mis peamine, sai leedus käidud ja istumis asend oli täpselt selline et ei olnud vaja ennast autost välja kukutada pärast.
 
 
 
 Mul selline võrdlus. Oli kunagi Vilniusesse tööasjus minek ja pool aastat vana Passatiga sõit. Peale Riiat hakkasin nihelema ja Vilniusesse jõudes ei tahtnud üldse enam istme peal olla.
 Samas Grand Voyageriga kevadel käies sättisin istme paika ja kuni Vilniuse IKEA ukseni tundsin end hästi.
 MB Sprinteri Comfort-iste on ka pikaks sõiduks vägagi Ok asi, Tallinn-Klaipeda-Tallinn ilma piinadeta. Ma muidugi 1.79 pikk, mitte kahemeetrine mees
  
 
 |  
	  | 26.09.2017 at 21:02 |  |  
	    |  Maik 
     |  maasturid Kõik bussiistmed mis on vaheseinaga tagaosast eraldatud on lõputu piin,kui just lühike pole.
 
 ____________________________
 2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
 
 |  
	  | 26.09.2017 at 22:54 |  |  |