| Poster | Message | 
  
	    |  desiderii 
   |  Veniv lateks v. kummivoolik Tere. üritan oma Ford Expeditioni lamedaks kokku vajunud uksetihenditega midagi ette võtta. Uusi tehasetihended saab aga ainult esiustele, mitte tagumistele. Ameerikamaa foorumite järgi oleks esmane alternatiiv universaaltihenditele hoopis olemasolevate tihendite tugevdamine lateksvoolikuga, mis tehasetihendist (küll libestiga, küll ilma) läbi lükatakse ja mis sellele endise kuju tagasi annab, nii et tuul enam läbi ei puhu ja vihm läbi ei saja.
 
 Selline on tüüpiline: https://www.amazon.com/Feet-Black-Rubber-Latex-Tubing/dp/B004HEAFSW/ref=cm_cr_arp_d_product_top?ie=UTF8
 
 Küsimus on, kas meie kaubandusvõrgust ka sellist voolikut leiab ning kust seda otsida?
 
 
 ____________________________
 kirjanik
 97' Expedition, unistuste auto.
 ex 94' Seville STS
 ex 97' Mark VIII
 | 
	
	  | 13.11.2017 at 23:15 |  | 
    
  
	    |  Jesper 
   |  Veniv lateks v. kummivoolik See on 99% tõenäosusega kõige tavalisem kummivoolik, 3/8" on 10mm.
 
 Kui tavaline armeeritud kütusevoolik on liiga jäik, siis Tööriistamarket müüb välise armeeringuga voolikut, millelt saab selle suka kerge vaevaga maha harutada ja pehme voolik jääb järgi. Kindlasti saab sellist kuskilt ka eraldi, aga ma isiklikult pole mingite paarimeetriste juppide jaoks viitsinud otsida.
 
 ____________________________
 Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
 | 
	
	  | 14.11.2017 at 11:05 | 1 edit. Last edited 14.11.2017 at 11:06 by Jesper | 
    
  
	    |  Vanaisa 
     Moderator |  Veniv lateks v. kummivoolik http://etra.ee/ ehk pakub midagi?
 | 
	
	  | 14.11.2017 at 11:29 |  | 
    
  
	    |  madis 
 |  Veniv lateks v. kummivoolik Keemiakaubanduse pood - seal on ilmselt odavat labori kummivoolikut.
 Või Hydroscand. Seal on sellist pehmet läbipaistvad pneumovoolikut, maksab paarkümmend senti meeter.
 | 
	
	  | 14.11.2017 at 14:38 |  | 
    
  
	    |  Jesper 
   |  Veniv lateks v. kummivoolik Need odavad läbipaistvad lähevad külmaga kõvaks ja kalgiks, noh päris pooleks ei murra, aga pärast painutamist väga endist kuju ka võtta ei taha. Lisaks see minuarust sureb paari aastaga ära, mul on sellest tehtud camelbacki huulikule pikendus, mis käib külge-ära lihtsalt liitmiku otsa surudes ning u 2 aastaga on ühendamise protsess oluliselt vaevalisemaks muutunud. Võib-olla neid on muidugi erinevaid, lihtsalt infoks-hoiatuseks.
 
 ____________________________
 Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
 | 
	
	  | 14.11.2017 at 17:52 | 1 edit. Last edited 14.11.2017 at 18:00 by Jesper | 
    
  
	    |  margus61 
 |  Veniv lateks v. kummivoolik Otsi ka 'silikoonvoolik', nt. http://www.tooriistamarket.ee/et/silikoonvoolik-4x9mm-3m võiks sobida ja peaks ajaga ikka elastseks jääma.
 | 
	
	  | 14.11.2017 at 19:06 |  | 
    
  
	    |  kaedoo 
   |  Veniv lateks v. kummivoolik Kui selline voolik tihendisse ajada(
  ) ei saa ust enam kinni. Kui on kindel soov toppida siis lase silikooni täis, mina ostaks D-profiiliga ukse/akna tihendi ja mure murtud. Selle kleebid tihendile vastas külge, ukse või kere külge. Oma autol tegin. Edit: Võiks proovida väiksema diameetriga silikoonist ümarmaterjaliga( mingi tihend vms ) aga läbiajamine on vist ... .
 | 
	
	  | 14.11.2017 at 19:21 | 1 edit. Last edited 14.11.2017 at 20:47 by kaedoo | 
    
  
	    |  desiderii 
   |  Veniv lateks v. kummivoolik Tänud kõigile info eest! Vahepeal leidsin, et Rockautost saaks isegi odavalt universaaltihendi, mille profiil on ligilähedane tehase omaga. Kuid mingi tagavaravariandi tahaks ka jätta.
 
 
 quote:kaedoo:  mina ostaks D-profiiliga ukse/akna tihendi ja mure murtud. Selle kleebid tihendile vastas külge, ukse või kere külge.
 
 Kah hea idee. Isegi täiendava tihendina.
 
 Võtan vist siiski Rockauto tihendi enne ligi ja kui sellest ei piisa või ei sobi siis leiutan edasi.
 
 
 ____________________________
 kirjanik
 97' Expedition, unistuste auto.
 ex 94' Seville STS
 ex 97' Mark VIII
 | 
	
	  | 15.11.2017 at 02:01 |  |