Poster |
Message |
vvt
|
tsingitud vinkelraud 50x50
Oskab keegi vihjet anda, kust saada kaks 6 m latti tsingitud vinkelrauda (50x50 näiteks). Remondikanali piirdeks põrandal. Sellise mõõdu tsinkimine on peavalu (väiksed töökojad nagu Voltas, seda ei tee, aga müüjat pole suutnud leida).
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
04.09.2018 at 11:07 |
|
kadjakas |
tsingitud vinkelraud 50x50
Mingid vennad näikse lausa pakkuvat valmistoodet:
http://www.proveton.ee/nurkraua-muuk/
Kaaluda võib ka "musta" vinkli kuumtsinki viimist:
http://www.galv-est.ee/index.php?p=7&l=1
Ja noh, kui külm- ja kuumtsingit vinkli hind teada, võib seda võrrelda roostevaba tootega...
Suurusjärk tuleb ilmselt kõigil sama.
|
04.09.2018 at 15:36 |
|
Maik
|
tsingitud vinkelraud 50x50
Milleks seda piiret vaja iseenesest on? Nagu ÜV punktides?
Alumiiniumi võib ka ju kaaluda .
Ja ega musta värvitud rauaga ka midagi erilist just ei juhtu....
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
05.09.2018 at 07:47 |
|
anryo |
tsingitud vinkelraud 50x50
Ma mõtlesin sama, et kas kuumtsink natuke overkill ei ole? Must metall mingi kollase Hammerite tüüpi värviga üle ja küll ta kestab....
____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars. |
05.09.2018 at 09:44 |
|
Martin460 |
tsingitud vinkelraud 50x50
Hammeritega värvimise kohta mulle üks vend selgitas sellist teooriat, et seda peab värvima roostes metalli peale...muidu ei kesta.Tüüpiline juhus on, et nühitakse pind roostest puhtaks ja värvitakse üle ja siis kurdetakse kui see ei õigusta ennast ja Hammerite on jama.
____________________________
Plymouth Roadrunner 440 SixPack FB-s grupp: Kroomimine
Chrysler 300C 2007 |
07.09.2018 at 08:29 |
|
madis |
tsingitud vinkelraud 50x50
Mina soovitaks hoopis immutatud puitu.
Pikk vinkel 50x50 hakkab oma elu elama ja kisub kõveraks, v.a kui paned selle paika ja keevitatud kokku põrandaarmatuuriga.
Teine variant on rihveldatud alu, lased kusagil vinkliks painutada.
|
08.09.2018 at 12:43 |
|