register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Probleem 2002a 3.3 Voyageri käigukastiga  
Poster Message
kjkjkjkj
Probleem 2002a 3.3 Voyageri käigukastiga
Tere.
Autoks 2002a GV 3.3 128kw

Sai vahetatud mootor, ning peale seda, kas siis kokkusattumusena või mitte, ei taha toimida enam hästi. Alguses ei hoidnud tühikäiku ning käiku sisse pannes tahtis maha surra, siis sai teiselt mootorilt võetud gaasiklapp, temp andur ja maf. Läks enamvähem normaalseks, sai isegi ühe õhtu sõita, aga nüüd on nii, et tühikäigul töötab ilusti, aga koormusel pole jõudu, puterdab, ning võtab meeletult bensiini. Linnas foori alt ei saanud ilma gaasi ja pidurit koos hoidmata enam ära, ja suri välja isegi. Maanteel ühtlase kiirusega saab sõita. Tahhomeeter pendeldab ka imelikult katkendlikult.
Viitaks nagu bensiinipumbale ? Või mida võiks proovida, mul on teine mootor varuosadeks alles veel.

Kõige parem oleks, kui keegi saaks Harjumaal aidata, ning korraliku aparatuuriga diagnoosida ja bensurõhku mõõta. Sinna nipli otsa ei sobinud universaalse komplekti otsik.
Auto oleks vaja ennem aastavahetust korda saada. Kui keegi oskab aidata, siis mu number : viis6997849

Edit: probleemid kastiga allpool
27.12.2018 at 01:51 3 edits. Last edited 23.01.2019 at 18:09 by kjkjkjkj
kjoll
Probleem 2002a 3.3 Voyageri käigukastiga
Vaakumi leke ! Mõni voolik lahti või valesti läinud. Kinni kõdunenud EGR võib ka igasuguseid anomaaliasid põhjustada .

____________________________
Chrysler Stratus Cabriolet 2,5 2000
Chevrolet Astro 4,3 1990
Pontiac TransSport 3,8 1995
27.12.2018 at 07:17
kjkjkjkj
Probleem 2002a 3.3 Voyageri käigukastiga
Ega seal ei saa midagi valesti panna, mäletamist mööda paar voolikut ongi seal ainult, aga eks vaatan üle mõlemad asjad.


27.12.2018 at 09:11 1 edit. Last edited 10.01.2019 at 21:36 by kjkjkjkj
kjkjkjkj
Probleem 2002a 3.3 Voyageri käigukastiga
Süüdlane oli egr, voolikule pime pannes on korras mõnda aega juba kõik.

Nüüd aga lõppes vist käigukast otsa, üks hommik mõtles tükk aega, kuni käik sisse läks, siis sõitis aga pea 1000km ideaalselt, kuni nüüd sama lugu tagasi. Kui liikuma hakkas, siis libises, rohkem ei proovinud. Mis targemad arvavad, kas võib ehk filter kinni olla, või mõni lihtsam viga ? Peale mootorivahetust ei vahetanud seda, panin vaid ca 4 liitrit õli juurde. Ning õli kontrollida sooja mootoriga (samas, kast temperatuuri ei saavuta tühikäigul?) vardalt peale käikude läbikäimist?
10.01.2019 at 21:35
PhilipJFry
 
Probleem 2002a 3.3 Voyageri käigukastiga
Ega selles suhtes tasuks EGR ka ikka korda teha. Aga see vast ei ole hetkel su k6ige suurem mure.

Praegu j2i arusaamatuks, mida m66tevarras n2itab? Hetkel vahet ei ole kas sooja mootoriga v6i kylmaga. Kui sa mootorit vahetasid, kas sa v6tsid TC kasti kyljest maha? St sul v6ib olla 6li v2he. Kuidas ta k2iku vahetab? Yks asi on see, et libiseb, kuid kuidas ta k2iku vahetab: kas k6rgematel p88retel vms? Seda toimetamist peab oma tagumendiga ise tunnetama. Kas k6ik k2igud k2ituvad samamoodi. Millal sa viimati kastis 6li vahetasid?

Ah jaa, sul piisavalt uus auto, et kas veakoode on vaadatud?

____________________________
V2ntv6ll on selleks k6ver, et mahuks mootorisse 2ra.
10.01.2019 at 23:27 1 edit. Last edited 11.01.2019 at 08:19 by PhilipJFry
kjkjkjkj
Probleem 2002a 3.3 Voyageri käigukastiga
Mootori panin koos kastiga koos teise auto pealt, ehk siis turbiini pole puutunud. Juurde panin ainult ca 4 liitrit õli, täisvahetust pole teinud. Kast töötas peale esimest anomaalia tekkimist ideaalselt, vahetusi oli tahhomeetri järgi näha ainult ning õigetel pööretel. Praegu ei ole seda rohkem piinanud, aga esimene libiseb manööverdades kohe. Tunduks nagu, et peale seismist ja külma tekkis see jama, aga võib kokkusattumus olla. Eks peaks filtri ja õli uuesti vahetama, ning edasi vaatama. Õlitaseme vaatan täpselt üle kohe, ikkagi võib külma töötava mootoriga ka vaadata siis ? Veakoode pole vaadanud, Delphi ilmselt ei näita ka midagi?
Kasti vahetuseks tuleks uuesti maha võtta mootor, või pääseb lihtsamalt ?


Edit: esimene käik külmalt hetkeks libiseb ja viivitab aga sõites kõik muu ideaalne, ning soojalt ka. Varda järgi tahab natuke juurde saada, eks ole näha peale lisamist siis.
11.01.2019 at 09:56 1 edit. Last edited 11.01.2019 at 11:05 by kjkjkjkj
PhilipJFry
 
Probleem 2002a 3.3 Voyageri käigukastiga
Ses suhtes nendel kastidel kontroll moodul v6ib tegelikult viga teada, selleks soovitangi k6ige peale arvuti sappa panna. Muudab diagnoosimise paremaks. Kusjuures kasti viga ei pruugi/pane "check engine" tuld p6lema.

____________________________
V2ntv6ll on selleks k6ver, et mahuks mootorisse 2ra.
11.01.2019 at 11:09
Maik
  
Probleem 2002a 3.3 Voyageri käigukastiga
Tegelt on diagnoosimine lihtne.

1 käik tallinnas ilmselt teeb sama välja mis omale diagnost osta

https://www.ebay.com/itm/TCS-CDP-Pro-Plus-Auto-OBD2-2018-Car-Truck-Scanner-Diagnostic-Tool-for-Autocom/273536891072?hash=item3fb011b8c0:m:maNQuz4h8N_xjPmPGzDkH6A:rk:4:pf:1&frcectupt=true

Töötab, kontrollitud. Olen oma Camaroga käinud vist kokku 3-mes eri diagnosti kohas,milles kahes ei võtnud mu autot järgi,sõber võttis antud
seadme ja tõsi - camarot sealt küll ei olnud,aga oli chevy cruze aga kuna usakatel kõik ükssama suht kõik , sai kohe abs anduri rõnga veale jälile.
Peale seda tellisin omale kah antud asja...


____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
12.01.2019 at 02:01
kjkjkjkj
Probleem 2002a 3.3 Voyageri käigukastiga
Mul on see täitsa olemas, peale mootorivahetust kasutasin ka, aga ei mäleta, kas kasti näitas, aga eks panen järgi jah ja uurin kindlasti. Mõnel üksikul autol pole mõnda moodulisse saanud, aga üldiselt jah, väga hea asi selle raha eest.
13.01.2019 at 19:14
kjkjkjkj
Probleem 2002a 3.3 Voyageri käigukastiga
Vahetasin õli koos filtriga ära, väga must oli jälle, toimis siin ca 500 kilti ideaalselt (kolm või neli külmalt sõitu), aga nüüd peale seismist paar päeva jälle vigurdab, ei võta käike külmalt järgi kohe, kusjuures kohe peale õlivahetust oli korras samas asi. Kui sõitma hakkab, siis kõik ideaalne jälle. Sisse olen pannud mõlemal korral Dex 3 õli, osad kataloogid näitavad mingit +4 marki ka vist, aga vast see nüüd ei mõjuta ? Peaks niikaua vahetama õli, kuni puhtaks jääb, või mida soovitate ?
Välja tuli kusjuures ainult umbes 2.5 liitrit, kuigi tase oli normis, kogumaht on 8.6. Peaks ploki ka alt ära võtma ja puhastama, lisaks tuleb rohkem välja ?

Eriti tobe süsteem on muidugi see, et karteril punni pole.

edit: lugesin koode ka, ennem kustutamist:



Peale kustutamist ja liigutamist korra:

23.01.2019 at 17:32 6 edits. Last edited 23.01.2019 at 20:52 by kjkjkjkj
v6sa
Probleem 2002a 3.3 Voyageri käigukastiga
Dünaamiline õlivatehtus.

Turbiinist ja radikast vana sodi muidu kätte ei saagi ju.
24.01.2019 at 07:37
kjkjkjkj
Probleem 2002a 3.3 Voyageri käigukastiga
Kas arvad, et kodustes tingimustes radika vooliku lahtivõtmine ja läbi pumpamine on tunduvalt halvem ? Peaks ju saama nii.

Dünaamiline vahetus maksab samapalju kui see auto, proovin oma jõududega hakkama saada.
24.01.2019 at 09:57
PhilipJFry
 
Probleem 2002a 3.3 Voyageri käigukastiga
V2ga palju su 6list on turbiinis ja jahutusysteemis. 6petus oli selline, et kui 6li v2lja lasta, siis mootor k2ima ja kl6bistada k6ik k2igud l2bi - aitab enamuse 6list k2tte saada. Aga vaadates su veakoode, siis seal on tunduvalt rohkem teha, kui lihtsalt 6liga korduvalt l2bi pesta. Vaata k6ik k2igukasti pistmikud yle ja siis juhtmestik, et kuskil katkestust ei oleks. Ja no muidugi vaata mootor ka yle - osad koodid on mootori kohta.

____________________________
V2ntv6ll on selleks k6ver, et mahuks mootorisse 2ra.
24.01.2019 at 10:29
kjkjkjkj
Probleem 2002a 3.3 Voyageri käigukastiga
Mootori kohta on ju ainult EGR, mille viskasin täiesti minema, ja ventilaator ? Eelmised on peale mootorivahetust jäänud.

Kasti aju on ka muidugi eriti geniaalses kohas sellel autol, ei imesta üldse elektriprobleeme :D

Aga kas pole torude lahtivõtmine pea samahea umbes, kui dünaamiline ? Peaks ju veel kaasa aitama. Selge on see, et siin on mingi õli mustuse või vanuse teema ilmselt.
24.01.2019 at 10:41
reisisell
Probleem 2002a 3.3 Voyageri käigukastiga
Krisleri käigukast tahab ainult +4 õli. Enamus käigukasti hädadest saab alguse kuna omanikud või servised ei viitsi või ei taha(oluliselt kallim) kasutada +4 õli. Lisaks tahab krisler tihedat õlivahetust. Mitte rohkem kui 15000 km kahe vahetuse vahel. Mootoril veel tihedamalt. Miski 5000 miili oli vist. Igaljuhul kui käik juba libisem nagu kirjaldasid, siis tõenäoliselt pikka pidu pole. Soovitan konsulteerida Imrega 5045555.
28.01.2019 at 09:04
kjkjkjkj
Probleem 2002a 3.3 Voyageri käigukastiga
Huvitav küll, et miks siis antakse Dex3 õli ka kataloogides ? Selle peale ise ei tulegi, et poest vale õli antakse.
Aga õliga seos on küll seal jah. Kui öö oli soojas garaazis olnud, siis läks käik kohe sisse :D
28.01.2019 at 19:38
Vanaisa
  
Moderator
Probleem 2002a 3.3 Voyageri käigukastiga
täpsemalt, mis kataloog sulle Dextron III pakkus?
28.01.2019 at 20:42
kjkjkjkj
Probleem 2002a 3.3 Voyageri käigukastiga
Uurisin asja, ja eks see vist mu varuosamehe kala oli, sest tegelt ei anna ju tõesti seda õli sinna ? Endal ligipääsu pole.

https://aeromotors.ee/automaatkaigukasti-oli/35286-automaatkaigukasti-oli.html

See on õige asi siis. Aga kas sellest jah enam kasu on...
28.01.2019 at 21:25
rannamees
Probleem 2002a 3.3 Voyageri käigukastiga
quote:
kjkjkjkj: Uurisin asja, ja eks see vist mu varuosamehe kala oli, sest tegelt ei anna ju tõesti seda õli sinna ? Endal ligipääsu pole.

https://aeromotors.ee/automaatkaigukasti-oli/35286-automaatkaigukasti-oli.html

See on õige asi siis. Aga kas sellest jah enam kasu on...

Said oma kasti korda?
Mine Hõbenoolde, kui ei saanud, diagnost maksab mõned kümned eurod.

____________________________
3,3GV+ 3,9DD
11.02.2019 at 10:15
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Probleem 2002a 3.3 Voyageri käigukastiga  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.