P0171 Fuel Trim System Lean Chevrolet ExpressOleks abi vaja nimetatud veateatega.
Lisainfoks:
Puhastasin spetsiaalse sprayga õhulugeja.
Ei tea kas see info oluline aga autol on gaasiseade, varem nukkvõlli andur jamas(kui nüüd nimetusega ei eksi) selle vahetasin, sai korda.
Viga ilmus aga kui omajagu kilomeetreid oli juba gaasiseadmega sõidetud.
Äkki keegi tegeleb või oskab soovitada spetsialisti.
tel ka igaksjuhuks: 56255094
quote:Mark VIII 97: Oleks abi vaja nimetatud veateatega.
Lisainfoks:
Puhastasin spetsiaalse sprayga õhulugeja.
Ei tea kas see info oluline aga autol on gaasiseade, varem nukkvõlli andur jamas(kui nüüd nimetusega ei eksi) selle vahetasin, sai korda.
Viga ilmus aga kui omajagu kilomeetreid oli juba gaasiseadmega sõidetud.
Äkki keegi tegeleb või oskab soovitada spetsialisti.
tel ka igaksjuhuks: 56255094
P0171 Fuel Trim System Lean Chevrolet ExpressViga tuleb esile kaootiliselt, aga siiski suht tihedalt(saan veateate ise kustutada).
Tundub jah et see juhtub gaasiga sõites aga samas ei saa ma liiga kindel olla, pole nii pingsalt jälginud ajahetke gaasile ülemineku ja lambi süttimise vahel.
Täna näiteks läks neli korda gaasile üle aga lamp põlema ei läind.
Gaasi asjus võiks veel seos olla, et lasin gaasiseadet selliselt seadistada, et läheks gaasile üle madalama mootori temperatuuri juures, et mu lühikeste sõitude juures rohkem gaasi pealt sõitmist oleks.
Vaakumi voolikuid ja muid asju kontrollida, läheb mu jaoks keeruliseks, oleks ikka oskajat inimest selleks vaja.
Videos on juttu ebaühtlasest mootori tööst foori taga jms, selliseid nähtusi ei ole ma täheldanud.
19.02.2019 at 16:52
1 edit. Last edited 19.02.2019 at 16:56 by Mark VIII 97
P0171 Fuel Trim System Lean Chevrolet Expresssuburbani tbi'l oli sama teema...soovitati gaasikraani n2ppida, et rohkem peale annaks aga kui see yldse midagi tegi siis harvemaks selle veakoodi...
____________________________
'88 Van g20, 350 TBI...
'15 Challenger, 345 Hemi...
P0171 Fuel Trim System Lean Chevrolet ExpressRemonti ei ole veel jõudnud aga sain niiplju teada, et veateate lamp süttib ka enne gaasi sisse lülitumist, nii, et gaasiseadmega ei tohiks seotud olla.
Diagnostiseadmest leidsin lause: lean to rich sensor threshold voltage(constant)
See võiks vist lisateavet anda veapõhjuse kohta.
Laadisin üles diagnostiseadmest pilte, kus võiks ka lisainfi olla, mu jaoks siiski pole see inf arusaadav: https://drive.google.com/open?id=1-3I3Vl3tfWRjpWDJudEWVotu7FlhPGc-
EI tea, kas see nüüd teemasse puutub aga maantesõidul ei tahtnud korduvalt gaasile ümber lülituda, sõitsin autoga teeäärde ja seisin nats aega, siis lülitus.
07.03.2019 at 20:25
1 edit. Last edited 07.03.2019 at 21:00 by Mark VIII 97
P0171 Fuel Trim System Lean Chevrolet ExpressMa soovitaks ühe nädalase sõidu teha ilma gaasi andmata , st siis et ikka ainult bensiiniga sõites, gaasipedaalil ikka jalga võib hoida küll (nädal või vähem -oleneb sinu läbisõidust) ja vaadata kuidas siis masin käitub.
P0171 Fuel Trim System Lean Chevrolet ExpressNiipalju kui seal andmeid oli, viitavad nad liigõhule. Esmalt kontrolliks vaakumilekkeid.
____________________________
Cadillac SRX 08
Chrysler 300C Touring ex
Oldsmobile Delta 88 Royale 1982(tegemisel)
Buick Electra 86
Ford Mustang 97
Chrysler PT Cruiser enda piinamiseks
P0171 Fuel Trim System Lean Chevrolet ExpressÜlevaatusel selgus et lambda näit kõigub tugevalt, sh läheb nulli peale vahepeal.
Küünalde vahed olid suured ja üks küünaldest oli valge.
Sai vahetatud kollektori tihend ja küünlad. Lisaks tava hooldus sai tehtud, õli, filtrid jms.
Jama on aga see, et veateade P0171 tuli tagasi. Veelgi huvitavam, nüüd tuleb ka kood P0174: Fuel Trim System Lean Bank 2 - seda varem ei olnud.
Ideid?
quote:Mark VIII 97: Ülevaatusel selgus et lambda näit kõigub tugevalt, sh läheb nulli peale vahepeal.
Küünalde vahed olid suured ja üks küünaldest oli valge.
...
Ideid?
Kütuse rõhk on ju OK, ka pööretel?
Kas selle valge küünla pihsti pistikud-juhtmed on OK? Kas selle pihusti mujalekolimisel "kolib" ka valge küünal?
P0171 Fuel Trim System Lean Chevrolet ExpressÜhe küünla juhtme või vedruga oli probleem, kas samaga ma ei tea aga vahetati ära.
Edastan su kommentaari/küsimused remonditöökojale.
P0171 Fuel Trim System Lean Chevrolet ExpressTundub, et dodge525 jutus oli iva, sai gaasiseade offi pandud ja viga/vead kadusid ära(kuigi varasemalt andis veateate ka situatsioonis, kus gaas ei olnud veel peale läinud).
Homme läheb gaasihooldusesse ja ülevaatusesse.
13.03.2019 at 16:10
1 edit. Last edited 13.03.2019 at 16:11 by Mark VIII 97
P0171 Fuel Trim System Lean Chevrolet ExpressSuht kindlalt lambda teema, gaasisedame kasutamisega tulevad tihti vigased süütepoolid jms välja
____________________________
Dodge Ram 2500 Hemi
Lincoln Town Car 1997
Cadillac DeVille Coupe 71
Mustang GT 2005
Opel Olympia 1936
KRAZ 255
URAL 375
ZIL 157
P0171 Fuel Trim System Lean Chevrolet ExpressGaasitöökojas vahetati gaasiseadme termostaat. Tehti drosseli pesu. Kinnitati lahtine vaakumivoolik, mis siis ilmselt kollektoritihendi vahetusel lahti jäänud, remondimees unustas ilmselt tagasi paigaldada. Muu öeldi, et on korras, tehti ka hooldus.
Tegin praegu lühemad sõidud ja veateadet ei tule, varem oleks selle läbisõidu peale kindlasti tulnud. Võiks eeldada, et lahtine vaakumivoolik on põhjuseks, et lahja küttesegu veateade tuli ka bank 2-e.
Vaatsin siin LTFT näitusi. Bensuga tundub isegi kõik ok olevat, enamvähem püsib -10% ja +10% vahemikus. Gaasiga lähevad näidud üle 10%, ennekõike LTFT1, väiksema arvu juures on LTFT1 kordades suurem kui LTFT2, kui arvud suuremad siis umbes topelt.
Ma väga ei usuks, et enam lekke, kütuse surve, MAF vms probleeme on. Kui nüüd veateadet tagasi ei tule, kas võiks olla siiski vajadus välja vahetada lambda 1 sensor? Või oopis mõlemad? Ei taha ju ka, et kütusekulu suurem oleks. Kas gaasiga sõitmisel see üldse rolli mängib? Gaasiseade aju vist võtab küttesegu reguleerimise üle?
Millised LTFT näidud sõitmise ajal peaksid olema?
Tegin pildid, millised on näidud sooja mootoriga kohapeal seistes:
1. ilma gaasipedaali vajutamata
2. 1000 pöörde juures
3. 2000 pöörde juures.
P0171 Fuel Trim System Lean Chevrolet ExpressAir temp -40.
____________________________
Cadillac SRX 08
Chrysler 300C Touring ex
Oldsmobile Delta 88 Royale 1982(tegemisel)
Buick Electra 86
Ford Mustang 97
Chrysler PT Cruiser enda piinamiseks
P0171 Fuel Trim System Lean Chevrolet Express
Mis kala selle air temp näiduga siis on? Kas see mõjutab midagi? Muidu seda ei näidanudki, vahepeal tekib loetellu ridu juurde. Reaalselt praegu +kraadid siiski.
14.03.2019 at 21:10
1 edit. Last edited 14.03.2019 at 21:12 by Mark VIII 97
P0171 Fuel Trim System Lean Chevrolet ExpressKui tegi IAT näiduga, siis see lööb segu paigast ära, sest õhu tihedus on vastavalt temperatuurile erinev. Samas sinu aparaadi piltide järgi ei oska öelda, kas tegu IAT näiduga või lihtsalt välistemp. Igatähes -40 on default vigase andur/ühenduse number.
Samas sellisel juhul oleks olemas ka veakood.
____________________________
Cadillac SRX 08
Chrysler 300C Touring ex
Oldsmobile Delta 88 Royale 1982(tegemisel)
Buick Electra 86
Ford Mustang 97
Chrysler PT Cruiser enda piinamiseks
14.03.2019 at 21:20
1 edit. Last edited 14.03.2019 at 21:26 by ivoalaska
P0171 Fuel Trim System Lean Chevrolet Express2002 aasta 5,3L võin miskeid täiendavaid andmeid edastada, kui oskan. Loen veel välja, et ambient air temp-ga tegu.
14.03.2019 at 21:26
2 edits. Last edited 14.03.2019 at 21:42 by Mark VIII 97
P0171 Fuel Trim System Lean Chevrolet ExpressSee siis välistemp andur, mootori töös rolli ei mängi.
____________________________
Cadillac SRX 08
Chrysler 300C Touring ex
Oldsmobile Delta 88 Royale 1982(tegemisel)
Buick Electra 86
Ford Mustang 97
Chrysler PT Cruiser enda piinamiseks
quote:Mark VIII 97: Ok, tänud.
Aga jääks siiski õhku teised küsimused.
Ma nii natuke umbes pakuks, et üks gaasi pihusti ei tööta või on umbes. Aju saab aru, et väljalaskes on liiga palju hapnikku ja keerab kütust juurde. Võib proovida parema ja vasaku poole lambda ära vahetada omavahel ja vaadata kas viga kolib mootori teise poole peale.
____________________________
Pontiac Fiero 2.8
Chevrolet Express 1500
P0171 Fuel Trim System Lean Chevrolet ExpressPihustid kontrolliti üle, vähemalt nii öeldi. Veateadet praeguse seisuga enam pole, ma(kui võhik) pean neid näite imelikeks. Lambdad ära vahetada on hea mõte.
P0171 Fuel Trim System Lean Chevrolet ExpressMa küll küsimust ei kuulnud aga vastus on tehase bensiinimootoriga ettenähtud kütuse kasutamine. Parafraseerides ja utreerides.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
P0171 Fuel Trim System Lean Chevrolet ExpressKüsimused olid postituses: 14.03.2019 at 20:29
Bensiiniga kahjuks sõita ei saa. Valisin selle auto cämperiks ja olen ümber ehitanud, läbin pikki vahemaid. Bensiini hinnad päritolumaa ja tootmisaegse hinnatasemetega võrreldes muutunud. Tahtsin huvitavama välimuse/sisuga autot ja Ducato ju seda ei olnud, mis parata
15.03.2019 at 01:16
2 edits. Last edited 15.03.2019 at 01:17 by Mark VIII 97