| 
  
       | Poster | Message |  
	    |  MelZLR 
 |  Küsimus Chevy busside modifikatsioonide kohta Probleem selles, et ARK ei vaheta mu bussi tehn passi, kuhu soovisin lisada haagise masse (praegu passis 0). Väidavad, et neil puudub info selliste sõidukite kohta, soovitasid mul Euroopa auto osta
  (Buss ostetud 2011 ja siis tehtud ka tüübi kinnitus). Kuna varem puudus vajadus käru vedada, siis ei pööranud sellele ka tähelepanu. Olen võrrelnud ca 20 bussi tehnilise passi andmeid - kõikidel erinevad massid, teljekoormused jne (haagistel ilma piduriteta kõigub see 450-750 kg ja piduritega 1700-2500 kg) kuigi bussid ise peaaegu identsed, vaid teljekoormuse vahe on paar kilo. Kas keegi oskab rääkida modifikatsioonide kohta. Minul passis Chevy Express GMT600. Täpselt samasuguse mootori ja massidega on nt kellelgi Chevy G10. Mingid näitajad bussidel on 1500, 2500 ja 3500 - mis need on ja mis täht sinna ette käib? Ehk keegi teab?
 |  
	  | 04.11.2019 at 08:49 |  |  
	    |  Vanaisa 
     Moderator |  Küsimus Chevy busside modifikatsioonide kohta see pole abiks?
 
 http://www.uktow.com/towing%20capacity.asp?make=Chevrolet&model1=Express
 
 Ja üldharivat juttu ka:
 
 https://www.curtmfg.com/towing-capacity
 |  
	  | 04.11.2019 at 09:19 |  |  
	    |  TrailMaster 
 |  Küsimus Chevy busside modifikatsioonide kohta Juhul, kui tehase andmed puuduvad siis lubatud haagise massid arvutatakse "Mootorsõiduki ja selle haagise tehnonõuded ning nõuded varustusele" Lisa 1 kood 1110 punkt 2 a ja b järgi.
 a) pidurita haagise korral 0,75 t või pool veduki tühimassist, kusjuures aluseks tuleb võtta väiksem väärtus
 b) piduriga haagise korral veduki registrimass või M1G ja N1G kategooria veduki korral 1,5-kordne veduki registrimass, kuid mitte üle 3,5 t, välja arvatud M3 kategooria I klassi veduki korral
 |  
	  | 04.11.2019 at 11:51 |  |  
	    |  MelZLR 
 |  Küsimus Chevy busside modifikatsioonide kohta Lisan Maanteeameti vastusest väljavõtte:
 Sõiduki haakes veetava haagise suurimad lubatud massid määrab selle valmistaja. Teie sõiduki registreerimisel esitatud dokumentides ei olnud haagise masse määratud. Kuna tegemist on võõra turu sõidukiga, siis puudub võimalus täiendavate tõendatud tehaseandmete hankimiseks.
 Teistel isikutel peale valmistaja, haagise masside määramise õigust ei ole.
 
 
 Mul on 2000 aasta buss, neid peaks ju Eestis hulgim olema
  
 |  
	  | 04.11.2019 at 12:31 |  |  
	    |  mrtn 
 |  Küsimus Chevy busside modifikatsioonide kohta Las ma googeldan sulle: https://www.edmunds.com/chevrolet/express-cargo/2000/features-specs/
 
 |  
	  | 04.11.2019 at 12:39 |  |  
	    |  max 
 |  Küsimus Chevy busside modifikatsioonide kohta Mulle tundub, et ametnik sooviks tehase allkirjaga paberit, kus on haagise massi andmed kirjas, millele viitab tema poolt saadetud vastus. See oleks talle kõige lihtsam/riskivabam. Netist leitud andmed ei pruugi neile mokkamööda olla, sest siis peab mõtlema hakkama. Ma viiks ennast seadusandlusega kurssi ja kui sealt muid asjalikke võimalusi ei teki, siis kohale jutule minna koos tõendite pakiga.
 
 mrtn'i poolt pandud lingil on B-kat ainult V6 isend, nii et vaata igaks juhuks muud asjad kah üle, enne kui jutule lähed.
 |  
	  | 04.11.2019 at 15:30 | 1 edit. Last edited 04.11.2019 at 15:32 by max |  
	    |  mr. RocknRoll 
   |  Küsimus Chevy busside modifikatsioonide kohta Variant, et uurida US Chevy esindajalt (ilmselt AB või Ameerika Auto), kas vastavat paberit on tootjalt nende kaudu võimalik saada.
 
 ____________________________
 44269
 |  
	  | 04.11.2019 at 19:46 |  |  
	    |  dodge525 
 |  Küsimus Chevy busside modifikatsioonide kohta 
 quote:MelZLR: Lisan Maanteeameti vastusest väljavõtte:
 Sõiduki haakes veetava haagise suurimad lubatud massid määrab selle valmistaja.
 Teistel isikutel peale valmistaja, haagise masside määramise õigust ei ole.
 
 
 quote:Ehk siis esimesest MNTameti vastusest lähtuvalt leiab ametnik, et riigi seadus mootorsõidukite haagiste kohta ei kehti, vähemalt tema vaatevinklist.TrailMaster:
 Juhul, kui tehase andmed puuduvad siis lubatud haagise massid arvutatakse "Mootorsõiduki ja selle haagise tehnonõuded ning nõuded varustusele" Lisa 1 kood 1110 punkt 2 a ja b järgi.
 a) pidurita haagise korral 0,75 t või pool veduki tühimassist, kusjuures aluseks tuleb võtta väiksem väärtus
 b) piduriga haagise korral veduki registrimass või M1G ja N1G kategooria veduki korral 1,5-kordne veduki registrimass, kuid mitte üle 3,5 t, välja arvatud M3 kategooria I klassi veduki korral
 
 
 Kes see vastaja isiklikult ja nimeliselt oli- siis teame, kes põhimõtteliselt "käru keerab" ehk siis haagist veab ? Alati võib ka põhjendatud ja seadustele viitava kaebuse ametniku tegevuse peale teha ning viidata ka üldtunnustatud ja tavapärasele tegevusele sellisel juhul nagu sul on, samuti tuua näiteks sama tüüpi masinate passiandmete koopiad, mis eesti registris ja reaalselt ka liiguvad. Seni seal toimitaksegi niimoodi, kuni keegi neid paika ei pane.
 |  
	  | 04.11.2019 at 22:55 |  |  
	    |  ramman 
 |  Küsimus Chevy busside modifikatsioonide kohta Mul 2001a buss ja M1 kategooria. Täismass 3221kg, piduriga haagis 2000kg ja pidurita haagis 750kg ilusti passis kirjas. Seda ARKi onude oma suva järgi toimimist on igalt poolt kuulda olnud. Kui ei viitsi/ei oska ise seadusest välja lugeda ja neid punkte nina alla neile visata, siis jäädki lolliks ja seal majas ei muutu mitte midagi. Kui pole diisel-hall-metallik-skooda, siis oled juba eos tembeldatud vaimupuudega inimeseks.
 |  
	  | 05.11.2019 at 10:16 |  |  
	    |  vvt 
     |  Küsimus Chevy busside modifikatsioonide kohta Konks võib olla käigukasti õlijahutis. Kunagi, kui Eestis hoolega Chrysler Stratust müüdi, oli analoogne kamm. Osadele oli lubatud raskem haagis ja osadele kergem. Seejuures said peksa need, kes auto olid USA-st toonud. Euroopa turu omadel (esindusest müüdud) oli käigukasti õlijahuti ja seal lubas tehas raskemat haagist, USA koduturu omadel seda enamasti polnud. See fakt aga ei seganud evitamast vanenõuteooriaid, kuidas Silberauto oli ARKi kinni maksnud.
 
 ____________________________
 Powered by BBB
 Life begins @ 7500 rpm
 
 |  
	  | 05.11.2019 at 16:01 |  |  
	    |  juweel 
 |  Küsimus Chevy busside modifikatsioonide kohta On tuttav teema.Palju aastaid sai sõidetud oma maasturiga enne kui tekkis vajadus haagis järgi võtta.Raamil koht olemas ja eemaldatav konks kah oli,siis lasin palju kordi rahus haagis sabas ringi teadmata,et omal passis haagise massid nullis.
 Aga muutmiseks läksin MNTametisse.Vastuseks oli kah andmed puuduvad,kuigi samu maastureid registris.Nõudsin ametniku auto juurde,et vaadaku konksuraamilt need andmed.Sellel küljes plekist plaat andmetega.Kohe midagi välja ei lugenud(oli liiga must)Paluti pilt saata sellest ja vist ukse- või ukseposti küljes olevast kleepsust.
 Nädalaga said järsku targemaks ja mina andmed passi.
 Vahest tasuks teisest kontorist küsida,on teistmoodi suhtumist ette tulnud.
 
 
 |  
	  | 07.11.2019 at 00:07 |  |  
	    |  Pets77 
 |  Küsimus Chevy busside modifikatsioonide kohta Tere.
 
 Olen konkreetselt 2 Gmc bussiga selle teema läbi teinud, et 1sel oli ostes 0kg passis kirjas(oli Eesti reg) ja läksin manualiga kohale ja sain sisse 2992kg piduriga ja ilma 450kg, kuid teise bussi tõin ussist ja tüübika mehed olid pannud paberile 0kg... sellest ka ark kohe kinni rebis, kuigi oli konks taga ja munakas küljes. Lasin 0 sisse panna ja registrisse, 30 päeva  pärast läksin uuesti arki ja panin ka ilusti E-munaka külge, et enam kobisemist ei tuleks selleqa. Tehti arki angaaris ilusti ownersist pildi ja kui oli 33 päeva möödunud, siis tõmbasin kisa ülesse. Koor oli muidugi asjad ara unustanud ja pakkus mulle 2300kg piduriga. Saatsin talle 4a tagasi tehtud teise bussi asjad ja alles siis sain ka teisele bussile passi 2992kg piduriga sisse.
 
 https://my.chevrolet.com/content/dam/gmownercenter/gmna/dynamic/manuals/2011/chevrolet/express_passenger/2011_chevrolet_express_owners.pdf
 
 G1500 Passenger Van 2WD
 5.3LV8  2 812 kg (6,200 lbs)     lehekülg 263
 
 A loaded trailer that weighs more
 than 680 kg (1,500 lbs) needs to
 have its own brake system that is
 
 ____________________________
 RAM 1500 Sport 4x4
 Gmc Savana 04
 Ford F150 Flareside 97
 Ford F150 SuperCrew Cab 01
 Dodge Durango 12
 |  
	  | 14.11.2019 at 20:38 | 1 edit. Last edited 14.11.2019 at 20:47 by Pets77 |  
	    |  antennimees 
   |  Küsimus Chevy busside modifikatsioonide kohta Minu AWD 2005.a. bussil on sellised andmed passis. Buss Norrast toodud ja seal olnud kiirabi. Kandevõimeks on pandud tühised 300kg aga kannatas probleemideta ära 1300kg. RPO koodide järgi on sellel tugevdatud vedrustus jne.
 
 Massid
 Täismass 	        3266 kg
 Registrimass 	3266 kg
 Tühimass 	        2960 kg
 Kandevõime 	  306 kg
 Piduritega haagise lubatud mass 	2900 kg
 Piduriteta haagise lubatud mass 	          750 kg
 
 ____________________________
 '05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT
 |  
	  | 15.11.2019 at 13:52 |  |  |