|
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : vedruseib ja tähtseib
|
| Poster |
Message |
madis |
vedruseib ja tähtseib
Milline on teoreetiliselt kõige parem viis kahe detaili kinnitamiseks:
kas mutter-vedruseib-seib-detail-detail-seib-poldipea
või mutter-tähtseib-detail-detail-seib-poldipea
või muu..
Tundub nagu lihtne aga oleks väga vaja mingit teoreetilist põhjendust jms. millist kombinatsiooni millal kasutada ja kuidas vedru- ja tähtseib tegelikult töötab.
|
| 20.10.2002 at 21:11 |
|
kenu |
vedruseib ja tähtseib
Tegelikult pole erilist vahet, küsimus on siis selles kas mutri alla vedruseib+seib või ainult tähtseib. Vahe ainult selles, et tähtseib on kompaktsem ja hoiab mutrit paremini paigal - vastutusrikkamad kinnitused. Kui kasutada isekontreeruvat või splinditavat mutrit võib ainult lihtseibi panna.
(kui tiblad pärast sõda sakslaste vedurite peale said, siis esimene käsk vedruseibide kohta oli - need katkised seibid kohe tervete vastu välja vahetada.) |
| 22.10.2002 at 10:41 |
|
lontrus |
vedruseib ja tähtseib
quote: madis: Milline on teoreetiliselt kõige parem viis kahe detaili kinnitamiseks:
kas mutter-vedruseib-seib-detail-detail-seib-poldipea
Ära vedruseibi ja tavalist seibi koos küll pane, siis kaotab vedruseib mõtte, sest saab koos seibiga ikkagi liikuda. Kui vedruseib siis ainult vedruseib ja see mutri ja detaili vahele... |
| 03.11.2002 at 17:03 |
|
|
|
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : vedruseib ja tähtseib
|
|
|
|
|
| |
| muskelautod | kiirendusvõistlused
| tehnika | üritused | autoesitlused
| foorum
| sõnastik | kalkulaatorid |
| tqhq'st | sisukaart
| e-mail |
| © tqhq.ee 2000 - 2025. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest. |
| |