register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : projekt: Celebrity  
Poster Message
Ragnar
projekt: Celebrity
Eile, siis ka nagu eelnevalt mainitud, suutsin täku pöördesse ajada peale 1 aastapikkust seisu, millest 10 kuud sisaldas puht musta ning vahel närve (ja $$$) söövat taastamistööd [mis pole veel kaugeltki lõppenud :D].
Peale esimest syytevõtme keeramist tundus kohe, et midagi on mäda - hääl polnud õige. Jube krigini ja kolin ei olnud mitte teps omapärane konkreetsele sõidukile. Peale õhu väljalaskmist küttesysteemist, rebis mootor jõudsalt käima õudsa närve läbistava kriginaga. :uhoh Arvake ise, mis reaktsioon sellise asja peale võis tulla...;)
Peale mootori kergitamist ning starteri mahavõtmist selgus, et kaitseplekk, mis hoiab prahti/sodi/muda hoorattast eemal, oli hoorattal asetseva poldipea taha kinnijäänud ning yhtlaselt ka tugevalt selle vastu käinud. Viga tulenes oma lohakusest, mil karteripõhja tihendit vahetades nimetatud plekki korralikult oma soonde jätsin paigutamata.
Eilseks õhtuks nurrus mootor omale loomupäraselt ning tegelesin hoogsasti veesärgi puhastamise/loputamisega.:smokin
Syndmusterohkel päeval, nagu see oli juba kujunenud minu jaoks, ei puudunud ka tilk tõrva meemotis... Siiamaani kuni auto pukkidel, probleemi ei täheldanud, aga loomulikult... Lasin siis ratastele, selgus et roolivõim ei täida absoluutselt oma funksiooni. Teie abi ja nõu oleks teretulnud, sest lambist roolilati mahakiskumine ei tundu just eriti ahvatleva teona... Mis pees võib olla? :-/
19.10.2002 at 10:44
Ago
 
projekt: Celebrity
Kõige tõenäolisemana ma arvan on viga siiski roolilatis. ;) Seal ju miskid klapid. Äkki on mõni peale aastapikkust mittekasutamist lootusetult kinni.

____________________________
Pontiac Trans Sport `96
19.10.2002 at 13:55
Kalju
projekt: Celebrity
Õhutasid ka?
19.10.2002 at 18:17
Ragnar
projekt: Celebrity
quote:
Kalju: Õhutasid ka?
yhest äärest teise...? jah.
quote:
Ago: Kõige tõenäolisemana ma arvan on viga siiski roolilatis. ;) Seal ju miskid klapid. Äkki on mõni peale aastapikkust mittekasutamist lootusetult kinni.
Pragu pealoleva lati lappisin kahest kokku (endisest ning doonorauto omast), kuna endine suure loksu ning jampsiga töötas [keskel jäi kinni, eriti külmaga, rohkem gaasi andsid - läx lahti... etc.]. Doonor on nyyd küll kena 5 aastat järjest väljas seisnud, et sellega midagi tehtud oleks. Mõte välgatas korra pumba peale...?(loomulikult, see kõige meeldivam lahendus minu jaoks - pärast müstilise õhu väljumist, näiteks :p)
20.10.2002 at 09:41 Last edited 20.10.2002 at 09:49 by Ragnar
Erkki
  
projekt: Celebrity
Võib-olla roolivõimupump ei anna survet? Koduste vahenditega on selle mõõtmine keeruline ja raske, sest töösurve on suurusjärgus 70 kg/cm2. Koduste vahenditega on abiks võib-olla see variant, et võrdled survevoolikut(pumbast latti suunduv) seisval ja töötaval mootoril. Kui pump töötab ja surve on olemas, siis muutub voolik "kangeks".

____________________________
Chevrolet Camaro '71
Pontiac Firebird '71
Chevrolet Chevelle '69, 350 cid
El Camino '68
F150, 2011
Life begins at 1000 Hp...
20.10.2002 at 13:32
Ragnar
projekt: Celebrity
quote:
Erkki: Koduste vahenditega on abiks võib-olla see variant, et võrdled survevoolikut(pumbast latti suunduv) seisval ja töötaval mootoril. Kui pump töötab ja surve on olemas, siis muutub voolik "kangeks".
Proovisin seda kodust vahendit siis, ei andnud tulemust - erinevaust ei täheldanud. :p
Ilmeneb selline nähe, et: Puudub rooli yhele poole väljakeerates ning lõppasendis hoides pumbale omane sirin/surin - mida see näitab, kui näitab midagi...?
28.10.2002 at 15:49
kongo
 
projekt: Celebrity
mul masinal sama surin åårtes..
minuteada vanematel masinatel ei ole soovitatav
sinna alasse kus surin on /ååred/ on minna
Arvan et uuematel on roolivøimuga masinatel
on mingid kaitseklapid peal mis vanematel puuduvad.
Igatahes vanemal masinal surin on OK kui sinna ei låhe.
/minu vøhiku arvamis/

Peace .)
28.10.2002 at 16:00
Ragnar
projekt: Celebrity
jep, aga seda surinat pole enam - kuigi kunagi oli :p
Kas olematus tähendab midagi?
28.10.2002 at 16:01 Last edited 28.10.2002 at 16:01 by Ragnar
rustang
  
Moderator
projekt: Celebrity
ma arvan, e surised, kuna pumbal on lõppasendis raske - ei ole kuhugi seda pumbatavat vedelikku panna. Ehk siis viitaks see surinapuudus surve puudumisele -> pumbale? Äkki voolikud tagurpidi vms?

Variant, et viga latis - see hüdrauliline lüliti, mis roolivardaga ühenduses on ja survet vasakule/paremale/möödavool lülitab, ei funktsi. Sel juhul oleks kogu aeg möödavool lahti ja survet mis rattaid keerab latis ei teki.
28.10.2002 at 16:19
Vanaisa
  
Moderator
projekt: Celebrity
quote:
Ragnar: jep, aga seda surinat pole enam - kuigi kunagi oli :p
Kas olematus tähendab midagi?

Surin tekib siis, kui rattad lõppu välja keeratud ja õli läbi ülerõhuklapi voolab, et mitte võimendit ära lõhkuda.

____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
28.10.2002 at 16:25
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : projekt: Celebrity  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2025. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.