| Poster | Message | 
  
	    |  peep 
   Moderator |  HRT 427 Holden'i one off proto Monaro baasil.
 
 
  
  
  
 Pisar tuleb silma sellist sisselaset vaadates.
  
 
  
 http://www.hsv.com.au/vy/showcars/showcar.asp
 | 
	
	  | 17.10.2002 at 23:26 |  | 
    
  
	    |  Vanaisa 
     Moderator |  HRT 427 Jah - taadid pole süsinikkiuga koonerdanud...
 
 ____________________________
 KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
 :evil
 | 
	
	  | 18.10.2002 at 09:32 |  | 
    
  
	    |  Vince 
 |  HRT 427 Hakka või Austraaliasse kolima
 | 
	
	  | 18.10.2002 at 11:57 |  | 
    
  
	    |  BlueStang 
   |  HRT 427 
 quote:Sisselase on tõepoolestpeep:
 Pisar tuleb silma sellist sisselaset vaadates.
  
 
  
 
  • CNC machined C5R heads with high flow, carbon fibre intake manifold
 • Twin carbon fibre air boxes with cold air intake
 Aga kas keegi teab, kuidas on siin õhuhulga ja A/F ratio mõõtmine korraldatud - kas iga silindri jaoks eraldi
  Ja "cold air intake" - mismoodi kapoti all see on lahendatud sellise "intake manifold" puhul
  -kas nende avade kaudu kapotikaanes. 
 
 ____________________________
 http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
 Dream car for family, who needs to go FAST!
 new: Grand-dad of all offroad cars
 | 
	
	  | 02.11.2002 at 13:17 | Last edited 02.11.2002 at 13:20 by BlueStang | 
    
  
	    |  peep 
   Moderator |  HRT 427 Pildi pealt vaadates tundub, et CAI karp pn maha võetud pildistamiseks, vaata sinist tihendit all servas
 
 Võib ju ka selline variant olla, et tol autol polegi MAF sensorit.
 | 
	
	  | 02.11.2002 at 15:06 | Last edited 02.11.2002 at 15:08 by peep (Moderator) | 
    
  
	    |  BlueStang 
   |  HRT 427 
 quote:Jah, täitsa õigus!peep:
 Pildi pealt vaadates tundub, et CAI karp pn maha võetud pildistamiseks, vaata sinist tihendit all servas
 
 
 
 quote:Kütust pritsib siis A/F ratio järgi ainult ja saab selle näidu kasvõi ühest sisselasketorust kättepeep:
 Võib ju ka selline variant olla, et tol autol polegi MAF sensorit.
 
  
 
 
 ____________________________
 http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
 Dream car for family, who needs to go FAST!
 new: Grand-dad of all offroad cars
 | 
	
	  | 02.11.2002 at 18:14 |  | 
    
  
	    |  max 
 |  HRT 427 
 quote:Nüüd läks vist natuke sassiBlueStang:Kütust pritsib siis A/F ratio järgi ainult ja saab selle näidu kasvõi ühest sisselasketorust kätte
  
 
  A/F ratio ongi juba aju arvutuse ja pihustite pritsimise tulemus ehk kütuse ja õhu vahekord. A/F järgi ei saa seega midagi arvutada vaid _seda_ arvutatakse  
 Peep tahtis seda öelda, et on olemas ka ilma MAFita sissepritsed, kus pihusti impulsi arvutamisel kasutatakse sisselaske vaakumi näitu ehk MAP sensorit. 3. gen f-bodydel nimetati seda SD (Speed Density) süsteemiks, mida kasutati aastatel 90-92. Sellest süsteemist loobuti ning LT1 mootor oli juba taas MAFiga. MAPi kasutatakse täiendavalt. SD süsteemi on küll kergem swapida, aga see ei kannata (on keerulisem) suuremat modimist, sest karmim nukk põhjustab muutused vaakumis ning aju ei jaga enam korralikult matsu läbi. Reaalse õhuvoolu mõõtmine (MAF) sel juhul parem.
 
 Teine ja tõenäosem variant on see, et MAF on CAI küljes ja hetkel maha võetud.
 | 
	
	  | 02.11.2002 at 20:12 | Last edited 02.11.2002 at 20:20 by max | 
    
  
	    |  peep 
   Moderator |  HRT 427 btw. 93 a. LT1 olid ka ilma MAF'ita ehk speed density süsteemis, MAF võeti kasutusele alles '94.
 
 Aga kas võistlusmootoritega mitte see teema pole, et nad jooksevad kogu aeg open-loop mode's ja seega pole neil vaja ei MAF'i ega MAP'i ? Osagaasiga ju võistlusmootori niikuinii eriti ei sõida ja full throttle all on ka tänavamootorid open-loop mode's.
 | 
	
	  | 02.11.2002 at 22:06 |  | 
    
  
	    |  BlueStang 
   |  HRT 427 
 quote:See viimane vastus on juba sinnapool, mida tegelikult teada soovisin. Selle HTR sisselaset vaadates tekkis küsimus, kuidas sellist avatud sisselaset korraldada (ilma CAI karbi ja MAF sensorita - just sellisena nagu pildilt paistab).peep: Aga kas võistlusmootoritega mitte see teema pole, et nad jooksevad kogu aeg open-loop mode's ja seega pole neil vaja ei MAF'i ega MAP'i ? Osagaasiga ju võistlusmootori niikuinii eriti ei sõida ja full throttle all on ka tänavamootorid open-loop mode's.
 
 
 Open-loop mode on osalt vastus, aga huvitav selle juures ongi, milliste näitajate järgi aju segu teeb sellisel juhul? Kas programeeritake õhuhulk vastavalt pöörete arvule ette ära? Olen kuulnud/näinud kuskil mõisteid - Open-loop throttle flow rate calculation ja Air flow rate estimation.
 
 ____________________________
 http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
 Dream car for family, who needs to go FAST!
 new: Grand-dad of all offroad cars
 | 
	
	  | 03.11.2002 at 00:29 | Last edited 03.11.2002 at 01:24 by BlueStang | 
    
  
	    |  peep 
   Moderator |  HRT 427 Kütust antakse peale etteprogrammeeritud tabeli alusel mis võtab arvesse mootori pöördeie ja TPS'i asnedit ning ehk veel midagi ? Täpselt samamoodi on ka tavaliste autodega kui mootor on külm või gaasi põhja vajutad. MA siiski arvan, et konkreetsel autol on MAF olemas, seda lihtsalt pole hetkel pildil.
 | 
	
	  | 03.11.2002 at 11:31 | Last edited 03.11.2002 at 11:32 by peep (Moderator) | 
    
  
	    |  max 
 |  HRT 427 See, et LT1 '93 ilma MAFita oli, on mulle uudis, tnx Peep.
 
 Mis puudutab open-loopi, siis minu mäletamist/arusaamist mööda tähendab see seda, et lambda-anduri näitu ei arvestata. MAF on ikkagi kogu aeg töös kui oluliseim andur MAFiga autol.
 | 
	
	  | 03.11.2002 at 19:26 |  | 
    
  
	    |  partel 
     |  HRT 427 427 cid Holden võitis Bathursti 24 h sõidu ära.
 
 Kes tahapoole jäid
 
 
 | 
	
	  | 19.11.2002 at 12:49 |  | 
    
  
	    |  imre 
 |  HRT 427 Monaro on vahva pill.Ma arvan et enamus siinviibijatest tahaks sellel labida põhja suruda,noh teil on see võimalus(ei pea Austraaliasse kolima)Võin teatada et sihuke saab olma uus opel calibra(87% tõenäoline)
 | 
	
	  | 19.11.2002 at 17:52 |  | 
    
  
	    |  LaSa 
    Moderator |  HRT 427 427 cid calibra.. ? I guess not!
 | 
	
	  | 20.11.2002 at 10:35 |  | 
    
  
	    |  imre 
 |  HRT 427 Kui mind ei usu vaata Autocari.Kahjuks on mul meelest läinud mis number.
 | 
	
	  | 20.11.2002 at 12:23 |  | 
    
  
	    |  Fire 
 |  HRT 427 7 liitrine Calibra
  , enne läheb küll jumala päike looja, kui sellist asja tänavatel näeb. 
 ____________________________
 I don´t care how much horsepower the newest Corvette wonders put forth, they still don´t shake the earth.
 
 Corvette ´81
 Bronco ´86
 Town Car ´97
 | 
	
	  | 20.11.2002 at 13:15 |  | 
    
  
	    |  peep 
   Moderator |  HRT 427 
 quote:imre: Kui mind ei usu vaata Autocari.Kahjuks on mul meelest läinud mis number.
 
 Sind me usume loomulikult ja kui veel lisaks Autocar ka sellest kirjutab siis on ikka asi enam kui kindel !
   | 
	
	  | 20.11.2002 at 14:24 |  | 
    
  
	    |  imre 
 |  HRT 427 Kas teile ei meeldi OPEL?Tegelt ega ta tõesti ei tule 7 liitrise mootoriga,aga vette mootoriga võib küll tulla,suure tõenäosusega aga tuleb mingi 3 liitrise või midagi sinnakanti mootoriga
 | 
	
	  | 20.11.2002 at 15:44 |  | 
    
  
	    |  LaSa 
    Moderator |  HRT 427 
 quote:mis sa siis kõvatad siin üleüldse?imre: Kas teile ei meeldi OPEL?Tegelt ega ta tõesti ei tule 7 liitrise mootoriga,aga vette mootoriga võib küll tulla,suure tõenäosusega aga tuleb mingi 3 liitrise või midagi sinnakanti mootoriga
 
 | 
	
	  | 20.11.2002 at 15:48 |  | 
    
  
	    |  peep 
   Moderator |  HRT 427 No tegelikult me moodustaks siin kohe tqhq Calibra sektsiooni, kui see hakkaks LS1'ga tehasest tulema aga kahjuks on see väga ebatõenäoline.
   
 Ajakirjad lihtsalt müüvad ennast mitmesuguste kõlakate abil, enamik neist siiski pole tõesed.
 | 
	
	  | 20.11.2002 at 15:49 |  | 
    
  
	    |  PlyVal64 
 |  HRT 427 
 quote:Calibra 4X4 LS1-mootoriga oleks vast päris tegija ... uhh, teeks nad 3,0 V6gi, oleks hea!peep: No tegelikult me moodustaks siin kohe tqhq Calibra sektsiooni, kui see hakkaks LS1'ga tehasest tulema
 
 Opeli kõik pingutused V8 vallas on siiani GM ja Detroidi pääkorteri vastuseisu takerdunud, ehedaim näide Opel Bitter Diplomat(keelati, kuna hakkas Vettele konkurentsi pakkuma). Admiral V8 ainus pikemalt CSB mootoriruumi saanud auto. no ka ei saanud ju sellest Omega-Cadillacist kah asja...
 | 
	
	  | 20.11.2002 at 15:58 |  | 
    
  
	    |  LaSa 
    Moderator |  HRT 427 millal üldse tuli tehasest viimati v8-ga varustatud oopleid? Ju se pole oopeli poliitika teha võimsa(ma)id autosid lihtsalt, ja vaevalt se poliitika nüüd ka järsku muutub. Opel on ju nö. EUROOPA rahvaauto
  USA rahvaauto oleks mudugi V8-ga. 
 Ja 'Corvette'i mootor' näikse olevat mingine üldlevinud võlusõna rahvahulgas, millepeale peaks kohe kõik
  tegema ja kulmudepääl kolm ringi ümber toa jooksma.. Tegelikult ju Vette'idele läbi aegade ikka VÄGA erinevaid mootoreid vahele topitud, '84 tbi on ju näiteks hp-reitingu poolest lahjem kui tänapäevane 3.2 V6 ooplil    Mitte et ma oma sõnavõtuga tahaks Vette'i kapsaaeda kive loopida, ajad ja autod on lihtsalt muutunud. 
 edit: afaik, sis minuteada peaks calibra ikka pigem kahanemise suunas liikuma, a'la Astra põhjale.
 | 
	
	  | 20.11.2002 at 16:26 | Last edited 20.11.2002 at 16:30 by LaSa (Moderator) | 
    
  
	    |  tfr 
   |  HRT 427 
 quote:LaSa: edit: afaik, sis minuteada peaks calibra ikka pigem kahanemise suunas liikuma, a'la Astra põhjale.
 
 Astra Coupe on neil ju olemas, isegi turboga. Sinnasamasse auku teist kupeed teha pole vist sügavat mõtet?
 | 
	
	  | 20.11.2002 at 17:08 |  | 
    
  
	    |  PlyVal64 
 |  HRT 427 
 quote:Opel Diplomat V8 Berline 65-66LaSa: millal üldse tuli tehasest viimati v8-ga varustatud oopleid?
 
 Opel Diplomat V8 Coupe 65-67
 Opel Admiral Berline V8 65-68
 Opel Diplomat V8 5.4 Berline 69-77
 
 Ja siis Bitter kah: http://vea.qc.ca/vea/marques1/bitter.htm
 
 Rohkem polegi neid tulnud, Opeli nime all mitte(Caddy oli viimane Rüsselsheimis pealiinil ehitatu).
 | 
	
	  | 20.11.2002 at 17:15 | Last edited 20.11.2002 at 17:18 by PlyVal64 |