| Poster |
Message |
nokitseja |
Pidurite õhutamine.
Kas keegi oskab pakkuda head varianti kuidas õhutada auto pidureid. |
| 25.11.2002 at 21:22 |
|
diesel |
Pidurite õhutamine.
heh, kutsu sõber appi pedaali pumpama ja ise keeruta õhunipleid kinni-lahti mõistagi |
| 25.11.2002 at 21:26 |
|
nokitseja |
Pidurite õhutamine.
Aga kuidas on võimalik üksinda. On kellegil kogemust rehvi rõhu abil. |
| 25.11.2002 at 21:30 |
|
diesel |
Pidurite õhutamine.
üksinda? et siis survestad kuidagi peapumba õhuga ära? hmm, teoorias vist võimalik aga pole küll kunagi proovinud. ma ei saanud enne päris aru, et sul tõsi taga, arvasin, et pilad nats, sorry seepärast. usun, et lihtsaim oleks ikka vist keegi appi paluda. kuigi vene kroonus sai proovitud versiooni, et nippel oli pisut urvakil (tilkus ilma pedaali tallamata) ja ülalt sai aeg-ajalt värsket vedelat juurde valatud. mõne tunniga hiljemalt saab nii ka õhu välja. miinuseks ilmselt suur õlikulu |
| 25.11.2002 at 21:38 |
|
nokitseja |
Pidurite õhutamine.
Olen kuulnud, et Bildemas olnd müügil miski värk. Pidi käima õli totsikule peale ja esirehvist võetakse rõhk. Estfieldi ehitajad kasutanud Co-d vist survestamiseks.
Kas see tilgutamine on ka tõhus? Niplile võib vooliku külge panna ja pudeli. Siduri õlitamisel peaks proovima. |
| 25.11.2002 at 21:47 |
|
diesel |
Pidurite õhutamine.
tilgutamine tegi õli rokaseks ja abivahendeid mingeid toona käepärast polnud. ja õige asi see ka polnud, pidurid küll tööle hakkasid aga pehmed olivad ikka. aga sõita kannatas küll ja ilmselt ajapikku tuli veel muist õhku peapumba kauda ka kuidagi ise välja. no mõne nädalaga sai asi suht hää. aga biltema kaubast kahjuks ei mõista miskit tarka kosta. |
| 25.11.2002 at 21:56 |
|
LaSa
 Moderator |
Pidurite õhutamine.
kuhi telliseid pedaalipeale -> nippel lahti -> nippel kinni -> pedaal üles -> jälle tellisekuhi pedaalipeale... |
| 25.11.2002 at 22:15 |
|
nokitseja |
Pidurite õhutamine.
Lihtsam sõbrale õlled ja garaazi. Tellistega palju jooksmist. |
| 25.11.2002 at 22:25 |
|
LaSa
 Moderator |
Pidurite õhutamine.
quote: nokitseja: Lihtsam sõbrale õlled ja garaazi. Tellistega palju jooksmist.
Loomulikult. Aga Sa ise küsisid, et kuidas üksi saab. |
| 26.11.2002 at 06:52 |
|
peep
Moderator |
Pidurite õhutamine.
Lõdvalt saab üksi pidureid õhutada kui on olemas vastavad jubinad.
http://www.russellperformance.com/motorcycle/import/import_speed_bleeders.htm
Usas on need päris polulaarsed ringraja ja autocross sõitjate seas. |
| 26.11.2002 at 08:49 |
|
diesel |
Pidurite õhutamine.
to peep
ilusad asjakesed. kuis need toimivad? kas muidu hoiab vedru mulgu kinni aga kui pedaali mudid siis on trukk vedrust üle ja laseb lörtsu välja? pealt õhutamist siis tarvis vist need pimedate niplite vastu ringi jälle vahetada? |
| 26.11.2002 at 09:12 |
|
margus61 |
Pidurite õhutamine.
Elu aeg üksi pidureid õhutanud.
1. Vaja pidurinipli keere mingi Movilile vastava mögaga kokku teha, et veidi avatud nipli vahelt õhku süsteemi ei pääseks.
2. Pool meetrit voolikut tihedalt nipli otsa ja teine ots potsikusse.
3. Nippel veidi lahti, et annaks parajat takistust aga laseks pidurit sõtkudes vedelikku läbi.
4. Neli-viis korda pidurit pumbata, et vedelik täidaks kogu vooliku ja potsiku põhja.
5. Vupsti auto alla ja nippel kinni.
Mõte on selles, et peapumbast tuleb vedelikku kergemini peale, kui veidi avatud niplist tagasi. Niplist õhku ei tule, kuna keere tihendatud ja õhutusvoolik täis ja ots vedelikus. Enne siiski vaja süsteem enam-vähem täita - niplid lahti või ära, kuni hakkab vedelikku tulema. Kui vaja, veidi rõhku sissevalamisava peale |
| 26.11.2002 at 09:17 |
|
Vanaisa
Moderator |
Pidurite õhutamine.
Vanasti tehti sellistmoodi, et keerati niblakad lahti ja ülevalt siis valvati, et pidurivõimus/pumbas neste otsa ei saaks...
Siis, kui niblakatest puhast õli juba tilkus, olid ka pidurid õhutatud...
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
| 26.11.2002 at 09:59 |
|
PlyVal64 |
Pidurite õhutamine.
quote: Vanaisa: Vanasti tehti sellistmoodi, et keerati niblakad lahti ja ülevalt siis valvati, et pidurivõimus/pumbas neste otsa ei saaks...
Siis, kui niblakatest puhast õli juba tilkus, olid ka pidurid õhutatud...
Just, Vanaisa(oled oma nime väärt!). Pidurivedelikul tuleb lasta vabalt torustikust läbi voolata. Sellise tehnoloogiaga saanud elu parimad pidurid Saabile, kusjuures enne olid need Lapimaal PUHTA VEEGA täidetud olnud. Muidugi eelnes sellele silindrite ja kolbide peenpuhastus. Pärast kõikidest niplitest uue ja puhta vedeliku tulemist kasutada Margus61 pakutut. Ja alati, ka sõbraga koos tehes, tuleb nipli otsa voolik panna ja selle ots vedeliku sisse uputada. See välistab igasuguse õhu tagasipääsu süsteemi. Läbi aegade on kogu elu aluseks olnud gravitatsioon... |
| 26.11.2002 at 10:16 |
|
Indrek |
Pidurite õhutamine.
Ise õhutan/remondin iga kevad tsikli pidureid.
Õhutamiseks on pump, mis tekitab vaakumi ja vaakum toru läheb õhutusnipli otsa pidurisilindri juures. Siis keerad nipli natukene lahti, valad silindrisse õli ja vaatad taset, valad õli juurde ja kui enam anumasse mulle ei tule, keerad nipli kinni. Korras. Sama moodi ja vaakumpumbaga tehakse ka autodel, ise samuti teinud. |
| 26.11.2002 at 11:55 |
|
nokitseja |
Pidurite õhutamine.
Kas on mingi spetsiaalne pump? |
| 26.11.2002 at 12:06 |
|
Indrek |
Pidurite õhutamine.
quote: nokitseja: Kas on mingi spetsiaalne pump?
Jah, aga neid on erinevaid. Töökodadele mõelduna töötavad nad koos kompressoriga, eragaraazi omadel on juures väike käsipum, mis vaakumi tekitab. Eragaraazi komplekt maksab mälu järgi USA-s(mul on sealt tellitud) mingi ~100/125 USD, sellega on siis kaasas ka anumad ja igasugu otsad ka muude tööde jaoks. Lihtasmad "profiomad", mis käivad kompressori juurde, maksavd mälu järgi ~3000/4000 EEK(odavamad) ja nad on siis mõeldud vaid selleks tööks ja siis imeda kahest niplist korraga.
|
| 26.11.2002 at 12:35 |
Last edited 26.11.2002 at 12:47 by Indrek
|
nokitseja |
Pidurite õhutamine.
Kallis lõbu, odavam lasta liitrike vedeliku läbi. |
| 26.11.2002 at 13:21 |
|