| Poster | Message | 
  
	    |  peep 
   Moderator |  Eleanor http://www.mustangweekly.com/2002/november/eleanor/shelby-1.ASP
 
 Hind on küll karm aga ju siis leidub inimesi kes on nõus VIN numbri eest maksma. Auto on muidugi
   | 
	
	  | 11.12.2002 at 22:12 |  | 
    
  
	    |  kristjan_l 
     |  Eleanor mmmm. see Super Snake  (SS) versioon arendab 750 hp. Valus
  
 | 
	
	  | 13.12.2002 at 22:48 |  | 
    
  
	    |  forced2race 
 |  Eleanor Special components ! Uuuu 8)   Mmmm-mõnus !
 
 ____________________________
 Save The Wave (vette 91 )
 | 
	
	  | 15.12.2002 at 11:53 |  | 
    
  
	    |  Aare 
 |  Eleanor 
 quote:forced2race: Special components ! Uuuu 8)   Mmmm-mõnus !
 
 
      
 Vääga häää!!!! Gone in 60 seconds'i viimased 10 min on üks meeldejäävamaid
 filmielamusi-usu või ära usu
  
 Aare
 | 
	
	  | 17.12.2002 at 13:09 |  | 
    
  
	    |  mms 
 |  Eleanor 
 quote:Jah, eriti see lõpp, kus tüüp 100 meetrit sõidab u 2 minutit, samas spidoka seier mingi 140 mph pealAare:
 quote:forced2race: Special components ! Uuuu 8)   Mmmm-mõnus !
 
 
      
 Vääga häää!!!! Gone in 60 seconds'i viimased 10 min on üks meeldejäävamaid
 filmielamusi-usu või ära usu
  
 Aare
 
 
 
 ____________________________
 Buick Electra Estate 86
 | 
	
	  | 17.12.2002 at 14:24 |  | 
    
  
	    |  Aare 
 |  Eleanor 
 quote:mms:
 quote:Aare:
 quote:Jah, eriti see lõpp, kus tüüp 100 meetrit sõidab u 2 minutit, samas spidoka seier mingi 140 mph pealforced2race: Special components ! Uuuu
 Aare
 
 
 
 No pettumuse valmistas ainult üks asi -kiirusel 120 mph oli seal tahhomeeter 8000 peal -kas
 sellise võimsa auto tippkiirus ongi nii mage
  Sest 160 mph tuli vähemalt seal NOSi abiga 
 Aare
 
 | 
	
	  | 18.12.2002 at 10:04 |  | 
    
  
	    |  devilc 
 Moderator |  Eleanor 
 quote:Erm... äkki vahetas seejärel käiku?Aare:No pettumuse valmistas ainult üks asi -kiirusel 120 mph oli seal tahhomeeter 8000 peal -kas
 sellise võimsa auto tippkiirus ongi nii mage
  Sest 160 mph tuli vähemalt seal NOSi abiga 
  
 | 
	
	  | 18.12.2002 at 10:12 |  | 
    
  
	    |  smr 
 |  Eleanor 
 quote:devilc:
 quote:Erm... äkki vahetas seejärel käiku?Aare:No pettumuse valmistas ainult üks asi -kiirusel 120 mph oli seal tahhomeeter 8000 peal -kas
 sellise võimsa auto tippkiirus ongi nii mage
  Sest 160 mph tuli vähemalt seal NOSi abiga 
  
 
 äkki ei peaks filmist reaalsust otsima?
   | 
	
	  | 18.12.2002 at 10:55 |  | 
    
  
	    |  Andrus 
 |  Eleanor 
 
 äkki ei peaks filmist reaalsust otsima?
  
 ei peaks jah
  sest muidu pole mõtet suurt osa filme üldse vaadata... 
 gone in 60 seconds fännidele see link vaatamiseks päris huvitav:
 http://www.moviemistakes.com/film.php?filmid=552
 
 a auto ise on ikka päris 5+++++
 
 
 
 | 
	
	  | 18.12.2002 at 11:19 |  | 
    
  
	    |  Aare 
 |  Eleanor 
 quote:devilc:
 quote:Erm... äkki vahetas seejärel käiku?Aare:No pettumuse valmistas ainult üks asi -kiirusel 120 mph oli seal tahhomeeter 8000 peal -kas
 sellise võimsa auto tippkiirus ongi nii mage
  Sest 160 mph tuli vähemalt seal NOSi abiga 
  
 
 Aga kas keegi ütleb siin välja selle looma tippkiiruse? Teatud ajaperioodil oli see asi,
 mille kohta ametlikud allikad vait olla eelistasid
  
 Aare
 | 
	
	  | 18.12.2002 at 11:40 |  | 
    
  
	    |  Indrek 
 |  Eleanor 
 quote:Aare:
 Aga kas keegi ütleb siin välja selle looma tippkiiruse? Teatud ajaperioodil oli see asi,
 mille kohta ametlikud allikad vait olla eelistasid
  
 Aare
 
 No mis vahet seal siis on, on see 200 või 260, see ju sõltub otseselt ülekannetest, mida kasutada.
 
 | 
	
	  | 18.12.2002 at 11:44 |  | 
    
  
	    |  peep 
   Moderator |  Eleanor Originaal '67 GT500 andmed peaks olema:
 
 0-60 mph 4.8 secs
 Quarter Mile 13.6 secs @ 106 mph
 Top Speed 133 mph @ 5,100 rpm
 
 k.kast Four speed, full syncromesh, Ford Top Loader
 tagaülekanne: 3.25:1
 | 
	
	  | 18.12.2002 at 11:56 |  | 
    
  
	    |  Aare 
 |  Eleanor 
 quote:Indrek:
 quote:Aare:
 Aga kas keegi ütleb siin välja selle looma tippkiiruse? Teatud ajaperioodil oli see asi,
 mille kohta ametlikud allikad vait olla eelistasid
  Aare
 
 No mis vahet seal siis on, on see 200 või 260, see ju sõltub otseselt ülekannetest, mida kasutada.
 
 
 Kuna ta tänavaauto vist on, siis peaks nii ühte kui teist olema ju....aga kui 400 hj annab
 kiiruse 230 kmh, siis on see nagu lahja või mis? Madalapöördeliselt konest rebitakse
 suure ülekandega hea veerandmiili aeg ja sellega asi lõpeb.....seda pidasin silmas.
 | 
	
	  | 18.12.2002 at 11:57 |  | 
    
  
	    |  Indrek 
 |  Eleanor 
 quote:Aare:Kuna ta tänavaauto vist on, siis peaks nii ühte kui teist olema ju....aga kui 400 hj annab
 kiiruse 230 kmh, siis on see nagu lahja või mis? Madalapöördeliselt konest rebitakse
 suure ülekandega hea veerandmiili aeg ja sellega asi lõpeb.....seda pidasin silmas.
 
 Sa vist oled vaidleja ja suur "high tech" pooldaja.
 Räägime tänavaautodest, palju on näiteks Subaru STI kupeeversiooni(eelmine STI, kuni 2001) max. kiirus tehase ülekannetega? Kui Sa seda tead, peaks see "high tech" kultusauto olema Sinu teooria järgi täielik "sai".
 Mis sulle konkreetselt siis selle GT 500`67 ei meeldi, et kõike on vaja kogu aeg halvustada? Osta endale GT500`67 (müts maha kui nii teed), muuda ülekanne teiseks ja sõida 280 km/h, kui see lõppkiirus tähtis on.
 
 | 
	
	  | 18.12.2002 at 12:06 | Last edited 18.12.2002 at 12:08 by Indrek | 
    
  
	    |  peep 
   Moderator |  Eleanor 
 quote:Aare: Kuna ta tänavaauto vist on, siis peaks nii ühte kui teist olema ju....aga kui 400 hj annab
 kiiruse 230 kmh, siis on see nagu lahja või mis? Madalapöördeliselt konest rebitakse
 suure ülekandega hea veerandmiili aeg ja sellega asi lõpeb.....seda pidasin silmas.
 
 
  , sul oleks nagu mingi ora pe*ses mis rahu ei anna. Ehk panid tähele, et jutt käib 1967 aastal avalikult müügil olnud autost. Sa võid ju siinsetele piiratud maailmavaatega inimestele samast mudeliaastast ja hinnaklassist kõvemaid näiteid välja pakkuda.  
 Minu teada kuulus veel hiljaaegu avalikul teel pea 10 a. tagasi sõidetud kiirusrekord (354+ kmh) '69 Camarole mis oli standardse kere, standardile lähedaste sildadega ja kasutas BB tehnikat. Ehk pole vahet kas madal või kõrge pööre, nothing beats cubic inches, isegi cubic dollars mitte. Momendil peaks sama rekord olema küll ühe tänavale "legaliseeritud" NASCAR auto poolt üle sõidetud.
 | 
	
	  | 18.12.2002 at 12:11 | Last edited 18.12.2002 at 12:48 by peep (Moderator) | 
    
  
	    |  partel 
     |  Eleanor Näit 454 LS-6 450 hj Chevelle oma 4.10 difrilukuga ülekandega on kuskil 170 km/h juures "punases".
 
 So what? Need pole sportautod, vaid poni- ja muskelautod.
 | 
	
	  | 18.12.2002 at 12:20 |  | 
    
  
	    |  Andrus 
 |  Eleanor 
 quote:peep: http://www.mustangweekly.com/2002/november/eleanor/shelby-1.ASP
 
 Hind on küll karm aga ju siis leidub inimesi kes on nõus VIN numbri eest maksma. Auto on muidugi
  
 topic sai ju alguse mitte originaal eleanorist? või sai?
 
 et huvitav oleks teada, mis on nende nn. uute Carrol Shelbyga koos toodetavate eri "package´te" numbrid...    GT-500E ($80,000) - on vist päris originaali lähedane, aga kallimad versioonid on ikka midagi muud vist?
 
 | 
	
	  | 18.12.2002 at 12:29 |  | 
    
  
	    |  max 
 |  Eleanor Meenuvad väikesed poisid, kellele on auto juures ainult üks asi tähtis - lõppkiirus, täpsemalt spidomeetri taustal olev kõige suurem ja viimane number
  
 Postitagu keegi Aarele mõni vägev link, kus on seletatud, millest ja kuidas auto juures tippkiirus sõltub  (eriti mida loevad ülekanded) ja kuidas maksimeerides lõppkiirust kaotad veerandmiilis ja vastupidi.
 
 Veel tekib küsimus, milleks üldse maksimeerida lõppkiirust, kui seda ei tarbi? Mulle nt piisab täiesti autost, mis sõidab max 80mph
   | 
	
	  | 18.12.2002 at 12:32 |  | 
    
  
	    |  LaSa 
    Moderator |  Eleanor .. ja siis selgitage aarele kuidas mõjutab veel lõppkiirust näit. õhutakistus, rehvid jne jne jne.
 | 
	
	  | 18.12.2002 at 12:48 |  | 
    
  
	    |  Taavi 
 |  Eleanor Aus auto
  Sellel GT-500E paketil on isegi 125hp NOS. Super Snake versioonil seda vist ei ole. 750hp kipub iseenesest tänaval vist natuke paljuks juba.
 | 
	
	  | 18.12.2002 at 14:47 |  | 
    
  
	    |  Aare 
 |  Eleanor 
 quote:Indrek:
 quote:Aare:Kuna ta tänavaauto vist on, siis peaks nii ühte kui teist olema ju....aga kui 400 hj annab
 Sa vist oled vaidleja ja suur "high tech" pooldaja.
 Räägime tänavaautodest, palju on näiteks Subaru STI kupeeversiooni(eelmine STI, kuni 2001) max. kiirus tehase ülekannetega? Kui Sa seda tead, peaks see "high tech" kultusauto olema Sinu teooria järgi täielik "sai".
 Mis sulle konkreetselt siis selle GT 500`67 ei meeldi, et kõike on vaja kogu aeg halvustada? Osta endale GT500`67 (müts maha kui nii teed), muuda ülekanne teiseks ja sõida 280 km/h, kui see lõppkiirus tähtis on.
 
 
 
 No seda autot õigustab vaid kaheliitrine mootor ka
  GT 500 mis sõidab 280 kiirendab 0-100 ka 7 sekundit, mis hp kohta on ikka vähe.
 
 Aare
 | 
	
	  | 18.12.2002 at 16:02 |  | 
    
  
	    |  Aare 
 |  Eleanor 
 quote:LaSa: .. ja siis selgitage aarele kuidas mõjutab veel lõppkiirust näit. õhutakistus, rehvid jne jne jne.
 
 Kuidas selgitada seda, et täiesti aerodünaamilises keres (DeTomaso Pantera
  ) olev V8 saab ka allamäge vaid 250? 250 annab praegusel ajal täiesti kandiline 3se mootoriga peresedaan juba ära. Point lihtsalt selles ega selle tech-ita ikka hääd nahka saa - kiirendus 4 sek 0-100 tuleb  maksimaalkiiruse arvelt. Mis on vahet 11 sek ferraril ja 11 sek big-blockil? Minu arvates see, et esimene läheb peale 11 sek ka 320 välja, teisel on 240 peal lugu läbi. Hind ka muidugi. Sest väita et kubatuur on kõik- siis see vett ei pea. Vähemalt siiani pole keegi suutnud veel
 tõestada.
 
 Aare@
   | 
	
	  | 18.12.2002 at 16:09 |  | 
    
  
	    |  Riho 
 |  Eleanor Kuidas selgitada seda, et täiesti aerodünaamilises keres (DeTomaso Pantera
  ) olev V8 saab ka allamäge vaid 250? 250 annab praegusel ajal täiesti kandiline 3se mootoriga peresedaan juba ära. 
 Vaata selle aasta OMC tulemusi ja siis hakka kobisema. Milline tavaline kandiline pereauto läks 250 km/h?
 | 
	
	  | 18.12.2002 at 16:15 | Last edited 18.12.2002 at 16:15 by Riho | 
    
  
	    |  LaSa 
    Moderator |  Eleanor 
 quote:oo, a ta vihjab Kari autole ilmselt.. näed, õige jutt, sellele polegi olnud vaja suurt mootorit.Riho:
 
 quote:Aare: Kuidas selgitada seda, et täiesti aerodünaamilises keres (DeTomaso Pantera
  ) olev V8 saab ka allamäge vaid 250? 250 annab praegusel ajal täiesti kandiline 3se mootoriga peresedaan juba ära. 
 Vaata selle aasta OMC tulemusi ja siis hakka kobisema. Milline tavaline kandiline pereauto läks 250 km/h?
 
 | 
	
	  | 18.12.2002 at 16:23 | Last edited 18.12.2002 at 16:24 by LaSa (Moderator) | 
    
  
	    |  Aare 
 |  Eleanor 
 quote:peep:
 
  , sul oleks nagu mingi ora pe*ses mis rahu ei anna. Ehk panid tähele, et jutt käib 1967 aastal avalikult müügil olnud autost. Sa võid ju siinsetele piiratud maailmavaatega inimestele samast mudeliaastast ja hinnaklassist kõvemaid näiteid välja pakkuda.  Minu teada kuulus veel hiljaaegu avalikul teel pea 10 a. tagasi sõidetud kiirusrekord (354+ kmh) '69 Camarole mis oli standardse kere, standardile lähedaste sildadega ja kasutas BB tehnikat. Ehk pole vahet kas madal või kõrge pööre, nothing beats cubic inches, isegi cubic dollars mitte. Momendil peaks sama rekord olema küll ühe tänavale "legaliseeritud" NASCAR auto poolt üle sõidetud.
 
 Ehh, Peep see rekord võib usas vett pidada.......see sõideti ümber Car'i katsetajate poolt
 saksa autobahnil autoga McLaren F1 ja number oli seal 380 all-olen seda aastaid tagasi lugenud. Sinu loogika järgi võiks siis öelda, et (arvestades kes ehitas F1 mootori) nothing beats
 M-power
    and $$$$ Mis puudutas seda camarot, siis mäletan miskit lugu V8-s, kuid khmm, oleme ausad, sellel
 punasel autol oli ikka "seerialähedusest" asi karmilt kaugel. Kui tühi kere, turvapuur ja karm
 stuff kapoti all on "seeria", siis jah
  Artikli nimi oli "paha punane" vms  
 Teen sulle rehnungi BBC ja otsekäiguga automaadi kohta. Seerialähendane peaülekanne
 peaks olema siis kuskil üle 3,0
  
 "Seerialähendane"
 Mootor 6000 rpm, otsekäik, ratta diameeter 700 mm, tagasild 3,0
 
 Rattapööre= 0,7*3,14=2,20 m
 Minutis läbib ratas 6000/3,0*2,20=4400 m ehk 4,4 km, tunnis seega 4,4*60= vaid 264 kmh
  Seerialähedasest asjast ei tule tappes ka sellist (350) numbrit.
 Kui aga tegu on mingi alla 2,0 peaülekandega, siis on asja nimi spetsiaalne max kiiruse auto
 ning võin oma põrmu nimel kihla vedada, et kiirendus 0-100 seal alla 8 sek ei tule.
 Või nii kandilise kerega on kiirusel üle 200 mootori pööretel 5000 ja üle puhtalt akadeemiline
 tähendus.
 On küll ja suur vahe
  
 Aare
 
 
 
 | 
	
	  | 18.12.2002 at 16:26 |  |