| Poster |
Message |
BENBEN
|
käivitusprobleem
2,5-ne mootor (Wrangleril) sooja mootoriga käiad aku hingetuks, ja siis kui käima läeb, pudrutab natuke, mõne hetke pärast on normaalsed hääled, ja on bensu lõhna tunda, pärast nädalat seismist külmaga ei jõua hooratas ringigi teha kui mootor juba käib omal jõul, ons äkki ka mõne sensori viga? |
| 20.12.2002 at 18:38 |
|
Erkki
|
käivitusprobleem
Bensu lõhn reedab välja, et segu koostis on liiga rikas. Millal viimati õhufiltrit vaatasid?? Umbes filter teeb ka segu rikkaks. Kuidas kütusekuluga lood on? Peaks vist kõrge olema?
Külmas peast läheb ta sellepärast paugust käima, et külmalt ongi vaja rikkamat segu.
OT, aga kas pidurid said korda?
____________________________
Chevrolet Camaro '71
Pontiac Firebird '71
Chevrolet Chevelle '69, 350 cid
El Camino '68
F150, 2011
Life begins at 1000 Hp... |
| 20.12.2002 at 20:52 |
|
BENBEN
|
käivitusprobleem
Ega ma pole seda filtrit selle nurga alt uurinud, on must või kollane, irw . Aga besu kulu võiks ju vähem olla, sest nagu väikest* käigukangi ka puudud nii on paagis keeris, maanteel sõites saab paagitäiega heal juhul 450 km kätte,paagitäis no 65l, muidugi tilgatumaks pole sõitnud. muidugi selle õhuvõtuga on üldse üks arusaamatu värk. Ilmatu sügav kopsik, õhuvõtu lohv jookseb radika ette, aga suure kopsiku külje peal on luuk, ehk avaus, mille ma ise kinni toppisin, ei saagi aru kuidas õige värk on, kas see kopsiku külje pealt peab olema lahti või ei pea, samast auku konni toppides tundub, et mootor käib juskui vaiksemalt aga tallamisest kasu pole, pole nagu jõudu, aga pöördesse läeb paremini. Kütusekulu ka nagu väiksem?
Väike*käigukang - see on neliveo ja aeglusti lülimiseks.
Einoh, pidurite kohapealt paluti lahkesti servisse jälle esmaspäeval. |
| 21.12.2002 at 13:30 |
|
|