register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Jube vastusurve  
Poster Message
altraditional
Jube vastusurve
Jälle mina ja mu tobedused. Nimelt hakkasin siis väljalaskesisest rõhku uurima. Tark raamat ütles, et mõõda seda o2 sensori august tühikäigul, rõhk ei tohiks ületada 8.6 kPa, mis oleks teisendatult u. 0,086 bar (1bar=100kPa). Teen siis mina kõik nagu kästud, mõõtmiseks kasutan kummirõhu mõõtjat, ise veel kahtlen, et kas nii väike rõhk skaala peal tundagi annab. Ja mida ma näen - 2,5 baarine rõhk, u. 30 korda normaalsest kõrgem! Kas tõesti on katalüsaator nii umbes, või on kuskil mõni muu (loogika)viga? Masin muidu käib ja jõu poolest eriti ei kurda, mida sa ikka tahad väiksemaist mootorist selle kere sees.
28.12.2002 at 16:02
max
Jube vastusurve
Mina lugesin hiljuti, et kui rõhk üle 5psi, siis on väljalase takistav. See käis natuke moditud mootorite kohta. Pole kindel, et sama dailydriveri puhul õige on. Kui sa õigesti mõõtsid, siis 2,5 baari on liiga palju jah. Ju siis kat umbes.
28.12.2002 at 17:36
hirax
  
Jube vastusurve
Arvan, et proovi mingi teistsuguse manomeetriga ka mõõta. 2,5 bar tühikäigul peaks ikka liig olema (kui meenutada poisikesepõlve ja sumpsi torgatud kartulit:) ) Üks võimalus on kasvõi nii, et kohe peale käivitust kui kollektor veel päris tuline pole proovida O2 augu ette mingit kummitükki suruda (või kui on "sepa käed" siis näppu :D ) Alla 1-e ja 2,5-e bari vahe on ikka tuntav
Kui ikka jõhker surve sees siis on vist ikka kat-i viga

____________________________
Mercury Cougar 86
C10 1981
28.12.2002 at 19:37 Last edited 28.12.2002 at 19:39 by hirax
perfomance
Jube vastusurve
no see 0,086 on küll väga väike rõhk, kui arvestada et atmosfääri rõhk normaaltingimustel on natuke üle 1 bari, liites sinna nüüd selle 0,086 baari juurde on kaheldav kas mootor nii väikest survet tekitab. aga ma võin ka eksida
29.12.2002 at 00:15
Lancia
Jube vastusurve
Ma usun, et sul tuleb mõõtmismeetod üle vaadata, kui paned manomeetri otse lambda auku, hakkad mingi lööklaine mõju mõõtma. Esmalt tekib mõte, et tuleks teha mingi paak ca 10-20 liitrit, see siis lambda auku ühendada ja siis selles rõhku mõõta. 2,5bar on liig jah, aga ma kaldu arvama, et katiga 0,086 on jälle liiga vähe, sellise numbri võid ehk saada ilma katita.
03.01.2003 at 09:11
peep
 
Moderator
Jube vastusurve
quote:
udu56: Masin muidu käib ja jõu poolest eriti ei kurda, mida sa ikka tahad väiksemaist mootorist selle kere sees.


Aga mida Sa siis tahad ???
03.01.2003 at 09:44
altraditional
Jube vastusurve
quote:
Aga mida Sa siis tahad >
1. ökonoomsust.
2. et ta ikka võimetele vastavalt käiks.

alar@loodab
03.01.2003 at 19:08 Last edited 03.01.2003 at 19:10 by altraditional
peep
 
Moderator
Jube vastusurve
Võtab liialt palju bensiini ? Edasi pidi ju küll hästi käima.
03.01.2003 at 21:39
altraditional
Jube vastusurve
No offense, aga ära nüüd hakka tähti närima. Ja hästi ta ka edasi ei lähe "jõu poolest eriti ei kurda" oli õigesti öeldud. Kahjuks ei tea seda eriti objektiivselt hinnata, kuna puudub võrdlusmoment sarnaste masinatega.
Ja loomulikult tahan ma igapäeva-autost maksimaalset ökonoomikat saada.
04.01.2003 at 19:09
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Jube vastusurve  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2025. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.