| Poster |
Message |
Erkki
|
Mõõtühikute teisendus: USA -> EU
Tegelikult huvitab mind see, et kui akukaabli jämeduse kohta öeldakse sealmaal 2 gauge, siis palju see meie mõistes on?
Tolle, jalgu ja naelu arvutan juba vaat et peast, aga see gauge värk on veel uus 
____________________________
Chevrolet Camaro '71
Pontiac Firebird '71
Chevrolet Chevelle '69, 350 cid
El Camino '68
F150, 2011
Life begins at 1000 Hp... |
| 03.01.2003 at 22:49 |
|
peep
Moderator |
Mõõtühikute teisendus: USA -> EU
Edit:
http://www.tnt-audio.com/clinica/awg_e.html |
| 03.01.2003 at 23:15 |
Last edited 03.01.2003 at 23:25 by peep (Moderator)
|
urmas |
Mõõtühikute teisendus: USA -> EU
Kas see pole mitte kaliibri mõõt. Kuidas püssi toru mõõdetakse? |
| 03.01.2003 at 23:17 |
|
urmas |
Mõõtühikute teisendus: USA -> EU

quote: We have tried to be accurate with the above table but cannot be held responsible for in-accuracies. Go back to first principals and double check your calculations if the result is 'mission critical'. Even the brilliant brains at NASA have made a conversion error or two !
http://www.kitco.com/jewelry/gauge-inch-mm.html
Muidugi üks õige jahimees teaks kohe, mis on kaliiber. Mingisse mõõteanumasse topiti haavleid ja mida vähem mahtus, seda suurema augu jättis or smth. |
| 03.01.2003 at 23:58 |
|
hirax
|
Mõõtühikute teisendus: USA -> EU
Huvitav, huvitav - netis gauge teemal kolistades sattusin dragrace mudelistide arvutuslehele Tea kas see B&S on mingi ühik neil või mingi riista näit. Mida suurem ta on seda vähem mm-tes. Juhtmetest räägivad nad küll gauge-des, millest arusaamiseks peebu link oivaline on
Edit:Noneh mustangil sama tabel peaegu. Ongi mingi püssikaliiber või Keda need mudelistid siis lasevad
____________________________
Mercury Cougar 86
C10 1981 |
| 04.01.2003 at 00:02 |
Last edited 04.01.2003 at 00:07 by hirax
|
partel
|
Mõõtühikute teisendus: USA -> EU
Jahipüsside kohta - mitu raualäbimõõdus kuuli saab ühest naelast tinast. |
| 04.01.2003 at 00:07 |
|
Erkki
|
Mõõtühikute teisendus: USA -> EU
Tänan, jälle targem 
____________________________
Chevrolet Camaro '71
Pontiac Firebird '71
Chevrolet Chevelle '69, 350 cid
El Camino '68
F150, 2011
Life begins at 1000 Hp... |
| 04.01.2003 at 10:46 |
|
BlueStang
|
Mõõtühikute teisendus: USA -> EU
2ga peaks vastama ca 35 mm2.
____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars |
| 12.01.2003 at 21:59 |
Last edited 12.01.2003 at 21:59 by BlueStang
|
Erkki
|
Mõõtühikute teisendus: USA -> EU
Ons kellelgi praktilisi kogemusi akukaablitega? Mul sabatunne ütleb, et peaks vähemalt 10 mm-ne olema?? Seda enam, kui akule relocation pagassi teha.
____________________________
Chevrolet Camaro '71
Pontiac Firebird '71
Chevrolet Chevelle '69, 350 cid
El Camino '68
F150, 2011
Life begins at 1000 Hp... |
| 12.01.2003 at 22:14 |
|
hirax
|
Mõõtühikute teisendus: USA -> EU
Ise kasutan kõikvõimalike ühikute teisendamiseks convert nimelist progejuppi.
Julgen soovitada
____________________________
Mercury Cougar 86
C10 1981 |
| 12.01.2003 at 22:17 |
|
diesel |
Mõõtühikute teisendus: USA -> EU
10 ruutmilli juhet on starteri jaoks piisav (kiud, vask) aga rohkem pole kunagi kurjast. madalate pingete voolukaod on suured ja sel puhul aitab just ristlõike suurendamine. aga voolu poolest jätkub kümnesest küll, vaata ainult, et ühendused viisakad saad. |
| 13.01.2003 at 09:13 |
|
BlueStang
|
Mõõtühikute teisendus: USA -> EU
quote: Erkki: Ons kellelgi praktilisi kogemusi akukaablitega? Mul sabatunne ütleb, et peaks vähemalt 10 mm-ne olema?? Seda enam, kui akule relocation pagassi teha.
Tere Erkki,
Mul just relocation käsil. Kõik kitid, mida pakutakse sisaldavad 2gauge juhtmeid, mis vastavad meie 35mm2 juhtmetele. Ka Tondil asuvast akutarvete kauplusest öeldi, et 35mm2 peaks ikka olema vähemalt need juhtmed, mis aku küljest üks "maasse" ja teine tagant mootoriruumi starterisoloenoidile jooksevad.
____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars |
| 13.01.2003 at 09:20 |
Last edited 13.01.2003 at 09:21 by BlueStang
|
diesel |
Mõõtühikute teisendus: USA -> EU
bluel põhimõtteliselt õigus. aga kogemusest tean, et 10 piisab. pinge küll langeb aga voolu poolest piisab. 10 vask on muidu tabeli järgi 62 A aga lühiajalise koormusega starter seda mitte kuidagi ei kahjusta. 35 on ilmselt juba sihukese varuga, et kannataks starteri najal väheke sõita. samas on 35 kole jäme ja nadi ehk teist vedada. kui ruumi on siis pole see muidugi mingi mure. 35 asemel võiks ka näiteks kaks 16 juhet vedada, need paenduvad märksa paremini. ja topelt 16 ilmselt mahub 25 kinga sisse toppima. pingelang peaks 32-35 juhtme puhul jääma null koma natuke kanti, samas kui 10-se karvaga siiski ilmselt rammus volt tee peal ära kaob sellise pikkuse juures. wrc vankritel on akud kas pagassas või tagaistme piirkonnas ja juhe sama jäme kui tänavasõidu autol, ehk siit siis tuletaks, et ilmselt see pinge lang siiski väga kriitiline pole. no nemad küll üritavad iga viimast grammi ka säästa. |
| 13.01.2003 at 10:58 |
|
BlueStang
|
Mõõtühikute teisendus: USA -> EU
quote: diesel: bluel põhimõtteliselt õigus. aga kogemusest tean, et 10 piisab. pinge küll langeb aga voolu poolest piisab. 10 vask on muidu tabeli järgi 62 A aga lühiajalise koormusega starter seda mitte kuidagi ei kahjusta. 35 on ilmselt juba sihukese varuga, et kannataks starteri najal väheke sõita. samas on 35 kole jäme ja nadi ehk teist vedada. kui ruumi on siis pole see muidugi mingi mure. 35 asemel võiks ka näiteks kaks 16 juhet vedada, need paenduvad märksa paremini. ja topelt 16 ilmselt mahub 25 kinga sisse toppima. pingelang peaks 32-35 juhtme puhul jääma null koma natuke kanti, samas kui 10-se karvaga siiski ilmselt rammus volt tee peal ära kaob sellise pikkuse juures. wrc vankritel on akud kas pagassas või tagaistme piirkonnas ja juhe sama jäme kui tänavasõidu autol, ehk siit siis tuletaks, et ilmselt see pinge lang siiski väga kriitiline pole. no nemad küll üritavad iga viimast grammi ka säästa.
Noh pingelanguse jm kadude kõrval on veel ka auto eksistentsi küsimus üleval
Kui juba mõned 10 mm2-sed täkujuhtmed lähevad pikemal käivitamisel suitsema, siis oleks päris kõhe selliste statsionaarsetega liigelda - iga kord käivitades mõtle, kas kustutit läheb seekord vaja või mitte.
____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars |
| 13.01.2003 at 11:33 |
Last edited 13.01.2003 at 13:03 by BlueStang
|
Erkki
|
Mõõtühikute teisendus: USA -> EU
Sry, ma väljendasin ennast puudulikult, ma pidasin tegelikult selle 10 mm all läbimõõtu silmas, mis siis pindalaks peaks 78 mm2 tegema. Mulle tundus see 2 gauge =>6 mm läbimõõduga juhe naljakalt peenike olevat??
____________________________
Chevrolet Camaro '71
Pontiac Firebird '71
Chevrolet Chevelle '69, 350 cid
El Camino '68
F150, 2011
Life begins at 1000 Hp... |
| 13.01.2003 at 12:51 |
|
diesel |
Mõõtühikute teisendus: USA -> EU
heh, 10 läbimõõt juba peaks veerandmiili tulemust parandama, kuna lisandunud mass annab parema pidamise 
tegelikult jah, ilmselt igaks juhuks tunnistan, et olen jobu. minu kogemused ju piirduvad nn. käivitusmootoritega, suure V ringi ajamiseks ilmselt tarvitatakse vähe jämedamat starterit ja kulutatakse ka kübe rohkem voolu. |
| 13.01.2003 at 13:06 |
|
BlueStang
|
Mõõtühikute teisendus: USA -> EU
Nujah, eks peab kokku leppima jutu alguses millistes ühikutes räägime
Usas on jah gauge läbimõõt. Meil jälle aetakse asja ristlõike pindalaga - siit see väike arusaamatus.
____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars |
| 13.01.2003 at 13:06 |
Last edited 13.01.2003 at 13:07 by BlueStang
|