| Poster |
Message |
rabbit rider
|
vajab hüva nõu
...niisiis , mõned päevad enne jõule otsustas minu armas camaro 5,0 kõrvad pea alla panna ja jooksis "kergelt" kokku ...njah , koukisin mootori maha harutasin pulkadeks ja manna...kõik võimalikud saaled, ka nukkvõlli omad korralikult p...s ilusad sügavad kraapsud jne, vända otsa tihendid samas organis, mootori otsa kaan kõver , varem lapitud - keevitatud, nukkvõlli nukid kõik erineva kujuga - vist kunagi asja "vihasemaks" tehtud ja hiljem ohjeldamatult lagunenud, kett korralikult veninud, hammakad kulunud, klapid kohati logisesivad päris koledasti , pooled klapisääre tihendid olid vist suisa üleeelmisest sajandist...ja mina kurtsin, et pentsu läheb 25l. sajale +0,75 l õli....
...ühesõnaga - asja uba niisike, et kõike ülalpool mainitud träna võib mulle ohjeldamatult müüa pakkuda...
kuna klapid logisesivad ja vahetatavaid juhtpukse ei paista asjal olevat , siis kas on olemas näiteks remont klappe , või tuleb uute kaante peale mõelda?Mingi vend on varem mootorit näperdanud ja pooltele saaledele oli alla pandud sokolaadi paberit vms. mingi seitsmes meel ütleb mulle et see ei ole küll eriti normaalne ...mootori plokk ja kepsud on lihvitud ja saaled pole ringi käinud, ju ikka saalesid pealt poolt kah suuremat mõõtu on olemas?On kellegil aimu mis niisike kola umbes maksta võib? Igasugune suunav - abistav tähelepanu on ülimalt teretulnud , tarvis kiiremas korras oma silmatera jälle veerema saada, muidu pean Vismarisse võõrutusnähtusid leevendama minema... |
| 11.01.2003 at 03:34 |
|
mrtn |
vajab hüva nõu
kostab nagu "ideaalne" võimalus mootoriupgrade teha? |
| 11.01.2003 at 11:22 |
|
Georg79Fire |
vajab hüva nõu
Ma arvan, et TopParts abiks! Chevy 305 kapremondi komplekt ei tohiks eriti kallis olla. |
| 11.01.2003 at 11:43 |
|
LaSa
 Moderator |
vajab hüva nõu
Sinu jutust jääb küll selline mulje, et suurt miskit Sul mootorist alles pole... Kui oled vajaminevate juppide hinnad teada saanud, siis võta see nr ja korruta läbi Tambovi konstandiga (kõikvõimalikud ettearvamatud kulud, mis alati tekivad), ja siis mõtle, et äkki saaksid selle raha eest juba näit. mingi 350 kätte Ühel juhul saad Sa mudugi kapremonditud kone, teisel juhul mitte, aga ma arvan, et asi tasub mõtlemist.
Saaledele on läbi aegade ikka shokolaadipaberit vahele pandud. Ja ikka vastavalt vajadusele - kui suurem loks, siis osteti poest suurem shokolaad (loe: paksem paber); kui väiksem, siis pidi väikse shokolaadi tooma... |
| 11.01.2003 at 11:53 |
Last edited 11.01.2003 at 12:02 by LaSa (Moderator)
|
bels |
vajab hüva nõu
mingi 20 aastat tagasi juhtusin nägema ühte M408 mootorit, millele kuliibinid oli installinud saalede asemele hästi paksust nahast n.ö. saaled.
____________________________
Ford Explorer |
| 11.01.2003 at 13:15 |
Last edited 11.01.2003 at 13:49 by bels
|
CHEVY |
vajab hüva nõu
quote: Georg79Fire: Ma arvan, et TopParts abiks! Chevy 305 kapremondi komplekt ei tohiks eriti kallis olla.
vanasti, kui mul veel 5.0 säästukone oli siis sain TOPPARTSust kap.rem komplekti 6900 eek eest,+ plokipuurimised-lihvimised+ muud igasugu tööd ja jubinad ning kokkuvõttes läks kogu kupatus kokku 12K eeku, asi oli u. 3a. tagasi.... |
| 11.01.2003 at 16:31 |
|
max |
vajab hüva nõu
Remokomplekt on üks väike osa kulust ainult. Lisandub bloki ja vända töötlemine, uued kaaned (vanadest vaevalt enam asja saab ja kui saab, siis kohutava raha eest) ja mustmiljon muud asja. Soovitaks suurema mootori osta, sest remotud 5L-sest on varsti niikuinii vähe. |
| 13.01.2003 at 09:48 |
|
camsist
|
vajab hüva nõu
Üldiselt jah on praegu hea variant 305 garaazi nurka tõsta ja 350 asemele osta... ise täpselt sama asja läbi teinud ja ei kahetse... aga kui siiski 305 südamelähedane on siis ma võin oma vana mootori Sulle varuosadeks odava raha eest müüa, sealt peaksid saama korras kaaned ja nuka ja võibolla veel midagi...
____________________________
'86 Camaro |
| 13.01.2003 at 10:04 |
|
rabbit rider
|
vajab hüva nõu
palju sa oma vana vurri (mootori)eest tahad, või jagad jupi kaupa? Ei saa seda päris öelda , et 5,0 hullumoodi hinges kinni on, pole teisega õieti sõitagi saand- kolm kuud aint...ja vahet pole tunda saand kas 5,0 või 5,7 ...aaga kas kellegil on mõni 5,7 üle? |
| 13.01.2003 at 23:18 |
|
max |
vajab hüva nõu
Mul on üks 5,7. ...täpsemalt 2tk, üks _veel_ vaba. |
| 14.01.2003 at 10:03 |
Last edited 14.01.2003 at 10:04 by max
|
foke
|
vajab hüva nõu
Endal ka plaanid nac ehitada. Samas paljuräägitud 305 ehitamise mõttetusest hoolimata ei julge turult 5,7-st huupi osta. Enda mootor on hästi teeninud ja pole paraku olnud võimalust proovida ühtegi 5,7-t, mis oleks hästi tiksunud ja muljet avaldanud. Need üksikud kogemused (paraku vanemate konedega) ei suuda mind veenda oma mootorit maha müüma ja... samas ikka nagu peaks uskuma targemaid.
Eelnevat juttu ei tule võtta kui oma 305 kiitmist ja 350 mahategemist, pigem lihtsalt pole olnud võimalust seda maagilist vahet tunnetada 
Aga mis seisus ja mis mootorid need sul on, max?
|
| 14.01.2003 at 11:19 |
|
max |
vajab hüva nõu
Ühte ehitan enda jaoks (hetkel juppideks), teine on ühes tükis ja peaks täiskorras olema.
Need vanad mootorid, mida proovinud oled, on tõenäoliselt täiesti kohviks aetud ja seadistamata - sellepärast ka kehv minek.
Camsistil on toimiv 350, ta võib Sulle oma 305->350 ülemineku muljetest rääkida |
| 14.01.2003 at 11:24 |
Last edited 14.01.2003 at 11:25 by max
|
camsist
|
vajab hüva nõu
Oma vana vurri eest tahaks kuskil 3k saada, see sisaldaks siis komplektset longblocki, millel kaaned on kergelt ülekäidud, tihendid on uued, nukk on kraadivõrra kangem kui stock jms...
Aga kui 305 ja 350 vahest rääkida siis, esimene päev kui ma mootori installi lõpetasin ja garaazi ümber esimese tiiru tegin siis oli võimsuse vahe kohe tunda, oleks napilt paar korda tokki ka pand... momenti on ikka sellel 350 tsipa rohkem kui viiesel st. sõidurõõmu ka rohkem... 5+ ühe sõnaga...
____________________________
'86 Camaro |
| 14.01.2003 at 12:00 |
|
foke
|
vajab hüva nõu
aga ikkagi, Sa täpsemalt ei taha valgustada, mis aasta mootor, masinal ta ilmselt ei istu hetkel, oled ka sõitmas näinud? millelt pärineb algselt? oled kursis remondi ajalooga, stock? karpa? äkitse ütled ka hinna?
Tnx.
võibolla oli camsistil 305 kohvi |
| 14.01.2003 at 12:06 |
|
camsist
|
vajab hüva nõu
quote: foke:võibolla oli camsistil 305 kohvi 
Kindlasti mingil määral oli, aga nii palju kui mina tollel hetkel erinevate ameeriklaste ja sarnaste mootoritega sõitnud olin, siis oleks neile ahtrit näidanud küll 
____________________________
'86 Camaro |
| 14.01.2003 at 12:24 |
|
max |
vajab hüva nõu
foke, panin meili Sulle. |
| 14.01.2003 at 12:34 |
|
foke
|
vajab hüva nõu
quote:
Kindlasti mingil määral oli, aga nii palju kui mina tollel hetkel erinevate ameeriklaste ja sarnaste mootoritega sõitnud olin, siis oleks neile ahtrit näidanud küll 
enda või auto 
ok, peace aga oled proovinud oma uue mootoriga, palju siis 1/4 tuli? ja viiesega? |
| 14.01.2003 at 12:36 |
|
camsist
|
vajab hüva nõu
quote: foke:enda või auto 
Enda oma kindalsti 
quote: ok, peace aga oled proovinud oma uue mootoriga, palju siis 1/4 tuli? ja viiesega?
Viiesega mitteametlikul mõõtmisel sain kuskil 15,9-16. Viieseitsmega, häbi tunnistada, aga pole proovindki veel... See aasta üritan selle vea ära parandada...
____________________________
'86 Camaro |
| 14.01.2003 at 12:49 |
|
foke
|
vajab hüva nõu
mul mitteametlik madal 15 Haapsalu betoonil |
| 14.01.2003 at 12:53 |
|
max |
vajab hüva nõu
305 vs 350 pole mingi küsimus. 350 peaks samadel tingimustel vähemalt 1 sek kiiremini minema, ma arvan. |
| 14.01.2003 at 16:47 |
|
camsist
|
vajab hüva nõu
quote: foke: mul mitteametlik madal 15 Haapsalu betoonil
Sul on ka kamaaro või? Ja kas sa midagi mootori kallal teind ka oled?
____________________________
'86 Camaro |
| 14.01.2003 at 17:49 |
|
rabbit rider
|
vajab hüva nõu
palju max 5,7 mootori eest tahap, mul tärkas pidurdamatu huvi asja vastu, anna mingi tel. nr. |
| 14.01.2003 at 18:22 |
|
max |
vajab hüva nõu
Vaata meili. |
| 14.01.2003 at 19:31 |
|
foke
|
vajab hüva nõu
quote: camsist:
Sul on ka kamaaro või? Ja kas sa midagi mootori kallal teind ka oled?
enne mind on talle istutatud Edeli karp, vahetatud jahutusradiaator, kasti remontkomplekt (TH700), ise panin K&N-i ja ravisin liigestepõletikku ei midagi erilist, aga tundub kergelt hingavat. Ostes oli mootor nagu kergelt unne vajunud, aga juba peale tartu otsa olid kopsud puhtad ja tiksub täitsa hästi tänini |
| 15.01.2003 at 08:28 |
|
max |
vajab hüva nõu
Muide, meenus kogemata, et mul ju ühed korralikud kaaned riiulis:
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=3246
|
| 22.01.2003 at 16:18 |
|