register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : MotorUP +/-   1 2  
Poster Message
motopaks
  
MotorUP +/-
Mis arvate? Kas sellist stuffi võib mootorisse valada? Reklaam ütleb küll, et uuu ja aaa aga???

____________________________
Grand Chero '99, Biker.ee
17.01.2003 at 09:49
Lembit
MotorUP +/-
Ära vala.
17.01.2003 at 10:16
Erkki
  
MotorUP +/-
Hoidke sellest stuffist eemale.

____________________________
Chevrolet Camaro '71
Pontiac Firebird '71
Chevrolet Chevelle '69, 350 cid
El Camino '68
F150, 2011
Life begins at 1000 Hp...
17.01.2003 at 10:38
Lancia
MotorUP +/-
quote:
biker.ee: Mis arvate? Kas sellist stuffi võib mootorisse valada? Reklaam ütleb küll, et uuu ja aaa aga???

Mis viga, et valada tahad, lihtsalt proovimiseks?
17.01.2003 at 10:43
diesel
MotorUP +/-
olen oma traktorisse selle potsiku sisse villinud kuna niisama sai. mingit vahet mootori töös pole täheldanud. ainus selge vahe varasemaga on, et karteri puruks sõitmise järel enam õli tuli ei sütti vaid kone lihtsalt jookseb kinni. varem nägi tulest kohe ära, et asi täbar ja sai ise seisma jäetud. samas saalesid ringi tõmmand või muud säärast hullu pole juhtund.
17.01.2003 at 10:45
motopaks
  
MotorUP +/-
Mõtlesin seda, et nüüd kui jälle soojaks läks sulas roolivõimus õli üles ja hakkas jälle tilkuma, et paneks seda MUP-i sisse. Pidi ju metallist kinni hoidma ja ööpäev läbi libestama aga kokku ka ei viitsi lasta nii, et jääb ära. Tänks.



____________________________
Grand Chero '99, Biker.ee
17.01.2003 at 10:57
jaanus
 
MotorUP +/-
+ Soodustab mootori töötamist, kuna vähendab kaudselt pindade hõõrdetegurit.
Pikendab mootori kuluvdetailide eluiga, kui mootorit pidevalt kasutada.

- Soodustab oksüdeerumist mootoris. Lühendab mootori kuluvdetailide eluiga, kui mootorit vähe kasutada.


diesel, kaldun arvama, et see õlituluke ei läinud sul mingil muul põhjusel põlema.

biker.ee, molübdeen tõepoolest haakub metalliga, kuid motorupist ei ole kasu, kui sul kuskilt midagi läbi tilgub. Samuti ei ole ainult libestamisest ka kasu. Õlil on veel üks funktsioon mida lihtlibestid ei suuda täita - jahutamine.

erkki, nn. "assembly lube" on sisuliselt sama asi, vaid veidi teisel kujul. Kas ka sellest peaks eemale hoidma?
17.01.2003 at 13:30
Erkki
  
MotorUP +/-
quote:
erkki, nn. "assembly lube" on sisuliselt sama asi, vaid veidi teisel kujul. Kas ka sellest peaks eemale hoidma?
Assembly lube ei ole sama asi. Tööpõhimõte on täiesti erinev. Seda soovitan soojalt.

____________________________
Chevrolet Camaro '71
Pontiac Firebird '71
Chevrolet Chevelle '69, 350 cid
El Camino '68
F150, 2011
Life begins at 1000 Hp...
17.01.2003 at 13:54
jyrki
MotorUP +/-
+ Ask the seller; people buy it and he is rich now
- The biggest benefit of the stuff is inside the users head. They tested it here in VTT; it did no harm,but no benefits either.
17.01.2003 at 17:19
BlueStang
 
MotorUP +/-
MotorUp tõlkes - mootor üles

Tavaliselt tõstetakse mootor üles, kui seda mootoriruumist kätte tahetakse saada. Enamasti tahetakse mootorit mootoriruumist kätte saada selle remontimiseks või väljavahetamiseks.

Järeldus: Kui soovid mootorit remontida või välja vahetada, kasuta MotorUppi:)

____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars
17.01.2003 at 17:25
diesel
MotorUP +/-
jaanus, peale selle sodi sisse villimist olen ainult kaks korda põhja ära sõitnud ja mõlemad korrad lasknud ilma tulukeseta võiduka kokkujooksuni, enne asja pruukimist aga alati on tuluke särama löönud.
kusjuures tuli ise mõistagi korras, selles veendun iga kord kui süüte sisse lükkan. arvan, et see motorup on ehk miski anduri kinni mätsinud või midagi sellist.
aga muidu tõesti ega tast vist suurt tolku pole. telereklaamis küll koned käivad ilma õlita, no minul kaks korda kogemus, et ega ikka ei käi küll.
17.01.2003 at 18:51
hirax
  
MotorUP +/-
quote:
telereklaamis küll koned käivad ilma õlita
:D :D Hehhee ju seal mingid vennad kaadriväliselt seda vänta keerutavad :D :D

Njah samas väga eksitav reklaam selle veejoa suhtes võib-olla polegi. Selle "up"i kohta ei tea aga ta Norra "sugulane" ER (energy releaser vms) jätab metalli peale küll siukse imeliku kleepiva õlikihi mida isegi sooja surveveega maha ei saa.

Minu veendumus on siiski, et mootor vajab ikka õli ja õlisurvet. Õlis on juba niigi kõikvõimalikke lisandeid. Mine tea mis keemia seal tekkida võib.

____________________________
Mercury Cougar 86
C10 1981
17.01.2003 at 19:19
partel
  
MotorUP +/-
quote:
jyrki: + Ask the seller; people buy it and he is rich now
- The biggest benefit of the stuff is inside the users head. They tested it here in VTT; it did no harm,but no benefits either.
Gotta put it to the same file with Splitfire. Snake-oil!
17.01.2003 at 20:38
vkx
 
MotorUP +/-
Ise olen pannud MotorUp-i 93a Citikasse aga ei märganud küll mingit vahet, samas sõber valas seda sisse oma Chevy Van-i 6,2D mootorisse ja oli sellest suures vaimustuses. Väidetavalt muutus mootor märgatavalt rahulikumaks ehk siis vaiksemaks, pidi isegi paremini edasi minema ja ka kütet pidi vähem võtma. Ise arvan, et uuemasse mootorisse ei ole mõtet seda sisse valada aga võibolla vanemas, millel on probleemid õli kaoga ja mis on n.ö. hõre, rõngad läbi, vilets õlisurve, jne., on mõtet ka proovida. MotorUp-i maaletooja rääkis mulle, et nad ise tegid sellise testi, et panid veeklaasi metallist kroonise ja lisasid veele MotorUp-i, misjärel vees olev MotorUp kogunes ühte kuhja metall kroonise peale. Seega peaks see reklaam paika pidama, et MotorUp ei segune mitte õliga vaid haakub metallpinnaga mootori sees ja seega ehk hoiab ära ka mootori kokkujooksmise õli kadumisel. Oma Citikas kasutasin seda just selle mõttega, kuna õli kadus mootorist viletsate tihendite vahelt. Ei usu küll sellesse reklaami, et mootor käiks üldse ilma õlita ainult MotorUp-i abil.
17.01.2003 at 21:15
peep
 
Moderator
MotorUP +/-
Kunagi pärisin siin selle kohta:

http://www.xado.ee/auto/index.htm

aga keegi ei omanud kogemust. Nüüd mitu aastat möödas, suudab keegi kommenteerida ?
17.01.2003 at 21:22
vkx
 
MotorUP +/-
Muideks Alexela tanklates ja sellises firmas nagu Tanklavarustus on saadaval sama otstarbega vene toodang, MIFOL, väiksemas kollases tuubis. Hind on umb. 20.- EEK-i, MotorUp-i hind on umb. 500.-600.- EEK-i.
17.01.2003 at 21:31
diesel
MotorUP +/-
peep, kogemust pole, aga jutt on küll uhke. proovi järgi ja anna teistelegi teada :)
17.01.2003 at 21:33
jaanus
 
MotorUP +/-
quote:
diesel: jaanus, peale selle sodi sisse villimist olen ainult kaks korda põhja ära sõitnud ja mõlemad korrad lasknud ilma tulukeseta võiduka kokkujooksuni, enne asja pruukimist aga alati on tuluke särama löönud.
Minu viletsad teadmised keemiast küll käsivad mul seda mitte uskuda aga samas mul ka kogemus puudub ;)
Kuid seda kõike on ju võimalik testida. Tuleks leida mingi sara, millest eriti kahju ei ole. Keerata käigu pealt kork lahti ning jälgida õlitulukest. Katse nr 2 - motorup sisse, õli sisse, mootor käima, kork lahti ning taas pingsalt tulukest jälgima.

Xado kohta niipalju, et väidetavalt olla tehtud kuskil teste ilma õlita ning stopperiga mõõdetud, kaua vastu peab. Xadoga olla pisut kauem pidanud.
17.01.2003 at 21:42
diesel
MotorUP +/-
no mul kindel kogemus ja kaardilugeja tunnistajaks ka, kusjuures kone igati töökõlbulik siiamaani, saaled ja muu nodi on kõik kenasti paika jäänud. mul vankril karteri põhi nii madalal, et pantser eriti hästi enam ei mahugi ja seepärast siis on saand ilma sõidetud. on teine üsna jämedast alumunjumist aga vahel ikka otsustab lõhki minna. tulukese süttimise aegadel sõitsin pealt pauku tasahilju edasi ja ootasin tulukest ja siksnaali, kui nood ilmusivad, siis sai power ohvi keeratud ja tee veerde veeretud. nüüd pealt selle up-i sisse villimist on siis kaks korda õnnestunud põhjast lahti saada ja tuledest-viledest põle haisugi olnud. on saand ka matsu järelt hoogu vähe maha võetud ja miski aja pärast on kone kinni poonud. sidur kähku alla ja jälle viimse hooga tee veerde ja põhja alla kaema ja ...
aga nööri abil töökotta ja uus masla ja põhi ja käib jälle. ma olen ise ka arvand, et karteris peaks miskit ehk ujuki moodi olema, mis siis kisa põhjustab, kui taset pole, aga äkki näituseks to up on ujukinõela kinni kittinud ?
no vahet pole ja point ju selles, et minu väitel asi täitsa kasutu ja ka kahjutu on. aga see vaid mu isiklik subjektiivne arvamus.
17.01.2003 at 22:06
jaanus
 
MotorUP +/-
diesel, küll mitte enam niivõrd motorupist aga soovitan sul andurite tööd kontrollida. Mina ise ei ole ujukit karteris kohanud, kuid isegi kui see seal on, siis võib viga olla siiski tingitud millestki muust kui motorupist.
BTW, tbirdil ei läinud ka tulukesed viimati põlema, kuigi mootor on varustatud mõlema, nii taseme-, kui ka rõhuanduriga. Motorupi sees ei olnud.... kolbi ja karterit kah mitte.


plussidest ja miinustest kordan veel veidi teiste sõnadega oma esimese postituse üle -

vanale mootorile võib sisse valada, kui tahetakse veel paar aastakest ringi sõita (aga õlitaset peab ikkagi kontrollima). Üle selle on kapremont kasulikum. Uuele mootorile võib paari aasta pärast sisse valada, kui tahetakse +viie aasta pärast kapremonti teha.
See kehtib enamuse õlilisandite kohta, kuna väävel (e. vidin, mida õlilisandid sisaldavad) soodustab mootori silindriseinte kulumist. Saaled & related peavad aga paremini vastu kui ilma, kuna seal erilist kuumust ei tekki - MoS2 on kasutusel ka koostemääretes.
17.01.2003 at 23:21
gets
MotorUP +/-
Quote hirax:

Minu veendumus on siiski, et mootor vajab ikka õli ja õlisurvet.

Eks seal reklaamis ole õli kuskilt vollaga kanalitesse juhitud. Võta suvalisel autol karteripõhi ära ja lase mootoril õli võtta miskist pisikesest topsikust. Kui mootor korras, siis peaks üsna vingelt edasi tiksuma, kalla sinna siis vett või midagi muud. Õli liigub ju vända ja kepsu vahel ning välja sealt niiväga ei tule.
18.01.2003 at 00:18
5.0
MotorUP +/-
quote:
peep: Kunagi pärisin siin selle kohta:

http://www.xado.ee/auto/index.htm

aga keegi ei omanud kogemust. Nüüd mitu aastat möödas, suudab keegi kommenteerida ?
oman isiklikku kogemust ca. aasta jagu- ilma õlita pole küll proovinud aga mootori käik tuntavalt ühtlasem ja eriti tuntav vahe mootori hääles (toonekured lendasid ära) ja käiguühtluses külmal mootoril. Mazda 626, 1996, 1.8L, 180 000km

Seda on ka käigukastile, laagritele ja roolivõimule.
Enne tihendite vahetamist panin tilkuvale Mustangi roolivõimule ja tikumine vähenes kordades (vedeliku plekk hommikul roolivõimu all põrandal).
18.01.2003 at 15:28
Jörm
 
MotorUP +/-
Investeerige parem kvaliteetsesse õlisse, sest Addinoli puhul võib sinna mida tahes sisse valada, ega see segu sellest oluliselt paremaks ei lähe. Kui mootor on õlivahetuste eelselt pestud ja kvaliteetne õli on sees, siis ongi kõik hea. 8-)
20.01.2003 at 15:44
5.0
MotorUP +/-
quote:
Jörm: Investeerige parem kvaliteetsesse õlisse, sest Addinoli puhul võib sinna mida tahes sisse valada, ega see segu sellest oluliselt paremaks ei lähe. Kui mootor on õlivahetuste eelselt pestud ja kvaliteetne õli on sees, siis ongi kõik hea. 8-)
juttu on mingitsorti mootori hõõrdepindade taastamisest, mitte õli parendajast- funktsioon on teine, aga sama on küll see, et pannakse õli sisse, kuid õli antud juhul vist ainult aine edasikandja rollis. Vähemalt nii olen asjast aru saanud ja sellise teadmisega ka kasutanud.
20.01.2003 at 16:34
BlueStang
 
MotorUP +/-
quote:
Jörm: Investeerige parem kvaliteetsesse õlisse, sest Addinoli puhul võib sinna mida tahes sisse valada, ega see segu sellest oluliselt paremaks ei lähe. Kui mootor on õlivahetuste eelselt pestud ja kvaliteetne õli on sees, siis ongi kõik hea. 8-)
Jörmi jutt mulle meeldib:)

Aga mis hõõrdepindade taastajatesse puutub, siis tõepoolest tekitavad need hõõrdepindadele "kile" ning mootori töö muutub selleläbi ühtlasemaks ja mootor "tihedamaks", samas pidid selle poolkleepuva mögina pärast suurenema ka jõukaod. Vanasse mootorisse, mis nagunii swappi ootab pole kahju seda kallata. Mootoris, millest rajal tegusid oodatakse see aga küll kohta ei peaks omama.

____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars
20.01.2003 at 17:04 Last edited 20.01.2003 at 18:49 by BlueStang
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : MotorUP +/-   1 2  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2025. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.