register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Probleem 2,5 R4-ga  
Poster Message
Riho
Probleem 2,5 R4-ga
Probleem selles, et mootor läheb käima, alguses käib normaalselt enam-vähem.
Siis, kui soojaks läheb (ca 5 min-i tühikäiku), poob kinni. Jahtub
mingi aeg maha, uuesti käivitub ja sama lugu. Soojast peale hakkab päris
omajagu hullu vingu ka ajama. Ving hallika tooniga.
Edit: vänta ei jõua ka otsast ringi ajada.
On omal mõned ideed, aga kuulaks enne targemate mõtteid.
Ideid?
29.01.2003 at 22:57 Last edited 29.01.2003 at 23:20 by Riho
PlyVal64
Probleem 2,5 R4-ga
Sul oli vist miski "traktoristi made kaprem. mootor"? Eks sääl Belarussi saaled(rauasae ja haamriga "mõõtu" aetud) ja siis K700 lisavarustuses leiduva kilovõtmega(loomulikult sama masina manuaalist näpuga järge ajades) kaaned kinni keeratud. Lisaks võib oodata Zili rõngaid(Zil vist oli kolviga ~102mm) ja kroomnahast "saalesid" nukvõllilt. Ja ekstreemsemal juhul veel Mosse nukaketi ajamit, mis "kohandatud" sellele mootorile. See laias laastus tüüpiline veneaegne ja veneaegsete traktoristide "välismaa mootori" kapremont...
Läks tunne kohe paremaks:):):)?

Ply@ülemeelikus meeleolus, kuid sellist mootorit kohanud...
29.01.2003 at 23:29 Last edited 29.01.2003 at 23:30 by PlyVal64
hirax
  
Probleem 2,5 R4-ga
Kas mootori "eluvedelikke" kuhugi ei kao, juurde ei teki?
Heledam ving peaks vist nagu jahutusvedelikule viitama. Äkki mõni imelik pragu mis mootori soojenedes ka suuremaks paisub...
Või näiteks radikakork ei lase paisupaaki ja siis vedelik leiab kõige nõrgema koha kus välja ajada. Võib-olla see koht juhtub veel sisselaske juures olema...

Kuulu järgi mõnel autol meie kliimas ka karterituulutus kipub jääd täis kogunema ja siis "pahandust" tekitama. Seda küll nende rekordkülmade aegu oli.

Või midagi selles liinis

Ega need mingid targad mõtted pole, aga tuli lihtsalt pähe :)

____________________________
Mercury Cougar 86
C10 1981
29.01.2003 at 23:35
Riho
Probleem 2,5 R4-ga
Priit on asjale, ma kardan, et liigagi lähedale saanud.
Kui see mees, kes selle mootori on kokku pannud, peaks tänaval vastu tulema...
Krt, kui sa ikka ei oska ehitada või sul ei ole juppe või sul ei ole võimalust korralike asju osta ära siis tee.
Kui inimene paneb mootori kokku ja tõukurvardad on ka kõik ise pikkusega, siis selle peale ei oska isegi mitte enam vihastada, muudest puuduolevatest juppidest, ei räägigi.
29.01.2003 at 23:43
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Probleem 2,5 R4-ga  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2025. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.