| Poster |
Message |
Vanaisa
Moderator |
Tsinkimise saladusi...
Et selline küsimus spetsidele - kas on mõtet auto kere juppe tsinkida (neid, mis vanni mahuvad)?
Kuidas peale seda toimingut värv peal seisab?
Ega "karvaseks" ei jää?
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
| 30.01.2003 at 12:54 |
|
Indrek |
Tsinkimise saladusi...
Kuuma ei kannata, üleeelmine aasta tsinkisin ära tsikli supmad, tsink koorus lahti suve jooksul. |
| 30.01.2003 at 13:00 |
|
Vanaisa
Moderator |
Tsinkimise saladusi...
mõtlesin rohkem selliseid jubinaid, kui uksehinged, väiksemad paneelid jms mis värvi alla läheks....
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
| 30.01.2003 at 13:06 |
|
AjuVant |
Tsinkimise saladusi...
quote: Vanaisa: mõtlesin rohkem selliseid jubinaid, kui uksehinged, väiksemad paneelid jms mis värvi alla läheks....
mingi aja möödudes meeldib värvile aga tsingi pealt lahti kooruda.. vähemalt oma autot vaadates võin nii nentida... |
| 30.01.2003 at 14:49 |
|
Martin460 |
Tsinkimise saladusi...
Tsinkimisel kaks varianti:kuum-ja galvaaniline tsinkimine.Kuumtsinkimisel kastetakse detail sulametalli e.tsingi sisse.Tulemuseks väga paks ja kauakestev kiht,aga välimus jätab soovida.Ise pooldaks galvaanilist tsinkimist,jääb küll õhem aga kui pärast üle värvida (pulbervärv või spetskrunt+värv)saab tulemus parem.Galv.tsingi paksus on tavaliselt 1-2 tuhandikku,saab ka 5.
Ja veel tsinkimisest-lehtvedrusid ei tohi tsinkida,sest need murduvad peale tsinkimist auto all ära.
Mina saan tsinkida max.2,5x0,5x1m. detaile.
Martin
05143420
____________________________
Plymouth Roadrunner 440 SixPack FB-s grupp: Kroomimine
Chrysler 300C 2007 |
| 30.01.2003 at 15:00 |
|
Martin460 |
Tsinkimise saladusi...
quote: AjuVant: quote: Vanaisa: mõtlesin rohkem selliseid jubinaid, kui uksehinged, väiksemad paneelid jms mis värvi alla läheks....
mingi aja möödudes meeldib värvile aga tsingi pealt lahti kooruda.. vähemalt oma autot vaadates võin nii nentida...
Soovitaksin kasutada õiget krunti-seda teavad maalrid paremini.
Martin
05143420
____________________________
Plymouth Roadrunner 440 SixPack FB-s grupp: Kroomimine
Chrysler 300C 2007 |
| 30.01.2003 at 15:02 |
|
Vanaisa
Moderator |
Tsinkimise saladusi...
Aitüma infi eest!
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
| 30.01.2003 at 15:04 |
|
reo |
Tsinkimise saladusi...
Tsingitud pindade värvieelseks töötluseks on spetssolk olemas näiteks Teknosel Peltipesu Plättvätt (eestikeelset kirja peal ei ole) saadaval liitrise pudeliga. Konkreetselt saadud NovaColorist, kindlasti midagi samalaadset pakuvad teisedki värvimüüjad. |
| 30.01.2003 at 17:31 |
|
Georg79Fire |
Tsinkimise saladusi...
DuPont'il on tsingitud pindade jaoks olemas spetskrunt, nimetatakse seda happekrundiks (üheks koostisosaks fosforhape). See krunt on ka teiste värviliste metallide jaoks, nagu vask, alumiinium jne. Sama kruntvärv peaks olema ka teistel värvitootjatel. |
| 31.01.2003 at 10:21 |
|
Vanaisa
Moderator |
Tsinkimise saladusi...
elik siis kui on õige tsinkimise viis ja korralik krunt all(detailil, ma mõtlen ), siis peaks ka värvipoiss ilusti küljes istuma?
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
| 31.01.2003 at 10:22 |
|
5.0 |
Tsinkimise saladusi...
quote: Vanaisa: elik siis kui on õige tsinkimise viis ja korralik krunt all(detailil, ma mõtlen:)), siis peaks ka värvipoiss ilusti küljes istuma?
tsinkplekist toodete puhul on küll nii, et spetspesu ja krundiga seisab värv väga ilusasti peal, ainult, et vaid siis, kui tsingkimine paar aastat vana- ehk siis värskel tsingil ei jää pidama. Jutt siis plekkatustest ja muust säärasest. Olen ise proovinud ja peab tõesti paika. Autoosade laustsinkimisest kogemust pole. |
| 31.01.2003 at 10:42 |
|
urmas |
Tsinkimise saladusi...
Meie firma kasutab panssaripesu. Haisev möks, aga toimib ja värv kestab. |
| 31.01.2003 at 12:08 |
|
imre007
|
Tsinkimise saladusi...
oma autole kui uue tiiva ostsin lasin kõigepealt happekrundiga üle,siis aerosoolballoonis tsinki peale ja siis viisin värvima.tsingiks oli liqui moly profitsink. siiamaale püsib värv ilusti peal. |
| 31.01.2003 at 21:25 |
|