| Poster |
Message |
mms |
resonaatorid
Tekkis väike küsimus, ehk annate nõu. Tegu dual exhaustiga, e siis 2 eraldi toru eest taha välja (ilma H või X pipe'ita) ja kummalgi siis resonaator vahel. Kuna mõlemad resonaatorid koosnevad nüüdseks ainult kestast oleks mõttekas need ilmselt välja vahetada. Kadaka tee sumpamehed pakuvad universaalseid resonaatoreid ja väidavad, et need on ka V8-le väga head nad neid pannud küll.
Seega küsimus - mida arvata universaalsetest resonaatoritest? Mootoriks Pontiaci 350 cid, 2bbl, kõik stock
____________________________
Buick Electra Estate 86 |
| 30.01.2003 at 08:39 |
|
newton
Moderator |
resonaatorid
OT, aga duals ilma torudevahelise ühendusta pole vist eriti optimaalne lahendus? See huvitaks ka, et millel sul see Pontiaci mootor vahel on? |
| 30.01.2003 at 09:43 |
|
mms |
resonaatorid
quote: newton: OT, aga duals ilma torudevahelise ühendusta pole vist eriti optimaalne lahendus? See huvitaks ka, et millel sul see Pontiaci mootor vahel on?
Ega ta vast kõige parem pole. Aga ei oska ka seda öelda, kas on päris ise aretatud või mitte, sest tegu on siin foorumiski müügiks olnud 74 Le Mansiga, mis rida aastaid mööda Suurt Kodumaad ringi sõitnud...
____________________________
Buick Electra Estate 86 |
| 30.01.2003 at 09:48 |
|
mms |
resonaatorid
anything?
____________________________
Buick Electra Estate 86 |
| 30.01.2003 at 15:01 |
|
rustang
Moderator |
resonaatorid
Pane vahele, mis Sa põed.
Mootori üks pool, mille küljes on üks pool dual exhaustist on resonaatorile sama mis 2,5....3,0 R4 ju. Minu arust ei ole erilist ohtu näha. Samas kui tegema lähed lase juba H-pipe ka teha, läheb sound paremaks ja 1hj saad ka juurde |
| 30.01.2003 at 16:32 |
|
PlyVal64 |
resonaatorid
Siin on jutuks olnud igasugused versioonid ja kindlasti mõni neist peaaegu ainuõige on kah. Kuid see vähene kogemus, mis mul V8 ja sumpadega on, ütleb, et resonaator on täiesti ebavajalik element nii vanal mootoril. Impala oli küll 305CID, kuid torukollektoritega. Sinna järgi ilma igasuguste H,X ja n-pipedeta 2,5" torud ja järjekordselt Gaz-51 sumbutid(Plyl need lühendatud kujul). Minu arust oli sound super, jõudu nii, et tapab(295 rehv põles vabalt) ja kulutus langes u.1l/100km.
Enne oli lihtsalt2 2,5" toru, mis tagasilla ees lõppesid ja isegi siis ei olnud müraga erilisi probleeme ... välja arvatud tugeval kiirendamisel. Ühtlasel kiirusel ja sujuval kiirendusel põhimõtteliselt polnud "koledat" häält kuuldagi, ainult "kurjustav urin", mis rullnokatsid "hulluks" ajas... |
| 30.01.2003 at 19:34 |
Last edited 30.01.2003 at 19:34 by PlyVal64
|
mms |
resonaatorid
Tnx. Ise ka suht tume selle exhaust-science koha pealt. Ega selle hääle pärast muretsegi, sellega on kõik korras Aga mõtlen sellest, et torul peaks ju mingigi jõnks kuskil sees olema, et vajalik vastusurve tekitada. Või pole see üldse oluline?
____________________________
Buick Electra Estate 86 |
| 31.01.2003 at 09:31 |
|
Lembit |
resonaatorid
quote: mms: ...vajalik vastusurve tekitada. Või pole see üldse oluline?
Vajalikku vastusurvet, kui sellist ei ole olemas. Vajalik võiks olla väljalaske reguleeritus, aga seda sa malmheaderitega ei saa. Seega - mida vabam toru, seda parem.
|
| 31.01.2003 at 09:59 |
|
mms |
resonaatorid
quote: Lembit: quote: mms: ...vajalik vastusurve tekitada. Või pole see üldse oluline?
Vajalikku vastusurvet, kui sellist ei ole olemas. Vajalik võiks olla väljalaske reguleeritus, aga seda sa malmheaderitega ei saa. Seega - mida vabam toru, seda parem.
Seega- kui hääl on ka ainult torudega talutav (ka ülevaatajatele), siis oleks mõttekam jätta praegune resonaatorite kest petteks ja sinna sisse lihtsalt torud panna. Nii teebki.
____________________________
Buick Electra Estate 86 |
| 31.01.2003 at 12:25 |
|
BlueStang
|
resonaatorid
quote: Lembit: Vajalikku vastusurvet, kui sellist ei ole olemas. Vajalik võiks olla väljalaske reguleeritus, aga seda sa malmheaderitega ei saa. Seega - mida vabam toru, seda parem.
On see ikka tõene väide Vastusurvest oleneb silindrite täituvus ning vastusurve tekitamise asukohtki on oluline scavengingu seisukohast. Liiga vaba väljalase vähendab näiteks stangil madalat torki, kuigi tõstab samas ülevalpool jõudu...
____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars |
| 31.01.2003 at 12:52 |
|
PlyVal64 |
resonaatorid
quote: BlueStang: quote: Lembit: Vajalik võiks olla väljalaske reguleeritus, aga seda sa malmheaderitega ei saa.
On see ikka tõene väide
Seep ongi, et nood T-tüüpi malmid annavad juba piisava "vastusurve". Torudega veic teine asi, need ideaalis seda vastusurvet ja kõrvutiasetsevate silindrite dekompresseerimist peaaegu ei tee. Malmidega pole resodel mingit muud otstarvet peale "maksuhobujõudude" vähendamise.
|
| 31.01.2003 at 13:29 |
|
Lembit |
resonaatorid
quote: BlueStang: quote: Lembit: Vajalikku vastusurvet, kui sellist ei ole olemas. Vajalik võiks olla väljalaske reguleeritus, aga seda sa malmheaderitega ei saa. Seega - mida vabam toru, seda parem.
On see ikka tõene väide Vastusurvest oleneb silindrite täituvus ning vastusurve tekitamise asukohtki on oluline scavengingu seisukohast. Liiga vaba väljalase vähendab näiteks stangil madalat torki, kuigi tõstab samas ülevalpool jõudu...
Minuarust on tõene. Teised peavad ise enda jaoks otsustama.
Eks see oleneb muidugi sellest, mida vastusurveks nimetada. Vastusurvest oleneb kindlasti silindrite täituvus - kõige rohkem just sedapidi, et suurema vastusurve korral mahub värsket küttesegu silindrisse vähem.
Kui rääkida häälestatud väljalaskest, siis on enamustel süsteemidel see häda, et mingitel pööretel on nad kasulikud ja mingitel kahjulikud. Saab teha ka sellise vaba väljalaske, mis resonantsieffektiga madalatel pööretel torki lisab, aga kuna ta siis suure tõenäosusega kõrgematel pööretel seda vähendab, siis ei ole sellised süsteemid laialt kasutusel.
|
| 31.01.2003 at 13:35 |
|
partel
|
resonaatorid
Tävaauto väljalase peab olema lihtsalt selline, mis ära mahub nii autosse kui rahakotti.
Peaasi, et küünlaid saab mugavalt vahetada.
Gaasidünaamika peensused jäägu võistlusautodele, pole mõtet pead vaevata ega raha kulutada.
|
| 31.01.2003 at 14:41 |
|
urmas |
resonaatorid
soovituslikud tuletorud :
|
| 31.01.2003 at 15:05 |
|
Lembit |
resonaatorid
quote: partel: Tävaauto väljalase peab olema lihtsalt selline, mis ära mahub nii autosse kui rahakotti.
500 - 1000 hj tänavaautodel võiks ikka gaasidünaamikaga ka natuke tegeleda 
|
| 31.01.2003 at 15:10 |
|
mms |
resonaatorid
Nonii, härra ülevaataja kirjutas muude kordusõlevaatusele ilmumise põhjuste hulgas ülevaatuse lehele ka "ebatihe väljalase". Niiet lähevad torud vahele, ei viitsi nende universaalsete resonaatoritega ilmselt mässata. H- või X-pipe tuleb ka aretada, aga see ülevaatajt ilmselt enam ei morjenda.
____________________________
Buick Electra Estate 86 |
| 03.02.2003 at 11:56 |
|
|