| Poster |
Message |
madis |
Tagasilla ülekande vahetamine
Nii !
Tnx Erkkile, kes mehe ja hinna ütles, kuid kuna töö on kallis siis mõtlen et teen ise ära.
Palun kommenteerige, milliste huvitavate takistuste otsa ma koperdan ? On vaja mingeid tõmmitsaid ja rakiseid et rattalaagreid kätte saada ja tagasi panna ?
Sillaks on Fordi 7.5"
P.S. Palun mitte kommentaare et "lase teha tuleb odavam", sest see ei ole nii. Mutrivõti püsib hästi käes, autodega lihtsalt eriti kogemust pole. |
| 03.02.2003 at 13:04 |
|
peep
Moderator |
Tagasilla ülekande vahetamine
See töö on üks paras jura ja tõenäoliselt jääb tagasild undama aga eks tee proovi.
Soovitan panna kõik uued laagrid ja sel juhul pole Sul tõmmitsat vaja. Kui jätad vanad laagrid siis pead teo laagri eemaldamiseks tõmmitsat kasutama. Ja muidugi juhul kui Sa ei suuda koheselt õiget teo sügavust paika panna siis pead ka tõmmitsat kasutama või sobiva oversize laagriga esialgse sobitamise tegema, et saaks seibe lisada.
Teo sügavuse ja teo ning taldriku vahelise loksu paikapanekuks on Sul spets kellasid vaja - silma järgi jäädki seda tegema IMO.
Muidugi mida mina asjast tean - ise pole kordagi teinud, ainult pealt vaadanud ja uusi juppe kohale tarinud kui vanadega pole õnnestunud.
paar abistavat linki ka:
http://www.drivetrain.com/ringpinioninstal.html
http://www.tecinfo.com/~rsguy2/install.htm
edit: ja mega pika varrega tugevat mutrivõtit on Sul kindlasti vaja, et teo mutter kinni keerata - sinna läheb üks deformeeruv puks vahele ja see deformeerimine nõuab uskumatult suurt jõudu. |
| 03.02.2003 at 13:20 |
Last edited 03.02.2003 at 13:27 by peep (Moderator)
|
BlueStang
|
Tagasilla ülekande vahetamine
Puhuks, kui diffrilukk ka tegemiseks tuleb:
http://www.v6power.net/articles/tlokswap.htm
____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars |
| 03.02.2003 at 13:28 |
|
rustang
Moderator |
Tagasilla ülekande vahetamine
Mustangi sild on remontimiseks perversne, kuna differ ei käi koos korpusega silla küljest ära. 7.5 on sisseehituselt vist sarnane 8.8-ga? Järgnev jutt põhineb mu 8.8 hammakate installil.
Pinioni võllilt laagri emaldamiseks vaja suurt tõmmitsataolist asja koos vastava laagrieemaldusrakisega. Muidu vigastad laagri. Difrikesta seest saad vast laagri pesa niisama välja lüüa - kui uued laagrid ikka paned. (Ma panin - vanad olid minemise ääre peal ja lihtsalt laagrivahetuse pärast kogu jama uuesti läbi käia ei ahvatlenud!). Väga suure vedamise korral ei ole vaja laagrit maha tõmmata kuid tavaliselt siiski on - pinioni sügavuse reguleerimine käib seibide lisamise/emaldamisega laagri ja pinionihammaka vahelt, milleks laager on vaja maha kiskuda.
Siis pead valmis olema sättima vastava kellaga "pinion depth-i" ja hammastevahelist lõtku ning hindama hambuvust jälje järgi.
Viimane töö peaks olema "crush sleeve" kokkukägistamine samal ajal hinnates pinioni pööramiseks kuluvat jõudu, et laagrid eelpingestada.
Kaalusin ise ka hammakate vahetus ise ära teha aga loobusin - eriti nähes kuidas see õppinud meestel see käis. Ja ei kahetse.
P.S. Loodan, et Sul on koopia netis ringlevast õpetusest, kuidas see asi käib? Kui ei siis mul on kuskil seivitud.... |
| 03.02.2003 at 13:32 |
|
madis |
Tagasilla ülekande vahetamine
oh bljaad. |
| 03.02.2003 at 13:39 |
|
urmas |
Tagasilla ülekande vahetamine
Ma lasin oma Cherokeel vahetada kõik silla laagrid. Am.Autos öeldi, et sild võetakse alt ära, kuna auto all tehtud tööle garantiid keegi ei anna. Firma teeninduses tehti töö kiirelt ja korralikult. Remo käigus selgus veel, et mõnel vedruseibil olid praod sees. |
| 03.02.2003 at 14:48 |
|
QRX |
Tagasilla ülekande vahetamine
quote: madis: oh bljaad.
Siiski soovitan soojalt asjatundja kätte sild anda, mitte hakata ise ülekannet vahetama. Sa ei saa tigu-taldrikut paikka, kui sul ei ole pikaajalist kogemust nende tööde teostamisel, see on fakt. Ma arvan, et mul ei ole käed persest välja kasvanud, ja sellegipoolest ei võtaks sellist tööd ette, lihtsalt ei saaks asjaga kvaliteetselt hakkama!
|
| 03.02.2003 at 15:19 |
|
peep
Moderator |
Tagasilla ülekande vahetamine
quote: Mustang GT 94: Ma lasin oma Cherokeel vahetada kõik silla laagrid. Am.Autos öeldi, et sild võetakse alt ära, kuna auto all tehtud tööle garantiid keegi ei anna. Firma teeninduses tehti töö kiirelt ja korralikult. Remo käigus selgus veel, et mõnel vedruseibil olid praod sees.
See on õige, et ilma silda alt ära võtmata on seda tööd palju raskem (aga mitte võimatu) teha. Juhul kui vaid laagreid vahetatakse siis pole asi nii keeruline kui uue ülekande paigaldamise korral, kuna teo ja taldriku sobitamine pole vajalik - samade seibidega kokku tagasi ja kompu. Ma kunagi vahetasin oma camarol ka lihtsalt paar laagrit ära, sild käis lahti-kokku ja polnud mingit muret. Peale 3.73 ülekande installi pole veel õnnestunud silda täiesti vaikseks saada.
See teema on ka, et kui sild jääb undama tuleb ta kohe uuesti lahti võtta. Kui undava sillaga juba mõnedsajad kilomeetrid sõita ei saa seda suure tõenäosusega enam kunagi vaikseks, kuna pinnad kuluvad "valesti" ära. |
| 03.02.2003 at 15:51 |
|
PlyVal64 |
Tagasilla ülekande vahetamine
quote: QRX: Sa ei saa tigu-taldrikut paikka, kui sul ei ole pikaajalist kogemust nende tööde teostamisel, see on fakt.
Pessimist!
Madis, pole see asi nii hull ühtegi, tagasillad kõik ühesugused, vähemalt teo-taldriku osas. Vaja vaid lehtkaliibrit, tõmmitsaid ja teada nendevahelise loksu suurust. Vanasti vene masinatega oli lihtne, tegid raamatu lahti, lugesid ja tegid ära. Lääne masinatega vast väike search netis ja täpselt sama rada. BTW!, vanu vene autoremomise käsiraamatuid EI TASU prügimäele saata, seal sees nii palju sellist, mida kapitalismis ropu raha eest sulle müüakse. Kasvõi difri remomise õpetused. Minul pole veel siiani ükski 3st vahetatud diffrist undama jäänud. Esimene algselt undas, siis tegin ümber(v.t. Peebu hoiatust) ja järgmised juba esimese korraga. Muidugi Mossede diffrid õppimiseks targemad, kui Stangi omad...
Aga kui just ulmelist hinda töö eest ei taheta(suurusjärk 5000 eek, i quess oleks ulme), siis tasub lasta teha. Garantii ikkagi ja endal jebimist vähem. Meeldiv töö ta ei ole, see on fakt.
|
| 03.02.2003 at 16:08 |
|
urmas |
Tagasilla ülekande vahetamine
quote: PlyVal64: Muidugi Mossede diffrid õppimiseks targemad, kui Stangi omad...
Kunagi sai Mosse difri laagreid vahetatud. Hambumuse seadistamise "kaliibriks" sai kasutatud vanade spetside nõuannet: tuleb lasta vihiku paberi lehe riba hammaste vahele; kui muljub, aga läbi ei hammusta, siis on paras distants. |
| 03.02.2003 at 16:15 |
|
margus61 |
Tagasilla ülekande vahetamine
Tegin aasta tagasi auto all mõlemad sillad. Kõige hullem on jah pinioni laagri kättesaamine. Tahab üsna spetsiaalset tõmmitsat, millle hind mitmetesse tonnidesse tahtis minna. Kuidagi sooja-külmaga sain laagrid ikkagi kätte. Ühel difril puutejälge päris õigeks ei saanudki, aga häält küll eriti ei tee.
Selline töö, et vaenlasele kah eriti ei soovitaks. Kui silla alt võtad, peaks jah kokkuvõttes parema ja odavama tulemuse andma (et siis oma tööd rohkem ja selle maksumus ju võrdne ainult tarbitud õllega ). |
| 03.02.2003 at 16:17 |
|
PlyVal64 |
Tagasilla ülekande vahetamine
quote: Mustang GT 94: Kunagi sai Mosse difri laagreid vahetatud. Hambumuse seadistamise "kaliibriks" sai kasutatud vanade spetside nõuannet: tuleb lasta vihiku paberi lehe riba hammaste vahele; kui muljub, aga läbi ei hammusta, siis on paras distants.
Jep, nii ta "rusikareegli" järgi käis(mälu järgi 0,06mm loks). Hüpoid on hüpoid, sama tehnika peaks 99% ka Stangile, Jeebile, Camarole ja teistele sobima.
|
| 03.02.2003 at 17:16 |
|
peep
Moderator |
Tagasilla ülekande vahetamine
Tati ja tahtejõuga saab kõik asjad tehtud, venelased saatsid sedamoodi isegi Laika kosmosesse (kes vahetult peale starti suri piinarikast surma), iseasi kui mõttekas see tegevus on. Mosse difrist ei ta ma muud midagi kui, et valdaval enamikul see undas juba tehasest tulles, nii nagu ka volgadel ehk suurt vahet pole kuidas ta kokku on pandud. Vaevalt, et madis soovib oma mustangile ikaruse soundi külge pookida. |
| 03.02.2003 at 18:19 |
|
madis |
Tagasilla ülekande vahetamine
jah. Eks peab siis töökotta minema.
Btw. mulle meeldiks Ikaruse sound aga ainult mootoripoolelt .) |
| 03.02.2003 at 18:24 |
|
peep
Moderator |
Tagasilla ülekande vahetamine
Sa võid tagasilla tegemiseks alternatiivse pakkumise võtta Imrelt Toppartsust aga ma arvan, et Viktor teeb odavamalt.
BTW. kes veel ei tea, siis Toppartsul on nüüd oma teenindus, kus USA autode omanikud võivad abi leida ja neil on diagnostikaskänner ka olemas. Asjaga tegeleb seal Imre kes enne US Partsus töötas. |
| 03.02.2003 at 18:33 |
|
LaSa
 Moderator |
Tagasilla ülekande vahetamine
quote: madis: Btw. mulle meeldiks Ikaruse sound aga ainult mootoripoolelt .)
peaks vist bokser olema? seega -- osta subaru |
| 03.02.2003 at 18:34 |
|
BlueStang
|
Tagasilla ülekande vahetamine
quote: peep:BTW. kes veel ei tea, siis Toppartsul on nüüd oma teenindus, kus USA autode omanikud võivad abi leida ja neil on diagnostikaskänner ka olemas. Asjaga tegeleb seal Imre kes enne US Partsus töötas.
OT, aga tõesti TopParts on uues kohas väga vinge.
____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars |
| 03.02.2003 at 18:50 |
|
PlyVal64 |
Tagasilla ülekande vahetamine
quote: peep: Tati ja tahtejõuga saab kõik asjad tehtud, venelased saatsid sedamoodi isegi Laika kosmosesse (kes vahetult peale starti suri piinarikast surma), iseasi kui mõttekas see tegevus on. Mosse difrist ei ta ma muud midagi kui, et valdaval enamikul see undas juba tehasest tulles, nii nagu ka volgadel ehk suurt vahet pole kuidas ta kokku on pandud. Vaevalt, et madis soovib oma mustangile ikaruse soundi külge pookida.
Nuu, Peep, päris nii need asjad kah ei käinud! Olid mehed, kellede Mossed ja Sigullid ja Volgad undasid ja olid, kel ei unnanud... Ma väidan, et see rohkem meestes kinni oli. Ja vene diffrid olid väga täpselt regullitavad, suht lollikindla ehitusega(ei kehti Pobeda ja Gaz69 kohta) ja päris suurt "retsimist" kannatavad. Sama saab öelda ju ka USA sildade kohta(nood truckide sisemise kinnitusega poolassid vast mitte?), kuid euro sillad olid küll rämps. Aga tegelikult pole ju vahet, fakt on see, et ise teha on ilge "koin". Kui just tagasillafetishist pole, siis lihtsam teha lasta...
|
| 04.02.2003 at 00:08 |
|
|