| Poster |
Message |
Vince |
Elekter
Kas keegi teab mõnda head linki, kust saaks Chevrolet elektrisüsteemi joonise. Nimelt kärssab mul viimasel ajal üks kaitse läbi ning selle tagajärjel lõpetavad tagumised gabariidid ja armatuurlauavalgustus oma töö.
Autoks siis täpsemalt Caprice 86 aasta mudel. Mootoriks 307cid V8 ja kastiks TH200R4. |
| 11.02.2003 at 14:33 |
|
Osvald |
Elekter
Just just ! Elektrilist skeemi tahaks isegi. Paraku küll Pontiac Trans Sport 3800 94.a. versioonile.
Kuluks marjaks ära...
Tõsi, kaitsmed korras, aga ei saa aru, miks kahest vendist üks pidevalt käima kipub. Väljas miinuskraadid, aga tema käib (!?). Mitte alati. Aga ikkagi.
Siis tahaks teada, kas ajul pardakompuutri ots kah kuskilt välja tuleb - vaataks vahetevahel küttekulu...
Nagu öeldud, kuluks marjaks ära.
On olemas mingi venelaste piraattõlge ilmselt Haynes'ist ja sai uuritud üht Chiltonit, kuid mõlemad siiski puudulikud. |
| 11.02.2003 at 15:39 |
|
max |
Elekter
Manualides peaks enamik skeeme sees olema. Teine allikas on internet ja foorumid.
Mis puudutab ventikat, siis torkas selline oletus pähe. TPI mootori puhul jahutab radikat samuti 2 ventikat, millest ühte juhib aju ja teine peaks alluma termoandurile. Kui sul on sarnane skeem ja andur peetis (ütleb nt. et mootor on +200*C kogu aeg), siis hakkab see ventikas tõepoolest kasvõi talvel käima. Võid kontrollida ka lühiseid jms. elementaarset. Termoanduri korrasolekut saab ka tavalise testriga kontrollida. |
| 11.02.2003 at 17:03 |
|
hirax
|
Elekter
Ka minu aparaadil undab see propeller talvel aegajalt nagu asjata. Algul arvasin ka, et aju või mingi andur panevad segast. Aga kuskilt netiavarustest leidsin asjale mingi sedalaadse seletuse, et nii peabki. Aju võrdleb sissetuleva õhu e. välistemp-i ja mootori oma. Kui hakkab jahutus ka radikasse jõudma siis mingitel x temperatuuridel võib radika välispinnal olev niiskus või vesi aurama hakata. Ja et sa ei ehmataks kui kapoti alt auru tulema hakkab puhutakse see aur auto alla 
Ei tea kui õige see jutt on, aga nii ma asjast aru sain.
____________________________
Mercury Cougar 86
C10 1981 |
| 11.02.2003 at 19:10 |
|
Jutulind |
Elekter
quote: Vince: Kas keegi teab mõnda head linki, kust saaks Chevrolet elektrisüsteemi joonise. Nimelt kärssab mul viimasel ajal üks kaitse läbi ning selle tagajärjel lõpetavad tagumised gabariidid ja armatuurlauavalgustus oma töö.
Pole võibolla küll päris teemasse, kuid minu Berettal sama viga esines. Problemaatiliseks osutus suunatulede kulunud lüliti ( seal mul miskid 3 vaskrada, millepeal liuglevad 2x3 klemmi.) Kui klemmid miskitpidi rajad valesti lühistasid, põles justnimelt see kaitse mis tagumisi gabariite ja armatuurivalgustust elus hoiab läbi.
____________________________
Team OUTLAW
'80 Jeep Wagoneer 258 cid R6 4 spd manual
'79 Jeep Wagoneer 360 cid V8 TH400
'06 Fiat Panda 4x4 |
| 11.02.2003 at 22:01 |
|
rabbit rider
|
Elekter
...tead Vince, sellise probleemi juures ei aita sind mitte ükski skeem..kuna sul auto aastaarv suht soliidne, siis ükski raamat ei seleta, kust kohast sul pesad,juhtmed, kuratteabmis roostetama hakanud....ühesõnaga võta vana katkine kaitse, tinuta juhtmed külge, u.10w. pirn otsa, pista probleemsesse pesasse, kui pirn hakkab põlema - on asi lühises, edasi kruti küljest ära oma gabariidid koos pesade ja pirnidega ja kõik muu kama mis selle kaitsme taga võivad olla (numbri valgus, käru konks !)kui lõpuks pirn ära kustub oledki võitnud auhinna ja probleemi üles leidnud - õnnitlused elektriku kursuse eduka läbimisel...! |
| 13.02.2003 at 10:56 |
|
|